Ford Mustang Fastback GT S-Code 1967 – 310000 PLN – Warszawa

Ford Mustang Fastback GT S-Code w pięknym stanie i w kolorze „raven black”. Rocznik 1967. Pierwszy rok Big Blocka w Mustangu. Najbardziej pożądane nadwozie Fastback. Manualna skrzynia biegów. Silnik 390ci „matching numbers”. To wszystko podkreśla kolekcjonerski charakter tego Mustanga. Co raz trudniej jest kupić auto w takiej specyfikacji w takim stanie. I z każdym rokiem będzie tylko trudniej. Inwestuj w klasyka po raz kolejny złowił piękny okaz, który każdy chciałby mieć w swoim garażu.

Ford Mustang Fastback GT 1967
Silnik 390ci (S-code)
Manualna skrzynia biegów

Cena: 310000 PLN

Tym razem naszą kolekcję powiększył Mustang Fastback z 1967 roku z największym silnikiem 390ci (S-code). Każdy kto szukał takiego auta wie, jak trudno je znaleźć. Nam zajęło to ponad pół roku (a szukaliśmy naprawdę intensywnie), więc gdy pojawiło się ogłoszenie z tym Mustangiem od razu chwyciliśmy za telefon. Byliśmy pierwsi i byliśmy zdecydowani na zakup, ale właściciel napisał SMS po 30 minutach, że jednak zostawia sobie samochód i odezwie się jak zmieni zdanie. Odebrał za dużo telefonów w krótkim czasie i przeraziła go wizja rozstania się z Mustangiem. Po dwóch tygodniach był gotowy, ale chciał poznać nas osobiście i akceptował tylko gotówkę lub czek. Nie było na co czekać – ruszyliśmy do Wisconsin.

Na miejscu potwierdziliśmy to, co James mówił o nim przez telefon. Auto jest w świetnym stanie. Kupił go 15 lat temu w Kalifornii i od tamtej pory wnosił go na wyższy poziom. Sam nie jest majsterkowiczem, więc poważniejsze prace zlecał profesjonalnym warsztatom. Zaczął od wnętrza, w którym założył nowe obszycia foteli, podsufitkę, dywan, boczki, panel zegarów. Wnętrze wzbogacił też o bardzo pożądane aluminiowe elementy z wersji Deluxe. Pozostałe elementy, takie jak środkowa konsola, kierownica czy radio są oryginalne i zostały odrestaurowane.

Kolejnym krokiem był nowy lakier. Podjął słuszną decyzję i nadwozie przykrył kolor Raven Black z palety Mustanga. Sprawdzając go miernikiem i patrząc na podwozie potwierdziliśmy świetny stan Mustanga. Zero rdzy, podwozie w super stanie – bez śladów korozji.

Na koniec został silnik, który jest oryginalnym od tego auta. Przeszedł generalny remont w profesjonalnym zakładzie 7 lat temu (ok. 10000 mil temu). W tym samym czasie odremontowana została czterobiegowa skrzynia Top Loader i założony został nowy wydech Flowmaster. Mustang jeździ rewelacyjnie, brzmi jeszcze lepiej i ma dużo mocy – w końcu to Big Block. Dodatkową wartością jest wspomniana wcześniej oryginalność. Z bloku silnika możemy odczytać datę produkcji 7A16, co oznacza, że fabrykę opuścił 16 stycznia 1967 roku. Według Marti Report nasz Fastback opuścił fabrykę 16 lutego 1967 roku. Równo miesiąc po produkcji bloku silnika, oznacza to, że silnik jest ”date correct”.

Telefon: +48 510 725 666
E-mail: kontakt@inwestujwklasyka.pl
Miejscowość: Warszawa