Ford Mustang GT Fastback 1966 – 205000 PLN – Warszawa

Dwie skromne litery w oznaczeniu modelu zapewniły mu dodatkową moc, usztywnione zawieszenie, wzmocnione hamulce i więcej wizualnego charakteru. Ford Mustang GT Fastback A-Code wyróżniał się głowicami o podwyższonej kompresji i czterogardzielowym gaźnikiem, co pozwoliło generować mu 225 KM (o 25 KM więcej od standardowej wersji z silnikiem V8). Z zewnątrz wyróżniał się oznaczeniem “GT” na nakrętce wlewu paliwa, światłami przeciwmgielnymi montowanymi w atrapie chłodnicy i zmodyfikowanym układem wydechowym z końcówkami wychodzącymi przez tylny zderzak. Ten egzemplarz wyposażony został w automatyczną skrzynię biegów Cruise-O-Matic, posiada czarne wnętrze i biały lakier. W ostatnim czasie przeszedł szeroko zakrojone prace renowacyjne, dzięki czemu na drodze budzić będzie jeszcze większy zachwyt, niż pół wieku temu, w czasach swojej młodości.

Ford Mustang GT Fastback
Rocznik: 1966
Pojemność: 4700 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 225 KM

Cena: 205000 PLN

Na sprzedaż Ford Mustang Fastback z 1966 roku z pakietem GT. Pod maską silnik 289ci z czterogardzielowym gaźnikiem (A-code) – to właśnie w tej wersji silnikowej z fabryki wyjechało najwięcej wersji Mustanga GT. Za przełożenie odpowiada trzybiegowa automatyczna skrzynia biegów C4.

Auto jest po pełnej renowacji – w sumie zajęło to nam 18 miesięcy. Mustang został wypiaskowany, a następnie przeszedł kompletną blacharkę w autoryzowanym serwisie VW w Siedlcach. Kolejnym etapem było położenie lakieru. Według tabliczki znamionowej oryginalnym kolorem był “Wimbledon White”. My chcąc zachować oryginalność, ale nadać trochę błysku, zdecydowaliśmy się dodać trochę perły.
Gdy Mustang był uzbrojony zabraliśmy go do specjalisty od Mustangów, który dopieścił mechanikę, zawieszenie i wnętrze.
Wszystkie chromy – lusterka, klamki, emblematy itp. są nowe. Tak jak wspominałem Mustang ma też założony pakiet GT – światła przeciwmgielne, końcówki wydechów wychodzące przez tylny zderzak, zegary. Dzięki sportowym kolektorom wydechowym (Headers) brzmi naprawdę świetnie.
Na świetnych 17” calowych felgach założone są nowe opony.
Radio również jest nowe. Jest stylizowane na klasyczne, ale ma wejście AUX.

Generalnie Mustang prezentuje się świetnie, odpala za każdym razem bez problemów, silnik pracuje równo, skrzynia poprawnie zmienia biegi. Aktualnie trwa procedura rejestracji, ale już teraz zapraszam na oględziny do naszego garażu.

Na więcej pytań odpowiem telefonicznie. Zainteresowanym wyśle galerię zdjęć z prac (w sumie ponad 350 zdjęć).

Telefon: +48 510 725 666
E-mail: kontakt@inwestujwklasyka.pl
Miejscowość: Warszawa