Daewoo-FSO Polonez Cargo Plus Ambulans 1999 – SPRZEDANY

To jeden z tych przypadków, kiedy ilość skrzywionych min będzie musiała się zetrzeć z entuzjazmem osób, które takie znalezisko uważają za białego kruka. Daewoo-FSO Polonez Cargo Plus Ambulans powstał na bazie zmodernizowanej przez koreańskiego zarządcę wersji osobowo-bagażowej. Polonez Cargo powstał na bazie Caro bez dachu i tylnej klapy, do którego przymocowano szkielet podwyższający i przedłużający nadwozie, wraz z laminatową nadbudówką. Za adaptację do pojazdu sanitarnego odpowiadała firma ZTS Grójec. W 1998 roku zaadaptowano auto do zmian modernizacyjnych związanych z modelem Caro Plus, i taki właśnie samochód czeka na nowego nabywcę w Kozienicach. W zawieszeniu Cargo Plus zastosowany został wzmocniony tylny dyferencjał i 3-piórowe resory. Wewnątrz można było odkryć dokładnie takie wyposażenie, jak widzimy na zdjęciach. Egzemplarz taki jak ten nie pojawia się na rynku często. Ma jedynie 13 tysięcy kilometrów przebiegu i zdecydowanie potrafi przenieść nas w czasie.

Daewoo-FSO Polonez Cargo Plus Ambulans
Rocznik: 1999
Przebieg: 13195 km
Pojemność: 1598 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 84 KM

Przedmiotem sprzedaży jest niemal fabrycznie nowy Polonez Cargo 1.6 (wersja sanitarka).
Samochód został zakupiony jako fabrycznie nowy 28/08/1999 w Grójcu przez jedną z ówcześnie większych firm w Polsce.
Służyła jako zapasowa karetka zakładowa. Od nowości zawsze garażowana na suchej hali.
Posiada znikomy, oryginalny przebieg 13.195 kilometrów.
Na kołach wciąż fabryczne opony. Obecne są resztki fabrycznej folii. W bagażniku nieużywane koło zapasowe i akcesoria. Gratka dla kolekcjonera, pasjonata lub muzeum.
Jest to oryginalna karetka z fabrycznym wyposażeniem, które jest obecne, m.in.: nosze, butla tlenowa, ostrzegawcza lampa zespolona, urządzenie rozgłoszeniowo-alarmowe ZURA.
Lakier jest oryginalny w 100%, każdy element posiada oryginalną powłokę lakierniczą.
Komora silnika i silnik nigdy nie były myte ani czyszczone.
Nadwozie całkowicie wolne od korozji, wszystkie newralgiczne miejsca dla Poloneza są wolne od korozji.
Dostępne są wszystkie dokumenty, książki, faktury do samochodu oraz dwa kluczyki (jeden nigdy nie używany jest jeszcze w folii).
Wszystko jest sprawne.
W takim stanie nieosiągalny na rynku.