Archiwum kategorii: DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

BMW 325iA E30 Cabriolet 1989 – 64900 PLN – Radlin

BMW E30 Cabrio E30 to trwała i udana konstrukcja. Z 2,5 litrowym silnikiem osiągającym 170 KM to już auto dziś kultowe i poszukiwane, którego ceny w ciągu ostatnich 5 lat wzrosły około dwukrotnie. Szukając takiego egzemplarza mamy do wyboru kilka dróg. Albo musimy zaakceptować tuningowe modyfikacje poprzednich właścicieli, albo możemy wszystko zrobić po swojemu, albo wybieramy egzemplarz, w którym po prostu wszystko się zgadza. To z pewnością najkrótsza droga, a satysfakcja będzie największa. Ten egzemplarz sprowadzony został ze Stanów Zjednoczonych i otrzymał nowy lakier. Zaletą na pewno jest bogate wyposażenie, obejmujące klimatyzację, komputer pokładowy, tempomat, elektryczne szyby, sportowe i podgrzewane fotele oraz skórzaną tapicerkę.
Czytaj dalej BMW 325iA E30 Cabriolet 1989 – 64900 PLN – Radlin

Mercedes E 320 Cabriolet A124 1994 – 69900 PLN – Radlin

Mercedes E 320 Cabriolet A124 debiutował w 1993 roku, dwa lata po prezentacji pierwszego kabrioletu serii 124. Razem z liftingiem na E klasę otrzymał zmienioną atrapę chłodnicy, inne zderzaki i tylne światła. To było tchnięcie wizualnej świeżości, co razem z nową paletą silników pozwoliło stworzyć samochód, który służyć może za wzór idealnego auta weekendowego przez całe dziesięciolecia. Pięknie utrzymane lub wspaniale odrestaurowane egzemplarze doskonale sprawdzą się i dziś. Trudno wyobrazić sobie lepszy samochód do przejażdżki bez dachu dla całej rodziny. Każdy usiądzie w nim komfortowo, niezależnie od wzrostu i wieku, bo i zamontowaniem tu fotelika nie ma problemu. Ten egzemplarz przybył do Polski z Japonii. Dla jak najlepszego efektu po sprowadzeniu otrzymał nowy lakier i odświeżone felgi. Choć przebieg samochodu nie jest minimalny, jego wnętrze wciąż prezentuje się wyśmienicie. W końcu to Mercedes.
Czytaj dalej Mercedes E 320 Cabriolet A124 1994 – 69900 PLN – Radlin

Mercedes CLK 200 C208 1999 – 29900 PLN – Radlin

To nie jest samochód, który zaimponować może ilością koni mechanicznych, ale bezsprzecznie jest smukły, elegancki, świetnie wykonany, a ten egzemplarz całkowicie zauroczyć może swoim stanem zachowania. Prezentowany Mercedes CLK 200 C208 sprowadzony został z Niemiec, był zawsze garażowany i tylko sporadycznie używany. Oryginalny przebieg to jedynie 38627 km i jest udokumentowany książką serwisową. Auto ma na wyposażeniu automatyczną skrzynię biegów, klimatyzację, tempomat i elektryczne szyby. Wszystko, co trzeba, by delektować się niespieszną jazdą. Jest to wersja Elegance, co rozponać możemy po chromowanych listwach wokół szyb i na klamkach oraz po 5-ramiennych felgach ze stopów lekkich.
Czytaj dalej Mercedes CLK 200 C208 1999 – 29900 PLN – Radlin

Brabus B11 W220 2004 – 100000 PLN – Radlin

Dla firmy Brabus zawsze ważne było, by z każdego silnika wykorzystać maksimum potencjału. Brabus B11 W220 to pierwszy etap tuningu 5-litrowej jednostki V8 modelu S 500, oferujący moc maksymalną 333 KM. Prezentowany egzemplarz otrzymał również układ wydechowy Brabus, pakiet stylistyczny, podświetlane listwy progowe i oznaczenia na masce oraz klapie bagażnika, felgi Brabus Monoblock i zegary z prędkościomierzem wyskalowanym do 320 km/h. Tak przygotowane w Niemczech auto zostało wyeksportowane do Japonii, by po latach wrócić do Polski. Jest luksusowo, ale i z nutą sportu. Ciekawie.
Czytaj dalej Brabus B11 W220 2004 – 100000 PLN – Radlin

BMW 325i E36 Cabriolet 1995 – 48000 PLN – Radlin

BMW 325i E36 to gładkie brzmienie silnika, płynnie rozwijana moc i eleganckie kształty, a w wersji Cabriolet – dodatkowo wspaniały kontakt z naturą, pędem powietrza i promieniami słońca. To propozycja dla tych, którzy lubią żyć intensywnie, lubią perfekcję niemieckiej inżynierii i niekoniecznie dobrze czują się w nowoczesnych, w pełni zautomatyzowanych i skomputeryzowanych wehikułach. Tu co prawda mamy automatyczną skrzynię, klimatyzację i po części automatycznie składający się dach, ale nie musimy za to słuchać podpowiedzi przy parkowaniu, zmianie pasa ruchu czy z nawigacji. To tylnonapędowe, wolnossące auto z ery, gdy doznania zza kierownicy stawiane były na pierwszym miejscu. Auto stworzone przez kierowców i dla kierowców – i to jest w nim piękne.
Czytaj dalej BMW 325i E36 Cabriolet 1995 – 48000 PLN – Radlin

BMW 750i E65 2007 – 69800 PLN – Radlin

BMW od lat jest firmą wizjonerów. Szokuje, oburza, ale po latach okazuje się, że wyznacza modę i trendy. Gdy patrzymy na rosnące dziś grille bawarskiej marki, coraz przychylniej zaczynamy patrzeć na poprzednie generacje. Są bardziej stonowane, bardziej eleganckie i wciąż nowoczesne w kształcie i formie. BMW 750i E65 podczas debiutu szokowało, ale już przeprowadzony w 2005 roku główny lifting zmienił sytuację. Przód zaokrąglono powiększając delikatnie nerki, usunięto „torby pod oczami”, z linii bagażnika zniknął „płaskowyż”, a zintegrowanie pokrywy bagażnika z resztą tyłu za pomocą wspólnych świateł i poziomej listwy chromowanej pozwoliło optycznie poszerzyć tył. Poza tym, siódemka to przede wszystkim uczta dla kierowcy i pasażerów. Fantastyczny komfort, świetne osiągi i luksus w doskonałym wydaniu. W egzemplarzu, który przyjechał dotąd jedynie 50 tysięcy kilometrów wszystko to smakuje znakomicie.
Czytaj dalej BMW 750i E65 2007 – 69800 PLN – Radlin

BMW 528i E39 1997 – 45000 PLN – Radlin

BMW 528i E39 to samochód, w którym czuć klasę i ducha marki. Lakier BMW-cosmosschwarz-metallic i czarna skórzana tapicerka to piękne, klasyczne zestawienie, doskonale uzupełnione drewnianymi wstawkami we wnętrzu. Niemniej ważne jest, jak auto jeździ. Automatyczna skrzynia biegów, kultowa sześciocylindrowa jednostka M52B28 generująca prawie 200 koni mechanicznych i napęd na tylną oś. Do tego pięknie zachowany stan i znikomy przebieg. Takie BMW 528i E39 nie jest rzeczą powszechną, ale bardzo pożądaną na naszym rynku.
Czytaj dalej BMW 528i E39 1997 – 45000 PLN – Radlin

Mercedes S 65 AMG L W220 2004 – 109900 PLN – Radlin

Mercedes S 65 AMG L W220 to finalna, sportowa wersją niemieckiej limuzyny i prawdziwy rekordzista. Budowany tylko przez ostatnie dwa lata w limitowanej ilości sztuk, napędzany jest imponującym, 6-litrowym silnikiem V12, który dodatkowo wyposażono w dwie turbosprężarki. Stylistycznie jest jeszcze bardziej agresywny. Odróżnia się przednim zderzakiem, większymi felgami, spod których wyzierają imponującej wielkości zaciski hamulcowe. Był to najpotężniejszy 4-drzwiowy sedan swoich czasów, nadzwyczaj szybki nawet według dzisiejszych standardów. Moc 612 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 1000 NM, w całości przenoszone są na tylną oś. Jego prędkość maksymalna szacowana jest na 320 km/h, a pierwsza setka pojawia się na liczniku już po 4,3 s. Jest wysoce ekskluzywny, zapewnia niesamowitą wydajność i jeśli pieniądze na bieżący serwis nie stanowią problemu, pewnego dnia może okazać się wysoce pożądanym klasykiem.
Czytaj dalej Mercedes S 65 AMG L W220 2004 – 109900 PLN – Radlin

Mercedes E 500 T S211 2006 – SPRZEDANY

W testach zderzeniowych Euro NCAP E Klasa generacji W211 uzyskała maksymalną notę pięciu gwiazdek. Pojemność bagażnika w wersji kombi to imponujące 690 litrów, wartość rekordowa w klasie. Zarówno na przednich, regulowanych elektrycznie i podgrzewanych fotelach, jak i na tylnej, dzielonej asymetrycznie kanapie, miejsca jest dużo i jeździ się komfortowo. Do tego panoramiczny dach, ISOFIX na kanapie z tyłu – wystarczająco wiele zalet, by przekonać do zakupu swoją drugą połowę… a potem cieszyć się czymś innym. Mercedes E 500 T S211 to z zewnątrz uniwersalne kombi, a dla kierowcy – pięciolitrowe V8 spięte siedmiostopniowym automatem z tylną osią. Jakość jazdy, prowadzenie i brzmienie – pierwsza klasa.
Czytaj dalej Mercedes E 500 T S211 2006 – SPRZEDANY

Mercedes S 500 L W220 2002 – SPRZEDANY

Mercedes S 500 L W220 był dużą odmianą w zestawieniu z poprzednikiem, W140. Był jeszcze bardziej luksusowy, ale też zdecydowanie bardziej sportowy w charakterze, o wiele nowocześniejszy i mocno korzystający z wszelkich zdobyczy technicznych. Adaptacyjne zawieszenie, wentylowana tapicerka, czterostrefowa klimatyzacja. Żyć, nie umierać, i to cieszy również po dwóch dekadach, jeżeli tylko mówimy o egzemplarzu zachowanym we właściwym stanie. Ten ma jedynie 70 tysięcy kilometrów przebiegu, przybył do Polski z Japonii. Ma długie nadwozie, 5-litrowe V8 pod maską i jest już zarejestrowany w Polsce. W czasach, gdy wszędzie wokół słyszymy o zmniejszaniu pojemności i ilości cylindrów w silnikach, to jest warta rozważenia alternatywa, Stara, dobra szkoła – jeszcze dekadę temu nikt by nie pomyślał, że tak można opisać te auta.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W220 2002 – SPRZEDANY