Chevrolet Alero 2001 – SPRZEDANY

Oldsmobile jest jedną z najbardziej zasłużonych amerykańskich marek, jej historia sięga aż XIX wieku, choć dziś przeszła już do historii. Jej ostatnim samochodem był oferowany w latach 1998-2004 Oldsmobile Alero, sprzedawany w wybranych krajach w Europie w latach 1999-2001 jako Chevrolet Alero. Następca modeli Achieva i Cutlass był przedstawicielem klasy średniej, pierwotnie zaprezentowanym jako coupe, a później oferowanym również jako sedan. Stylistycznie nawiązywał do modnej w latach 60-tych i 70-tych stylizacji a’la butelka Coca-Coli, a technicznie bazował na Pontiacu Grand Am. Co ciekawe, choć w Europie samochód sprzedawany był pod marką Chevrolet, w samochodzie początkowo nawet nie usunięto emblematów Oldsmobile’a. Dopiero od 2000 roku logo Chevroleta pojawiło się na przednim grillu, a na kierownicy do końca nie zostało zmienione. W Europie samochód oferowany był między innymi w Szwajcarii, zamiast modeli koncernu GM z Korei, znanych u nas jako Daewoo Leganza i Chevrolet Evanda. Gdy zestawimy te auta bezpośrednio, nie należy się dziwić, że bogatym Szwajcarom zaoferowano coś ciekawszego. Silnik 3,4 l V6, bogate wyposażenie, to nawet dziś może się podobać, szczególnie gdy kosztuje tyle, co miesięczna wypłata.

Chevrolet Alero
Rocznik: 2001
Przebieg: 245000 km
Pojemność: 3350 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 177 KM

Wyposażenie:
– ABS, ASR,
– 2 poduszki powietrzne,
– 4 elektryczne szyby
– tapicerka skórzana,
– elektrycznie ustawiane lusterka,
– elektrycznie ustawiane fotele,
-wspomaganie kierownicy
– radio fabryczne z CD
– alufelgi,
– centralny zamek z pilotem,
– szyberdach,
– tempomat.

Sprzedam wyjątkowy samochód – dbany, serwisowany bez oszczędności, nigdy nie miał LPG.
Chevrolet Alero, który jest europejską wersją amerykańskiego Oldsmobile Alero.

Przebieg 245 tys. km. Realny, nie „modyfikowany” zgodnie z oczekiwaniami rynku i dzięki temu samochód ma książkę serwisową.
Sprowadzony do Polski ze Szwajcarii w 2008 roku.
Od 2009 samochód w posiadaniu jednego właściciela (rocznik 1944), na bieżąco serwisowany w jednym serwisie, sieci Bosch, z udokumentowaną historią w książce serwisowej.

Samochód jest unikatowy jak na polską ofertę, posiada bowiem niezwykle elastyczny, cichy i żywotny silnik 3.4 V6 oraz mocniejszą skrzynię biegów niż popularne wersje 4-cylindrowe.

Samochód ma nowe letnie opony na kołach i dobre opony zimowe w przechowalni pod Łodzią.
Kilkaset kilometrów temu zmienione tarcze i klocki przód.
Wyposażenie jak w opisie, w pełni sprawne, w tym sprawna i nabita klima, sprawny elektryczny szyberdach, szyby i pozostałe elementy.