FSO Polonez 1.5 C 1984 – 18000 PLN – Kraków

W czasach PRL można było kupić w BOMISach lub nawet w Polmozbycie fabrycznie nowe kompletne nadwozia do samochodów i były one traktowane jako część zamienna. Tu mamy do czynienia z takim właśnie fabrycznie nowym (choć 33letnim) nadwoziem do Poloneza w zubożonej wersji 1.5 C, w kolorze kość słoniowa, z 1984 roku. Bezsprzecznie jest biały kruk na rynku. Przy obecnych cenach części blacharskich i robocizny – za nieco więcej niż zrobiony ulep – można mieć fabrycznie złożone, nowe nadwozie. Jest to idealna baza pod klasyczną rajdówkę, B grupowego Poloneza 2000C. Takie fabryczne, homologowane do FIA samochody OBRSO, których używał np. Marian Bublewicz, bazowały właśnie na Polonezie 1.5 C z 1984 roku.

FSO Polonez 1.5 C
Rocznik: 1984

Cena: 18000 PLN

Nadwozie nie posiada silnika, skrzyni biegów, hamulców, układu wydechowego itp. Posiada natomiast tapicerkę drzwi, deskę rozdzielczą z licznikami, półki, wykładziny itp. Powinno posiadać także fotele, ale fotele ktoś z niego wyjął w przeciągu tych ponad 30 lat. Nadzowie nie pokonało natomiast jeszcze nawet 1 km po drogach. Nadwozie wolne od korozji, oryginalny lakier – po prostu nowe, fabrycznie zmontowane, choć posiadające ślady ponad 30 letniego postoju w garażu pełnym szpargałów. Trudno znaleźć Poloneza, w którym drzwi zamykają się tak lekko. Sztywność budy wzorowa – tym bardziej, że jest to wersja bez rozkładanej tylnej kanapy (ma fabrycznie rozpórkę między tylnymi amortyzatorami. Każdy kto przyjedzie na oględziny nie będzie miał wątpliwości, że ten egzemplarz nie przejechał nawet kilometra po drogach.

Felgi ATS Classic nie wchodzą w skład sprzedawanego nadwozia – sprzedaż na oryginalnych felgach stalowych. Zapraszam na oględziny do Krakowa.

Telefon: +48 604 820 687
Miejscowość: Kraków