Fiat

Fiat Punto Cabrio 1995 – 8300 PLN – Bydgoszcz

Fiat Punto Cabrio to bez wątpienia najciekawsza wersja wielkiego, włoskiego hitu sprzed lat. Ten następca Uno od samego początku otrzymał uroczą, opracowaną przez Bertone, wersję kabriolet. Między 1993 a 1999 rokiem zbudowano ich 55 tysięcy sztuk. 60 koni mechanicznych nie zapewni tu wielkich emocji, lecz samochód ma inne atuty – cztery wygodne miejsca, niewielkie wymiary zewnętrzne, dobra widoczność we wszystkich kierunkach, ocynkowana karoseria i niezwykle tania w eksploatacji mechanika. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż jest w bardzo przyjemnym zestawieniu kolorystycznym – lakier w odcieniu Blue Midnight i świetnie zachowana kraciasta tapicerka niewątpliwie dodają mu uroku. Jest ciekawą propozycją zarówno dla ludzi kochających markę, jak i dla poszukujących prostego, budżetowego kabrioletu.
Czytaj dalej

Polski Fiat 126p 1989 – 8500 PLN – Strzelce Górne

Dla dwóch pokoleń naszych rodaków Polski Fiat 126p był pierwszym samochodem, za którego sterami przyszło poznawać smak motoryzacji. Niegdyś spotykaliśmy je na niemal każdym kroku, lecz nadszedł już czas, kiedy na co dzień prawie nikt ich nie używa. Zaniedbane trafiły na złom, te które miały więcej szczęścia do właścicieli z każdym rokiem zaczynają wzbudzać coraz większy sentyment, ciesząc oczy. W ogłoszeniu ładnie zachowany typ FL – już z alternatorem, dużym licznikiem i rozrusznikiem uruchamianym elektrycznie, jeszcze z lepiej zabezpieczonej blachy niż w późniejszym ELu.
Czytaj dalej

Fiat 1800 B 1968 – 44500 PLN – Elbląg

Fiat 1800 pojawił się w 1959 roku, oferowany w dwóch typach nadwozia: jako 4-drzwiowy sedan i 5-drzwiowe kombi Familiare. Pierwszą serię samochodów wyposażono w sześciocylindrowy, rzędowy silnik o mocy 75 KM. W 1961 roku Fiat zastąpiony został modelem 1800 B, którego silnik osiągnął moc 81 KM, dzięki któremu samochód mógł rozpędzić się nawet do 143 km/h. W tamtych czasach reklamowany jako wygodny środek transportu nawet dla sześciu osób, chwalony za cichą pracę silnika, wspaniałe zawieszenie i pojemny bagażnik. Elegancki styl połączony z praktycznym wymiarem w bardzo dobrej kondycji zarówno blacharskiej jak i technicznej, oferowany jest właśnie na sprzedaż. Fiat 1800 B z oryginalną tapicerką, lakierem i bez ognisk korozji stanowi niezwykłą gratkę dla fanów włoszczyzny.
Czytaj dalej

Fiat Panda 4×4 2000 – 23500 PLN – Warszawa

„Panda jest jak para jeansów, prosta, praktyczna, niczym ubranie bez dodatków.” Tak o Fiacie wypowiadał się jego projektant, Giorgetto Giugiaro w 1980 roku. Panda czyli Tipo 141, mały samochód do zadań codziennych, ale także specjalnych. Wyprodukowana w około 4,5 milinach egzemplarzy, była tanim, prostym w obsłudze i utrzymaniu samochodem dla ludu, pozycjonowanym pomiędzy Fiatem 126 a 127. Ostatnia „kwadratowa” Panda z taśmy produkcyjnej zjechała po 23 latach produkcji i spokojnie można powiedzieć o niej, iż jest jednym z najdłużej żyjących małych samochodów Europy. Panda 4×4 to jedna z najbardziej pożądanych odmian tego małego, dzielnego auta, a bardzo ładny okaz z końcówki produkcji szuka właśnie nowego właściciela. W nowym czerwonym lakierze bardzo jej do twarzy, a oryginalne wnętrze prezentuje się bardzo ładnie. Odpowiednio traktowana da masę radości i możliwości! Bo chociaż nie wygląda, posiada pojemny bagażnik, a napęd na cztery koła pozwoli jej przejechać nawet w dosyć trudnym terenie.
Czytaj dalej

Fiat 132 1979 – 41000 PLN – Wrocław

Zawsze kojarzony był z klasą, komfortem i sportową duszą. Fiat 132 dzięki doskonałej jednostce DOHC, komfortowemu zawieszeniu i przytulnej, welurowej tapicerce łączył cechy pozornie sprzeczne w sposób, jaki zarezerwowany był wówczas właściwie tylko dla wyrobów włoskiej motoryzacji. Dziś odnalezienie takiego samochodu zachowanego w niemal fabrycznym stanie, z pięknie zachowanym pierwszym lakierem i przebiegiem zaledwie 37 tysięcy kilometrów jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Miło zobaczyć taki wóz w oferice polskiego sprzedawcy. Przyjemność po zakupie gwarantowana.
Czytaj dalej

Fiat 126 1973 – 5900 PLN – Bielsko-Biała

Fiat 126 zaprezentowany został na Turin Motor Show w 1972 roku, z zamiarem zastąpienia starzejącej się już „Pięćsetki”. Powtarzał jej mechaniczny schemat, będąc ostatnim tylnosilnikowym Fiatem. Otrzymał całkowicie nową karoserię, większą, zapewniającą więcej miejsca i po raz pierwszy stalowy dach (poprzednik miał płócienny). W Polsce znamy najlepiej jego produkowaną w Polsce odmianę, jednak w ogłoszeniu mamy do czynienia z oryginalnym włoskim reprezentantem pierwszej serii produkcyjnej. Wyróżnia się m.in. przezroczystymi kierunkowskazami i innym wzorem tapicerki. Choć to baza do renowacji w nie najlepszej kondycji blacharskiej, co ważne wydaje się być kompletny i oryginalny.
Czytaj dalej

Fiat 126 Bosmal 1995 – 27999 PLN – Jelenia Góra

Fiat 126 Bosmal jest jednym z najciekawszych przedstawicieli polskiej motoryzacji. Ten mały kabriolet opracowany został na bazie modelu 126p przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku zbudowany został w zaledwie 480 sztukach, z czego tylko około setka została sprzedana w kraju. Ten powrócił do Polski z Holandii. Dla postronnych jego cena może wydawać się abstrakcją, szczególnie, że samochód wymaga prac blacharskich, lakierniczych i mechanicznych, lecz ostatnio zawierane transakcje wskazują, że być może warto się nad tym egzemplarzem pochylić. To poszukiwany kąsek, który z racji swojej rzadkości stale zyskuje na wartości. Fakt, że samochód jest zachowany w oryginale i nigdy nie był remontowany jest dużą zaletą podczas odbudowy pojazdu.
Czytaj dalej

Fiat 126 Bosmal 1995 – 21999 PLN – Jelenia Góra

Fiat 126 Bosmal jest jednym z najciekawszych przedstawicieli polskiej motoryzacji. Ten mały kabriolet opracowany został na bazie modelu 126p przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku zbudowany został w ok. 480 sztukach, z czego tylko około setka została sprzedana w kraju. Ten wymaga prac blacharskich, lakierniczych i mechanicznych, lecz po odpowiednich pracach remontowych z pewnością warto przywrócić mu blask. Samochód jest zarejestrowany w Polsce, lecz od września 2016 nie był uruchamiany.
Czytaj dalej

Fiat 500 1975 – Warszawa

Fiat 500 nie tyle zmotoryzował powojenną Italię, co stał się wręcz symbolem włoskiego stylu życia, designu i jednym z bardziej lubianych samochodów wszech czasów. Model zadebiutował w 1957 roku i utrzymał się w produkcji do roku 1975, przechodząc w czasie produkcji kilka znaczących zmian. Oferowany przez dom aukcyjny Ardor Auctions Fiat 500 pochodzi z ostatniego roku produkcji, z silnikiem wzmocnionym do 18 KM oraz zsynchronizowaną skrzynią biegów, co sprawia, że prowadzenie jest nieco łatwiejsze a zarazem przyjemniejsze niż wcześniejszych modeli. Dodatkowe akcesoria w postaci felg, pasów na karoserii układających się w barwy Italii oraz tylnego kufra sprawiają, że „Fiacik” wygląda jeszcze bardziej rasowo i atrakcyjnie. Cena wywoławcza: 35000 zł.
Czytaj dalej

Fiat 124 Spider 1979 – 44000 PLN – Warszawa

Narodził się w 1966 roku na deskach kreślarskich Pininfariny, w produkcji pozostając przez niemal 20 lat. Prezentował się niczym zmniejszone Ferrari 275 GTS, choć jego mechanika była bez wątpienia bardziej skromna. Fiat 124 Spider wykorzystywał podzespoły popularnej 124-ki oraz świetny czterocylindrowy silnik DOHC Aurelio Lamprediego, co zapewnia mu ponadprzeciętną chyżość, ale i pozwala utrzymać koszty serwisu na rozsądnym poziomie. Większość produkcji została wyeksportowana do USA, podobnie jak prezentowany egzemplarz. Mimo, że Amerykanie uwielbiają automatyczne skrzynie biegów, większość z tych uroczych kabrioletów została wyposażona w skrzynie manualne. Ten na pokładzie oferuje automat, co jest sporą rzadkością w tym modelu. Samochód jest po kompletnym remoncie mechanicznym i lakierniczym. Na zdjęciach prezentuje się fenomenalnie.
Czytaj dalej