Buick LeSabre 1984 – SPRZEDANY

Silnik V8, tylny napęd i solidna ramowa konstrukcja. Buick LeSabre w 1984 był jednym z ostatnich przedstawicieli odchodzącej klasy wielkich sedanów. Mierząc ponad 5,5 metra długości i niemal 2 metry szerokości w typowo amerykański sposób zaznaczał swoją wielkością status właściciela. W ogłoszeniu świetnie zachowany egzemplarz z niskim i udokumentowanym przebiegiem, z pewnością warty zainteresowania.

Zdjęcia: Paweł Skrzypczyński PESfoto

Buick LeSabre
Rocznik: 1984
Przebieg: 124000 km
Pojemność: 5000 cm³
Rodzaj paliwa: LPG
Moc: 140 KM

Wyposażenie:
– skrzynia automat
– pełna elektryka szyb i przedniej kanapy
– centralny zamek
– pompowane tylne zawieszenie

Sprzedam komfortowego amerykańskiego pluszowego kanapowca z barokowym wykończeniem wnętrza 🙂

Kupiłem go w Holandii i przyjechałem stamtąd na kołach. Auto w pełni sprawne – jeżdżę nim (tylko) w sezonie, brałem udział w zlotach i rajdach pojazdów zabytkowych.

Wnętrze w idealnym oryginalnym stanie bez przeróbek, dodatków, wieśniackich dywaników.
Prezentuje się jak nowe, nie brakuje żadnych elementów, wszystko działa.
Kanapy duże i wygodne, jak z salonu meblowego.

Klima szczelna i w pełni sprawna!

Blacharka w bardzo dobrym stanie – purchelek w okolicach tylnego błotnika oraz rdza na długości około 10 cm w dolnej części jednego z progów.

Przebieg 76 tys. mil oryginalny, potwierdzony raportem VINCheck w momencie opuszczania USA (60 tys. mil).
Przejechane w Polsce bez problemów 4 tys. km.

Informacja dla oszczędnych: spalanie LPG w trasie 12 l/100 km, w mieście 16-17 l/100 km.
Aktualnie zarejestrowany już na żółtych tablicach – przegląd techniczny bezterminowy.

Auto opisane w lipcowym numerze Automobilisty.
W załączeniu skan jednej ze stron gazety 🙂

VIN: 1G4AP69Y4EH893158

Poniżej lista napraw wykonanych w marcu 2015:
– wymiana uszczelek pokryw zaworów
– wymiana filtra oleju i oleju w silniku
– wymiana silentblocków stabilizatora i łączników
– wymiana wszystkich końcówek drążków kierowniczych i drążka centralnego
– wymiana łożysk kół tył wraz z uszczelniaczami
– wymiana oleju w silniku, skrzyni biegów i tylnym moście

Posiadam faktury na w/w części oraz wszystkie naprawy wykonane przez poprzedniego właściciela jeszcze w Holandii (ponad 2000 Euro).