citroen-xm-01

Citroen XM 1992 – 17000 PLN – Niemodlin

Citroen XM to wyjątkowy samochód, godny następca modeli DS i CX. Jak u poprzedników, tak i tu odnajdziemy unikalne rozwiązania tworzone z myślą o komforcie użytkowników. Hydropneumatyczne zawieszenie, oddzielenie części pasażerskiej od bagażnika dodatkową szybą to elementy, których nie odnajdziemy wśród konkurencji. W ogłoszeniu szczególny egzemplarz – topowa wersja 3.0 V6 ze skórzaną tapicerką, w wyjątkowym stanie zachowania, z przebiegiem zaledwie 54 tys. km. Cena jest ułamkiem tego, co zobaczylibyśmy na niemieckim samochodzie podobnej klasy, z tego samego okresu, w zbliżonym stanie. Dla myślących poza schematami i ceniących awangardę to samo szczęście i okazja do spróbowania czegoś wyjątkowego.

Citroen XM
Rocznik: 1992
Przebieg: 54200 km
Pojemność: 2973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 167 KM

Cena: 17000 PLN

Oferujemy egzemplarz Citroena XM 3.0i z bardzo małym i udokumentowanym przebiegiem 54200 km.
Auto sprowadzone ze Szwajcarii.
Zakupione od 1. właścicielki.
Wyjątkowo zadbane skórzane wnętrze, całość wyglądająca na fabryczny stan.
Fantastyczny komfort podróżowania.
Spalanie 8-11 litrów / 100 kilometrów.
Serwisowany w ASO Citroen.

Dysponujemy pełna historią serwisową (książki, Abgas) oraz kompletem kluczyków.
W dniu 02.10.2015 w ASO Citroena przy stanie licznika 53822 wymieniliśmy olej silnikowy oraz filtry.

Lakier został zabezpieczony powłokami wysokiej jakości wosków.
Ranty felg wypolerowane jak w stanie fabrycznym.

Wyposażenie obejmuje:
– zawieszenie hydroaktywne z opcją SPORT
– tapicerkę skórzaną
– komputer pokładowy
– automatyczną klimatyzację
– tempomat
– podgrzewanie foteli (także tylnych)
– elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
– elektrycznie otwierane wszystkie szyby
– elektryczny szyberdach
– dodatkową tylną szybę, przeciwdziałającą wychłodzeniu wnętrza po otwarciu bagażnika
– rolety tylnej szyby
– pełną elektrykę foteli przednich
– automatyczne skrzynie biegów firmy ZF
– wspomaganie kierownicy DIRAVI

Wady:
– niewielkie odpryski lakieru widoczne na zdjęciach,
– uszkodzenie przedniego zderzaka poniżej listwy

Samochód jest opłacony i kompletnie przygotowany do zarejestrowania (przegląd techniczny, tłumaczenia dokumentów).
Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.

Telefon: +48 602 103 050, +48 796 785 544
Miejscowość: Niemodlin

  • smilealittlebit

    Spalanie 8-11 litrów? W starym, francuskim sześciocylindrowym V6? Nie widzę tego.

    • Michał Kurlej

      Silnik PRV bierze tyle w trasie. Jeździłem potwierdzam.
      Trasa: 8l
      Autostrada: 10-11 l
      Miasto: 16 l

  • Mikel

    Miałem peugeota 607 z V6 i jeśli już, to 11-16l

    Cytryna śliczna, idealna jako trzecie auto dla właściciela stacji benzynowej.

  • Marian

    Zdjęcia porobione tak żeby czasem za dużo nie zobaczyć… nie da się foteli w całości pokazać a nadwozia nie pod kątem tylko na wprost ?

  • JAR

    Mam Safrane 2,9 V6 24v i pali 12-20l, także spalanie które tutaj jest podane to chyba między bajki można włożyć

    • Michał Kurlej

      Kolego masz coś nie tak z silnikiem. Posprawdzaj świece, listwy wtryskowe. Silnik ES9j4 nie powinien CI średnio wziąść jak 10,5l, 11l- to max.

  • pol

    Prześliczne, zawsze marzyłem o tym samochodzie… każdy kilometr jazdy to uczta popijana wyśmienitym wytrawnym winem.

  • Michał Kurlej

    1. „Wklęsła tylnia szyba” – niewiem gdzie Pan to widział chyba od środka patrząc; Wklęsła tylnia szyba jest w CXie i w C6 ale nie w XM !!!
    2.”topowa wersja” – Nie jest to topowa wersja, lecz wersja SX w skórach (po ludzku mówiac (bieda, ale najlepiej wyposazona). Topowa wersja to exclusive. Tj: Drewno w kabinie, klimatronik, listwy w kolorze nadwozia, fotele exclusive inaczej wyglądają (tylko przednie oparcia).
    3. Jak sie sprzedaje auto za 17000 to warto by wymienić nie tylko olej w silniku ale przedewszystkim olej w automacie, który teoretycznie pownien być wymieniony przy 60000 km teraz. Jednak po tylu latach to nawet bym sie nie zastanawiał. Przecież skrzynia jest ważniejsza od silinka! To samo z LHMem. Za olej do szkrzyni zapłaciłby 122 zł, za LHM 138 zł. Nie dziadujmy…

    • Adam

      Dokładnie… jeszcze jakby nadwozie nie było poprzycierane bez wgniotów to mylę, że można by było tyle dać a tak trzeba będzie to pomalować bo szkoda tak ładnego auta, żeby jeździło postrącane a to z kolegi już obniży jego wartość bo nie będzie oryginał… i dwa też trzeba na to poświęcić trochę pieniędzy…. podsumowując czekamy na przecenę 🙂

  • Zbychu

    Pytanie za 100 pkt do sprzedawcy… progi były robione w tym aucie ? Bo szczerze te ranty na podnośnik nie wyglądają na oryginalne….

    • autobello

      Progi nie były naprawiane i są oryginalne. Auto nie ma żadnych śladów korozji a podwozie jest w świetnym stanie. Zdjęcia samochodu były zrobione po to aby zobaczyć szczegóły na nie ogólny wygląd.

  • Rumcajs

    Miałem kiedyś takiego, tyle że zielonego z tym samym silnikiem. Palii cysternę na 100 km… Wcale nie tani w eksploatacji, Zamontowałem gaz i automatycznie auto położyło się na wiele miesięcy pod płotem na parkingu… przestało uruchamiać, podnosić się… został wymieniony silnik, ale okazało się że uszkodzona jest jakaś wiązka…i dałem sobie spokój…zamieniłem za Mondeo mk2… Ta cała historia działa się w roku 2001-03,… także nie dziwmy się…

  • Edi

    to jakaś parodia wstawiac takie auto na strone o klasykach. Toż to zwykły starszy Citroen, którego wartośc rynkowa oscyluje 2-4 tys zł

  • Rafał Wołosiak

    Cena jest … zabawna 🙂
    3-4 tysiące, jak ktoś poniżej napisał to może nie, ale 17 tysięcy tym bardziej nie …

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.