Chevrolet Camaro RS/SS 1968 – 199000 PLN – Warszawa

Chevrolet Camaro to największy konkurent Mustanga w latach 60-tych i jedna z największych ikon tamtych lat. Nikt nie potrafi przejść obok niego obojętnie, szczególnie jeśli jest to czarne Camaro z pakietem RS. Ten pakiet to chowane przednie światła, zmienione tylne światła i jasne pasy na karoserii. Dodatkowo w wersji SS można było otrzymać wloty powietrza na masce i oznaczenia SS, zmodyfikowane zawieszenie i przede wszystkim jednostkę napędową o niebagatelnej mocy. W tym przypadku pod maską drzemie świeżo wyremontowany, 350-konny, 5,7-litrowy small block, zestawiony z manualną skrzynią biegów. To prawdziwy wulkan mocy, który tej ponad półwiecznej maszynie daje całkowicie niepowtarzalny charakter. Jest mocny, jest mroczny, bardzo męski i niezwykle stylowy.

Chevrolet Camaro RS/SS 1968 – 199 000 PLN

Silnik 350ci
Manualna czterobiegowa skrzynia
Tarczowe hamulce
Wspomaganie kierownicy

Do Camaro mamy wyjątkową słabość. Latem 2018 roku kupiliśmy czarne Camaro Super Sport z silnikiem 350ci i manualną czterobiegową skrzynią, do którego dołożyliśmy pakiet Rally Sport. To zdecydowanie jedno z tych aut, które zawsze chcieliśmy mieć w naszej kolekcji.

Silnik w naszym Camaro jest po kapitalnym remoncie w Polsce (K&K Motor). Bez oszczędzania. Bez półśrodków.

Pełna obróbka bloku, nad wymiarowe tłoki, szlif wału, nowe głowice, nowy wałek rozrządu, pompa oleju o podwyższonej wydajności. Na koniec dokładne wyważenie układu korbowego.

Teraz Camaro jest w perfekcyjnym stanie mechanicznym. W sumie mamy rachunki na 30 000 PLN.

Lakier ładnie się błyszczy i z dwóch metrów wygląda naprawdę dobrze, jednak ma kilka niedoskonałości. Wnętrze wygląda na oryginalne i jest zachowane w dobrym stanie. Podwozie jest zdrowe a zawieszenie w pełni sprawne.

Nasze Camaro RS/SS świetnie jeździ i jeszcze lepiej brzmi, a jego sylwetka sprawia, że absolutnie nikt nie przejdzie obok niego obojętnie. Jest też bardzo dobrze wyposażony: ma wspomaganie kierownicy i tarczowe hamulce, aluminiowy sportowy kolektor dolotowy (Edelbrock), sportowe kolektory wydechowe (Headers), sportowy wałek rozrządu (Edelbrock 2102), aluminiowe sportowe głowice (Promaxx), aluminiową bardziej wydajną chłodnicę oraz lepszy, elektroniczny aparat zapłonowy.

Super Chevy gotowy do jazdy!

Telefon: +48 510 725 666
E-mail: kontakt@inwestujwklasyka.pl
Miejscowość: Warszawa