Inwestuj w Klasyka

Inwestuj w Klasyka czyli bracia Lipińscy, w których krwi płynie czysta motoryzacja. Dzieli nas niemal dekada, ale łączy miłość do amerykańskiej klasyki – szczególnie szalonych lat ’60. Splot różnych wydarzeń w naszym życiu umieścił nas w tym miejscu, w którym się właśnie znajdujemy. Spełniamy marzenia – nasze i naszych klientów. Nigdy nie przypuszczaliśmy, że nasze marzenia zaczną materializować się tak szybko. Mustangi, ale nie tylko – ogólnie muscle car’y – pochłonęły nas zupełnie. Zaczęło się od lokalnych zlotów w USA, później zakup pierwszego zabytkowego Mustanga, następnie kompleksowy remont Fastbacka z ’67. I zaczęliśmy sprowadzać klasyki na zamówienie. Bez cienia wątpliwości to nasi klienci napędzają nas do tego, żeby to robić. To dzięki nim mamy przyjemność obcować z tak wyjątkowymi autami. Stale powiększamy też naszą prywatną kolekcję. W naszym garażu znajdują się tylko i wyłącznie takie samochody, które mogłyby zostać z nami do końca. Oczywiście są na sprzedaż (poza kilkoma wyjątkami), ponieważ wiemy jak ciężko znaleźć ładnego Fastbacka ’68, Camaro RS ’68, Chevelle ’69 czy Corvette ’68, a nadal chcemy pomagać spełniać marzenia! Niektórzy pewnie pomyślą, że to bajdurzenie, ale nasi klienci, którzy nas poznali, wiedzą jak dużą frajdę nam sprawia pomoc przy zakupie klasycznego amerykańca z V8 pod maską. W tym miejscu chcielibyśmy pozdrowić wszystkich naszych klientów. Dziękujemy za zaufanie!

Ford Mustang Sportsroof F-code 1969 – 155000 PLN – Siedlce

Ford Mustang Sportsroof to prawdziwa ikona amerykańskiej kultury, samochód który natychmiastowo przykuwa uwagę i zachwyca dynamiczną sylwetką, wysmakowanymi detalami oraz sporą ilością chromu. W roku ’69 zastąpił w ofercie nadwozie zwane wcześniej Fastback, zachowując kultowy kształt i osobowość. Zastosowany tu silnik F-code to jednostka V8 small block o pojemności 302 cali sześciennych (4,9 l), mocy 210 KM i pięknym brzmieniu. Łobuz, renegat, klasyk. Nawet ze skrzynią automatyczną potrafi zostawić na jezdni dwa długie czarne ślady i odjechać w siną dal, nie zostawiając wątpliwości co do swojego szczególnego charakteru, historii i wyjątkowości.
Czytaj dalej

Chevrolet Camaro RS 1967 – 155000 PLN – Siedlce

To był prawdziwie godny konkurent pierwszego Mustanga. Chevrolet Camaro debiutował na koniec roku 1966 jako rok modelowy 1967. Przedstawiciel Chevroleta zapytany co oznacza nazwa Camaro, miał podobno odpowiedzieć, że to małe złośliwe zwierzę, które zjada Mustangi. Chevrolet Camaro z ogłoszenia to przedstawiciel najbardziej poszukiwanej pierwszej generacji, z pierwszego roku produkcji, z silnikiem V8, manualną skrzynią biegów i wspomaganiem kierownicy. Dodatkowo wyposażony jest w oryginalny pakiet RS (Rally Sport), obejmujący genialnie chowane przednie reflektory, które w połączeniu z czarnym lakierem tworzą doskonały, budzący respekt styl.
Czytaj dalej

Ford Mustang Mach 1 Cobra Jet R-code 1969 – REZERWACJA

Ford Mustang Mach 1 model 1969 wyglądał tak, jak żaden inny wcześniej. Rasowa sylwetka coupe, bardziej smukłe nadwozie, usportowione zawieszenie, opcjonalnie inspirowany wyścigami wlot powietrza na masce oraz rajdowe zapinki – to wszystko działało na wyobraźnię nabywców, którzy już w pierwszym roku kupili 72,5 tysiąca egzemplarzy. Dziś to bez wątpienia jeden z najbardziej kultowych amerykańskich samochodów sportowych. Do wyobraźni przemawia nie tylko sylwetką, ale i trudną do poskromienia mocą, szczególnie jeżeli pod maską jest największa z czterech dostępnych w tej ukierunkowanej na sport wersji – Cobra Jet (R-code). To kultowy big block o pojemności 428 cali sześciennych (7 litrów). Choć jego moc producent określał na 335 koni mechanicznych, tajemnicą poliszynela jest, że wyjeżdżając z fabryki oferowały one znacznie więcej – blisko 400 KM. Ile oferuje ten sprowadzony przez chłopaków z „Inwestuj w Klasyka”? Polecam kupić i się przekonać. To piękna maszyna, z ciekawą historia, odkupiona od znanego muzyka. Na pewno warto w tej opowieści dopisać kolejny rozdział…
Czytaj dalej

Chevrolet Chevelle Malibu 1969 – 140000 PLN – Siedlce

Chevrolet Chevelle debiutował w roku 1964 jako samochód klasy mid-size. W 1968 pojawiła się druga generacja – zdecydowanie bardziej opływowa, mniej pudełkowata… i ze względu na coraz mocniejsze silniki, coraz bardziej dziś bardziej poszukiwana. Razem z literami SS na grillu można było nabyć silnik 396ci lub 454ci (7,4 l!), lecz jeżeli pozostaniem przy skromniejszych, bardziej cywilnych wersjach, wśród jednostek V8 było do wyboru 305 albo 350ci (5,7 l). Ten ostatni, w wersji z najbardziej kultowym dwudrzwiowym nadwoziem typu hardtop coupe (bez środkowego słupka) i w pięknym stanie, wybrany został przez Inwestuj w klasyka. To praktyczna wersja uzupełniona o wspomaganie kierownicy, hamulców oraz klimatyzację, z rocznika wyróżniającego się chromowanym grillem. Jeżeli macie wystarczająco dużo fantazji – to może być idealny wybór na dojazdy do pracy 😉
Czytaj dalej

Ford Mustang GT Fastback 1966 – 205000 PLN – Siedlce

Dwie skromne litery w oznaczeniu modelu zapewniły mu dodatkową moc, usztywnione zawieszenie, wzmocnione hamulce i więcej wizualnego charakteru. Ford Mustang GT Fastback A-Code wyróżniał się głowicami o podwyższonej kompresji i czterogardzielowym gaźnikiem, co pozwoliło generować mu 225 KM (o 25 KM więcej od standardowej wersji z silnikiem V8). Z zewnątrz wyróżniał się oznaczeniem „GT” na nakrętce wlewu paliwa, światłami przeciwmgielnymi montowanymi w atrapie chłodnicy i zmodyfikowanym układem wydechowym z końcówkami wychodzącymi przez tylny zderzak. Ten egzemplarz wyposażony został w automatyczną skrzynię biegów Cruise-O-Matic, posiada czarne wnętrze i biały lakier. W ostatnim czasie przeszedł szeroko zakrojone prace renowacyjne, dzięki czemu na drodze budzić będzie jeszcze większy zachwyt, niż pół wieku temu, w czasach swojej młodości.
Czytaj dalej

Ford Mustang Fastback 1968 – 185000 PLN – Siedlce

Auto od kobiety? Czemu nie. Szczególnie, jeżeli to jest taki rodzynek, jak kultowy Ford Mustang Fastback z 1968 roku. Przez sześć ostatnich lat opiekowała się nim Gretchen. Jak widać udało jej się go utrzymać w doskonałej formie. Wszak nie tylko mężczyźni potrafią kochać samochody. Tu do dopracowania pozostały tylko detale. Warto podjąć to wyzwanie i zapewnić mu dalszą troskliwą opiekę, a z pewnością miłość odwzajemni. Wszak to żywy świadek czasów w motoryzacji, które już nie wrócą. Kiedy mówimy „klasyk”, przed oczami stają auta takie jak to…. i przez najbliższe kilkadziesiąt lat z pewnością się to nie zmieni, nawet gdy ogół społeczeństwa przesiądzie się do środków komunikacji publicznej i elektrycznych samochodów.
Czytaj dalej

Ford Mustang Fastback 1968 – 165000 PLN – Siedlce

Wyobraź sobie, że wstajesz rano, jest piękny, słoneczny, ale nie za ciepły dzień. Pijesz ulubioną kawę i idziesz do garażu, otwierasz drzwi i siadasz za kółkiem samochodu o kultowej linii, w pięknym kolorze Dark Highland Green. Przekręcasz kluczyk, spod maski wydobywa się rasowy bulgot… a Ty nie musisz się nazywać Steve McQueen, by to marzenie spełnić. Ten Ford Mustang Fastback ’68 prezentuje się niczym filmowy Bullit, i podobnie jak w filmowym oryginale, również tu zastąpiono seryjną jednostkę mocniejszą. 7-litrowe V8, 340 KM i manualna, 4-biegowa skrzynia to przepis, który zachęca do łobuzerskiej jazdy. Ten egzemplarz nie jest idealny, lecz czy to jest potrzebne, by zdrowo przypalić gumę? Z pewnością nie, lecz gdy przyjdzie Tobie ochota na stworzenie prawdziwej, garażowej piękności, sprzedający przygotował również solidny zestaw części, który może być pomocny w renowacji.
Czytaj dalej

Chevrolet Corvette C3 1968 – 140000 PLN – Siedlce

Gdy Chevrolet Corvette C3 debiutował jako model ’68, zafascynował wszystkich nowym nadwoziem i po raz kolejny wzmocnionymi silnikami. To już nie był bulwarowy kabriolecik, jaki rodził się w latach 50-tych. Nawet w podstawowej wersji klient otrzymywał solidne V8 o pojemności 5,4 l i mocy 300 KM, a specjalny aluminiowy Big Block ZL1 choć według katalogu miał osiągać 430 KM, był podobno o ponad 100 KM mocniejszy. Z czasem i niemal z każdym kolejnym rokiem wraz z zaostrzającymi się przepisami ekologicznymi te jednostki osłabiano, lecz tu w ogłoszeniu czaruje egzemplarz z pierwszego roku produkcji. Pod maską skrywa prawdziwy skarb – silnik L36 o pojemności 7 litrów i uczciwej mocy 390 KM, a jego sylwetka wyróżnia się charakterystyczną, pionową szybą i chromowanymi zderzakami. To ładnie zachowany oryginał wyposażony we wszystkie charakterystyczne dla rocznika detale, który może być dobrą bazą do stworzenia prawdziwej perełki.
Czytaj dalej

Ford Mustang GT Fastback 1968 – SPRZEDANY

Ford Mustang GT Fastback już dawno osiągnął status legendy. Łączy rasową sylwetkę z kompaktowymi wymiarami i wysoką mocą oraz doskonałym brzmieniem silnika V8 390 cui. To jest mieszanka, która każdemu potrafi wzburzyć krew. Roczniki ’67 i ’68 to te uznawane za najbardziej poszukiwane. Klasycznie piękne, posiadające najwyższą wartość kolekcjonerską i najlepiej prognozujące na przyszłość. Ten egzemplarz przez około 10 ostatnich lat przebywał w rękach jednego właściciela, który zdecydował się wprowadzić kilka modyfikacji, podkręcających jego moc i charakter.
Czytaj dalej

Ford Mustang Fastback 1967 – SPRZEDANY

Świat miłośników klasyków od zawsze dzielił się na miłośników lśniącego lakieru i chromu oraz stanu oryginalnego, w mniejszym lub większym stopniu zaznaczonego wiekiem i historią. Ten Ford Mustang Fastback jest fantastycznym przykładem ideału tej drugiej grupy. Zachowany bez poważnych problemów blacharskich, lecz za to z dopracowaną i zdrową mechaniką, może bezproblemowo służyć nawet na co dzień, a delikatna patyna tylko dodaje mu uroku. Roczniki ’67 i ’68 w nadwoziu Fastback uchodzą za najbardziej kultowe w tym modelu. Bez wątpienia ma to wpływ słynny film „Bullit” ze Stevenem McQueen’em. To kawał amerykańskiej legendy, którą warto zaparkować we własnym garażu.
Czytaj dalej