FSO 125p 1987 – SPRZEDANE

Produkowany od 1967 Polski Fiat 125p miał wiele różnych odmian, lecz najbardziej do wyobraźni przemawiały zawsze te, które możliwości prezentowały na rajdowych trasach. W ogłoszeniu późny egzemplarz FSO 125p wizualnie nawiązujący do wersji Akropolis, doposażony w klimatyczne lampy Ciebie, felgi ATS Classic, sportową kierownicę, lusterka mocowane na błotnikach, zapinki na masce i kilka pomniejszych gadżetów. Mimo rajdowej prezencji, samochód nie ma typowych wad dla samochodów czynnie rywalizujących w sporcie. To pięknie zachowany egzemplarz z niskim przebiegiem, zabezpieczony przed korozją i po dokładnym serwisie.

FSO 125p
Rocznik: 1987
Przebieg: 28500 km
Pojemność: 1497 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 75 KM

Wyposażenie:
– kierownica Monte Carlo,
– radio Unitra Safari 6,
– felgi ATS Classic 13″,
– reflektory Cibie

Informacje dodatkowe:
– lakier w oryginalnym stanie, zabezpieczony antykorozyjnie,
– doskonale zachowane wnętrze z pokrowcami na fotelach,
– potwierdzony przebieg,
– bezwypadkowy,
– wszystkie elementy sprawne

Polski Fiat 125p był kiedyś marzeniem każdego polskiego kierowcy.
Produkowany od 1967 roku w zakładach FSO miał w swojej historii wiele odmian i wersji.
Auta te zaliczyły także swój udany epizod w sporcie samochodowym, a egzemplarze składne w OBRSO uzyskiwały świetne wyniki w rajdach i wyścigach samochodowych.
Przedstawiony egzemplarz modelu 125p nawiązuje właśnie do kultowej wersji Akropolis, którą wypuszczono na rynek po świetnych występach polskich załóg, startujących Fiatami w greckim rajdzie.
Właśnie dlatego czerwony 125p otrzymał oklejenie nawiązujące do rajdowych wersji, cztery lampy kultowej firmy Cibie, lusterka zamontowane na przednich zderzakach i oczywiście kultowe już felgi ATS Classic.
Maska i klapa są dodatkowe zabezpieczone gumowymi zapinkami z epoki, a na tylnym zderzaku pojawiło się duże światło wstecznego biegu.
Wszystko to sprawia, że egzemplarz ten wygląda jakby właśnie zjechał z rajdowego odcinka.

Auto zasługuje na uwagę także z racji na swoją historię.
Samochód został odkupiony od pierwszego właściciela, a licznik wskazuje oryginalne 28500 km przebiegu, więc wnętrze samochodu jest jak nowe.
Pod pokrowcami kryje się tapicerka, która wygląda jak nowa.
Na aucie zamontowane są jeszcze oryginalne czarne rejestracje.
Fiat jest też doskonale zabezpieczone przed korozją i począwszy od 1987 roku jest garażowany.
Przed sprzedażą samochód przeszedł dokładny serwis, w trakcie którego zostały wymienione płyny eksploatacyjne, elementy układu hamulcowego i zawieszenia.

Tak prezentujący się model 125p wzbudza na ulicy ogromne zainteresowanie i jest ozdobą każdego zlotu samochodów zabytkowych.