KlasykaGatunku.pl

Daimler Double Six 1988 – REZERWACJA

Linia tego samochodu nie ma sobie równych. Zawiera charakterystyczne dla brytyjskiej marki elementy, gustownie podkreślone przez włoską firmę Pininfarina w końcówce lat 70-tych. Pod jego maską pracuje kolejna motoryzacyjna legenda, jednostka o widlastym układzie dwunastu cylindrów, tu już w zmodernizowanym wydaniu „HE” (High Efficiency). Daimler Double Six to najwyższa wersja wyposażenia modelu Jaguar XJ. Trzecią serię z V12 pod maską kupić można było od 1979 do 1992 roku, przy czym od początku 1987 roku, wraz z debiutem modelu XJ40, zaprzestano produkcji mniej szlachetnej wersji sześciocylindrowej. W sumie zbudowano 32952 sztuk trzeciej serii, z czego 10500 posiadało V12. To jest jedna z nich. Wyceniona rozsądnie, choć wymaga pewnych inwestycji w zakresie blacharki i mechaniki.

Daimler Double Six III Seria
Data pierwszej rejestracji: 23.11.1988
Pojemność silnika: 5341 ccm
Moc silnika: 195 kW / 265 KM
Przebieg: 211,523 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Daimler Double Six z 1987 roku. Samochód sprowadzony ze Szwajcarii, sprzedajemy go „prosto z lawety”. Był wiele lat w posiadaniu jednego właściciela, zachowany w przyzwoitym stanie, do poprawek wizualnych. Nadwozie posiada ogniska rdzy na prawym tylnym nadkolu, lewym przednim błotniku, lewym rogu przedniej szyby oraz inne drobne ogniska na dolnych krawędziach drzwi. Wnętrze jest zachowane w stanie dobrym i kompletnym, jednak dla perfekcjonisty znajdzie się kilka rzeczy do poprawienia. Kedry przednich foteli do wymiany. Skóra do czyszczenia. Drewna ładne, chociaż po bliższym przyjrzeniu posiadają drobne pęknięcia lakieru z wieku. Elementy chromowane w stanie idealnym. Silnik V12 odpala, samochód jeździ. Ze względu na okres kilkuletniego postoju wymaga wymiany oleju w silniku, skrzyni biegów, płynów, filtrów, materiałów eksploatacyjnych. Opony DOT 17 nadają się do jazdy. Felgi nie wymagają renowacji. W bagażniku znajduje się oryginalny worek z narzędziami. Wraz z pojazdem zestaw nowych części o wartości około 4000 PLN sprowadzonych z UK: komplet przewodów układu chłodzenia, poduszki silnika i skrzyni, uszczelniacze silnika, tuleje przedniego zawieszenia, różne gumowe elementy, uszczelki, opaski, drobiazgi.