Archiwum kategorii: DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

BMW 530i E34 1993 – 59800 PLN – Radlin

BMW 530i E34 z silnikiem V8 debiutowało w 1992 roku. Wyposażone w pięciobiegową automatyczną skrzynię biegów gwarantowało połączenie wysokiego komfortu i satysfakcjonujących osiągów z subtelnym i dobrze wyciszonym dźwiękiem silnika. Zapadając się w tej welurowej tapicerce kierowca i pasażerowie czuli się rozpieszczeni, choć gdy trzeba było pojechać szybko, wóz potrafił doskonale wywiązać się i z tego zadania. To BMW to pięknie zachowany egzemplarz z Japonii, w klasycznym kolorze diamandschwarz-metallic, z welurowym wnętrzem i doskonałym wyposażeniem, obejmującym między innymi dwustrefową klimatyzację, tempomat, komputer pokładowy, szyberdach i bogate wyposażenie elektryczne. Jego przebieg to zaledwie 44 tysiące kilometrów, zero tuningu i kombinacji, i niemal w całości fabryczny lakier. Imponujący egzemplarz.
Czytaj dalej BMW 530i E34 1993 – 59800 PLN – Radlin

Mercedes G 500 Classic W463 1999 – 229000 PLN – Radlin

Mercedes G 500 Classic W463 pochodzi z limitowanej serii stworzonej na 20-lecie klasy G. Wyprodukowano 500 egzemplarzy, w tym 494 sztuki z kierownicą po lewej stronie. Wszystkie powstały w 1999 roku. Cechy charakterystycznej tej wersji to lakier 9182 Almandinschwarz metallic, tapicerka skórzana Designo Nappa w kolorze fioletowo-czarnym, kierownica wielofunkcyjna, podgrzewana tylna kanapa, czujniki parkowania z tyłu oraz charakterystyczne felgi. Ten egzemplarz prezentuje się fenomenalnie, ma wciąż zachowany oryginalny lakier oraz wszystkie cechy swojej limitowanej serii. Jest godny polecenia, zarówno od strony użytkowej, jak i kolekcjonerskiej.
Czytaj dalej Mercedes G 500 Classic W463 1999 – 229000 PLN – Radlin

Mercedes SL 600 R129 1996 – 124900 PLN – Radlin

Choć ma nieco ponad 20 lat, jest to już klasyk. Mercedes SL 600 R129 to roadster z najlepszych czasów Mercedesa, planowany, projektowany i wykonany tak, by cieszyć się nim jak najdłużej. Ukryte pod jego maską 12 cylindrów zachwycić może kulturą pracy i mocą, dostępną zawsze niezależnie od prędkości obrotowej. Jako auto weekendowe – typ idealny, który cieszyć może przez wiele lat. Ten sprowadzony z Japonii egzemplarz zachęca wciąż doskonale zachowanym stanem.
Czytaj dalej Mercedes SL 600 R129 1996 – 124900 PLN – Radlin

Mercedes S63 L AMG W221 2007 – 119900 PLN – Radlin

S klasa w AMG generacji W221 oferowana była w dwóch wersjach: S63 i S65. O ile ta druga oferowała silnik V12 z dwiema turbosprężarkami, ten pierwszy zaserwował bardziej tradycyjne rozwiązanie – wolnossące, wysokoobrotowe V8, pochodzące ze świata sportów motorowych i generujące z pojemności 6,2 l imponujące 525 koni mechanicznych. Efekt to świetne osiągi i fantastyczna przyjemność z jazdy. Mercedes S63 L AMG W221 to także świetny komfort, również dla pasażerów tylnych foteli z indywidualną regulacja i ogromną przestrzenią na nogi, gwarantowaną przez przedłużony rozstaw osi. Ten sprowadzony z Japonii egzemplarz ma jedynie 78 tys km przebiegu i prezentuje się fantastycznie.
Czytaj dalej Mercedes S63 L AMG W221 2007 – 119900 PLN – Radlin

Mercedes S65 AMG Biturbo W220 2004 – 134900 PLN – Radlin

Moc 612 KM i moment obrotowy ograniczony elektronicznie do 1000 NM, tu nie ma żartów. Mercedes S65 AMG Biturbo W220 ma osiągi rakietowego pocisku, absolutnie nie zważając na swoją masę ok. 2,2 tony. Również komfort jest tu absolutnie fenomenalny. W końcu aby zastąpić model W140 nie można było w tej materii iść na kompromisy. Silnik V12 i dwie turbosprężarki pozwoliły pójść jeszcze krok dalej. Ten model był produkowany tylko przez półtora roku, od marca 2004 do sierpnia 2005 roku. Wyprodukowano ich niewiele, na rynku to dziś rzadkość.
Czytaj dalej Mercedes S65 AMG Biturbo W220 2004 – 134900 PLN – Radlin

Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – 304900 PLN – Radlin

Porsche 911 Carrera 964 miało aż 85% całkiem nowych podzespołów, ale w dużej mierze zachowało klasyczny kształt swojego poprzednika. Pomimo podobieństw 964 posiadało lepszą aerodynamikę, którą zawdzięczało nowym krągłością przodu i tyłu, a także automatycznie wysuwanemu tylnemu spoilerowi. Porsche 911 Carrera 4 964 było pierwszym modelem 911 wyposażonym w napęd na wszystkie koła. Jakby tego było mało napęd elektronicznie sterowany, przenosił standardowo 31% momentu na oś przednią i 69% na tylną, a jego dystrybucja mogła zmieniać się w zależności od sytuacji na drodze. Wszytko po to, aby jak najlepiej radzić sobie z mocą wspaniałego silnika o pojemności 3,6-litra, który generował aż 250 KM. Taki okaz w bardzo dobrym stanie, z oryginalnym przebiegiem i manualną skrzynią biegów to chyba marzenie każdego kierowcy. Jeżeli jest i Waszym, warto wziąć pod uwagę piękny egzemplarz z ogłoszenia.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – 304900 PLN – Radlin

Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 349000 PLN – Radlin

Bentley Arnage T Mulliner to jedno z najbardziej imponujących zestawień luksusu, mocy i tradycyjnej inżynierii, jakie powstało w historii motoryzacji. To ostatni Bentley projektowany przez Rolls-Royce’a, któremu ostateczny szlif nadali niemieccy inżynierowie Volkswagena. W 2005 otrzymał nową twarz z poczwórnymi reflektorami, nawiązującymi do wyglądu nowo wprowadzonego Continentala. Nazwa Arnage to spuścizna wyścigowej historii marki, nawiązująca do nazwy zakrętu na torze Le Mans, na którym Bentleye w latach 20-tych i 30-tych ubiegłego wieku odnosiły seryjne triumfy. Litera T z kolei charakteryzowała najmocniejszą odmianę modelu, zasilaną silnikiem V8 o tradycyjnej architekturze i ogromnej pojemności 6,75 l, który dodatkowo wzmocniono dwiema turbosprężarkami. Był to najmocniejszy Bentley w historii, któremu pojęcie turbo dziury było absolutnie obce. Jego wnętrze to imponujące połączenie wysokogatunkowej skóry Connolly, chromu, egzotycznego drewna, wełny i dodatkowo w tym egzemplarzu – masy perłowej. Ten przepięknie zachowany egzemplarz przeszedł proces indywidualizacji pod auspicjami legendarnej marki Mulliner, co 12 lat temu wywindowało jego cenę w absolutną stratosferę, gdzie jedyną konkurencją były Rolls-Royce i Maybach.
Czytaj dalej Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 349000 PLN – Radlin

Mercedes CLS 63 AMG C219 2007 – 99900 PLN – Radlin

Mercedes CLS 63 AMG C219 to topowa odmiana prekursora popularnej dziś klasy 4-drzwiowych coupe. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową klasy E W211 i zaprezentowany został po raz pierwszy w 2004 roku na Auto Show w Nowym Jorku. Jego sportowa sylwetka to dzieło amerykańskiego projektanta Micheala Fink’a, designera odpowiedzialnego również za sylwetkę Maybach’a 57/62. W momencie debiutu nie przypominał żadnego innego samochodu na rynku, lecz dziś, po upływie kilkunastu lat, zaskakująco wiele podobieństw odnajdziemy między sylwetką jego, i wszystkich aktualnych Mercedesów. Ten niezwykły kształt to oczywiście nie jedyna jego zaleta. Luksusowo wyposażone i wykończone wnętrze gwarantują doskonałe warunki podróży dla czterech pasażerów, a mocarne V8 o pojemności 6,2 l i mocy 514 KM umożliwia atomowe przyspieszenia i radosne palenie gumy, jeżeli kierowcy przyjdzie na to ochota. Ten egzemplarz ma jedynie 77,5 tys. km przebiegu i podobnie jak większość innych z oferty DMclassic, przybył do Polski z Japonii.
Czytaj dalej Mercedes CLS 63 AMG C219 2007 – 99900 PLN – Radlin

Porsche 911 Carrera 2 964 1991 – 205900 PLN – Radlin

Porsche 911 Carrera 2 964 zachowało wszystkie najlepsze cechy klasycznej 911, łącząc mocny temperament z trwałością, praktycznością i komfortem, przydatnymi na co dzień. Wyposażone w manualną skrzynię biegów, nie było najbardziej popularną specyfikacją w Japonii, lecz właśnie takie 911-tki cenione są dziś najbardziej. Ten egzemplarz w zjawiskowej konfiguracji kolorystycznej zachowany jest w oryginalnym stanie, dodane zostały jedynie felgi i lusterka z wersji Carrera Cup, czyli takie, jakie posiadała m.in. 911 RS America. To tuning w stylu OEM+, który w takiej formie akceptowany jest nawet przez najbardziej ortodoksyjnych miłośników marki. Choć z pewnością nie jest to najtańsza 964 na rynku, właśnie takie Porsche warto kupować. Legenda marki sprawia, że zakup może być nie tylko spełnieniem młodzieńczych marzeń, ale i świetną lokatą kapitału.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 2 964 1991 – 205900 PLN – Radlin

Mercedes 300 D Turbo W124 1992 – 52900 PLN – Radlin

Mercedes 300 D Turbo W124 to bogate wyposażenie, wysokoprężny silnik, automatyczna skrzynia i gwiazda na masce. Z nim w każdą podróż możesz ruszać z uśmiechem na twarzy. Tutaj nie chodzi o gonitwę za setkami koni mechanicznych i ekstremalnymi doznaniami, tutaj chodzi o przyjemność z jazdy – taką małą motoryzacyjną nirwanę. Wystarczająco szybki dzięki turbosprężarce, wygodny i niesamowicie trwały. Egzemplarz z ogłoszenia pochodzi z Japonii, przejechał dotąd jedynie 83 tysiące kilometrów i poza przetartym boczkiem fotela kierowcy prezentuje się przepięknie. To zakup na lata i klasyk, który posłużyć może także na co dzień.
Czytaj dalej Mercedes 300 D Turbo W124 1992 – 52900 PLN – Radlin