Archiwum kategorii: DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – 304900 PLN – Radlin

Porsche 911 Carrera 964 miało aż 85% całkiem nowych podzespołów, ale w dużej mierze zachowało klasyczny kształt swojego poprzednika. Pomimo podobieństw 964 posiadało lepszą aerodynamikę, którą zawdzięczało nowym krągłością przodu i tyłu, a także automatycznie wysuwanemu tylnemu spoilerowi. Porsche 911 Carrera 4 964 było pierwszym modelem 911 wyposażonym w napęd na wszystkie koła. Jakby tego było mało napęd elektronicznie sterowany, przenosił standardowo 31% momentu na oś przednią i 69% na tylną, a jego dystrybucja mogła zmieniać się w zależności od sytuacji na drodze. Wszytko po to, aby jak najlepiej radzić sobie z mocą wspaniałego silnika o pojemności 3,6-litra, który generował aż 250 KM. Taki okaz w bardzo dobrym stanie, z oryginalnym przebiegiem i manualną skrzynią biegów to chyba marzenie każdego kierowcy. Jeżeli jest i Waszym, warto wziąć pod uwagę piękny egzemplarz z ogłoszenia.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – 304900 PLN – Radlin

Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 349000 PLN – Radlin

Bentley Arnage T Mulliner to jedno z najbardziej imponujących zestawień luksusu, mocy i tradycyjnej inżynierii, jakie powstało w historii motoryzacji. To ostatni Bentley projektowany przez Rolls-Royce’a, któremu ostateczny szlif nadali niemieccy inżynierowie Volkswagena. W 2005 otrzymał nową twarz z poczwórnymi reflektorami, nawiązującymi do wyglądu nowo wprowadzonego Continentala. Nazwa Arnage to spuścizna wyścigowej historii marki, nawiązująca do nazwy zakrętu na torze Le Mans, na którym Bentleye w latach 20-tych i 30-tych ubiegłego wieku odnosiły seryjne triumfy. Litera T z kolei charakteryzowała najmocniejszą odmianę modelu, zasilaną silnikiem V8 o tradycyjnej architekturze i ogromnej pojemności 6,75 l, który dodatkowo wzmocniono dwiema turbosprężarkami. Był to najmocniejszy Bentley w historii, któremu pojęcie turbo dziury było absolutnie obce. Jego wnętrze to imponujące połączenie wysokogatunkowej skóry Connolly, chromu, egzotycznego drewna, wełny i dodatkowo w tym egzemplarzu – masy perłowej. Ten przepięknie zachowany egzemplarz przeszedł proces indywidualizacji pod auspicjami legendarnej marki Mulliner, co 12 lat temu wywindowało jego cenę w absolutną stratosferę, gdzie jedyną konkurencją były Rolls-Royce i Maybach.
Czytaj dalej Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 349000 PLN – Radlin

Mercedes CLS 63 AMG C219 2007 – 99900 PLN – Radlin

Mercedes CLS 63 AMG C219 to topowa odmiana prekursora popularnej dziś klasy 4-drzwiowych coupe. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową klasy E W211 i zaprezentowany został po raz pierwszy w 2004 roku na Auto Show w Nowym Jorku. Jego sportowa sylwetka to dzieło amerykańskiego projektanta Micheala Fink’a, designera odpowiedzialnego również za sylwetkę Maybach’a 57/62. W momencie debiutu nie przypominał żadnego innego samochodu na rynku, lecz dziś, po upływie kilkunastu lat, zaskakująco wiele podobieństw odnajdziemy między sylwetką jego, i wszystkich aktualnych Mercedesów. Ten niezwykły kształt to oczywiście nie jedyna jego zaleta. Luksusowo wyposażone i wykończone wnętrze gwarantują doskonałe warunki podróży dla czterech pasażerów, a mocarne V8 o pojemności 6,2 l i mocy 514 KM umożliwia atomowe przyspieszenia i radosne palenie gumy, jeżeli kierowcy przyjdzie na to ochota. Ten egzemplarz ma jedynie 77,5 tys. km przebiegu i podobnie jak większość innych z oferty DMclassic, przybył do Polski z Japonii.
Czytaj dalej Mercedes CLS 63 AMG C219 2007 – 99900 PLN – Radlin

Porsche 911 Carrera 2 964 1991 – 205900 PLN – Radlin

Porsche 911 Carrera 2 964 zachowało wszystkie najlepsze cechy klasycznej 911, łącząc mocny temperament z trwałością, praktycznością i komfortem, przydatnymi na co dzień. Wyposażone w manualną skrzynię biegów, nie było najbardziej popularną specyfikacją w Japonii, lecz właśnie takie 911-tki cenione są dziś najbardziej. Ten egzemplarz w zjawiskowej konfiguracji kolorystycznej zachowany jest w oryginalnym stanie, dodane zostały jedynie felgi i lusterka z wersji Carrera Cup, czyli takie, jakie posiadała m.in. 911 RS America. To tuning w stylu OEM+, który w takiej formie akceptowany jest nawet przez najbardziej ortodoksyjnych miłośników marki. Choć z pewnością nie jest to najtańsza 964 na rynku, właśnie takie Porsche warto kupować. Legenda marki sprawia, że zakup może być nie tylko spełnieniem młodzieńczych marzeń, ale i świetną lokatą kapitału.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 2 964 1991 – 205900 PLN – Radlin

Mercedes 300 D Turbo W124 1992 – 52900 PLN – Radlin

Mercedes 300 D Turbo W124 to bogate wyposażenie, wysokoprężny silnik, automatyczna skrzynia i gwiazda na masce. Z nim w każdą podróż możesz ruszać z uśmiechem na twarzy. Tutaj nie chodzi o gonitwę za setkami koni mechanicznych i ekstremalnymi doznaniami, tutaj chodzi o przyjemność z jazdy – taką małą motoryzacyjną nirwanę. Wystarczająco szybki dzięki turbosprężarce, wygodny i niesamowicie trwały. Egzemplarz z ogłoszenia pochodzi z Japonii, przejechał dotąd jedynie 83 tysiące kilometrów i poza przetartym boczkiem fotela kierowcy prezentuje się przepięknie. To zakup na lata i klasyk, który posłużyć może także na co dzień.
Czytaj dalej Mercedes 300 D Turbo W124 1992 – 52900 PLN – Radlin

BMW 750i E65 Radlin 2007 – 69700 PLN – Radlin

BMW 750i E65 to dopracowana wersja poliftowa przełomowej siódemki, z silnikiem N62B48 V8 o pojemności 4,7 l i mocy 367 KM. Siódemka generacji E65 to samochód futurystyczny, wizjonerski, w niczym nie przypominający swojego poprzednika, modelu E38. W poliftowej wersji przeszedł pewne zmiany łagodzące i wysmuklające jego wygląd. Nie zmieniło się jednak to, co zawsze było wyróżnikiem marki. To wóz, który ma świetne osiągi i sprawia frajdę z jazdy kierowcy, a dodatkowo zapewnia również doskonały komfort. Tu nawet najdalszą podróż odbyć można bez zmęczenia. Ten biały egzemplarz z Japonii ma bardzo bogate wyposażenie i przebieg jedynie 50 tys. kilometrów.
Czytaj dalej BMW 750i E65 Radlin 2007 – 69700 PLN – Radlin

Mercedes E55 AMG W211 2003 – 79900 PLN – Radlin

Mercedes E55 AMG W211 powstał w 2002 roku. Ten następca modelu E55 W210 otrzymał ten sam silnik V8 5,5 l, który wzmocniono sprężarką mechaniczną. W efekcie jednostka M113 była zdolna tu wygenerować 476 KM i 700 Nm, wartości, które uczyniły z tej sportowej limuzyny godnego konkurenta dla BMW M5 i Audi RS6. Pierwsza setka na liczniku może się tu pojawić już po 4,7 s, a prędkość maksymalna po ściągnięciu ogranicznika prędkości wynosi ponoć 308 km/h. Te oszałamiające osiągi zdołano tu uzyskać bez rezygnacji z komfortu. Pneumatyczne zawieszenie Airmatic sprawdza się równie doskonale przy szybkiej jeździe, jak i w spokojnej, kulturalnej jeździe. Tak piękny egzemplarz tego kultowego modelu z pewnością zrobi wrażenie na każdym miłośniku rasowej motoryzacji.
Czytaj dalej Mercedes E55 AMG W211 2003 – 79900 PLN – Radlin

Mercedes S 500 L W220 1999 – 39900 PLN – Radlin

Mercedes klasy S zawsze symbolizował wszystko, co w motoryzacji najlepsze. Wraz z zaprezentowaną w 1998 roku w Paryżu generacją W220 wkroczył w nowoczesność, będąc technologicznym majstersztykiem. Również dziś, po kilkunastu latach, może zrobić wrażenie. Szczególnie, gdy mówimy o egzemplarzu z przebiegiem zaledwie 72 tysiące kilometrów. Ten Mercedes S 500 L W220 pochodzi z rynku japońskiego i wciąż prezentuje się wyśmienicie. Jest to wersja z wydłużonym rozstawem osi, gwarantująca perfekcyjny komfort pasażerom tylnego rzędu.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W220 1999 – 39900 PLN – Radlin

Mitsubishi 3000 GT 1999 – 89900 PLN – Radlin

Mitsubishi 3000 GT to konkurent Toyoty Supry, Nissan’a 300ZX i Mazdy RX-7. Wyróżniał się dwiema turbosprężarkami, otrzymał przydomek “japońskiego Ferrari”. Wystawione na sprzedaż Mitsubishi jest wersją europejską, z oryginalnym przebiegiem jedynie 42441 kilometrów, w świetnym stanie zachowania. Wrażenia z jazdy gwarantuje na najwyższym poziomie, oferując prawdziwie sportowy charakter, bez elektronicznych wspomagaczy, ale i bez rezygnacji z komfortu. Sprawdzi się doskonale nie tylko jako element kolekcji, po prostu żal byłoby nim nie jeździć!
Czytaj dalej Mitsubishi 3000 GT 1999 – 89900 PLN – Radlin

Mercedes CL 55 AMG Kompressor C215 2003 – 84900 PLN – Radlin

Mercedes CL 55 AMG Kompressor ukazał się na rynku w 2003 roku, jako poliftowa odmiana flagowego coupe marki o oznaczeniu kodowym C215. Słowo Kompressor w nazwie oznaczało tu małą rewolucję i dodatkowe 140 KM, gwarantujące osiągnięcie pierwszej setki w czasie o ponad sekundę krótszym, niż jego sportowy przecież poprzednik. Tu nie ma żartów. Samochód jest wielki, ultra luksusowy, wypełniony po brzegi gadżetami i kompletnie może zaszokować zdolnością do atomowych przyspieszeń na autostradzie. Pięknie zachowany egzemplarz z niskim przebiegiem może służyć jako lokata kapitału, jak również jako narzędzie do niezwykle przyjemnego poruszania się po trasach bliższych i dalszych.
Czytaj dalej Mercedes CL 55 AMG Kompressor C215 2003 – 84900 PLN – Radlin