Archiwum kategorii: DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

Mercedes CL 500 C215 2001 – 45800 PLN – Radlin

Rozłożyste coupe z gwiazdą na masce to auto, do którego trzeba dorosnąć. Ma moc, ale nie zachęca do szybkiej jazdy. Tu komfort stoi na pierwszym planie i sprawianie przyjemności kierowcy. Mercedes CL 500 C215 kontynuuje linię modeli, które z latami się nie starzeją, lecz tylko nabierają klasy. Szczególnie, gdy mówimy o tak fantastycznie utrzymanym egzemplarzu. Do Polski przybył z Japonii, ma 102 tys. km przebiegu, niemal w całości pierwszy lakier i wnętrze, które prezentuje się jak w nowym samochodzie.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 C215 2001 – 45800 PLN – Radlin

Mercedes CL 600 C215 2002 – 49900 PLN – Radlin

Mercedes CL 600 C215 to następca modelu C140, sportowy gran tourer produkowany w latach 1999-2006. Jako, że był to model z góry cennika, zrezygnowano w nim z wszelkich diesli i sześciocylindrowych rzędówek, a flagowe modele wyposażone zostały w królewskie jednostki V12. Oczywiście tradycyjnie dla Mercedesa odnajdziemy tu wszystkie najważniejsze nowinki technologii z tego okresu, w tym zawieszenie ABC (Active Body Control – hydrauliczne z kontrolą wychylenia podczas przyspieszeń, hamowania, skrętu). W ogłoszeniu doskonały egzemplarz z pakietem AMG, niskim przebiegiem i bez przeszłości wypadkowej.
Czytaj dalej Mercedes CL 600 C215 2002 – 49900 PLN – Radlin

BMW 328i Cabriolet E36 1998 – 55900 PLN – Radlin

Ma tylny napęd, sześć cylindrów pod maską, otwarty dach i cztery miejsca, by można było w letni dzień słuchać pięknego i gładkiego brzmienia silnika w większym gronie. BMW 328i Cabriolet E36 to dużo dobrej, niemieckiej mechaniki, stworzonej według najlepszych tradycyjnych wzorów. To samochód, który ujmuje pewnym, zwartym, sportowym sposobem prowadzenia i przy okazji wciąż kosztuje nawet mniej niż połowę tego, ile musielibyśmy zapłacić za model poprzedniej generacji E30 w analogicznym stanie. Taki samochód z przebiegiem poniżej 50 tys. kilometrów to jest dziś z pewnością właściwy wybór. Ten egzemplarz pochodzi z Japonii, ma bogate wyposażenie i elegancką, czarną kolorystykę. Nie ma też najmniejszych wątpliwości, że może być potraktowany jako inwestycja, bo utrzymany w takim stanie niemal na pewno będzie z czasem zyskiwać na wartości.
Czytaj dalej BMW 328i Cabriolet E36 1998 – 55900 PLN – Radlin

Mercedes S 500 L W220 1999 – 39900 PLN – Radlin

Mercedes klasy S zawsze symbolizował wszystko, co w motoryzacji najlepsze. Wraz z zaprezentowaną w 1998 roku w Paryżu generacją W220 wkroczył w nowoczesność, będąc technologicznym majstersztykiem. Również dziś, po kilkunastu latach, może zrobić wrażenie. Szczególnie, gdy mówimy o egzemplarzu z przebiegiem zaledwie 72 tysiące kilometrów. Ten Mercedes S 500 L W220 pochodzi z rynku japońskiego i wciąż prezentuje się wyśmienicie. Jest to wersja z wydłużonym rozstawem osi, gwarantująca perfekcyjny komfort pasażerom tylnego rzędu.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W220 1999 – 39900 PLN – Radlin

Mercedes E 300 4Matic W124 1994 – 49900 PLN – Radlin

Mercedes E 300 4Matic W124 łączy klasyczny, ponadczasowy i niezwykle lubiany styl limuzyny z niezwykle ciekawym od strony technicznej układem 4Matic. To system napędu na cztery koła, automatycznie dołączający napęd przedniej osi. Do prędkości 20 km/h napędzane są zawsze obie osie, co pozwala sprawnie ruszać na każdym rodzaju nawierzchni. Jeżeli układ wyczuwa różnice w prędkości obrotowej kół, dodatkowo blokuje mechanizmy różnicowe (w pierwszej kolejności centralny, a jeżeli zajdzie taka potrzeba – również tylny). Przełączanie odbywa się w ciągu milisekund, dzięki czemu 4Matic zawsze zbierał świetne recenzje i świetnie sprawdzał się w warunkach zimowych. Spośród 2,6 mln wyprodukowanych W124 w napęd 4Matic wyposażono jedynie 34177 egzemplarzy. Co ciekawe, był to ostatni Mercedes dostępny ze znanym i lubianym silnikiem M103. Od 1992 M103 był zastąpiony przez M104, lecz tu z powodu unikalnej konstrukcji i wysokich kosztów wprowadzenia zmian produkcyjnych utrzymał się aż do końca, czyli do 1997 roku. Ten egzemplarz ma jedynie 83 tys. km i pochodzi z rynku japońskiego.
Czytaj dalej Mercedes E 300 4Matic W124 1994 – 49900 PLN – Radlin

BMW 540i E39 1999 – 54900 PLN – Radlin

BMW 540i E39 wyposażone w M Pakiet przykuwa uwagę sylwetką i porusza osiągami. To samochód, w którym wręcz trudno się nie zakochać. Potężne V8 pozwala poruszać się z ogromną lekkością, tu nie trzeba nawet w połowie wykorzystywać możliwości silnika, by czuć pełną satysfakcję z jazdy i z brzmienia silnika. Choć prezentowany egzemplarz osiągnął już pełnoletność, jego stan jest fenomenalny. Jedyne 57 tysięcy kilometrów przebiegu na liczniku i wciąż zachowany fabryczny lakier czynią z niego maszynę o dużym potencjale kolekcjonerskim.
Czytaj dalej BMW 540i E39 1999 – 54900 PLN – Radlin

Mercedes CL 55 AMG Kompressor C215 2005 – 84700 PLN – Radlin

Mercedes CL 55 AMG Kompressor ukazał się na rynku w 2003 roku, jako poliftowa odmiana flagowego coupe marki o oznaczeniu kodowym C215. Słowo Kompressor w nazwie oznaczało tu małą rewolucję i dodatkowe 140 KM, gwarantujące osiągnięcie pierwszej setki w czasie o ponad sekundę krótszym, niż jego sportowy przecież poprzednik. Tu nie ma żartów. Samochód jest wielki, ultra luksusowy, wypełniony po brzegi gadżetami i kompletnie może zaszokować zdolnością do atomowych przyspieszeń na autostradzie. Pięknie zachowany egzemplarz z niskim przebiegiem może służyć jako lokata kapitału, jak również jako narzędzie do niezwykle przyjemnego poruszania się po trasach bliższych i dalszych.
Czytaj dalej Mercedes CL 55 AMG Kompressor C215 2005 – 84700 PLN – Radlin

Porsche 911 Turbo 996 2002 – 275000 PLN – Radlin

Porsche 911 Turbo stało zawsze na szczycie motoryzacyjnych marzeń, zdobiąc wiele wiszących nad łóżkami plakatów. Będąc zawsze o krok od prawdziwych supersamochodów, oferowało fenomenalne połączenie doskonałych osiągów i komfortu, którego rzadko kto oczekiwał od tak absurdalnie szybkich bolidów. W efekcie nabywca otrzymywał idealny samochód sportowy, i nie inaczej było w generacji 996. Modele oznaczone tym kodem debiutowały w 1998 roku, zastępując model 993. Po raz pierwsze chłodzone cieczą, w wersji z turbosprężarką zaoferowało 420 KM osiągniętych z pojemności 3,6 l. Obecnie Porsche 911 Turbo 996 nie weszło jeszcze w zakres zainteresowań spekulantów, w rezultacie czego nawet kolekcjonerski egzemplarz z przebiegiem zaledwie 51 tys. km można nabyć za ułamek ceny poprzedników.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2002 – 275000 PLN – Radlin

BMW Z4 Roadster 2003 – 59700 PLN – Radlin

Historia bawarskich roadsterów sięga jeszcze lat przedwojennych, wystarczy wspomnieć BMW 328 czy nieco późniejsze, legendarne BMW 507. BMW Z4 Roadster generacji E85 kontynuowało linię Z, wśród których wspomnieć można zaprojektowane przez Henrika Fiskera Z8 oraz awangardowe Z1, z nietypowymi chowającymi się w progach drzwiami. To projekt Chrisa Bangle i Andersa Warming’a, który światło dzienne ujrzał w 2002 roku. Do wyboru była niezwykle bogata gama jednostek napędowych, przy czym znajdująca się w samochodzie z oferty 3-litrowa rzędowa szóstka o mocy 231 KM gwarantowała już fantastyczną dynamikę i z pewnością może dać wiele radości. Ten egzemplarz ma oryginalny przebieg jedynie 78800 km i wciąż oryginalny lakier na całej karoserii.
Czytaj dalej BMW Z4 Roadster 2003 – 59700 PLN – Radlin

Mercedes E 500 W124 1994 – 99000 PLN – Radlin

Szczególne warunki powstawania tego modelu, historia współpracy i budowania samochodu przez fabrykę Porsche Rossle-Bau w Zuffenhausen, czynią z niego szczególnie ciekawa i pożądaną ofertę. Bez cienia wątpliwości można powiedzieć, że Mercedes 500E i jego poliftowa odmiana E 500 są kolekcjonersko najciekawszymi, fabrycznymi odmianami model W124. Od strony technicznej oferują 5-litrowy silnik V8 i skrzynię biegów z modelu SL, krótkie przełożenie tylnego mostu, powiększony rozstaw kół, duże hamulce. Od strony wizualnej – poszerzone nadkola, inny krój tapicerki, kanapę tylną wyłącznie dla dwóch osób, wycieraczki reflektorów w wyposażeniu standardowym. W szczegółach różnic jest o wiele więcej – konieczne okazało się między innymi rozsunięcie przednich foteli, by pomieścić większą obudowę skrzyni biegów. W ogłoszeniu jeden z nieco ponad 10 tysięcy wyprodukowanych egzemplarzy, sprowadzony z Japonii.
Czytaj dalej Mercedes E 500 W124 1994 – 99000 PLN – Radlin