Diakar

44-310 Radlin tel. +48 500 132 008 e-mail: diakar@op.pl

Mercedes E 500 W124 1994 – 95000 PLN – Radlin

Mercedes E 500 W124 to prawdziwy król wśród usportowionych limuzyn. To jedyny model Mercedesa montowany ręcznie poza macierzystą fabryką, który przez 5 lat produkcji opuszczał bramy zakładu Porsche w Zuffenhausen (1990-93 500E, od ’93 jako E 500). Pod maską skrywał zmodyfikowaną jednostkę 5.0 V8 z modelu SL 500, zapewniającą przyspieszenie do pierwszej setki w 6,1 s. Z zewnątrz wyróżniały go poszerzone błotniki, wycieraczki reflektorów, felgi. Wewnątrz – sportowe fotele Recaro z podgrzewaniem, drewniany panel między tylnymi fotelami. Ten egzemplarz przybył do Radlina z Japonii. Wyposażony jest dodatkowo w emblematy, wydech, układ hamulcowy i koła AMG.
Czytaj dalej

BMW L7 E38 1998 – 69900 PLN – Radlin

Oto limuzyna inna niż wszystkie, stworzona z rozmachem, którego żaden wcześniejszy wóz z fabryki w Monachium nie widział. 540 cm, jakie mierzy, to o 25 cm więcej od modelu 750iL. BMW L7 zostało zbudowane w zaledwie 899 sztukach w latach 1996-2001. Techniczne oparcie konstrukcji na popularnym E38 pozwala na utrzymanie eksploatacji tego potwora na rozsądnym poziomie, a wrażenie na drodze samochód wciąż robi doskonałe, kosztując ułamek ceny nowego.
Czytaj dalej

Mercedes E55T AMG WALD Black Bison S211 2004 – SPRZEDANY

Wald International to japońska firma z Osaki, która od lat specjalizuje się w tuningu Mercedesów. Seria Black Bison wyróżnia się bogatym pakietem stylistycznym, nadającym autom zdecydowanie agresywny wygląd. Dodatkowo Mercedes E55T AMG WALD Black Bison S211 otrzymał 20-calowe felgi, obniżone zawieszenie i zmodyfkowany układ wydechowy. Efekt kontrowersyjny, lecz z pewnością zwracający na siebie uwagę i dysponujący osiągami, które do dziś robią wrażenie.
Czytaj dalej

BMW 740i E38 1995 – SPRZEDANE

Już 20 lat temu skonstruowano samochód, w którym każdy może poczuć się doskonale. BMW 740i E38 dla motoryzacyjnego maniaka jest jak idealnie skrojony garnitur. Wygodne i eleganckie zarazem, zawiera wszystkie najlepsze pierwiastki marki – prowadzi się pewnie, V8 koi uszy, a przestrzeni i komfortu jest pod dostatkiem. W ogłoszeniu idealny egzemplarz z niskim przebiegiem, sprowadzony z Japonii.
Czytaj dalej

Mercedes S 320 W140 1994 – SPRZEDANY

Mercedes S320 W140 to rozwiązanie idealne dla tych, którzy lubią podróżować bez zmęczenia. Doskonałe wyciszenie i podwójne szyby dbają o to, by ani dźwięki ulicy, ani dźwięk silnika nie zakłócał spokoju pasażerów. W latach 90-tych był prawdziwym symbolem, limuzyną dostępną wyłącznie dla najbardziej majętnych i symbolem luksusu. Po latach jest po prostu świetnym samochodem, który budzi dobre wspomnienia i wozi w świetnych warunkach. Sześciocylindrowy silnik zapewnia najniższe koszty serwisu, a przebieg zaledwie 37200 km – gwarantuje wręcz fabryczną prezencję.
Czytaj dalej

Alpina B3 3.0 1996 – SPRZEDANA

Alpina B3 3.0 to propozycja dla tych, którzy pragną wyjątkowego BMW, lecz M3 ich nie kręci. Tutaj otrzymujemy wyjątkowy styl, zbliżoną moc, doskonałe wyposażenie i zdecydowanie więcej komfortu. W ogłoszeniu jedna z 749 wyprodukowanych sztuk między rokiem 1993 a ’96. Jak przystało na egzemplarz z Japonii – w wyśmienitym stanie.
Czytaj dalej

Mercedes 500 SL R129 1992 – SPRZEDANY

Oznaczenia i pakiet AMG, obniżone zawieszenie, 19-calowe felgi to drobne modyfikacje, które dodają mu wizualnej agresji. Charakterystyczne brzmienie V8 pod maską dopełnia i potęguje wrażenia. Mercedes 500 SL R129 przyprawiony nutą japońskiego stylu z pewnością zwraca na siebie uwagę. Najważniejszy jest jednak stan i przebieg – zaledwie 50 tys. km na liczniku powinno sprawić, że poczujemy się w nim niemal jak w nowym samochodzie.
Czytaj dalej

Mercedes 500 SEL W140 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SEL W140 stworzony był by zadziwiać i z powodzeniem czyni to do dziś. To projekt który przez 10 lat przygotowań do produkcji pochłonął ponad miliard dolarów… i nie była to kwota zmarnowana. W rezultacie powstał jeden z najbardziej dopracowanych samochodów w historii motoryzacji, doskonały zarówno z perspektywy kierowcy, jak i pasażerów tylnej kanapy. Szczególnie wersja SEL, czyli ta oferująca 10 cm więcej miejsca dla pasażerów tylnej kanapy, mogła być marzeniem każdego podróżującego z szoferem. Taki okaz z przebiegiem zaledwie 53 tysięcy kilometrów może być doskonałą propozycją dla tych, którzy nie przywykli do kompromisów.
Czytaj dalej

Mercedes 500E W124 1992 – SPRZEDANY

Połączenie czarnego lakieru, czarnej skóry i ciemnego drewna we wnętrzu prezentuje się po prostu zjawiskowo. A model to nie byle jaki – opracowany i wytwarzany przez Porsche, kultowy Mercedes 500E W124. To samochód który przekonuje zarówno komfortem, stylem, jak i osiągami. Zmodyfikowany silnik z modelu 500 SL, wzmocnione hamulce, zawieszenie, nowy kształt foteli we wnętrzu oraz zapach luksusu i smak najwyższej jakości. Mimo astronomicznej ceny dochodzącej do 150 tys. DM razem z późniejszym E500 wyprodukowano ich ok. 10 tys. sztuk. Te najlepiej zadbane są wyjątkowo poszukiwanymi kąskami na rynku youngtimerów.
Czytaj dalej