Honda

Honda Accord 2000 – 9900 PLN – Siemiatycze

Honda Accord dostępna była na większości rynków świata, a na terenie Stanów Zjednoczonych przez 15 lat była najlepiej sprzedającym się japońskim samochodem. Niezwykle wszechstronny model produkowany był od 1976 roku, otrzymał wiele typów nadwozi i aż 10 generacji, a produkowany jest do dziś. Siedemnastoletni Japończyk, stanowiący przedstawiciela szóstej generacji Hondy Accord (1998–2002), w świetnym i co ważne oryginalnym stanie szuka nowego domu. Manualna skrzynia, system VTEC, 136 koni mechanicznych, centralny zamek z pilota, elektryczne podgrzewane lusterka. Ktoś z Was śnił kiedyś aby mieć taką? Dziś można za niewielkie pieniądze spełnić dawne marzenia.
Czytaj dalej

Honda Integra Type R DC5 – 2001 – Konstancin-Jeziorna

Zaprojektowana dla kierowcy, który uwielbia połączenie wyrafinowania z agresywnością spotykaną podczas wyścigów ulicznych. Honda Integra Type R zapewnia równowagę pomiędzy mocą, wydajnością i luksusem. Posiada wysokoobrotowy silnik, sportowe zawieszenie, oraz ulepszone fotele Recaro, które zapewniają doskonały poziom komfortu jazdy. Agresywna, a zarazem elegancka stylistyka jest zapowiedzią wydajności samochodu, a karoseria w białym kolorze zachwyci każdego miłośnika tej marki.
Czytaj dalej

Honda CB400T 1977 – 12500 PLN – Włodawa

Honda CB400T to mały, lekki motocykl, napędzany dwucylindrowym silnikiem, który w Stanach Zjednoczonych nosił przydomek Hawk, za to w UK znany był jako Dream. Ten piękny okaz może rozpędzić się nawet do 160 km/h, a kierowca dodatkowo uraczony będzie bardzo ładnym dźwiękiem. Honda Hawk była pierwszym motocyklem marki wyposażonym w pięcioramienne aluminiowe felgi Comstar, które wkrótce stały się standardowym wyposażeniem większości modeli japońskiego producenta w latach 80-tych. Piękny i dobrze utrzymany okaz Hondy CB400T właśnie trafił na sprzedaż, więc jeżeli jesteś fanem klasycznych jednośladów, ta oferta powinna Cię zainteresować.
Czytaj dalej

Honda Gold Wing 1987 – 34500 PLN – Dywity

Honda Gold Wing zaprezentowana została w 1974 roku i w kolejnych generacjach powstaje do dziś. To model flagowy, który zawsze oferował najlepsze warunki w dalekiej podróży. Wersja Aspencade powstała, aby zagwarantować możliwie wysoki poziom komfortu i luksusu. Wyróżniała się większymi siedzeniami, dwukolorowym malowaniem, większymi kuframi, deskami zamiast podnóżków, rozbudowanym systemem audio z interkomem, cyfrowym wyświetlaczem i szeregiem innych opcji. Choć to maszyna, która waży ponad 330 kg, mocy ma pod dostatkiem, nawet gdy ciągnie akcesoryjną przyczepę. Choć ma juz 30 lat, to w dalszym ciągu imponujący motocykl, gwarantujący wspaniałą jazdę.
Czytaj dalej

Pontiac Parisienne 1986 – 42000 PLN – Nowy Sącz

Pontiac Parisienne… nazywa się pięknie, ma godne wymiary, tylny napęd i jednostkę V8 pod maską. Rok 1986 to ostatni rok produkcji ostatniej, piątej generacji modelu. Debiutował w 1977 roku, prezentując modne wówczas, kwadratowe kształty. Choć był nieco mniejszy od poprzednika, prawdziwe amerykańskie „full size” nie sposób nazwać małym. Niemal 5,5 metra długości i prawie 2 tony masy pozwala płynąć po szosie, niczym w drogowym jachcie. To ostatni taki krążownik w ofercie General Motors. Jego następca – Bonneville – to już przedni napęd i tylko V6 pod maską. W ogłoszeniu wersja sedan, po gruntownym remoncie blacharskim i z pięknie zachowanym wnętrzem.
Czytaj dalej

Honda Civic Type-R 2007 – 43900 PLN – Gorzów Wielkopolski

Honda Civic Type-R większości ludzi kojarzyć się będzie raczej z gatunkiem samochodów „łutututu”, zlotami tuningowców, a nawet z imprezami sportowymi typu „time attack”. Rzadko kto posłuży się takim autem do codziennego podróżowania do pracy, na wyjazdy, dla rodziny? Ale tak, zdarzają się i tacy. To zakochani w marce ludzie, którzy sobie lub na przykład swojej żonie kupują Type-R’a jako samochód zrywny, kompaktowy ale praktyczny. Ten wystawiony właśnie na sprzedaż prezentuje się wyśmienicie. W całości oryginalny i niezwykle zadbany okaz usportowionego „ufo” pociągać powinien nie tylko fanów JDM. 201 koni mechanicznych uzyskanych z wolnossących dwóch litrów to wynik nieosiągalny dla innych cywilnych samochodów – tak wtedy, jak i dziś.
Czytaj dalej

Honda CRX 1991 – 12900 PLN – Jarosław

Honda CRX była nie do pobicia w swojej klasie. Z mocnym silnikiem DOHC i niewielką masą, gdy trzeba potrafiła pędzić na złamanie karku, a przy ostrożnym traktowaniu gazu spalała ilości paliwa tak skromne, że wręcz trudne do uwierzenia dla właścicieli innych sportowych samochodów. To uczyniło z niej ulubiony pojazd młodego pokolenia i z czasem doprowadziło do niemal całkowitego przetrzebienia populacji tych niegdyś popularnych samochodów. Jeżeli uda wam się znaleźć ładny, zdrowy i zadbany egzemplarz, warto się pospieszyć. Ten na Podkarpaciu to egzemplarz drugiej generacji, zachowany w całkowicie oryginalnym stanie. Bez rozpórek, sportowego filtra powietrza, zmienionej kierownicy, nakładek na pedały i innych tuningowych akcesoriów – to prawdziwa rzadkość. Za naszą zachodnią granicą takie CRXy bez problemu osiągają już dwukrotnie wyższe ceny.
Czytaj dalej

Honda CB450SC Nighthawk 1982 – SPRZEDANA

Honda CB450SC Nighthawk była jedną z wielu propozycji japońskiego producenta w średniej klasie. Wymiarami i komfortem niemal dorównywała wcześniejszej CB650, choć w odróżnieniu od większej siostry zamiast chłodzonej powietrzem czterocylindrowej jednostki posiadała dwa cylindry i po trzy zawory na cylinder zamiast czterech. Choć taka architektura była kompromisem, w praktyce sprawdzała się znakomicie. Mocy wiadomo – było mniej – lecz ponad 100 KM z jednego litra pojemności wciąż robiło wrażenie. Motocykl z tej oferty pochodzi z pierwszej fazy produkcji modelu i wyróżnia się charakterystycznymi kołami „Comstar”, przystosowanymi do użycia z bezdętkowymi oponami. Decydując się na zakup, możemy wciąż liczyć na dużą niezawodność motocykla i rozsądne koszty serwisu. Nighthawk sprawdzić się może jako sprzęt do miasta, pierwszy motocykl czy baza do customowego projektu.
Czytaj dalej

Honda Accord 1982 – 14900 PLN – Łódź

„Accord” w języku angielskim oznacza zgodność, harmonię, porozumienie. Nie przez przypadek Honda tak nazwała swój drugi model kierowany na ogólnoświatowe rynki, większy od modelu Civic. W 1981 roku ukazała się druga generacja modelu, ubrana w modne wówczas, kanciate kształty. Honda Accord przekonywała nabywców nowoczesnym nadwoziem i przytulnym wnętrzem, z grubymi dywanami i welurową tapicerką. Tu w ogłoszeniu egzemplarz w chętnie wówczas wybieranej wersji trójbryłowej, do dziś zachwany w przepięknym stanie, z niskim przebiegiem, pozostająca w ostatnich latach w stałym, hobbistycznym użytku.
Czytaj dalej

Honda Integra Type R DC5 2001 – 52000 PLN – Barcin

Honda Integra Type R wielokrotnie określana była mianem najlepszego przednionapędowego sportowego auta na świecie. Crème de la crème tego modelu jest wersja DC5, czyli ostatnia generacja, przygotowana wyłącznie na rynek japoński (w okrojonej specyfikacji – również na rynek australijski i amerykański). Kubełkowe fotele, odelżona karoseria, niemal wyścigowe nastawy zawieszenia, zeszperowany dyferencjał, hamulce Brembo z czterotłoczkowymi zaciskami, krótka, sześciostopniowa skrzynia biegów i wspaniały, wysokoobrotowy silnik stworzyły z niej samochód wyścigowy, zdolny dodatkowo poruszać się w normalnym ruchu. Taki samochód zachowany z oryginalną powłoką lakierniczą i niskim przebiegiem to prawdziwa sensacja i młody klasyk warty zakupu.
Czytaj dalej