DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

BMW 328i Cabriolet E36 1995 – 44900 PLN – Radlin

W ogłoszeniu ciekawy egzemplarz, kabriolet, bogato wyposażony i zachowany w bardzo dobrej kondycji, z przebiegiem zaledwie 63700 km. BMW 328i Cabriolet E36 z tego ogłoszenia to propozycja dla amatorów szukających mocnego i ciekawego BMW w stanie możliwie mocno zbliżonym do fabrycznego. Jest w pięknej konfiguracji, w ciekawym kolorze Samoablau Metalli z jasnym, skórzanym wnętrzem. W ciepłe dni z pewnością zapewni wiele radości czwórce pasażerów, którym zapewnia pełnowymiarowe miejsca, wiatr we włosach i piękne brzmienie kultowej, rzędowej szóstki.
Czytaj dalej

Mercedes SL 320 R129 1995 – 55900 PLN – Radlin

Mercedes SL 320 R129 po liftingu we wrześniu ’95 otrzymał przeprojektowane wnętrze, nowe listwy, zderzaki, światła, grill i tylną klapę oraz listwy w kolorze nadwozia. Tu – w srebrnym kolorze, który zawsze leżał na sportowych Mercedesach znakomicie. Rzędowy sześciocylindrowy silnik to specjalność Mercedesa od dziesięcioleci. Jeżeli bulgot V8-emki nie jest naszym priorytetem, silnik M104 to doskonały wybór. Wyposażony w 24-zaworową głowicę i elektroniczny wielopunktowy wtrysk, oferuje 231 KM mocy maksymalnej i rozsądne spalanie, które pozwala nim się poruszać cale lato, ale i po nim, kiedy przyda się dodatkowy hardtop.
Czytaj dalej

Mercedes CL 55 AMG Kompressor C215 2003 – 94900 PLN – Radlin

Mercedes CL 55 AMG Kompressor ukazał się na rynku w 2003 roku, jako poliftowa odmiana flagowego coupe marki o oznaczeniu kodowym C215. Słowo Kompressor w nazwie oznaczało tu małą rewolucję i dodatkowe 140 KM, gwarantujące osiągnięcie pierwszej setki w czasie o ponad sekundę krótszym, niż jego sportowy przecież poprzednik. Tu nie ma żartów. Samochód jest wielki, ultra luksusowy, wypełniony po brzegi gadżetami i kompletnie może zaszokować zdolnością do atomowych przyspieszeń na autostradzie. Pięknie zachowany egzemplarz z niskim przebiegiem może służyć jako lokata kapitału, jak również jako narzędzie do niezwykle przyjemnego poruszania się po trasach bliższych i dalszych.
Czytaj dalej

Mercedes S 500 W140 1996 – 64900 PLN – Radlin

Mercedes S 500 W140 był w latach 90-tych wyznacznikiem luksusu, prawdziwym symbolem dostępnym wyłącznie dla najbogatszych. W Japonii kupowano je jak biżuterię, dla ozdoby. Niejednokrotnie te samochody niemal nie były używane, lecz gdy zabierano je na wycieczkę bądź spotkanie, ich wygląd musiał być perfekcyjny, pozbawiony najmniejszej skazy. Ten egzemplarz ma jedynie 50 tys. km przebiegu, oryginalną powłokę lakierniczą, pod maską wciąż odnajdziemy ślady oryginalnej, fabrycznej konserwacji, a wnętrze prezentuje się zjawiskowo – skóra jest matowa i bez śladów zużycia. Wygląda zjawiskowo i cieszyć może jak nowy.
Czytaj dalej

Alpina B10 V8 Touring 2001 – 139800 PLN – Radlin

Alpina B10 V8 Touring to nie jest zwykłe BMW. To rzadki okaz z fabryki w Buchloe, w Bawarii, sygnowany własnym numerem VIN i tabliczką znamionową z kolejnym numerem w serii. Firma działa od 1965 roku, tworząc szczególnie wspaniałe samochody, ukierunkowane na wysokie osiągi i luksus. Ten samochód życie rozpoczął jako BMW 540i Touring. W nowym wcieleniu otrzymał jednostkę o pojemności zwiększonej z 4,4 do 4,6 l, moc podniesioną do 347 KM, skrócone przełożenie, niższą masę, usztywnione zawieszenie, 19-calowe felgi oraz zindywidualizowane przez Alpinę wnętrze. Od września 2000 roku montowano tu jednostkę F4 przystosowaną do spełnienia normy EU III. W wersji Touring zbudowano zaledwie 44 takie samochody, w kolorze „Japan Rot” – jedynie to jedno, zaoferowane w ogłoszeniu. Egzemplarz ma jedynie 67 tysięcy kilometrów przebiegu, zachowany jest w świetnym stanie i może być spełnieniem motoryzacyjnych marzeń, jak i ciekawą inwestycją.
Czytaj dalej

Alpina B10 V8S 2003 – 137900 PLN – Radlin

Alpina to firma obecna na rynku od lat 60-tych ubiegłego stulecia, zajmująca się profesjonalnie tuningiem samochodów BMW. Zaczynała od świata wyścigów, by z czasem wyspecjalizować się w luksusowych pożeraczach autostradowych kilometrów. Alpina B10 V8S to finalna wersja modelu E39, zaprezentowana w 2002 roku. Z zewnątrz litera „S” objawia się 19-calowymi felgami i charakterystycznym spojlerem na tylnej klapie, lecz ważniejsze jest to, co poczyniono w silniku. 375 koni mechanicznych pozwala sięgnąć pierwszej setki po 5,4 s i rozkołysać się do 284 km/h, co w tym luksusowym sedanie z pewnością robi piorunujące wrażenie.
Czytaj dalej

Alpina B6 2.7 E30 1986 – 197900 PLN – Radlin

Alpina B6 2.7 E30 to rarytas i propozycja dla tych, którzy uwielbiają E30, lecz M3 jest dla nich zbyt wyzywające, zbyt pospolite lub ma za małą ilość cylindrów. To jeden z zaledwie 67 zbudowanych egzemplarzy modelu B6 2.7, przygotowanych wyłącznie na rynek japoński. W tym czasie w Europie oferowana była ewolucja zwana B6, lecz z powodu ograniczeń w emisji spalin na rynku azjatyckim zaoferowano ten model z silnikiem znanym wcześniej z modelu Alpina C2. To jednostka pochodząca oryginalnie z BMW 325i, powiększona do pojemności 2.7 l. Zmienione tłoki, wałek rozrządu, twardsze sprężyny zaworowe, zmieniony układ zapłonowy i wyższa kompresja pozwoliły uzyskać dodatkowe 40 KM. Wyposażony w manualną skrzynię biegów samochód zdolny był osiągnąć 225 km/h i przed ukazaniem się modelu B6 3.5 był najszybszym E30 na rynku. Jeżeli szukacie potwierdzenia wartości samochodu, to jest #39, tymczasem #40 w identycznej specyfikacji sprzedany został przez renomowany dom aukcyjny RM Sotheby’s w styczniu tego roku za 52250 USD (ok. 187 tys. PLN).
Czytaj dalej

Mercedes CL 500 C215 2003 – SPRZEDANY

Mercedes CL 500 C215 to następca modelu C140, sportowy gran tourer produkowany w latach 1999-2006. Ten sprowadzony z Japonii model poliftowy dodatkowo wyposażony został w elementy pakietu AMG (zderzaki przód i tył, wydech, listwy progowe zewnętrzne i wewnętrzne, 19-calowe felgi AMG 19’, drążek dźwigni zmiany biegów). Charakteru mu nie brakuje. Choć jego pięciolitrowy silnik V8 o mocy 306 KM był tu jednostką podstawową, pierwszą setkę osiąga już w czasie 6,5 s, a jeszcze większe wrażenie robi jego rozłożyste nadwozie, doskonały komfort i pełne wyposażenie. Dostajemy tu dwustrefową, automatyczną klimatyzacje, inteligentną nawigację i fotele z funkcjami masażu, wentylacji oraz ogrzewania, regulowane w wielu płaszczyznach. Zawieszenie to system ABC (Active Body Control) – hydropneumatyka, konstrukcja znacznie bardziej wytrzymała od zwykłej pneumatyki, szwankującej w czterodrzwiowej S-klasie W220.
Czytaj dalej

Mercedes C36 AMG W202 1997 – 59700 PLN – Radlin

Sportowy model w oryginalnym stanie z niewielkim przebiegiem – to zestawienie, które z jednej strony oznacza maksymalną przyjemność z jazdy, a z drugiej – gwarantuje utrzymanie wartości. Mercedes C36 AMG W202 narodził się w czasach, gdy nazwa AMG nie była jeszcze szczytem lansu, choć gwarantowała już najwyższej klasy technikę. 280-konna jednostka była tu składana ręcznie, a wszystkich C36 AMG powstało zaledwie 5200 sztuk. Wśród miliona wyprodukowanych egzemplarzy przedliftowej C-klasy spokojnie możemy je nazwać rzadkością. Poza tym nie każdy może się pochwalić, że jego wóz pełnił rolę samochodu bezpieczeństwa w F1… ten egzemplarz dodatkowo przekonuje pięknym stanem zachowania. Poza odklejoną podsufitka ciężko w nim odnaleźć jakiekolwiek mankamenty.
Czytaj dalej

Mitsubishi Pajero 1988 – 55000 PLN – Radlin

Mitsubishi Pajero pierwszej generacji oferowane było w latach 1982-91 i powszechnie uważane jest za pierwszy japoński samochód terenowy, zapewniający wystarczający komfort do użytku na utwardzonych drogach. Zaproponowano w nim rozwiązania, które w takim zestawie nie występowały nigdy wcześniej – dołączany napęd 4 kół, turbodoładowany silnik wysokoprężny, niezależne zawieszenie przednie na podwójnych wahaczach i wspomaganie kierownicy. Wkrótce konstrukcja rozpoczęła karierę w motorsporcie, która nie ma sobie równych w historii. Już w 1983 roku Pajero wystartowało w rajdzie Paryż-Dakar, odnosząc pierwsze zwycięstwo w 1985 roku, po którym przyszły kolejne, tej generacji i kolejnych (w sumie Mitsubishi Pajero odniosło 15 zwycięstw w 32 startach). Prezentowany egzemplarz to odmiana z krótkim rozstawem osi i w pełni stalową karoserią, wyposażona w 84-konną jednostkę turbodiesel bez intercoolera. Nadzwyczajny jest stan zachowania tego samochodu, będący ogromną rzadkością w samochodzie o charakterze typowo użytkowym.
Czytaj dalej