Chevrolet Corvette C1 1958 – SPRZEDANY

Rok 1958. Co było wówczas szczytem motoryzacyjnego kunsztu? Mógł być to Mercedes 300 SL Roadster, mogło to być BMW 507, Porsche 356 Speedster, Jaguar XK 150, albo i Chevrolet Corvette C1. Każdy z nich na swój sposób piękny, sportowy i wyrafinowany. A dziś? Co najmniej milion dolarów za Gullwinga, dwa miliony za BMW 507, 300 tysięcy dolarów za Speedstera, 150 tys. dolarów za Jaguara albo… jedyne 65 tys. dolarów za Chevroleta Corvette C1. To brzmi jak promocja, bo każdy z tych samochodów ma status ikony, każdy potrafi zachwycić wrażeniami zza kierownicy i każdy odwróci wszystkie głowy na ulicy. Za czasów swojej młodości Chevrolet Corvette C1 był tańszy i bardziej popularny od konkurencji, ale jego mocny silnik i niesamowicie ukształtowane nadwozie sprawiają, że nie boi się dziś żadnych porównań. Chevrolet Corvette C1 w 1958 roku powstał w ilości 9168 sztuk. To był pierwszy rok, w którym zastosowano z przodu podwójne lampy i jedyny, który miał wloty powietrza w postaci żaluzji na masce, zwane „Washboard Hood”. Ten egzemplarz nie jest perfekcyjny, choć wady o których wspominają sprzedający są tylko oznaką mijającego czasu, dodają mu autentyczności i charakteru.

Chevrolet Corvette C1
Rocznik: 1958
Pojemność: 4600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 230 KM

Chevrolet Corvette C1 cabrio z najbardziej pożądanego rocznika, czyli 1958 r. Pojemność 4,6 l, moc 230 KM, skrzynia automatyczna. Samochód okrzyknięty najpiękniejszą Corvettą w dziejach. Nasze auto jest w dobrym stanie technicznym, jak i wizualnym. Corvette zakupione od prywatnej osoby, która miała w posiadaniu ten samochód od 12 lat. Auto bardzo dobrze odpala i jeździ, skrzynia biegów poprawnie zmienia biegi. Lakier oraz rama potrzebują odnowy, na karoserii nie ma pęknięć, więc wystarczy wykonać nowy lakier. Rama posiada jedynie nalotnią rdzę bez przegnić i ognisk korozji. Chromy zachowały się bardzo dobrze, pięknie się świecą. Wnętrze auta jest kompletne, lecz potrzebuje nowego materiału na pokrycia siedzisk i kokpitu. W komplecie znajdują się dwa dachy – miękki i twardy.