Honda Insight I 2000 – SPRZEDANA

Honda Insight I generacji debiutowała dwa lata po Priusie, będąc pierwszą seryjną hybrydą Hondy. Pod niezwykle futurystycznym i opływowem kształtem (Cx = 0,25) skrywała najnowsze osiągnięcia techniki. Jej jednostka spalinowa posiada układ zmiennych faz rozrządu (VTEC) i dzięki bogatemu zastosowaniu aluminium, stopów magnezu i tworzyw sztucznych waży zaledwie 56 kg. Samochód wzmocniony dodatkowo silnikiem elektrycznym niezależnie od prędkości obrotowej otrzymał dodatkowo 49 NM i ma sumaryczną moc maksymalną 76 KM. Dzięki bogatemu zastosowaniu aluminium (druga w historii Hondy konstrukcja z aluminium, po modelu NSX) uzyskano masę zaledwie 838 kg i spalanie na poziomie poniżej 4 l/100 km. W ogłoszeniu egzemplarz wyposażony w manualną skrzynię biegów i opcjonalną klimatyzację. Choć pierwszy Insight nigdy oficjalnie nie był oferowany na europejskim rynku, w Niemczech rozprowadzono około 100 sztuk wśród dealerów w celach prezentacyjnych – i to jest jeden z nich.

Honda Insight I
Rocznik: 2000
Przebieg: 171000 km
Pojemność: 995 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 76 KM

Wyposażenie:
– ABS,
– alarm,
– centralny zamek,
– immobilizer,
– poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
– elektryczne szyby i lusterka,
– klimatyzacja automatyczna,
– ciemna tapicerka welurowa,
– wspomaganie kierownicy,
– radio CD niefabryczne,
– alufelgi,
– komputer pokładowy,
– system Start-Stop,
– skórzana kierownica

Mam do sprzedania absolutnie wyjątkowy samochód – Hondę Insight z 2000 roku.
Jest to jedyny taki samochód w kraju, ponieważ model ten nigdy nie był sprzedawany w Polsce, dlatego stanowi prawdziwą gratkę dla kolekcjonera.
Jest to pierwszy samochód Hondy, który był wyprodukowany z silnikiem hybrydowym (posiada dwa silniki: jeden benzynowy, drugi elektryczny i odzyskuje energię z hamowania, dlatego jest bardzo ekonomiczny: spalanie ok. 4 litrów benzyny na 100 km).
Mój tata kupił go w salonie Hondy w Niemczech – był jego pierwszym właścicielem, więc znam całą jego historię, dlatego wiem, że przebieg jest oryginalny i z całą pewnością auto jest bezwypadkowe.
Mój tata jeździł nim po niemieckich drogach do grudnia 2014 i wtedy przywiózł mi go do Polski ze stanem licznika 160000 km (pierwsza rejestracja w kraju luty 2015), po polskich drogach przejechał tylko 10000 km, co ma niebagatelny wpływ na stan pojazdu.
Jedyną krzywdę wyrządziłam mu ja: jest to rysa parkingowa na prawym boku – specjalnie jej nie lakierowałam, żeby nikt mnie nie posądził, że auto było bite.
Ponadto baterie do silnika elektrycznego były wymieniane 5 lat temu (po 10 latach użytkowania).

Auto obecnie stoi na oponach wielosezonowych, ale dodaję do niego również opony letnie z alufelgami oraz pokrowce GT na siedzenia widoczne na zdjęciu.

Ubezpieczenie OC jest ważne do lutego 2017, auto jest w pełni sprawne – sprzedaję bo od jakiegoś czasu posiadam samochód służbowy, więc nie mam czasu nim jeździć i nie chcę żeby stało na parkingu i niszczało.
Miejsce gdzie obecnie stoi samochód: Warszawa – Bemowo (możliwe do obejrzenia po wcześniejszym umówieniu się).