Archiwum kategorii: FSO

FSO Polonez 1989 – 29999 PLN – Poznań

FSO Polonez w stanie niemal jak z fabryki to nie jest częsty widok. Ten był regularnie używany tylko przez 2 pierwsze lata. Później trafił do szopy na ponad dwie dekady, a przez kolejne kilka lat wędrował tylko od kolekcji do kolekcji, nie nabijając przebiegu. Dość powiedzieć, że w odmętach Internetu można odnaleźć film, na którym w 2012 roku przebieg miał ledwie 600 km niższy niż obecnie. My jednak nie uznajemy pomników. Zrobiliśmy wszystko co niezbędne, by samochód mógł wyglądać i jeździć jak nowy. Prezentuje się zjawiskowo, jest w pełni sprawny, a jego obecny przebieg to zaledwie 20200 km. Ciężko o drugi taki okaz!
Czytaj dalej FSO Polonez 1989 – 29999 PLN – Poznań

FSO 125p 1988 – 27700 PLN – Poznań

Kredens, bandzior, kwadrat, kant – jakbyście go nie nazwali, 125p to kawał historii i kawał klimatycznego samochodu. Polski Fiat zachowany w oryginalnym stanie, z minimalnym przebiegiem, nigdy nie poddawany renowacji, naprawom blacharskim ani innym modyfikacjom, to już coraz większa rzadkość na rynku. Chociażby dlatego warto zwrócić uwagę na egzemplarz prezentowany w ogłoszeniu. Pierwszorzędna konfiguracja kolorów, silnik wzmocniony 82 KM, bardzo fajny stan i sprawność mechaniczna to obok oryginalności, główne atuty samochodu. FSO 125p z końca produkcji, wyposażony w takie rarytas, jak ogrzewanie tylnej szyby, zapalniczka czy uchwyty dla pasażerów, pomoże Wam przenieść się bezpiecznie do czasów PRL i odetchnąć jego najprzyjemniejszymi aspektami.
Czytaj dalej FSO 125p 1988 – 27700 PLN – Poznań

FSO Polonez Atu Plus 2000 – 16500 PLN – Zakopane

FSO Polonez Atu Plus to dzieło fabryki Daewoo-FSO, lecz z całą pewnością możemy go uznać za ostatniego przedstawiciela masowo produkowanego polskiego samochodu. Ten prezentowany to ciekawy przypadek. Możemy na nim odnaleźć wiele zindywidualizowanych elementów wyposażenia czy wręcz ozdób, lecz rzut oka pod maskę pokazuje, że mamy przed sobą auto, któremu właściciel miłości nie szczędził. Oryginalną tapicerkę zabezpieczały pokrowce, dzięki czemu, przy przebiegu ledwie 40 tysięcy kilometrów, to prawdziwa kapsuła czasu.
Czytaj dalej FSO Polonez Atu Plus 2000 – 16500 PLN – Zakopane

FSO Warszawa M-20 1958 – 110000 PLN – Kostrzyn

Powiedzieć o niej dostojna – to mało. FSO Warszawa M-20 była jedynym samochodem w naszej polskiej historii, która miała zadatki na samochód luksusowy. Miękko resorowana, z wygodnymi kanapami, potrafiła wygodnie sunąć po drogach niezależnie od ich jakości. Choć rzeczywistość PRLu nie pozwoliła na wykończenie jej w odpowiednio wysokiej jakości, nic nie stoi na przeszkodzie, by odmienić to podczas renowacji. Ta “Garbuska” nie wstydziłaby się porównania nawet z dowolnym Mercedesem z tamtego okresu. Szlachetny odcień lakieru, wnętrze w welurze i Alcantarze, z piękną zamszową podsufitką, wspaniale położone chromy. Wszystko z klasą i w dobrym guście. Taka z fabryki nie wyjechała, lecz nigdy nie wygląda lepiej. To wybór najlepszy dla tych, którzy chcą opowiadać bajkę o wielkości polskiej motoryzacji.
Czytaj dalej FSO Warszawa M-20 1958 – 110000 PLN – Kostrzyn

FSO Polonez 1500 1983 – 41000 PLN – Jasło

FSO Polonez w stanie jak z fabryki to nie jest częsty widok. Ten egzemplarz przeszedł kapitalny remont i został polakierowany w piękny kolor groszku, zgodnie z oryginalnym odcieniem. Jego silnik, pomimo niskiego przebiegu, przeszedł generalny remont, dzięki czemu z pewnością można na nim polegać. Ten model to tak zwany “borewicz” – najbardziej kultowa, wczesna wersja, z brązowym wnętrzem i skajową tapicerką. Tak wiele miłości włożone w produkt polskiej motoryzacji z pewnością cieszy, i cieszyć będzie również nasze dzieci i wnuki, o ile trafi w ręce równie kochającej klasyki PRL-u osoby.
Czytaj dalej FSO Polonez 1500 1983 – 41000 PLN – Jasło

FSO 125p 1988 – 42000 PLN – Turza Śląska

W 1983 roku wraz z wygaśnięciem umowy licencyjnej Polski Fiat 125p otrzymał nową nazwę, kierunkowskazy na błotnikach oraz nowe logo na przednim pasie. FSO 125p wciąż jednak zachował oryginalną sylwetkę, której nie da się pomylić z żadnym innym samochodem i która dziś budzi ogromną sympatię na drodze. Pięknie zachowany Duży Fiat zdecydowanie jest w modzie, która szybko nie przeminie. Coraz trudniej znaleźć tylko ładnie zachowany egzemplarz, wszak to samochody które niegdyś już po kilku latach straszyły skorodowaną karoserią, zużytą tapicerką i obrazem technicznej rozpaczy. Ten wciąż prezentuje się doskonale, co może zawdzięczać wieloletniej trosce właściciela i wręcz śladowemu przebiegowi. Jest jak z fabryki!
Czytaj dalej FSO 125p 1988 – 42000 PLN – Turza Śląska

FSO 125p 1984 – 11900 PLN – Nowa Wieś

W 1983 roku wraz z wygaśnięciem umowy licencyjnej Polski Fiat 125p otrzymał nową nazwę, kierunkowskazy na błotnikach oraz nowe logo na przednim pasie. FSO 125p wciąż jednak zachował oryginalną sylwetkę, której nie da się pomylić z żadnym innym samochodem i która dziś budzi ogromną sympatię na drodze. Pięknie zachowany Duży Fiat zdecydowanie jest w modzie, która szybko nie przeminie. Coraz trudniej znaleźć tylko ładnie zachowany egzemplarz, wszak to samochody które niegdyś już po kilku latach straszyły skorodowaną karoserią, zużytą tapicerką i obrazem technicznej rozpaczy. Ten wciąż prezentuje się zachęcająco, chodź do ideału jeszcze mu trochę brakuje. Warto się nim zaopiekować i podarować mu wszystko czego potrzebuje.
Czytaj dalej FSO 125p 1984 – 11900 PLN – Nowa Wieś

FSO Warszawa M-20 1958 – 79900 PLN – Jarosław

Jest poważna, jest dostojna, zawsze robiła wrażenie komfortem i miękkością swoich kanap. FSO Warszawa M-20 była “prezentem”, jakim zostaliśmy uszczęśliwieni przez Związek Radziecki. Licencyjna wersja Pobiedy nigdy nie była szczytem nowoczesności, choć jej samonośne nadwozie nie pozbawione było gracji i swoim pontonowym stylem doskonale wpisywało się w modę lat 50-tych. Warszawa obdarzona odpowiednią troską oferowała trwałość, jakiej pozazdrościć mogły jej późniejsze Syreny. Niejedna przejechała pół miliona kilometrów, lecz egzemplarz taki jak ten, który przebył dotąd ponoć jedynie 21000 km, to ogromna rzadkość. Wóz ma zachowane wykładziny i oryginalną podsufitkę, otrzymał jedynie nową powłokę lakierniczą, tapicerkę i może nie najszczęśliwsze obszycie kierownicy. W tym miejscu oryginalny bakelit z pewnością prezentowałby się lepiej, choć trzeba przyznać, że wóz jako całość robi doskonałe wrażenie.
Czytaj dalej FSO Warszawa M-20 1958 – 79900 PLN – Jarosław

FSO Polonez Caro 1994 – 5500 PLN – Kutno

FSO Polonez Caro na rynku pojawił się w 1991 roku. Zmienione reflektory i zderzaki najbardziej rzucały się w oczy, jednak w samochodzie wprowadzono prawie 270 zmian, dzięki który Caro mógł jeździć ciszej, bardziej komfortowo i bezpiecznie (szczególnie po 1993 roku, gdy zwiększono rozstaw kół o 59 mm i wprowadzono szereg innych zmian). W połowie lat 90-tych Polonez Caro był najchętniej kupowanym nowym samochodem w Polsce i u wielu na lata pozostawił sentyment. To właśnie na takich użytkowników czekają okazy takie jak ten – odpowiednio zakonserwowane, z minimalnym przebiegiem, z prezencją przywołującą stan fabryczny. O taki egzemplarz już dziś niełatwo. Ten cieszy dodatkowo silnikiem 1.6 i poszukiwanymi niegdyś fotelami Inter Groclin.
Czytaj dalej FSO Polonez Caro 1994 – 5500 PLN – Kutno

FSO Polonez Caro 1997 – SPRZEDANY

Wyroby polskiej motoryzacji niezmiennie mają rzesze swoich wielbicieli. O ile gama produktów serwowanych przez krajowych producentów nigdy nie była imponująca, to czasami na rynku pojawi się oferta, która powalające wrażenie zrobi swoim stanem zachowania. Ten FSO Polonez Caro wygląda niemal jakby dopiero co opuścił bramy fabryki, w czym zasługa ostrożnej eksploatacji pierwszego właściciela, niskiego przebiegu i prac detailingowych, jakim samochód został poddany w ostatnim czasie. Rewelacja. Zachowane nawet zostały wszystkie dokumenty, które wydawała fabryka, łącznie z dowodem zakupu i pierwszej wpłaty. Trzeba sprzedającemu przyznać rację, że bardzo trudno dziś o taki egzemplarz.
Czytaj dalej FSO Polonez Caro 1997 – SPRZEDANY