Honda Legend Coupe 1991 – SPRZEDANA

Pomijając model NSX, Honda Legend była najdroższym i najbardziej zaawansowanym technologicznie samochodem Hondy. To tu po raz pierwszy zastosowano silniki V6, a wyposażenie w niczym nie ustępowało europejskim samochodom klasy premium. Klimatyzacja, skórzana tapicerka, szklany szyberdach otwierany w dwóch płaszczyznach, pełne wyposażenie elektryczne, do wyboru – w nadwoziu cztero- bądź dwudrzwiowym. Honda Legend Coupe drugiej generacji (KA8, 1990-1996) może być ciekawą alternatywą chociażby dla Mercedesa 300 CE. To komfortowy, świetnie wykończony wóz, po upływie ćwierćwiecza wydaje się być o wiele nowocześniejszy od niemieckiej konkurencji. Na rynkach europejskich Honda Legend mogła być zamówiona z manualną skrzynią biegów, tak jak prezentowany egzemplarz, co pozostawiło zachować w niej sportowy charakter.

Honda Legend Coupe
Rocznik: 1991
Przebieg: 245000 km
Pojemność: 3206 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 205 KM

Wyposażenie:
– Skórzana tapicerka,
– 2 x elektryczne i podgrzewane fotele,
– 4 x elektryczne szyby,
– 2 x elektrycznie i podgrzewane lusterka,
– 2 x elektryczne podajniki pasów
– 2 x domykanie drzwi,
– klimatyzacja automatyczna,
– tempomat,
– spryskiwacze reflektorów,
– sterowanie radiem z kierownicy,
– elektryczna antena,
– trzecie światło STOP,
– szklany szyberdach otwierany w dwóch płaszczyznach

Honda Legend Coupe KA8 ze skrzynią manualną.
Samochód kupiony 7 lat temu w Niemczech od drugiego właściciela. Od tego czasu przejechałem nim ok. 35 tys. km.
Samochód jest pedantycznie zadbany, zawsze garażowany, regularnie myty i woskowany. Wnętrze w bardzo dobrym stanie, pachnące skórą i świeżością. Oczywiście auto nie posiada rdzy, ani z zewnątrz, ani pod spodem. Wyposażenie elektryczne sprawne w pełni, jak w nowym samochodzie.

Z ciekawostek auto wyposażone w system nagłośnienia Bose Premium ze zmieniarką na 6 CD, pochodzący z Acury Legend GS, dostępny tylko i wyłącznie na rynku amerykańskim. Oczywiście oryginalny zestaw Hondy w bardzo dobrym stanie jest w komplecie z samochodem.

Silnik pracuje doskonale, ma bardzo wysoki moment obrotowy, co przekłada się na gładką i przyjemną jazdę. To samo dotyczy skrzyni biegów, układu kierowniczego, zawieszenia czy hamulców. Klimatyzacja nabita oryginalnym czynnikiem R12, działa bez zarzutu.
Wszystkie szyby fabrycznie barwione na brązowo, co dodatkowo podkreśla charakter lat 90.

Silnik i skrzynia zgodne z nr VIN czyli tzw. matching numbers.

Do samochodu dołączam:
– oryginalny komplet instrukcji + niemiecka książka serwisowa + zeszyt wszystkich napraw wykonanych za mojej kadencji posiadania auta,
– 5 oryginalnych kluczyków (dwa z pilotem, dwa bez pilota i grot matka oczywiście z kodem),
– 5 kartonów oryginalnych zapasowych części m.in. halogeny ze wszystkimi ramkami, wiązką i włącznikiem, dwa komplety oryginalnych welurowych dywaników, kompletna zapasowa skrzynia biegów itp.
– drugi komplet oryginalnych felg 15″, oryginalne klucze, lewarek itp.

Samochód w ogólnym bardzo dobrym stanie, w pełni sprawny, gotowy do każdej trasy, zatankowany do pełna. Opłaty ważne do końca marca.
Honda przyciąga spojrzenia i robi duże wrażenie. Jest to bardzo ciekawa alternatywa dla popularnych teraz Mercedesów W124 Coupe, lepsza pod wieloma względami – o tym z chęcią opowiem podczas oględzin.