Jaguar XJ-S V12 Convertible 1990 – 107500 PLN – Warszawa

Jaguar XJ-S V12 debiutował w latach 70-tych, zastępując legendarnego E-Type’a. To przedstawiciel klasy GT, stworzony do pokonywania dalekich tras w wysokim komforcie, z zachowaniem sportowego stylu i wysokich prędkości. Jego fabryczna wersja kabriolet pojawiła się stosunkowo późno, gdyż dopiero w 1989 roku, tuż przed największym liftingiem w historii produkcji modelu, wpływając na ożywienie wyników sprzedaży. Ten samochód właściwie nigdy się nie zestarzał. Gdy zakończono jego produkcję, stał się uznanym klasykiem, szanowanym przez wszystkich, którzy kochają tradycyjny, brytyjski, sportowy sznyt. Ten przepiękny, sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych egzemplarz ma pod maską wspaniały silnik V12, a na kołach jedynie 60 tysięcy mil przebiegu. Czas jednak robi swoje, i dlatego przez ostatnie 2 lata samochód przeszedł kompleksową renowację, by mógł prezentować się perfekcyjnie, jeździć wspaniale i wzbudzać powszechny zachwyt.

Jaguar XJ-S V12 Convertible
Rocznik: 1990
Przebieg: 60000 mil
Pojemność: 5344 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 277 KM

Cena: 107500 PLN

Jaguar XJS V12 z 1990 r.
Wyjątkowy egzemplarz w świetnym stanie, po pieczołowitej 2-letniej renowacji.

Piękny kolor “Diamond Blue” z wnętrzem “Navy Blue”. Najmocniejsza jednostka V12, która obsługiwana z głową jest niezawodna i zapewnia sporo wrażeń z jazdy.

Egzemplarz zjechał z taśmy produkcyjnej w 1990 r., czyli w ostatnim roku przed liftingiem (jeszcze klasyczne tylne lampy). Kupiłem go osobiście od 2. właściciela. Wyjątkowo niski przebieg 60 tys. mil jest potwierdzony w dokumentach, co jest istotne dla wartości kolekcjonerskiej.

Poświęciłem 2 lata pracy i dużo serca żeby doprowadzić ten egzemplarz do świetności.

Przeprowadzono kompleksowe prace renowacyjne karoserii. Lakier jest zgodny ze specyfikacją i położony został w profesjonalnej komorze lakierniczej. Chromy prezentują się świetnie. Felgi są w oryginalnym bardzo dobrym stanie. Auto ma nowy miękki dach najlepszej jakości (Sonnendland). Klosze reflektorów, wszystkie listwy i uszczelki karoserii są jak nowe.

Wnętrze również wygląda jak nowe. Fotele w oryginalnej skórze Jaguar’a są w doskonałym stanie, tak samo jak deska rozdzielcza, elementy winylowe i przyciski. Nowa podsufitka. Klar na naturalnym fornirze jest odnowiony. Na kierownicy oryginalna skóra w świetnym stanie.

Co najważniejsze przy XJS kompleksowej renowacji poddano układy mechaniczne. Obszerną listę wymienionych elementów wyślę na życzenie. Kultura pracy V12 jest wyjątkowa, silnik pracuje idealnie równo.

Prace objęły m.in.:
– układ wtryskowy,
– układ dolotowy,
– układ wydechowy,
– układ chłodzenia,
– układ zapłonowy (w tym kopułka, kable, świece),
– układ hamulcowy (włączając klocki, tarcze, przewody hamulcowe, tłoczki i zaciski),
– zawieszenie (nowe tuleje, amortyzatory x 6(!), drążki, końcówki drążków, sworznie itd.),
– wymieniono wszystkie płyny (olej Motul 300V) i filtry,
– nowy akumulator,
– nowe siłowniki maski i klapy bagażnika,
– układ klimatyzacji,
– regeneracja siłowników dachu.

Wyposażenia tego egzemplarza nie powstydziłoby żadne współczesne auto: automatyczny dach, komputer pokładowy, tempomat, elektryczne szyby, automatyczna skrzynia biegów, elektryczne lusterka itd.

Egzemplarz z mojej prywatnej kolekcji, zarejestrowany, ubezpieczony.
Sprzedaję jako osoba prywatna.
Cena jest adekwatna do nakładów i wartości egzemplarza, ale jest pole do negocjacji.

Telefon: +48 505 510 186
Miejscowość: Warszawa