Honda CX500 Cafe Racer 1981 – 19500 PLN – Poznań

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Ten projekt powstał w polskim warsztacie i z pewnością nie ma się czego wstydzić. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Skupia całą uwagę i prezentuje się fantastycznie, dopełniony umiejętnie detalami. Ten cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.

Honda CX500
Rok produkcji: 1981 / renowacja 2014-15
Przebieg: ~200 km po renowacji
Pojemność: 500 cm³
Moc: 50 KM

Prawdopodobnie pierwszy zbudowanych w Polsce cafe racer entuzjastycznie przyjęty przez wpływowy portal Return of the cafe racer.
http://www.returnofthecaferacers.com/2015/05/honda-cx500-cafe-racer.html

Opisany także we Włoszech:
http://www.inazumacafe.com/2015/05/readers-rides-michals-cx-cafe-racer.html

Przedstawiany motocykl jest artystyczną, bezkompromisową wizją cafe racer stworzoną z 34-letniej Hondy CX 500.
Bazą był zadbany, bezwypadkowy i jednocześnie szanowany i niezawodny motocykl sprowadzony z Niemiec.

Poddany ponad 4-miesięcznej renowacji – rozkręcony do pojedynczych elementów, w pełni zregenerowanych lub wymienionych z myślą o kolejnych latach użytkowania.
Nowe wszystkie elementy eksploatacyjne, elektryka, hydraulika, zabezpieczenie przeciwkorozyjne.
Honda jest przygotowana na kolejne lata bezproblemowej eksploatacji.

CX500 stała się lżejsza, szybsza i dużo bardziej wyrazista, zarówno w warstwie wizualnej jak i doświadczenia prowadzącego.
Pomimo że pozycja za kierownicą wymaga pewnej rezygnacji z komfortu (podobnie jak we współczesnych motocyklach sportowych) motocykl daje poczucie pewności, jest przewidywalny.
Dystrybucja mocy, momentu obrotowego jest bardzo równomierna a praca w zakrętach wyjątkowo stabilna.
Od współczesnych konstrukcji odróżnia miękkość hamulców wymagająca pewnego przyzwyczajenia.

Motocykl zbudowany w jednym egzemplarzu.
Atencja do detali powinna zadowolić wymagającego odbiorcę.

Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Pomijając delikatną patynę na wybranych elementach (blok silnika, elementy chromowane tłumików, kierownica) stan idealny.
Robi olbrzymie wrażenie na ulicy.

Zapraszam do kontaktu (preferowany mailowy): mgroniewski@wp.pl
Telefon: +48 660 744 772
Miejscowość: Poznań

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.