Ferrari 328 GTS 1988 – SPRZEDANE

Nie ma lepszego youngtimera ze skaczącym koniem, niż Ferrari 328 GTS. Dzięki jednostce V8 jest zdecydowanie bardziej przystępne w eksploatacji od topowych modeli z V12, jednocześnie pozostając prawdziwym samochodem sportowym z krwi i kości. Zaprojektowana przez Leonardo Fioravanti’ego z Pininfariny sylwetka jest fenomenalna, charakterystyczna dla marki i przykuwająca uwagę. Prezentowany egzemplarz z nadwoziem typu targa, z końcowego okresu produkcji, wyróżnia się zastosowaniem układu ABS i zmodyfikowanym zawieszeniem. Między 1985 a 1989 rokiem wyprodukowano ich w sumie 6068 sztuk. To zawsze serwisowany i pięknie utrzymany egzemplarz, który już od 10 lat znajduje się w Polsce. Trzymamy kciuki, by i kolejnego opiekuna znalazł w naszym kraju!

Link: http://autlet.pl/pojazd/397/ferrari-em328-em-gts-od-10-lat-w-polsce-aso-ferrari-nowy-rozrzad-sprzeglo-1988r

Ferrari 328 GTS
Rocznik: 1988
Przebieg: 95200 km
Pojemność: 3198 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 270 KM

Wyposażenie:
– ABS,
– autoalarm,
– el. lusterka,
– el. szyby,
– radio / CD,
– skórzana tapicerka,
– skórzana kierownica,
– klimatyzacja manualna

Jeden właściciel w Polsce od 10 lat od 50 tys. km przebiegu.
Regularnie co roku serwisowane w ASO Ferrari na ul. Omulewskiej w Warszawie.
Silnik w stanie jak nowy, po wymianie sprzęgła, rozrządu i uszczelki pod głowicą.
Pełna, ciągła historia serwisowa do 1988 roku.
Używane tylko w słoneczną pogodę, garażowane i detailowane.
W idealnym stanie, bezkolizyjne i bezwypadkowe.

Model z połowy 1988 roku, czyli koniec produkcji 328 – z ABS, zmienionym zawieszeniem i poliftowymi felgami.
Silnik V8 umiejscowiony poprzecznie.
328 zawsze uchodziło za najmniej zawodne auto ze stajni Ferrari.
Słynący z bezawaryjności silnik na wtrysku Bosch K-Jetronic, a jednocześnie brak eksperymentów z elektroniką, które spotkamy w późniejszych modelach.
To idealne pierwsze Ferrari.

Auto europejskie – lusterka europejskie, licznik w km/h, brak katalizatorów i szpecących świateł bocznych.
Do niedawna jedyne w Polsce, obecnie jedno z trzech.

Bogata kolekcja zdjęć robionych przez 10 lat.
Auto opisane i obfotgrafowane w książce „Ferrari 308, 328 and 348 – The Complete Story” (patrz zdjęcia).