Archiwum kategorii: Honda

Honda Legend Coupe KA8 1992 – 38000 PLN – Tychy

Honda Legend została zbudowana na bazie trzeciej generacji modelu Accord przy współpracy z brytyjskim koncernem Austin Rover Group. Druga generacja (KA8), zaprezentowana w 1990 roku, podobnie jak u poprzednika oferowała dwa rodzaje nadwozia: sedana i coupé. Legend został wykorzystany jako platforma testowa dla nowych technologii wprowadzanych w modelu NSX, to tutaj debiutowały w Hondzie silniki V6. Wyposażenie Legenda w niczym nie ustępowało europejskim samochodom klasy premium. Honda Legend Coupe drugiej generacji, taka jak ta z ogłoszenia, może być ciekawą alternatywą dla masy niemieckich samochodów. Na pewno wyróżni z tłumu nowego posiadacza i zachwyci stanem zachowania nie tylko znawców marki.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe KA8 1992 – 38000 PLN – Tychy

Honda Prelude 1998 – SPRZEDANA

Pierwsza Honda Prelude debiutowała już w 1978 roku, od początku ciesząc się popularnością zarówno w kraju kwitnącej wiśni, jak i poza jego granicami. Doczekała się aż pięciu generacji, których produkcję zakończono dopiero w 2001 roku, robiąc miejsce dla modelu Integra. Wspaniały przedstawiciel ostatniej, piątej serii zdecydowanie może skraść serca. Silnik 2.2i VTEC o mocy 185 KM, dwie skrętne osie (system 4WS), automatyczna skrzynia biegów i przede wszystkim stan zbliżony do fabrycznie nowego samochodu to tylko niektóre atuty tego auta. Absolutny brak tuningu, korozji i wciąż fabryczny lakier, to również dość niespotykane w tym modelu cechy. Jeżeli więc macie ochotę na sportowego youngtimera, w totalnie oryginalnym stanie, który rozpędzi się do 100 km/h w 7,5 sekundy, to jest samochód dla Was.
Czytaj dalej Honda Prelude 1998 – SPRZEDANA

Honda Civic VTI 1994 – 23500 PLN – Kraków

Honda Civic piątej generacji została zaprezentowana w 1991 roku. Wachlarz stosowanych w niej jednostek silnikowych był imponujący, wybierać można było wśród 14 silników o mocy od 75 KM do 170 KM. Już te najsłabsze zapewniały jej dobrą dynamikę, a te najmocniejsze – czyniły z nich niemal auta wyścigowe, dostosowane do poruszania się na zwykłych drogach. Cztery zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu, brak turbosprężarek i nawet 100 koni mechanicznych z litra pojemności. W latach 90-tych taką skuteczność w seryjnych samochodach oferowało jedynie Ferrari… a tu, pod powłoką małego hatchback’a, krył się prawdziwy diabeł. Z latami te samochody poznikały z rynku, a taki wóz jak Honda Civic VTI ze 160-konnym silnikiem B16A2 w stanie bezwypadkowym, to ogromna rzadkość na polskim rynku. Ta zdaje się być wciąż rozsądnie wyceniona i warta uwagi.
Czytaj dalej Honda Civic VTI 1994 – 23500 PLN – Kraków

Honda Legend KA9 1998 – 16000 PLN – Skorochów

Honda Legend KA9 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowego modelu japońskiej marki. Oferowana była w latach 1995-2004. To ciekawa alternatywa dla wozów niemieckich. Jest komfortowa, dobrze brzmi i może z powodzeniem sprawdzić się w codziennej eksploatacji. Pod jej maską nie odnajdziemy ani Diesla, ani wysokoobrotowej jednostki VTEC. Zastosowano tu pancerną jednostkę benzynową V6 o pojemności 3,5 l i mocy 208 KM. Choć mistrzem oszczędności nie jest, nadrabia ponadprzeciętną niezawodnością, nieosiągalną dla większości konkurencji. Patrząc na stan zachowania tego sprowadzonego z Holandii egzemplarza nie powinniśmy mieć wątpliwości, że podróż będzie wielką przyjemnością.
Czytaj dalej Honda Legend KA9 1998 – 16000 PLN – Skorochów

Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Skupia całą uwagę i prezentuje się fantastycznie, dopełniony umiejętnie detalami. Ten cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.
Czytaj dalej Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

Honda Accord 2006 – 54900 PLN – Tychy

Honda Accord siódmej generacji to nie jest samochód, jakiego moglibyście się spodziewać na Giełdzie klasyków. Cóż zatem skłoniło nas do przedstawienia tej oferty? Cóż, stan samochodu i podejście do niego jego właściciela. Powiedzieć pedantyczny – to mało. Przeczytajcie opis i obejrzyjcie dokładnie zdjęcia. Przesuwa to granice, które sami potrafilibyśmy postawić, podczas opieki nad jakimkolwiek autem. Sama konfiguracja Hondy też jest ciekawa – najmocniejszy w tej generacji, 190-konny silnik ze skrzynią automatyczną. Niestety były to już czasy, gdy nie było w ofercie słynnego ATR,a, czyli Hondy Accord Type-R. Mamy nadzieję, że kolejnym razem obecny właściciel obierze za punkt swojego uwielbienia bardziej nietuzinkowy model.
Czytaj dalej Honda Accord 2006 – 54900 PLN – Tychy

Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Honda Gold Wing zaprezentowana została w 1974 roku i w kolejnych generacjach powstaje do dziś. To model flagowy, który zawsze oferował najlepsze warunki w dalekiej podróży. W roku 1985 został przedstawiony model GL 1200 LTD. Standardem był tu elektroniczny wtrysk paliwa, automatyczna regulacja zawieszenia, interkom, tempomat, tylne głośniki, poprawione siedzenie i charakterystyczny, dwutonowy, złoty schemat malowania. Największa wada? Masa, ale jeżeli zdołamy podnieść ją ze stopki, może nas już tylko zachwycać. Szczególnie, jeżeli mówimy o pięknym, zadbanym egzemplarzu.
Czytaj dalej Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Honda NSX 1990 – SPRZEDANA

Była projektowana jako rywal dla Ferrari 348 i tworzoną ją bez kompromisów. Najnowsze technologie, zaczerpnięta z wyścigów architektura, brak oszczędności. To był wóz, który miał pokazać silę japońskiej motoryzacji i w niczym nie mógł ustępować włoskiej konkurencji. Do pracy nad projektem zaangażowano legendarnego mistrza Formuły 1, Ayrtona Sennę, co po latach stworzyło wokół samochodu magiczną otoczkę. Moc maksymalna 273 KM to może być wartość osiągana przez współczesne hot hatche, jednak bezpośrednie porównanie na torze w większości przypadków będzie druzgoczące. Honda NSX to obiekt kultu, a pamiętać o niej będziemy i wtedy, kiedy o większości współczesnych samochodów już zapomnimy. To dziś warty uwagi obiekt kolekcjonerski, szczególnie, jeżeli mówimy o perfekcyjnie zachowanym egzemplarzu, bezwypadkowym, z udokumentowaną historią. Ten sprowadzony ze Szwajcarii egzemplarz pochodzi z samego początku produkcji, jest 259-tą wyprodukowaną sztuką i prezentuje się zjawiskowo.
Czytaj dalej Honda NSX 1990 – SPRZEDANA

Honda Accord Coupe 1993 – 18700 PLN – Ostrów Mazowiecka

Czwarta generacja Accorda zaprezentowana została w 1989 roku, na rok modelowy 1990. Nowa Honda chociaż znacznie większa od poprzednika, była ewolucją modelu, ze zmienioną stylistyką w głównej mierze przodu samochodu. Pod koniec 1990 roku Honda po raz pierwszy dodała do serii Accorda dwudrzwiowe coupe. Po zmianach z 1992 roku dla rynku europejskiego pozostał tylko jeden wariant silnika – 2,0-litrowy SOHC, i właśnie taki okaz prezentowany jest w ogłoszeniu. Co ciekawe, wbrew obiegowym opiniom, nie każda Honda z tych lat musi pochodzić z Japonii. Zaglądając pod maskę z tabliczki znamionowej auta dowiemy się, że samochód ten wyprodukowany został w fabryce w USA. Świetnie wyposażona Honda Accord Coupe z dobrze zachowanym wnętrzem, mocą 136 koni mechanicznych i manualną skrzynią biegów, może stanowić sympatycznego kompana w podróżach.
Czytaj dalej Honda Accord Coupe 1993 – 18700 PLN – Ostrów Mazowiecka

Honda Legend Coupe 1994 – SPRZEDANA

Honda Legend zawsze robiła wrażenie. To tu po raz pierwszy zastosowano silniki V6, a wyposażenie w niczym nie ustępowało europejskim samochodom klasy premium. Klimatyzacja, skórzana tapicerka, szklany szyberdach otwierany w dwóch płaszczyznach, pełne wyposażenie elektryczne, do wyboru – w nadwoziu cztero- bądź dwudrzwiowym. Honda Legend Coupe drugiej generacji (KA8, 1990-1996) może być ciekawą alternatywą chociażby dla Mercedesa 300 CE. To komfortowy, świetnie wykończony wóz, który po upływie ćwierćwiecza wydaje się być o wiele nowocześniejszy od niemieckiej konkurencji.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe 1994 – SPRZEDANA