Chevrolet Corvette Z06 C5 2001 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette Z06 C5 to następca słynnej ZR1 generacji C4. Wersja specjalna ukierunkowana na osiągi, dobitnie przekonująca, że jest to prawdziwy samochód sportowy. Jego nazwa nawiązywała do wyprodukowanej w 199 sztukach oryginalnej Z06 C2 z 1963 roku. W nowej odsłonie postawiono na maksymalne zejście z masy. Z06 jest o 17 kg lżejszy niż standardowy C5 dzięki tytanowemu układowi wydechowemu, cieńszym szybom, lżejszym felgom i oponom, zmniejszonej izolacji akustycznej i lżejszemu akumulatorowi. Więcej ma za to mocy – w pierwszej odsłonie było to 390 KM, co później podniesiono do 411 KM. Masa całkowita zaledwie 1414 kg, manualna sześciostopniowa skrzynia biegów i przepis na wspaniałą amerykańską zabawkę był gotowy. Duża część z nich już do naszych czasów nie dotrwała, ale był i takie, które potraktowano jak kolekcjonerskie obiekty. Ta przez niemal dwie dekady przejechała zaledwie 9900 mil.

Chevrolet Corvette Z06 C5
Rocznik: 2001
Przebieg: 16000 km
Pojemność: 5666 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 390 KM

Wyposażenie:
– ABS,
– elektryczne szyby,
– poduszka powietrzna kierowcy,
– wspomaganie kierownicy,
– ASR (kontrola trakcji),
– komputer pokładowy,
– CD,
– elektrycznie ustawiane lusterka,
– poduszka powietrzna pasażera,
– alarm,
– klimatyzacja automatyczna,
– tapicerka skórzana,
– centralny zamek z pilotem,
– immobilizer,
– radio fabryczne,
– alufelgi,
– klimatyzacja dwustrefowa,
– tempomat

Mam do zaoferowania praktycznie fabrycznie nowy egzemplarz auta marki Chevrolet Corvette C5 z 2001 roku w najmocniejszej wersji Z06, z autentycznym, udokumentowanym przebiegiem 9900 mil, co daje nieco 16 tys. km. Gratka dla kolekcjonera. Jeden z nielicznych samochodów sportowych, które nadają się nie tylko na tor, ale i do normalnej, codziennej jazdy.

Auto zarejestrowane, ubezpieczone i opłacone (pełna akcyza).

Podczas ostrej jazdy diabeł, przy delikatnym prowadzeniu komfortowy wóz z małym spalaniem typu 8,5 litra na setkę.
Oczywiście manual + najmocniejszy silnik na 2001 r. – LS6, 385 HP (390 KM). Nadwozie coupe bez targi jak w zwykłych C5, co daje mniejszą masę auta. Tytanowy, seryjny wydech – rewelacyjne brzmienie!

Ciężko mówić o stanie samochodu, bo po prostu „pachnie” fabryką. Nie do uwierzenia, jeśli sam nie zobaczysz – wszystko nówka, Z06 nawet w niedzielę „do kościoła” rzadko jeździła, stała u kolekcjonera pod kocem w garażu.

Atuty:
– fotele, kierownica i inne elementy jakby tydzień temu opuściły fabrykę,
– oryginalne opony z 2001 roku z dużą ilością bieżnika, w świetnym stanie,
– świeży olej 5w30 najwyższej klasy – Motul,
– nowe świece irydowe,
– oryginalny akumulator,
– klimatyzacja chłodzi bardzo wydajnie, układ szczelny 100%,
– nowy filtr kabinowy,
– wymienione płyny eksploatacyjne,
– zawieszenie – nówka, wszystkie fabrycznie sztywne, nie wybite w najmniejszym stopniu,
– sprawdzona geometria – wydruk na potwierdzenie,
– tarcze/klocki hamulcowe nówka,
– lakierniczo nówka,
– 100% wyposażenia samochodu działa.

W aucie absolutnie nic nie jest do zrobienia/poprawki.
Niemal idealny 50/50 rozkład mas sprawia, że Z06 prowadzi się doskonale.
Zero niechcianych dźwięków, skrzypienia plastików itd.
Z06, którą oferuję, to doskonała opcja zarówno jako lokata kapitału dla kolekcjonera, jak samochód do użytkowania, jeśli się na taką opcję zdecydujesz.

Zero ściemy czy kombinowania, jak niestety często w innych ogłoszeniach w tym kraju. Wszystko, co napisałem to prawda.

Auto kupione w USA z zarysowanym błotnikiem, fragmentem tylnego zderzaka i delikatnie trafionym kołem (felga została ta sama).
W Stanach podobne egzemplarze chodzą po 28-30 tys. dolarów, co w Polsce po opłatach daje około 220k PLN.