DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

Mercedes E 500 T AMG S211 2004 – 54600 PLN – Radlin

Mercedes E 500 T S211 to niewątpliwie klasa executive – bogato wyposażony, przestronny, pakowny i mocny. Model poszukujący nowego właściciela posiada także pakiet stylistyczny AMG, który nadaje nadwoziu bardziej agresywnego charakteru. Bogate wyposażenie w konfiguracji avantgarde zapewni wygodę i komfort podróżowania. Ten sprowadzony z Japonii egzemplarz zachowany jest w bardzo dobrym stanie. Z automatyczną skrzynią biegów i 306 KM mocy sprawi, że każda podróż stanie się przyjemnością. Niski przebieg i świetny stan techniczny samochodu sprawiają, że gotowy jest on na kolejne lata użytkowania.
Czytaj dalej

Mercedes 320 CE Cabriolet A124 1993 – 134800 PLN – Radlin

Mercedes 320 CE Cabriolet A124 w ofercie był jedynie przez kilka miesięcy na przełomie 1992 i 1993 roku. Powiedzieć o nim, że jest rzadki, to mało. Wyprodukowano ich zaledwie 766 sztuk. W stylowej karoserii pierwszej serii otrzymujemy tu najlepszą cechę serii drugiej – jednostkę M104 3.2 l z nowoczesnym elektronicznym wtryskiem, która co prawda moc maksymalną ma identyczną jak poprzednik, lecz osiąga ją o 900 obr./min wcześniej, za co odpowiedzialny jest wyższy o ok. 25% moment obrotowy. W ogłoszeniu egzemplarz sprowadzony z Japonii, zarejestrowany już w Polsce. Do dziś przejechał jedynie 80 tysięcy kilometrów. W kolorze Almandinrot, z czarnym dachem i czarną skórzaną tapicerką, prezentuje się zjawiskowo. Podczas przejażdżek bez dachu może sprawić wiele radości na czterech pełnowartościowych miejscach.
Czytaj dalej

BMW 530i E34 1993 – 59800 PLN – Radlin

BMW 530i E34 z silnikiem V8 debiutowało w 1992 roku. Wyposażone w pięciobiegową automatyczną skrzynię biegów gwarantowało połączenie wysokiego komfortu i satysfakcjonujących osiągów z subtelnym i dobrze wyciszonym dźwiękiem silnika. Zapadając się w tej welurowej tapicerce kierowca i pasażerowie czuli się rozpieszczeni, choć gdy trzeba było pojechać szybko, wóz potrafił doskonale wywiązać się i z tego zadania. To BMW to pięknie zachowany egzemplarz z Japonii, w klasycznym kolorze diamandschwarz-metallic, z welurowym wnętrzem i doskonałym wyposażeniem, obejmującym między innymi dwustrefową klimatyzację, tempomat, komputer pokładowy, szyberdach i bogate wyposażenie elektryczne. Jego przebieg to zaledwie 44 tysiące kilometrów, zero tuningu i kombinacji, i niemal w całości fabryczny lakier. Imponujący egzemplarz.
Czytaj dalej

Mercedes C36 AMG W202 1997 – 59700 PLN – Radlin

Sportowy model w oryginalnym stanie z niewielkim przebiegiem – to zestawienie, które z jednej strony oznacza maksymalną przyjemność z jazdy, a z drugiej – gwarantuje utrzymanie wartości. Mercedes C36 AMG W202 narodził się w czasach, gdy nazwa AMG nie była jeszcze szczytem lansu, choć gwarantowała już najwyższej klasy technikę. 280-konna jednostka była tu składana ręcznie, a wszystkich C36 AMG powstało zaledwie 5200 sztuk. Wśród miliona wyprodukowanych egzemplarzy przedliftowej C-klasy spokojnie możemy je nazwać rzadkością. Poza tym nie każdy może się pochwalić, że jego wóz pełnił rolę samochodu bezpieczeństwa w F1… ten egzemplarz dodatkowo przekonuje pięknym stanem zachowania. Poza odklejoną podsufitka ciężko w nim odnaleźć jakiekolwiek mankamenty.
Czytaj dalej

Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 349000 PLN – Radlin

Bentley Arnage T Mulliner to jedno z najbardziej imponujących zestawień luksusu, mocy i tradycyjnej inżynierii, jakie powstało w historii motoryzacji. To ostatni Bentley projektowany przez Rolls-Royce’a, któremu ostateczny szlif nadali niemieccy inżynierowie Volkswagena. W 2005 otrzymał nową twarz z poczwórnymi reflektorami, nawiązującymi do wyglądu nowo wprowadzonego Continentala. Nazwa Arnage to spuścizna wyścigowej historii marki, nawiązująca do nazwy zakrętu na torze Le Mans, na którym Bentleye w latach 20-tych i 30-tych ubiegłego wieku odnosiły seryjne triumfy. Litera T z kolei charakteryzowała najmocniejszą odmianę modelu, zasilaną silnikiem V8 o tradycyjnej architekturze i ogromnej pojemności 6,75 l, który dodatkowo wzmocniono dwiema turbosprężarkami. Był to najmocniejszy Bentley w historii, któremu pojęcie turbo dziury było absolutnie obce. Jego wnętrze to imponujące połączenie wysokogatunkowej skóry Connolly, chromu, egzotycznego drewna, wełny i dodatkowo w tym egzemplarzu – masy perłowej. Ten przepięknie zachowany egzemplarz przeszedł proces indywidualizacji pod auspicjami legendarnej marki Mulliner, co 12 lat temu wywindowało jego cenę w absolutną stratosferę, gdzie jedyną konkurencją były Rolls-Royce i Maybach.
Czytaj dalej

Rolls Royce Phantom 2005 – 510000 PLN – Radlin

Kariera Rolls-Royce’a Phantoma rozpoczęła się w 1925 roku, kiedy to pierwsza seria tego luksusowego samochodu zagościła na rynku. Do dziś Rolls-Royce to producent najlepszych na świecie limuzyn, a ich przepych i elegancja wnętrza oraz klasyczne linie nadwozia są rozpoznawalne na pierwszy rzut oka. Wystawiony na sprzedaż egzemplarz jest pierwszym z nowoczesnej ery, która rozpoczęła się po przejęciu Rolls-Royce’a przez BMW. Phantom określany jest jako udane połączenie tradycji i najnowocześniejszej technologii, oferuje zachwycającą dawkę przestrzeni, wygody i użyteczności. To połączenie najlepszych jakościowo i najbardziej szlachetnych materiałów, jakie spotkać możemy we współczesnej motoryzacji. Okaz z niewielkim przebiegiem, pewną historią i w oryginalnym stanie, to okazja na zakosztowanie tego, co w ekonomii nazywamy dobrem rzadkim.
Czytaj dalej

Mercedes E 500 W124 1994 – 99000 PLN – Radlin

Szczególne warunki powstawania tego modelu, historia współpracy i budowania samochodu przez fabrykę Porsche Rossle-Bau w Zuffenhausen, czynią z niego szczególnie ciekawa i pożądaną ofertę. Bez cienia wątpliwości można powiedzieć, że Mercedes 500E i jego poliftowa odmiana E 500 są kolekcjonersko najciekawszymi, fabrycznymi odmianami model W124. Od strony technicznej oferują 5-litrowy silnik V8 i skrzynię biegów z modelu SL, krótkie przełożenie tylnego mostu, powiększony rozstaw kół, duże hamulce. Od strony wizualnej – poszerzone nadkola, inny krój tapicerki, kanapę tylną wyłącznie dla dwóch osób, wycieraczki reflektorów w wyposażeniu standardowym. W szczegółach różnic jest o wiele więcej – konieczne okazało się między innymi rozsunięcie przednich foteli, by pomieścić większą obudowę skrzyni biegów. W ogłoszeniu jeden z nieco ponad 10 tysięcy wyprodukowanych egzemplarzy, sprowadzony z Japonii.
Czytaj dalej

Alpina B6 2.7 E30 1986 – 197900 PLN – Radlin

Alpina B6 2.7 E30 to rarytas i propozycja dla tych, którzy uwielbiają E30, lecz M3 jest dla nich zbyt wyzywające, zbyt pospolite lub ma za małą ilość cylindrów. To jeden z zaledwie 67 zbudowanych egzemplarzy modelu B6 2.7, przygotowanych wyłącznie na rynek japoński. W tym czasie w Europie oferowana była ewolucja zwana B6, lecz z powodu ograniczeń w emisji spalin na rynku azjatyckim zaoferowano ten model z silnikiem znanym wcześniej z modelu Alpina C2. To jednostka pochodząca oryginalnie z BMW 325i, powiększona do pojemności 2.7 l. Zmienione tłoki, wałek rozrządu, twardsze sprężyny zaworowe, zmieniony układ zapłonowy i wyższa kompresja pozwoliły uzyskać dodatkowe 40 KM. Wyposażony w manualną skrzynię biegów samochód zdolny był osiągnąć 225 km/h i przed ukazaniem się modelu B6 3.5 był najszybszym E30 na rynku. Jeżeli szukacie potwierdzenia wartości samochodu, to jest #39, tymczasem #40 w identycznej specyfikacji sprzedany został przez renomowany dom aukcyjny RM Sotheby’s w styczniu tego roku za 52250 USD (ok. 187 tys. PLN).
Czytaj dalej

BMW 330Ci Cabriolet E46 2002 – 49800 PLN – Radlin

BMW 330Ci Cabriolet E46 z oryginalnym M Pakietem to propozycja dla ludzi lubiących bawarski styl z domieszką sportowego zacięcia. Wszystkie najlepsze geny BMW są tu doskonale odczuwalne, a radość z szybkiej jazdy jest naturalna. Kierowca czuje się tu jak w centrum dowodzenia, z kokpitem skierowanym w swoją stronę, mocnym 6-cylindrowym silnikiem umieszczonym wzdłużnie i napędzającym tylne koła. Ten samochód uwielbia szybką jazdę, ale ma też swoją drugą twarz. Kiedy zaświeci słońce i zrobi się ciepło, zawsze można zrzucić dach, delektować się spokojną jazdą i pięknym odcieniem lakieru Topasblau Metallic. Ten egzemplarz sprowadzony został z rynku japońskiego, legitymuje się przebiegiem wynoszącym jedynie 57 tys. km i czeka na swojego nowego właściciela w Radlinie.
Czytaj dalej

Mercedes E55 AMG W210 2002 – 59900 PLN – Radlin

Mercedes E55 AMG W210 ma tylny napęd, ręcznie składany silnik V8 i elegancką, smukłą sylwetkę. Następca modelu E50 AMG otrzymał silnik M113 V8, oferujący 530 Nm już przy 3000 obr./min. Takie serce pozwoliło mu szybko uzyskać tytuł „zdobywcy autostrad”. Możliwości dynamiczne tej limuzyny są zdumiewające. Hamulce zresztą nie ustępują ani o krok – droga zatrzymania ze 100 km/h poniżej 36 m to wynik, na który w owym czasie stać było jedynie Porsche i samochody wyczynowe. Piękny okaz z przebiegiem zaledwie 70 tys. km i niemal w całości oryginalną i pięknie zachowaną powłoką lakierniczą przeczy wszelkim mitom i doświadczeniom właścicieli, którzy swoje „okulary” zdecydowali się tyrać w warunkach zimowych, po polskich zasolonych drogach, nie pochylając się nawet nad tak niezbędnymi czynnościami, jak konserwacja profili zamkniętych czy choćby zwykłe mycie podwozia. Jak dbasz, tak masz. Kto kupi i będzie dalej się troszczył o taki okaz, będzie szczęśliwy.
Czytaj dalej