International Harvester Scout II 1979 – 98400 PLN – Aleksandrów Łódzki

Pierwszy International Harvester Scout pojawił się na rynku w 1961 roku i był stworzony jako konkurencja Jeep’a. Choć opracowano go od podstaw w rekordowym czasie (mniej niż dwa lata), okazał się być sukcesem, przekraczając nawet ilością sprzedanych samochodów w latach 60-tych swój pierwowzór. International Harvester Scout II debiutował 10 lat później i produkowany był do roku 1980. Zawierał szereg innowacji i udoskonaleń opartych o doświadczenie zdobyte przy pierwszej serii. Każdy jeden egzemplarz posiadał napęd 4×4, zaś do napędu służyły jednostki R4, R6 i V8. Ten prezentowany w ogłoszeniu pod maską ma to, za co kochamy amerykańskie samochody – potężną V8-mkę o pojemności 5,7 l, większą i mocniejszą od wszystkiego, co mogliśmy odnaleźć u jego największego konkurenta, Jeep’a CJ7, i zapewniającą mu odpowiednią moc i brzmienie. Na zdjęciach ten czerwony okaz prezentuje się zjawiskowo, widać, że służy bardziej do paradnych przejażdżek niż taplania się w błocie, choć sprzedający rzetelnie opisuje również jego mankamenty.

International Harvester Scout II
Rocznik: 1979
Przebieg: 56752 mil
Pojemność: 5700 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 145 KM

Cena: 80000 PLN netto + 23% VAT

Wyposażenie:
– el. szyby,
– el. fotele (nieseryjne),
– opony A/T,
– hak,
– dodatkowe szperacze z przodu + orurowanie,
– radio + nagłośnienie (nieseryjne),
– klimatyzacja A/C,
– koło zapasowe,
– dach metalowy zdejmowany + oryginalne śruby maskujące,
– oryginalny dach brezentowy, tzw. bikini.

Do sprzedania bardzo nietuzinkowy pojazd, jakim jest Scout II z roku 1979, produkowany od 1961 przez International Harvester Company z Chicago.
Pojazd został sprowadzony do kraju w 2009 i od tego czasu jest w rękach jednego właściciela.
Jest to bardzo rzadko spotykany klasyk, prawdopodobnie jedyny taki egzemplarz w Polsce.

Samochód świetnie prezentuje się na żywo za sprawą mocnego czerwonego lakieru w stanie perfekcyjnym, bez oznak korozji.
W kontraście z białym, zdejmowany metalowym hardtopem i białymi felgami robi olbrzymie wrażenie.
Dodatkowo po zdjęciu dachu producent przewidział możliwość montażu tzw. bikini.
Klasyczna budowa terenówki, możliwość włączenia napędów 4L/4H/2H oraz bardzo dobre opony A/T pozwolą na zabawę tym oldtimerem w terenie.
Samochód jest świetną bazą do rozpoczęcia przygody zarówno z klasykiem, jak i off-roadem.
Wymaga kilku poprawek, a przede wszystkim poświęcenia mu czasu.

Pojazd zawsze garażowany, dosłownie trzymany pod dedykowanym pokrowcem, jest sprawny technicznie, posiada ubezpieczenie, na zakup możliwość wystawienia F-VAT 23%.

Jasno informuję o wadach i usterkach pojazdu:
– niesprawna klimatyzacja (do zdiagnozowania)
– drobny odprysk na przedniej szybie (nie wpływa na widoczność)
– nadpęknięte gniazdo prawego przedniego resoru
– niesprawne zasilanie zapalniczki

Więcej informacji udzielę telefonicznie, zapraszam do kontaktu i oględzin.

Telefon: +48 608 631 200
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki