Archiwum kategorii: Chrysler

Chrysler Le Baron GTC 1991 – 27000 PLN – Hajnówka

Chrysler Le Baron GTC to jeden z niewielu amerykańskich samochodów z epoki lat 80-tych, które dobrze przetrwały próbę czasu. Przykuwa uwagę, ma w sobie wciąż pierwiastek barokowego klasyka, a jednocześnie z powodzeniem może sprawdzić się nawet w codziennej jeździe. Schowany w tym egzemplarzu 3-litrowy silnik V6 był nowością w roczniku 1990, i co ciekawe, jest konstrukcją Mitsubishi. Ten Chrysler zamówiony został ze „sport package”, będącym nowością na rok modelowy 1992 i obejmującym grill w kolorze nadwozia i kontrastowy pasek przebiegający przez całą karoserię. Ten rocznik był zarazem ostatnim, który zachował chowane za podnoszonymi pokrywami światła, będące najciekawszym elementem stylistyki tego modelu. Rozpatrując jak wyglądały zmiany podczas procesu produkcyjnego, taki Le Baron spokojnie może być uznany za wybór optymalny. Zachęca również niewysoki przebieg, europejskie pochodzenie auta, i fakt, że w jego mechanikę, wygląd i prezencję włożono odpowiednią ilość pracy.
Czytaj dalej Chrysler Le Baron GTC 1991 – 27000 PLN – Hajnówka

Chrysler Sedan CM-6 1931 – 120000 PLN – Olsztyn

Wielu miłośników motoryzacji, gdy widzi auta przedwojenne, patrzy na niej jedynie przez pryzmat możliwości wykorzystania podczas imprez okolicznościowych, albo w filmach. Laicy myślą, że one stać mogą tylko w muzeum albo kolekcji. Tymczasem taki odrestaurowany Chrysler Sedan CM-6 to świetne auto do czerpania przyjemności z jazdy. W czasach, gdy większość europejskich samochodów męczyła hałasem i ogólną siermiężnością, za Oceanem działy się prawdziwe cuda. Sześciocylindrowy silnik, pojemność 3,6 i moc 78 KM. Do tego hydrauliczne hamulce na wszystkie koła, 3-stopniowa skrzynia, resory piórowe z amortyzatorami ramieniowymi. Taki wóz płynie po drodze, wzbudzając zachwyt w każdym miejscu, w jakim się pojawi. Ten ma nadwozie typu sedan, czterodrzwiowe, wyposażone w dwie wygodne kanapy i 8 okien. Jest po remoncie podwozia, nadwozia i silnika, gotowy do drogi.
Czytaj dalej Chrysler Sedan CM-6 1931 – 120000 PLN – Olsztyn

Chrysler PT Cruiser 2005 – SPRZEDANY

Chrysler PT Cruiser powstał na fali mody na pojazdy w stylu retro. Debiutujący w 2000 roku, miał formę kompaktowego minivana i stylistykę nawiązującą do samochodów z lat 30-tych. Te kształty miały zarówno swoich fanów, jak i prześmiewców, ale z pewnością pozwalały wyróżniać się na ulicach. Przez 10 lat powstało ich milion i 350 tysięcy, co pokazało, że projekt z pewnością był sukcesem. Większość z nich powstała w Meksyku, lecz te na rynek europejski, w tym oferowany w ogłoszeniu poliftowy egzemplarz z polskiego salonu, pochodzą z fabryki w Grazu, zbudowanej w kooperacji firm Chrysler Corporation i Steyr-Daimler-Puch Fahrzeugtechnik AG & Co. KG. Europejczyków cieszyła również jednostka CRD pod maską, pochodząca wprost z Mercedesa. Czy to klasyk dziś? Z pewnością za wcześnie na takie miano, jednak auto ma zadatki, by w przyszłości zasłużyć na szacunek i powoli zyskiwać na wartości. Wszak ma w sobie to, czego brakuje większości innych, współczesnych wozów – własny charakter, nie pozwalający pomylić go z żadnym innym autem, nawet po ściągnięciu logo producenta. W dzisiejszym świecie to już rzadkość.
Czytaj dalej Chrysler PT Cruiser 2005 – SPRZEDANY

Chrysler Fifth Avenue 1984 – 59999 PLN – Warszawa

Oto klasyczna, oldschoolowa limuzyna w ciekawym i rzadko spotykanym wydaniu. Chrysler Fifth Avenue ma to, za co kochaliśmy zawsze amerykańskie wozy… potężne V8 pod maską, automat sterowany dźwignią przy kierownicy, dwie kanapy z tyłu i z przodu (6 miejsc), tylny napęd, sporo chromu i słuszne rozmiary. The Fifth Avenue pojawił się w 1982 roku jako bogata opcja wyposażenia dla modelu New Yorker (M-body), która za dodatkowe 1244 USD dopłaty oferowała winylowy dach i zmodyfikowane przednie i tylne światła, dające mu bardziej luksusowy sznyt. Również we wnętrzu było bardziej luksusowo – niezależnie, czy wybraliśmy welur czy skórę (jak w prezentowanym egzemplarzu), tapicerka była dodatkowo pikowana, wykładziny grubsze, a oświetlenie wnętrza ciekawsze. Do tego elektrycznie sterowane fotele, lepsze stereo, centralny zamek, lusterko w daszku i niepowtarzalne, szprychowe kołpaki. W 1983 na rynku pojawił się nowy New Yorker, lecz Fifth Avenue pozostał w ofercie jako samodzielny model do 1989 roku, będąc ostatnim tylnonapędowym Chryslerem przed 16-letnią przerwą. Ten egzemplarz pochodzi z kanadyjskiej montowni w Ontario, czemu zawdzięcza m.in. liczniki skalowane w kilometrach. Ma przebieg poniżej 100 tys. km i świetnie zachowany stan.
Czytaj dalej Chrysler Fifth Avenue 1984 – 59999 PLN – Warszawa

Chrysler Grand Voyager 1995 – 16000 PLN – Szczecin

Pierwsza generacja tego samochodu ukazała się w 1984 roku jako Dodge Caravan, i obok Renault Espace był to prekursor klasy zwanej u nas jako minivany (za Oceanem – magic wagons). Byli to prawdziwi mistrzowi wykorzystania przestrzeni, przy rozmiarach i manierach zwykłej osobówki oferujący przestrzeń jak w busie. W 1987 roku światło dzienne ujrzała wersja z przedłużonym rozstawem osi (Grand Caravan), oferująca rozsądny bagażnik przy trzech rzędach miejsc, w kolejnym roku auto wkroczyło na europejskie salony, jako Chrysler Voyager. Lata 1991-95 to druga generacja, o wygładzonych kształtach, i taki właśnie samochód w europejskiej specyfikacji, z przedłużonym rozstawem osi, oferowany jest w tym ogłoszeniu. Pod jego maską pracuje silnik o pojemności 3,3 l, zasilany LPG. Zwraca uwagę świetny stan samochodu i rozsądna cena, tylko nieznacznie przewyższającą ostatnie wydatki serwisowe.
Czytaj dalej Chrysler Grand Voyager 1995 – 16000 PLN – Szczecin

Chrysler Windsor Convertible 1947 – 150000 PLN – Złotów

Chrysler Windsor powstawał od 1939 roku aż do lat 60-tych i przez większy czas swojej produkcji był najdroższym sześciocylindrowym modelem w ofercie marki. Wyróżniał się początkowo modnymi, pontonowymi kształtami i ogromnym nadwoziem, które w kolejnych latach produkcji stale rosło. Podobnie jak w całym Detroit, produkcję na potrzeby cywilne wstrzymano w lutym 1942 roku. We wznowionej od 1946 roku powojennej produkcji oferowany był w nadwoziach sedan, coupe, jako wydłużona limuzyna i kabriolet. Ten ostatni był zdecydowanie najbardziej szykowny i stylowy, i taki właśnie samochód prezentowany jest w tym ogłoszeniu.
Czytaj dalej Chrysler Windsor Convertible 1947 – 150000 PLN – Złotów

Chrysler Imperial 1931 – 230000 PLN – Biała Podlaska

W naszych ogłoszeniach bardzo rzadko zdarzają się samochody z lat 30-stych, a szkoda. Te prawdziwe perły przedwojennej motoryzacji, o prostej konstrukcji, którymi właściciele potrafią przebyć klika tysięcy kilometrów, aby dotrzeć na zlot lub wystawę, zapewnić mogą masę niezapomnianych wrażeń. Chrysler Imperial wystawiony na sprzedaż, to model zaprezentowany jeszcze pod koniec lat 20-stych ubiegłego wieku. Był najwyższym z modeli marki konkurującym z Cadillacem, Lincolnem, Cordem czy Packardem. Cytując Antique Automobile: „przymiotnik „imperial” według słownika Webstera oznacza: niepodległy (sovereign), najwyższy (supreme), najlepszy (superior), lub o nietypowym rozmiarze lub doskonałości. Tak więc słowo „imperial” słusznie przystaje do najwyższego modelu w gamie Chryslera.” Tak więc Chrysler Imperial z lat 30-stych, w 100% oryginalny i w pełni sprawny to coś, koło czego nie można przejść obojętnie.
Czytaj dalej Chrysler Imperial 1931 – 230000 PLN – Biała Podlaska

Chrysler New Yorker 1970 – 55000 PLN – Namysłów

Chrysler New Yorker produkowany był przez ponad pół wieku, w dwunastu różnych generacjach. Szósta z nich (1968-73) to ostatnia przedkryzysowa, w której pod maską odnajdziemy kwintesencję amerykańskiej motoryzacji, 440-calowy Big Block, o mocy nie ograniczonej jeszcze restrykcyjnymi przepisami ograniczenia emisji spalin. To gwarantowane emocje dla sześciu pasażerów, które ten imponujący Mopar może wziąć na pokład. Rozmachem, rozmiarami i brzmieniem zachwyca. Niezależnie, czy planujemy się nim dostojnie toczyć, czy zamiatać tyłem na szutrowej drodze, nie sposób w nim się nudzić i pozostać niezauważonym.
Czytaj dalej Chrysler New Yorker 1970 – 55000 PLN – Namysłów

DeSoto Custom 1947 – 65900 PLN – Rybnik

DeSoto to nieco zapomniana już dziś marka, pochodząca z koncernu Chryslera i obecna na rynku w latach 1928-61. Choć były to wozy popularne i stosunkowo niedrogie, stylizowano je nowocześnie, często wykorzystując najnowsze zdobycze aerodynamiki. DeSoto Custom był najdroższym, flagowym okrętem w powojennej ofercie tej marki. Napędzany dolnozaworowym, sześciocylindrowym silnikiem Chrysler’a, oferuje solidną na owe czasy moc 110 KM. Majestatyczne kształty to jeszcze echa ery przedwojennej, podobnie jak bogato udekorowane wnętrze. Gdyby Capone pożył kilka lat dłużej, na pewno zamówiłby jednego dla siebie… Co ciekawe, historia samochodu w Polsce sięga aż do 1956 roku i jest w pełni udokumentowana. Unikatowość samochodu i ogrom prac, jakie przy nim wykonano, z pewnością powinien stanowić wielką zachętę do zakupu.
Czytaj dalej DeSoto Custom 1947 – 65900 PLN – Rybnik

Imperial LeBaron 1959 – 175000 PLN – Wrocław

Z tego modelu koncern Chrysler’a był tak dumny, że wydał go pod nową, luksusową marką – Imperial. Podobnie jak u konkurencji w postaci Lincolna (Ford) i Cadillac’a (GM), nie odnajdziemy na nim ani jednego oznaczenia firmy-matki. Imperial LeBaron w formie prezentowanej w ogłoszeniu powstawał jedynie przez 3 lata (1957-59), wyróżniając się dziś unikatowością, gustowną stylistyką, gwarantowanym komfortem i luksusowym wyposażeniem. Jako sedan model ’59 powstał w zaledwie 510 sztukach. Prezentowany egzemplarz jest po renowacji, w pełni fascynując swoim rozmachem i precyzją wykonania stylistycznych detali. Warto zauważyć, że tego kolosa napędza nie byle jaki silnik – big block V8 Wedge stał się również sercem muscle car’ów Chrysler’a w kolejnej dekadzie.
Czytaj dalej Imperial LeBaron 1959 – 175000 PLN – Wrocław