Archiwum kategorii: Honda

Honda Accord Coupe 1994 – 12900 PLN – Czeladź

Honda Accord Coupe to ciekawe japońskie coupe, zbudowane na bazie popularnego, rodzinnego modelu, lecz w tym nadwoziu mające zdecydowanie więcej sportowego stylu. Czwarta generacja Accorda zaprezentowana została w 1989 roku. Nowa Honda, chociaż znacznie większa od poprzednika, była ewolucją modelu, ze zmienioną stylistyką głównie przodu samochodu. W wersji coupe ujrzała światło dzienne pod koniec 1990 roku, a jej produkcja odbywała się tylko w USA, na wszystkie światowe rynki. Po zmianach z 1992 roku w specyfikacji dla rynku europejskiego pozostał tylko jeden wariant silnika – 2-litrowy SOHC, i właśnie taki okaz prezentowany jest w ogłoszeniu. Samochód kilka lat temu został sprowadzony z Belgii, wciąż ma niski przebieg (jedynie 100 tysięcy kilometrów), a cena zdaje się być rozsądna, zważywszy na bardzo dobry stan samochodu.
Czytaj dalej Honda Accord Coupe 1994 – 12900 PLN – Czeladź

Honda Legend KA9 1998 – SPRZEDANA

Honda Legend KA9 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowego modelu japońskiej marki. Oferowana była w latach 1995-2004. To ciekawa alternatywa dla wozów niemieckich. Jest komfortowa, dobrze brzmi i może z powodzeniem sprawdzić się w codziennej eksploatacji. Pod jej maską nie odnajdziemy ani Diesla, ani wysokoobrotowej jednostki VTEC. Zastosowano tu pancerną jednostkę benzynową V6 o pojemności 3,5 l i mocy 208 KM. Choć mistrzem oszczędności nie jest, nadrabia ponadprzeciętną niezawodnością, nieosiągalną dla większości konkurencji. Patrząc na stan zachowania tego sprowadzonego z Holandii egzemplarza nie powinniśmy mieć wątpliwości, że podróż będzie wielką przyjemnością.
Czytaj dalej Honda Legend KA9 1998 – SPRZEDANA

Honda Accord Aerodeck 1986 – 19500 PLN – Otmuchów

Honda Accord, zanim stała się rynkowym średniakiem, miała bardzo ciekawe odmiany. Przykładowo jej trzecia generacja (1985-89) dostępna była z bardzo ciekawym nadwoziem Aerodeck, czyli trzydrzwiowym kombi, które można określić tak modnym dzisiaj terminem “shooting brake”. Podobnie jak coupe i sedany na dalekowschodnich rynkach, otrzymała ona piękny smaczek w postaci chowanych przednich świateł. Była to pierwsza Honda, która otrzymała zawieszenie w postaci podwójnych wahaczy zarówno z przodu, jak i z tyłu, co zagwarantowało jej świetne prowadzenie. Dziś znalezienie takiego auta w bardzo dobrym stanie, bez śladów korozji, to niełatwe już zadanie, lecz oto jest, w ciekawym kolorze i z pięknie zachowanym wnętrzem.
Czytaj dalej Honda Accord Aerodeck 1986 – 19500 PLN – Otmuchów

Honda Legend Coupe KA8 1992 – 38000 PLN – Tychy

Honda Legend została zbudowana na bazie trzeciej generacji modelu Accord przy współpracy z brytyjskim koncernem Austin Rover Group. Druga generacja (KA8), zaprezentowana w 1990 roku, podobnie jak u poprzednika oferowała dwa rodzaje nadwozia: sedana i coupé. Legend został wykorzystany jako platforma testowa dla nowych technologii wprowadzanych w modelu NSX, to tutaj debiutowały w Hondzie silniki V6. Wyposażenie Legenda w niczym nie ustępowało europejskim samochodom klasy premium. Honda Legend Coupe drugiej generacji, taka jak ta z ogłoszenia, może być ciekawą alternatywą dla masy niemieckich samochodów. Na pewno wyróżni z tłumu nowego posiadacza i zachwyci stanem zachowania nie tylko znawców marki.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe KA8 1992 – 38000 PLN – Tychy

Honda Civic VTI 1994 – 23500 PLN – Kraków

Honda Civic piątej generacji została zaprezentowana w 1991 roku. Wachlarz stosowanych w niej jednostek silnikowych był imponujący, wybierać można było wśród 14 silników o mocy od 75 KM do 170 KM. Już te najsłabsze zapewniały jej dobrą dynamikę, a te najmocniejsze – czyniły z nich niemal auta wyścigowe, dostosowane do poruszania się na zwykłych drogach. Cztery zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu, brak turbosprężarek i nawet 100 koni mechanicznych z litra pojemności. W latach 90-tych taką skuteczność w seryjnych samochodach oferowało jedynie Ferrari… a tu, pod powłoką małego hatchback’a, krył się prawdziwy diabeł. Z latami te samochody poznikały z rynku, a taki wóz jak Honda Civic VTI ze 160-konnym silnikiem B16A2 w stanie bezwypadkowym, to ogromna rzadkość na polskim rynku. Ta zdaje się być wciąż rozsądnie wyceniona i warta uwagi.
Czytaj dalej Honda Civic VTI 1994 – 23500 PLN – Kraków

Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Skupia całą uwagę i prezentuje się fantastycznie, dopełniony umiejętnie detalami. Ten cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.
Czytaj dalej Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

Honda Accord 2006 – 54900 PLN – Tychy

Honda Accord siódmej generacji to nie jest samochód, jakiego moglibyście się spodziewać na Giełdzie klasyków. Cóż zatem skłoniło nas do przedstawienia tej oferty? Cóż, stan samochodu i podejście do niego jego właściciela. Powiedzieć pedantyczny – to mało. Przeczytajcie opis i obejrzyjcie dokładnie zdjęcia. Przesuwa to granice, które sami potrafilibyśmy postawić, podczas opieki nad jakimkolwiek autem. Sama konfiguracja Hondy też jest ciekawa – najmocniejszy w tej generacji, 190-konny silnik ze skrzynią automatyczną. Niestety były to już czasy, gdy nie było w ofercie słynnego ATR,a, czyli Hondy Accord Type-R. Mamy nadzieję, że kolejnym razem obecny właściciel obierze za punkt swojego uwielbienia bardziej nietuzinkowy model.
Czytaj dalej Honda Accord 2006 – 54900 PLN – Tychy

Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Honda Gold Wing zaprezentowana została w 1974 roku i w kolejnych generacjach powstaje do dziś. To model flagowy, który zawsze oferował najlepsze warunki w dalekiej podróży. W roku 1985 został przedstawiony model GL 1200 LTD. Standardem był tu elektroniczny wtrysk paliwa, automatyczna regulacja zawieszenia, interkom, tempomat, tylne głośniki, poprawione siedzenie i charakterystyczny, dwutonowy, złoty schemat malowania. Największa wada? Masa, ale jeżeli zdołamy podnieść ją ze stopki, może nas już tylko zachwycać. Szczególnie, jeżeli mówimy o pięknym, zadbanym egzemplarzu.
Czytaj dalej Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Honda NSX 1990 – SPRZEDANA

Była projektowana jako rywal dla Ferrari 348 i tworzoną ją bez kompromisów. Najnowsze technologie, zaczerpnięta z wyścigów architektura, brak oszczędności. To był wóz, który miał pokazać silę japońskiej motoryzacji i w niczym nie mógł ustępować włoskiej konkurencji. Do pracy nad projektem zaangażowano legendarnego mistrza Formuły 1, Ayrtona Sennę, co po latach stworzyło wokół samochodu magiczną otoczkę. Moc maksymalna 273 KM to może być wartość osiągana przez współczesne hot hatche, jednak bezpośrednie porównanie na torze w większości przypadków będzie druzgoczące. Honda NSX to obiekt kultu, a pamiętać o niej będziemy i wtedy, kiedy o większości współczesnych samochodów już zapomnimy. To dziś warty uwagi obiekt kolekcjonerski, szczególnie, jeżeli mówimy o perfekcyjnie zachowanym egzemplarzu, bezwypadkowym, z udokumentowaną historią. Ten sprowadzony ze Szwajcarii egzemplarz pochodzi z samego początku produkcji, jest 259-tą wyprodukowaną sztuką i prezentuje się zjawiskowo.
Czytaj dalej Honda NSX 1990 – SPRZEDANA

Honda Legend Coupe 1994 – SPRZEDANA

Honda Legend zawsze robiła wrażenie. To tu po raz pierwszy zastosowano silniki V6, a wyposażenie w niczym nie ustępowało europejskim samochodom klasy premium. Klimatyzacja, skórzana tapicerka, szklany szyberdach otwierany w dwóch płaszczyznach, pełne wyposażenie elektryczne, do wyboru – w nadwoziu cztero- bądź dwudrzwiowym. Honda Legend Coupe drugiej generacji (KA8, 1990-1996) może być ciekawą alternatywą chociażby dla Mercedesa 300 CE. To komfortowy, świetnie wykończony wóz, który po upływie ćwierćwiecza wydaje się być o wiele nowocześniejszy od niemieckiej konkurencji.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe 1994 – SPRZEDANA