KlasykaGatunku.pl

Citroen Xantia 1998 – SPRZEDANY

Citroen Xantia pojawił się z początkiem 1993 roku jako następca BX-a, a jego znakiem rozpoznawczym była elegancja. Zaprojektowana przez Bertone Xantia została doceniona od razu, nie tylko za komfort jazdy, który dawało hydropneumatyczne zawieszenie, ale także za jakość wykończenia i niebanalną stylistykę. Choć po 25-latach większość z pozostałych na rynku egzemplarzy nie zachwyca, czasami można wyłowić prawdziwe rodzynki. Prezentowana w ogłoszeniu topowa wersja wyposażenia „Exclusive”, z silnikiem V6 o mocy 190 KM pod maską, to okaz z ostatniego etapu produkcji, cechujący się niewysokim przebiegiem, zachowany w niemal idealnym stanie. Pomimo zastosowania automatycznej, czterostopniowej skrzyni biegów, auto przyspiesza bardzo żwawo, a dźwięk silnika V6, wydobywający się spod maski, ucieszy każdego zwolennika motoryzacji sprzed ery downsizingu. Jeżeli więc kusi Was francuska klasa i komfort, ten samochód będzie dla Was idealny.

Citroen Xantia 3.0 V6 Exclusive
Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika: 2771 ccm
Moc silnika: 140 kW / 190 KM
Przebieg: 91,288 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Citroen Xantia w kolorze wiśniowym z szarą skórzaną tapicerką, ze środkami wykończonymi Alcantarą. Topowa wersja wyposażenia „Exclusive”. Sprowadzona z Langnau, Szwajcaria od drugiego właściciela. Zachowana w bardzo dobrym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. Posiada pełną dokumentację serwisową: książka serwisowa, książka badań spalin „Abgas” ze spisywanym przebiegiem co dwa lata, kilka rachunków za naprawy, 2 oryginalne klucze.

Nadwozie nie ma posiada żadnych rzucających się w oczy uszkodzeń ani korozji. Jeśli to dla kogoś istotne posiada w większości fabryczny lakier. Spód auta i wnęki nadkoli zachowane w stanie wzorowym, bez nalotu rdzy. Kilka ledwo widocznych odprysków od kamieni w przedniej części nadwozia.

Wnętrze jest kompletne, bez widocznych śladów zużycia. Tapicerka zachowana w bardzo dobrym stanie. Plastiki są wciąż matowe, bez rys czy ubytków. Drewniane wykończenia nie mają pęknięć czy rys. Fabryczne radio z kartą kodową. Materiał na podsufitce odkleja się.

Felgi „Mille Miglia” 17′ wraz z homologacją dla tego auta.

Wykonane prace: brak. Nie stwierdziliśmy żadnych usterek.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.