Giełda klasyków

Pod nazwą Giełda klasyków zebrana jest kolekcja prowadzącego ten portal. Każdy z tych samochodów był dobrany z rozwagą, każdy w ciepłym okresie był regularnie i z przyjemnością eksploatowany. Każdy z czystym sumieniem mogę polecić.

Relacja z Oldtimer Warsaw 2017

W dniach 13-14 maja 2017 roku, na terenie Ptak Warsaw Expo, na wszystkich miłośników klasycznych samochodów czekała nie lada gratka, odbyła się bowiem II edycja Oldtimer Warsaw Show. Na targach pojawiło się ponad tysiąc zabytkowych pojazdów z różnych epok. Mogliście podziwiać przedstawicieli motoryzacji z lat 20 i 30 XX wieku, samochody używane w czasie II Wojny Światowej, klasyki z lat 50-tych i 60-tych, ale również legendach PRL-u. Niewątpliwą atrakcją były Mercedesy Cabrio z 1939 i 1940 roku oraz Bentley R-Type z 1955 czy Jaguar E-Type z 1969 roku. Oczywiście na Oldtimer Warsaw 2017 byliśmy również my, wraz z samochodami, które oglądacie na co dzień na naszej stronie.
Czytaj dalej

BMW 320i E30 1986 – 59000 PLN – Poznań

„Kwadrat” z „wąską lampą” i przebiegiem zaledwie 48 tysięcy kilometrów to coś, co zdawałoby się w przyrodzie już nie występować. Okazuje się jednak, że choć to gatunek na wyginięciu, takie samochody wciąż można odnaleźć, i to nawet w Polsce. To BMW 320i E30 prezentuje się wręcz salonowo i jest w całkiem ciekawej wersji, z gładko pracującym sześciocylindrowym silnikiem M20, manualną skrzynią biegów, w pięknym kolorze „luxorbeige-metallic” i z doskonale zachowanym brązowym wnętrzem. Jako prowadzący Giełdę klasyków mogę osobiście ten egzemplarz polecić i zaprosić do jego obejrzenia i zakupu.
Czytaj dalej

Fiat Uno 1993 – SPRZEDANY

Fiat Uno od 1983 roku cieszył i nadal cieszy wielu użytkowników dróg nie tylko w Polsce, Europie, lecz także na innych kontynentach. Ten następca modelu 127, ubrany w zgrabne i praktyczne nadwozie włoskiego projektanta Giorgetto Giugiaro, jest doskonałym dowodem na to, że Włosi są mistrzami świata w tworzeniu małych samochodów. Popularność jaką zyskało Uno nie oznacza jednak, że wiele z nich zachowało fabryczną świeżość. Ten egzemplarz jednak może zadowolić nawet najbardziej wymagających. Oto Fiat Uno z rocznika 1993, czyli po facelifting’u, który model przeszedł w 1989 roku, w doskonałym stanie, z wciąż oryginalną powłoką lakierniczą i z niskim przebiegiem. Srebrny lakier i pasująca kolorystycznie jasna tapicerka zachowane są w bardzo dobrym stanie. Auto sprawdzi się idealnie w mieście, ale i na dłuższych trasach, ze względu na łatwość prowadzenia, świetną widoczność zza kierownicy oraz bardziej pakowny niż w wielu młodszych modelach bagażnik.
Czytaj dalej

Giełda Klasyków na Cars and Coffee Poland 2017

Cars and Coffee z założenia to próba zjednoczenia właścicieli i miłośników, nowych i klasycznych supersamochodów, wokół wspólnej pasji jaką jest motoryzacja. Spotkania przy przysłowiowej „kawie”, w luźnej atmosferze i pięknych miejscach, organizowane są w całej Europie, ściągając rzesze zainteresowanych. Tak jest i u nas, w Polsce. Na terenie wspaniałego zabytkowego pałacu Rozalin w niedzielę 7 maja odbyło się trzecie spotkanie pod auspicjami Cars nad Coffee Poland. Oprócz zamkniętej dla szerokiej publiczności części wystawowej, nie mogło zabraknąć również pokazu samochodów na terenie miasta. Do tego celu organizatorzy wybrali ogólnodostępną część terenu pod Stadionem Narodowym.
Czytaj dalej

Mercedes 300 SE W126 1990 – SPRZEDANY

Kiedy sprzedałem pierwszego, nie wierzyłem, że uda mi się znaleźć równie dobrą sztukę… jednak ten Mercedes 300 SE W126 jest w każdym aspekcie odrobinę lepszy. Silnik ten sam – optymalny do codziennej jazdy. Skrzynia – manualna, dzięki czemu samochód jest bardziej żwawy, spala mniej paliwa (ok. 10-12 l/100 km), a dłuższe przełożenie ostatniego biegu pozwala obniżyć poziom głośności przy autostradowych prędkościach. Wnętrze – zachowane doskonale, tym razem czarne. Przebieg – jeszcze niższy, po sprowadzeniu miał zaledwie 113 tys. km. Wyposażenie – bogatsze, z automatyczną klimatyzacją, ASD, tylną roletą, alufelgami, dodatkowym zamykanym schowkiem i podświetlanymi lusterkami w osłonach przeciwsłonecznych. Kolor – równie niezwykły, może nawet ciekawszy – bornit. Niebanalny, przykuwający uwagę i lubiany. Ten kolor w S-klasie W126 spotykany jest niezwykle rzadko, gdyż wprowadzony został dopiero w 1990 roku, na sam koniec produkcji modelu.
Czytaj dalej

Seat Marbella Jeans 1991 – SPRZEDANY

Giorgetto Giugiaro podczas prezentacji Fiata Pandy w 1980 roku stwierdził, że Panda jest dżinsy – prosta, praktyczna, bez fanaberii. Słowa te dosłownie potraktowali Hiszpanie, tworząc dziesięć lat później wersję specjalną jego licencyjnej odmiany. Seat Marbella Jeans dostępny był jedynie przez dwa lata i oferował coś, co we wnętrzach samochodów spotkać możemy niezwykle rzadko… tapicerkę uszytą z dżinsu, wprowadzającą do jego wnętrza ciekawy koloryt. Samochód dostępny był jedynie w kolorze granatowym lub białym, oprócz wnętrza wyróżniał się lakierowanymi na biało felgami z małymi kapslami oraz odpowiednią grafiką. Ten egzemplarz przez lata był jedynie okazjonalnie użytkowany, co pozwoliło przetrwać mu do dziś w bardzo dobrej formie. Podobnie jak i ponad ćwierć wieku temu, tak i teraz może z powodzeniem służyć w mieście, jak i pojechać poza nie. Wysoki prześwit sprawia, że żadne bezdroża mu niestraszne, a malutki czterocylindrowy silniczek ma niewielki apetyt na paliwo. Seat w ostatnim czasie przeszedł pełen serwis i profesjonalną kosmetykę, i zarejestrowany już w Polsce, dzielnie przemierza pierwsze kilometry.
Czytaj dalej

Podsumowanie Auto Moto Classic w Ostródzie

Auto Moto Classic w Ostródzie to przede wszystkim bardzo pozytywne zaskoczenie. W przeciwieństwie do obiegowej opinii, klasyki w lutym dały radę i frekwencja, jak na pierwszą edycję, była imponująca. W dwa dni przez Auto Moto Arenę i Auto Moto Classic przeszedł tłum 12 tysięcy osób, które z zainteresowaniem podziwiały nowe, jak i te klasyczne samochody. Giełda Klasyków zaprezentowała na swoim stoisku auta z własnej kolekcji, jak również od współpracujących sprzedawców. Wszystkie znaleźć można w ogłoszeniach na naszej stronie.

Czytaj dalej

Podsumowanie Warsaw Moto Show 2016

Warsaw Moto Show to targi motoryzacyjne, które odbyły się w Ptak Warsaw Expo dopiero po raz drugi, a już przyciągnęły prawie 150 tys. odwiedzających. Na stoiskach zobaczyć można było polskie premiery nowych samochodów, a także pond tysiąc najróżniejszych pojazdów rozmieszczonych tematycznie w 3 halach targowych. Giełda Klasyków zajęła stanowisko tuż obok kolekcji Pana Ptaka, aby pokazać i uświadomić ludziom, że samochody klasyczne zachowane w dobrej kondycji, stanowią nie tylko lokatę kapitału, ale mogą służyć również na co dzień.
Czytaj dalej

Podsumowanie Retro Motor Show w Poznaniu

W podróż do motoryzacyjnej przeszłości zabrało nas MTP organizując pierwszą edycję targów Retro Motor Show. Od 4-6 listopada w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, można było przenieść się do ubiegłego wieku i zobaczyć to, co motoryzacja miała najlepszego do zaproponowania. Od super luksusowych aut po te, które służyły wszystkim na co dzień w bliższych i dalszych wyprawach. Oczywiście w tej podróży nie mogło zabraknąć Giełdy Klasyków! Na naszym stoisku zaprezentowaliśmy gamę samochodów wystawionych na sprzedaż na naszym portalu.

Czytaj dalej