Chevrolet Suburban GMT800 2003 – SPRZEDANY

Nazwa Chevrolet Suburban pojawiła się już w 1934 roku, co czyni z niego najdłużej oferowany model w całej historii motoryzacji. Ilość wyprodukowanych egzemplarzy przekroczyła już 2 miliony, a ewolucja do dziś zamyka się w 11 generacjach modeli. Prezentowany egzemplarz pochodzi z 2003 roku, z dziewiątej generacji modelu, ukrytej pod nazwą GMT800. Silnik prezentowanego egzemplarza, Vortec 5300, był wówczas jednostką podstawową. Z praktycznego punktu widzenia jest to amerykański odpowiednik busa w bardzo luksusowej wersji, podobnie jak na przykład Mercedes V klasa w wersji biznes. Osiem osób podróżuje tu bardzo wygodnie, a z tyłu jest jeszcze ogromny bagażnik. Ten egzemplarz jest w specyfikacji kanadyjskiej i od nowości znajduje się w rękach jednego właściciela.

Chevrolet Suburban
Rocznik: 2003
Przebieg: 187000 km
Pojemność: 5327 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 285 KM

Marka: Chevrolet; Model: Suburban 1500 (liczba 1500 oznacza nośność zawieszenia), generacja GMT800; bogata wersja wyposażenia „Old Mill”, napęd 4WD z reduktorem i możliwością jazdy z automatycznym dołączaniem napędu na asfalcie (Auto 4WD), standardowo jeździ się tylko z napędem na tył. Rok produkcji 2003, masa własna 2325 kg. Wersja 8-osobowa.

Silnik 5,3 l (poj. 5327 cm³), 285 koni, 325 Nm, silnik typu Vortec, przebieg 187.000 km podaję w kilometrach. W milach to 116.000 mil. Licznik mam w kilometrach (wersja kanadyjska). Jest to trwały samochód – ma jeszcze dużo „życia” przed sobą. Skrzynia biegów automatyczna 4 biegi – dźwignia przy kierownicy.
Numer rejestracyjny: OOL W903, VIN: 1GNFK16Z93J255302

Wyposażenie: bardzo wydajna klimatyzacja automatyczna trzystrefowa (2x przód i indywidualne sterowanie dla całego tyłu), felgi aluminiowe 16 cali, pakiet chrom na zewnątrz, skórzana tapicerka Premium + bardzo miękkie dywaniki i podsufitka, podgrzewane lusterka, lusterka sterowane elektrycznie, radio ze zmieniarką na 6 płyt, car audio BOSE z tubą basowa, możliwość sterowania radiem z drugiego rzędu siedzeń, światła przeciwmgielne, telefon europejski NOKIA z zestawem głośnomówiącym, tempomat, wszystko w środku mięciutkie i niewyobrażalnie miłe w dotyku. Do „pełnego wyposażenia” brakuje przycisków na kierownicy, podgrzewania foteli, elektrycznego sterowania fotela pasażera i pamięci ustawień foteli. Każdy przycisk działa tak jak w nowym samochodzie. Klapa bagażnika otwierana do góry (w tańszych wersjach otwiera się na boki). Szyba na klapie bagażnika otwiera się niezależnie. Relingi dachowe. Nieskończona liczba cupholderów i schowków.

Licznik w kilometrach – jest to samochód z Kanady. W Kanadzie są kilometry, a nie mile (inaczej niż w USA). Nie musiałem wymieniać licznika. Migacze są pomarańczowe (nie czerwone).
Samochód jest trwały, a części zamienne są tanie. Czasami trzeba poczekać 2-3 tygodnie, aż dojdzie przesyłka z USA, ale za 100 dolarów kupuje się poważnie brzmiące elementy zawieszenia. Jest to prosta konstrukcja, wolnossący silnik.

Rama nośna jest zdrowa, ma rdzawy nalot od spodu, ale nie wymaga naprawy w sensie blacharskim. Rama została skrupulatnie sprawdzona i zaopiniowana w profesjonalnym zakładzie jako „zdrowa”. Można ramę zakonserwować przed zimą. Stał okrągłe 17 lat w suchym i ogrzewanym garażu w temperaturze pokojowej. Jedno ze stanowisk w moim garażu zostało wybudowane specjalnie dla tego samochodu.