Chrysler Fifth Avenue 1984 – 59999 PLN – Warszawa

Oto klasyczna, oldschoolowa limuzyna w ciekawym i rzadko spotykanym wydaniu. Chrysler Fifth Avenue ma to, za co kochaliśmy zawsze amerykańskie wozy… potężne V8 pod maską, automat sterowany dźwignią przy kierownicy, dwie kanapy z tyłu i z przodu (6 miejsc), tylny napęd, sporo chromu i słuszne rozmiary. The Fifth Avenue pojawił się w 1982 roku jako bogata opcja wyposażenia dla modelu New Yorker (M-body), która za dodatkowe 1244 USD dopłaty oferowała winylowy dach i zmodyfikowane przednie i tylne światła, dające mu bardziej luksusowy sznyt. Również we wnętrzu było bardziej luksusowo – niezależnie, czy wybraliśmy welur czy skórę (jak w prezentowanym egzemplarzu), tapicerka była dodatkowo pikowana, wykładziny grubsze, a oświetlenie wnętrza ciekawsze. Do tego elektrycznie sterowane fotele, lepsze stereo, centralny zamek, lusterko w daszku i niepowtarzalne, szprychowe kołpaki. W 1983 na rynku pojawił się nowy New Yorker, lecz Fifth Avenue pozostał w ofercie jako samodzielny model do 1989 roku, będąc ostatnim tylnonapędowym Chryslerem przed 16-letnią przerwą. Ten egzemplarz pochodzi z kanadyjskiej montowni w Ontario, czemu zawdzięcza m.in. liczniki skalowane w kilometrach. Ma przebieg poniżej 100 tys. km i świetnie zachowany stan.

Chrysler Fifth Avenue
Rocznik: 1984
Przebieg: 91750 km
Pojemność: 5200 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 140 KM

Cena: 59999 PLN

Wyposażenie:
– wersja limitowana,
– wspomaganie kierownicy,
– elektrycznie regulowany fotel kierowcy,
– elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne,
– skórzana pikowana tapicerka,
– klimatyzacja,
– centralny zamek,
– fabryczne radio z wyświetlaczem cyfrowym,
– zewnętrzny pakiet oświetlenia,
– 6 miejsc

’84 Chrysler Fifth Avenue 5,2 V8

Stan techniczny i wizualny wzorowy.

Auto posiada opinię rzeczoznawcy, w której stwierdzono m.in: procent oryginalności pojazdu – 95%.

Pojazdy tego konkretnego modelu w normalnym obrocie handlowym na polskim rynku nie występują, niewiele ich do dziś ocalało.
Okres produkcji: od 1984 r. do 1989 r., produkcję zakończono 28 lat temu.
Pisemna gwarancja autentyczności przebiegu (91.750 km).

Silnik:
– 8 – cylindrowy, widlasty,
– pojemność skokowa cylindrów: 5.2 l / (5.211 cm3)
– moc znamionowa: 104 kw / 140 KM

Napęd:
– na oś tylną
– skrzynia biegów automatyczna

Podwozie:
– oczyszczone i zabezpieczone (zakonserwowane)

Po pełnym dużym serwisie (olej silnik + filtr, świece, kopułka zapłonowa + palec, przewody wysokiego napięcia, filtr + olej skrzenia biegów, klocki hamulcowe + tylne szczeki i regenerowane bębny + przednie zaciski z tłoczkami, regenerowany tylny most + olej, nowe miedziane przewody hamulcowe, nowe przewody paliwowe, nowe tylne amortyzatory, przesmarowane wszystkie elementy ruchome zawieszenia, tzn. kalamitki.

Pierwszy właściciel od nowości (ponad 34 lata).
Wszystkie szyby oryginalne.
Kompletna dokumentacja.
Zabezpieczone podwozie.
Nadwozie i wnętrze w bardzo dobrym stanie.
Bardzo bogata wersja wyposażenia.
Wszystkie szyby oryginalne.
Bezwypadkowy, na wszystkich elementach znajduje oryginalna / fabryczna powłoka lakiernicza.
Przygotowany do rejestracji (opłacony).

Rok produkcji: 1984.
Kraj producenta: Kanada – m. Windsor w prowincji Ontario.

Możliwa zamiana.

Telefon: +48 798 798 262
Miejscowość: Warszawa