Chevrolet Camaro RS 1968 – 200000 PLN – Warszawa

Aktualna rejestracja tego Camaro mówi o nim wszystko. Chaos. To właśnie może uczynić na drodze, kiedy pojechać nim tak, jak pozwolą jego możliwości. Sportowe zawieszenie, podrasowany silnik V8 5,7 l, głośny wydech, i kierowcy większości współczesnych plastikowych zabawek będą tylko uciekać z przerażeniem z drogi. Chevrolet Camaro RS to wspaniały pony car, największy konkurent Forda Mustanga i jedna z największych ikon amerykańskiej motoryzacji lat 60-tych. Ten egzemplarz był w rękach pasjonata, który nie szczędził środków, by zapewnić mu wszystko co najlepsze. Wygląda doskonale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, a najlepiej – pod maską – aluminiowy kolektor dolotowy Edelbrock, aluminiowe głowice, aluminiowa chłodnica, kolektory wydechowe pokryte ceramiką. Samochód prezentuje się fenomenalnie i z pewnością wzbudzi sensację, gdziekolwiek się pojawi.

Chevrolet Camaro RS
Rocznik: 1968
Pojemność: 5700 cm³ (350 cui)
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: ok. 400 KM

Cena: 200000 PLN

Poprzednim właścicielem był Robert, który jest emerytowanym żołnierzem i teraz zabija czas dłubiąc w starych autach. Szczególnie w Camaro – to był już jego dziesiąty. Dodatkowo wykłada mechanikę na pobliskim uniwersytecie, więc zdecydowanie zna się na rzeczy.

Widać to po tym aucie. I widać, że nie szukał oszczędności. Widać również, że chciał je zrobić pod siebie tj. ma być komfortowe i pełne mocy. Ma grubo ponad 300kM a gwintowane zawieszenie sprawia, że jeździ się nim trochę jak współczesnym autem. Brak oszczędności szczególnie widać pod maską – aluminiowy kolektor dolotowy od Edelbrocka, aluminiowe głowice, aluminiowa chłodnica, kolektory wydechowe typu „headers” pokryte ceramiką. Robert pracował nad tym Camaro prawie dwa lata. Skończył je pół roku temu i od tamtej pory zrobił nim ok. 700 mil. Silnik jest więc jeszcze na dotarciu. Wystawił je na sprzedaż, ponieważ potrzebuje kasy na dokończenie kolejnego projektu – Chevelle z 1970 roku.

Dodatkowo ma wszystkie możliwe opcje wyposażenia w klasyku – klimatyzację, wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców. Jest to więc delikatny Restomod, ale zachowany w granicach rozsądku. Widać, że nie żałował na niego pieniędzy.

Telefon: +48 510 725 666
E-mail: kontakt@inwestujwklasyka.pl