Archiwum kategorii: Chevrolet

Chevrolet C-10 Pickup 1965 – 75000 PLN – Warszawa

Chevrolet C-10 to niewielki pickup o ładowności pół tony, produkowany masowo od 1959 roku, nieodłączny element krajobrazu amerykańskiej prowincji, przeżywający w dzisiejszych czasach drugą młodość. To baza dla niezliczonych tuningowych wizji, które zrealizowane ze smakiem przykuwają uwagę i pozwalają wyróżnić się na drodze. W ogłoszeniu dopieszczony egzemplarz z 1965 roku, czyli przedostatniego roku produkcji pierwszej generacji. Posiada pakę typu „step-side”, czyli idealnie prostokątną, z nadkolami wystającymi poza obręb burty. Tak wczesny rocznik oznaczał brak luksusów i spartańskie wyposażenie, które po części utrzymano do dziś – polegać tu musimy na hamulcach bębnowych i sile własnych rąk, gdyż wspomagania kierownicy nie uświadczymy. To bez wątpienia męskie auto. Pod maską w owym czasie odnaleźć można było 8 różnych jednostek napędowych, lecz nawet najmocniejsza i tak była mniejsza od tej, która siedzi w nim obecnie. 5,7 l V8 z pewnością potrafi zapewnić niezapomniane wrażenia, a dostępne luksusy to automatyczna skrzynia biegów, czerwony welur we wnętrzu i olejowane drewno egzotyczne na pace.
Czytaj dalej Chevrolet C-10 Pickup 1965 – 75000 PLN – Warszawa

Chevrolet SSR 2005 – 90000 PLN – Poznań

Chevrolet SSR jest współczenym, lecz stylizowanym retro hot-rod’em. Jego nadwozie to niespotykana hybryda wersji półciężarówki i kabrioletu. Składanie sztywnego dachu i podnoszenie pokrywy przestrzeni ładunkowej realizowane są automatycznie. Wyróżniają go tylne koła o średnicy 20 cali (cal większe od przednich), elementy stylizacji nawiązujące do pick-up’ów z lat 50-tych, potężna, 300-konna jednostka V8 oraz sportowy wydech, nadający już wersji seryjnej niebanalny, odjechany wizerunek. To był wóz, który rodził się jako concept car, lecz przyjęty został tak ciepło, że zdecydowano się na seryjną produkcję. Od 2002 do 2009 roku wyprodukowano ich 24100 sztuk. Jak na tak niszowy model – niemało, co wcale nie znaczy, że to często spotykany gość na drodze. W końcu w Polsce patrzy się zazwyczaj na praktyczne zalety samochodu, a te tutaj nie stoją na pierwszym planie. Technicznie to krewniak Chevroleta TrailBlazer, jednak lista modyfikacji sprawia, że to całkowicie odmienny model, z pewnością przeznaczony dla indywidualisty.
Czytaj dalej Chevrolet SSR 2005 – 90000 PLN – Poznań

Chevrolet Corvette ZR-1 C4 1990 – 110000 PLN – Białystok

Chevrolet Corvette ZR-1 C4 jest jednym z najlepszych samochodów jakie kiedykolwiek wyprodukował koncern General Motors. Nic w tym dziwnego, bo postawiony pod ścianą Chevrolet zmuszony był ukręcić bata na Ferrari. GM do pomocy przy projekcie wezwał Lotusa wraz z jego inżynierami, z którym to postanowił stworzyć nową, mocniejszą jednostkę napędową. Produkcję przekazano firmie Mercury Marine w Stillwater, która z doskonałą kontrolą jakości była w stanie zbudować ręcznie aż 18 silników dziennie. Nowy silnik generujący 375 KM oznaczony jako LT5, zamknięty w bryle nadwozia C4, pokazano po raz pierwszy na genewskim salonie w 1989 roku. Na sprzedaż wystawiony został piękny egzemplarz jednego z 3049 sztuk Corvette ZR-1 zbudowanych przez GM w 1990 roku. Jest to okazja do nabycia kultowego sportowego Amerykana w najbardziej poszukiwanej wersji, który już samym wyglądem i dźwiękiem budzić będzie respekt na ulicach miast oraz na zlotach.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette ZR-1 C4 1990 – 110000 PLN – Białystok

Chevrolet Caprice Estate 1988 – 20000 PLN – Brzeziny

Chevrolet Caprice Estate to przedstawiciel starej, dobrej, amerykańskiej szkoły. Kombi klasy full-size, z ogromną przestrzenią ładunkową i fotelami chowanymi w bagażniku, dzięki którym pozwala przewieźć aż 8 osób. Na pokładzie jest klimatyzacja i elektryczne szyby, sztuk pięć, bo oczywiście da się również opuścić szybę umieszczoną w tylnej klapie, dla skutecznego przewietrzenia samochodu. Pod maską? Solidne V8 o pojemności 5-litrów, zasilane gaźnikowo. Co ciekawe, ten egzemplarz w garażu przebywa od 14 lat i przechodził w tym czasie kolejne etapy mechanicznej odbudowy. Teraz, gdy prace są już na ukończeniu, właściciel zdecydował się wystawić samochód na sprzedaż. Nie pozostaje nic innego, jak wybrać się do Brzezin, dokończyć projekt i spić śmietankę.
Czytaj dalej Chevrolet Caprice Estate 1988 – 20000 PLN – Brzeziny

Chevrolet Corvette C4 1992 – 35000 PLN – Poznań

Ma piękną sportową sylwetkę, tylny napęd i doskonale brzmiącą jednostkę V8 pod maską. Chevrolet Corvette C4 zachował wszystkie najlepsze cechy „muscle cars”, ukryte pod bardziej współczesnymi kształtami, okraszone ciekawymi smaczkami, jak chowane reflektory i cyfrowy wyświetlacz na desce rozdzielczej. W ogłoszeniu egzemplarz poliftowy, w zawsze efektownym białym kolorze, z czerwonym wnętrzem. Rocznik 1992 to pierwszy, który otrzymał nowy silnik – o 50 koni mocniejszy od poprzednika, 300-konny LT1, wprowadzający jego osiągi na właściwy dla sylwetki poziom.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C4 1992 – 35000 PLN – Poznań

Chevrolet Corvette C3 1977 – 84900 PLN – Szczecin

Chevrolet Corvette C3 swój początek zawdzięcza niesamowitemu prototypowi zwanemu Mako Shark II, wykonanemu w 1965 i wzorowanemu na bardzo szybko pływającym rekinie. Bob Mitchell, główny projektant GM, zachował praktycznie wszystkie rozwiązania z prototypu i w 1968 roku zadebiutowała oficjalnie trzecia generacja tego auta. W swoim czasie było to auto szybsze i o lepszych właściwościach jezdnych niż np. Porsche 914 czy Pontiac Firebird Trans Am. Po latach największe wrażenie robi jego dźwięk silnika i stylistyka, która wciąż imponuje i przykuwa uwagę swoimi gładkimi, organicznymi kształtami. Rocznik 1977 to ostatni w klasycznej formie, z charakterystyczną, pionową tylną szybą. Ten egzemplarz zauroczył parę architektów, która sprowadziła swój wymarzony egzemplarz z Kalifornii, przywracając go w Polsce do pełnej, wizualnej świetności. Z czarnym lakierem i miodową skórą we wnętrzu Corvette’a prezentuje się genialnie.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C3 1977 – 84900 PLN – Szczecin

Chevrolet Camaro 1969 – ok. 371500 PLN – USA

Jak poważni ludzie biorą się za rasowanie amerykańskich klasyków to nie ma lipy. Ten Chevrolet Camaro ma 850 KM, a mógłby mieć jeszcze więcej. Tu wszystkie podzespoły są z górnej półki, dobierane z odpowiednim zapasem wielkości i wytrzymałości. Podstawą był 7 l big block, rozwiercony do 8,2 l i napędzany dwiema 76 mm turbosprężarkami. Odpowiednio dobrana została skrzynia biegów, tylny most, wydech. Hamulce mają 14 cali średnicy, felgi – 18. We wnętrzu klatka bezpieczeństwa, a o pozory komfortu dba klimatyzacja i wspomaganie kierownicy. Było gwiazdą targów SEMA, dziś – szuka nowego właściciela.
Czytaj dalej Chevrolet Camaro 1969 – ok. 371500 PLN – USA

Chevrolet Impala Sport Coupe 1966 – 79000 PLN – Warszawa

Gdy czwarta generacja Impali została wprowadzona na rynek w 1965 roku, pobiła niepokonany do dziś rekord rocznej sprzedaży jednego modelu w USA, który wyniósł 1074925 sztuk. Ta ilość do dziś robi wrażenie, a na wynik złożyła się nie tylko obszerna kabina i modne kształty, lecz również wybór kilku nadwozi i dziesięciu jednostek napędowych, dzięki którym auto było rozwiązaniem zarówno dla gospodyń domowych, jak i ulicznych ścigantów. Chevrolet Impala Sport Coupe to dziś wybór dla wszystkich, którzy szukają prawdziwego „full size” w nadwoziu hardtop coupe, czyli dwudrzwiowym z drzwiami bez ramek. Piękne coupe w prawdziwie amerykańskim stylu nie oznacza ciasnoty we wnętrzu – bez problemu pomieści sześć osób, a każda z nich nawet odnajdzie dla siebie pas bezpieczeństwa. Ceny Impali dziś są zdecydowanie niższe niż np. modelu Chevelle, co pozwala znaleźć naprawdę piękny egzemplarz w rozsądnej cenie. Prezentowany egzemplarz ma silnik ze średniej półki, czyli 275-konne V8 o pojemności 327 cali sześciennych (5,4 l), automatyczną skrzynię biegów, stylowy biały kolor i piękne, niebieskie wnętrze. Przebieg samochodu to jedynie 43500 mil, a stan powoduje błyskawiczny opad szczęki.
Czytaj dalej Chevrolet Impala Sport Coupe 1966 – 79000 PLN – Warszawa

Chevrolet Corvette C4 1996 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette C4 ukazał się w 1983 roku i dotarł w ofercie do roku 1996. Podobnie jak poprzednie generacje, otrzymał piękne, aerodynamiczne nadwozie wykonane z kompozytów. W odróżnieniu jednak od poprzedników, dużą uwagę przyłożono do zawieszenia, zrezygnowano również z tradycyjnej ramy, dzięki czemu w końcu samochód prowadził się tak, jak na sportowe auto przystało. Gwarantował piękne brzmienie i niezłe osiągi, szczególnie od 1992 roku, kiedy wprowadzono 300-konny silnik LT1. Prezentowany egzemplarz to przepięknie skonfigurowany (czerń + czerwień) przybysz z Japonii. Z przebiegiem jedynie 44,5 tys. km, przeszedł szereg prac mechanicznych, które po latach postoju przyprowadziły go do pełnej sprawności.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C4 1996 – SPRZEDANY

Chevrolet Superior Roadster Series F 1924 – 79500 PLN – Cieszyn

Chevrolet Superior debiutował w 1923 roku, produkowany był przez cztery lata, przy czym każdy kolejny tworzył nową serię. Rok 1923 to seria B, prezentowany 1924 to seria F, później następowały seria K i seria V. Wszystkie wyposażone były w czterocylindrowy silnik o pojemności 2,8 l i miały identyczny rozstaw osi (103 cale, czyli ok. 2,6 m). Za cenę około dwukrotnie wyższą niż Ford Model T, użytkownicy otrzymywali wyższą jakość wykonania i lepszy komfort, czyli wszystko to, co było potrzebne by zasłużyć na określenie „Superior”. Z tym modelem Chevrolet wspiął się na drugie miejsce na liście sprzedaży aut amerykańskich, ustępując Fordowi, ale bijąc Hudsona. W 1924 roku zbudowano ich (we wszystkich wersjach nadwoziowych) nieco ponad 300 tysięcy, lecz dziś na polskim rynku to ogromna rzadkość.
Czytaj dalej Chevrolet Superior Roadster Series F 1924 – 79500 PLN – Cieszyn