Archiwum kategorii: Jaguar

Jaguar XKR 4.2 2004 – 85000 PLN – Kraków

Jego piękne nadwozie wciąż odwraca głowy na ulicy, wnętrze zachwyca luksusem, a blisko 400 koni mechanicznych z doładowanej V8’mki zapewnia rewelacyjne osiągi. Jaguar XKR 4.2 jest perfekcyjny na weekendowy wypad, kiedy wszystko czego chcesz, to prowadzić świetny samochód. W ofercie pozostawał w latach 1998-2006, od skromniejszej, wolnossącej wersji XK8 wizualnie wyróżniał się wlotami powietrza na masce, grillem z siatki i spojlerem na tylnej klapie. W 2002 roku powiększono pojemność silnika z 4,0 do 4,2 l, auta uzyskały więcej mocy i nową skrzynię automatyczną – sześciostopniowy ZF 6HP26. Ostatnie zmiany przyszły w 2004 roku, lecz nawet wtedy samochód zachował odtwarzacz magnetofonowych kaset na środkowej konsoli (zmieniarka CD oczywiście była obecna w bagażniku). Mimo kilku niewątpliwych anachronizmów, wciąż było to jedno z najwspanialszych GT na rynku. Oczywiście, są nowsze samochody, są też szybsze. Ale urok tego auta, jego kształty i zmysłowość są ponadczasowe. Ten egzemplarz ma na pokładzie opcjonalne, adaptacyjne zawieszenie CATS, obuty jest w imponujące, 20-calowe felgi BBS Paris, ma niewysoki przebieg 79000 km i u obecnego właściciela (od 6 lat) otrzymywał wszystko, czego potrzebował – zarówno od strony wizualnej, jak i mechanicznej. Dzięki temu jego wygląd, jak i sposób w jaki jeździ, wciąż może zachwycić.
Czytaj dalej Jaguar XKR 4.2 2004 – 85000 PLN – Kraków

Jaguar XKR R-Performance Convertible 2005 – 96000 PLN – Łódź

Jaguar XKR to zdecydowanie dziki kot, a R-Performance kit, w który wyposażony jest prezentowany egzemplarz, dodaje mu jeszcze więcej wigoru. Czym się wyróżnia? Więcej mocy, zmodyfikowane aktywne zawieszenie CATS, grubsze stabilizatory, 20-calowe, skręcane felgi BBS Perseus, hamulce z zaciskami Brembo i kilka wizualnych wyróżników – duże logo R na kierownicy i lewarku zmiany biegów czy aluminiowe pedały. W rezultacie to prawdziwy szatan na drodze, gotowy zarówno burzyć krew, jak i spokojnie przewieźć w ciepły wieczór z otwartym dachem. Pięknie utrzymany egzemplarz to doskonały wybór. Piękne nadwozie wciąż odwraca głowy na ulicy, wnętrze zachwyca luksusem, a blisko 400 koni z doładowanej V8-mki zapewnia osiągi jak w odrzutowcu, choć szaleć nim nie trzeba – Jaguar XKR R-Performance Convertible to wybór człowieka z klasą, nie miejskiego ściganta.
Czytaj dalej Jaguar XKR R-Performance Convertible 2005 – 96000 PLN – Łódź

Jaguar XJ8 X308 1998 – 14900 PLN – Poznań

Jest dostojny i zarazem drapieżny. Starzeje się niezwykle szlachetnie, niczym brunet delikatnie przyprószony siwizną. Jaguar XJ8 X308 debiutował w 1997 roku i był w dużej mierze oparty na platformie X300. Miał tą samą, smukłą linię nadwozia i poczwórne reflektory, nowy XJ8 od przodu może być rozpoznany po owalnych kierunkowskazach w przednim zderzaku (XJ X300 miał prostokątne). Największą nowością były nowo wprowadzone do produkcji silniki AJ-V8 o pojemności 3,2 albo 4 l, sprzęgane wyłącznie ze skrzynią automatyczną. Jak przystało na luksusowy wyrób brytyjskiego producenta, można nim jeździć spacerowo, ale on zdecydowanie lubi gdy czasem pojeździ się nim naprawdę szybko. Gdy spojrzymy jak wygląda i sprawdzimy jak jeździ, fakt, jak nisko są wyceniane naprawdę ładne egzemplarze, zadziwia.
Czytaj dalej Jaguar XJ8 X308 1998 – 14900 PLN – Poznań

Jaguar XJ-SC V12 1986 – 77700 PLN – Myślenice

Jaguar XJ-S powstał w połowie lat 70-tych, lecz pierwsza jego otwarta wersja debiutowała niemal dekadę później. Jaguar XJ-SC debiutował w 1983 roku i otrzymał nadwozie typu targa, ze środkowym pałąkiem zabezpieczającym pasażerów w przypadku dachowania. Konstrukcja jego zdejmowanego dachu jest dwuczęściowa, z dachem typu T-top w przedniej części i z rozsuwaną częścią z płótna w tylnej części kabiny. Co ciekawe, za montaż tej wersji były odpowiedzialne zakłady Aston Martin Tickford w Coventry. Pod maską odnaleźć można dwa silniki – początkowo wyłącznie rzędową szóstkę o pojemności 3,6 l, a od 1985 roku także królewski silnik 5,3 l V12 HE, jak w prezentowanym egzemplarzu. Z obiema jednostkami zbudowano ich jedynie 5013 sztuk, z czego większość w konfiguracji brytyjskiej, lewostronnej. Prezentowany egzemplarz pochodzi z rynku amerykańskiego, dokąd wyeksportowanych zostało zaledwie około 100 sztuk. Ta ma najlepsze zestawienie kolorystyczne i prezentuje się zjawiskowo.
Czytaj dalej Jaguar XJ-SC V12 1986 – 77700 PLN – Myślenice

Jaguar XJ6 Sovereign XJ40 1993 – 27900 PLN – Częstochowa

Jaguar XJ6 Sovereign XJ40 to wspaniały przykład tradycyjnej, brytyjskiej limuzyny z bogato i gustownie wykończonym wnętrzem. Model XJ6 nowe nadwozie otrzymał w 1986 roku, zachowując odwołania do klasycznych linii modelu. Jego nadwozie ubierają chromowane detale, a wnętrze to świetna skóra i prawdziwe, drewniane wykończenia. W wersji Sovereign otrzymał prostokątne reflektory, a także klimatyzację, spryskiwacze reflektorów, system głośników z sześcioma głośnikami, tylne zawieszenie samopoziomujące (SLS) i system ESP. W jego wnętrzu każdy poczuje się dopieszczony, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu z minimalnym przebiegiem.
Czytaj dalej Jaguar XJ6 Sovereign XJ40 1993 – 27900 PLN – Częstochowa

Jaguar XJ8 X308 1998 – 23800 PLN – Łęczyce

Jest dostojny i zarazem drapieżny. Starzeje się niezwykle szlachetnie, niczym brunet delikatnie przyprószony siwizną. Jaguar XJ8 X308 debiutował w 1997 roku i był w dużej mierze oparty na platformie X300. Miał tą samą, smukłą linię nadwozia i poczwórne reflektory, nowy XJ8 od przodu może być rozpoznany po owalnych kierunkowskazach w przednim zderzaku (XJ X300 miał prostokątne). Największą nowością były nowo wprowadzone do produkcji silniki AJ-V8 o pojemności 3,2 albo 4 l, sprzęgane wyłącznie ze skrzynią automatyczną. Jak przystało na luksusowy wyrób brytyjskiego producenta, można nim jeździć spacerowo, ale on zdecydowanie lubi gdy czasem pojeździ się nim naprawdę szybko. Duch sportu w Jaguarach jest wiecznie żywy. Ten w ogłoszeniu młodość spędził w bogatej Szwajcarii, zachęca klasycznym zestawieniem granatowego lakieru z jasnym wnętrzem, bardzo dobrym stanem zachowania i świetną ceną.
Czytaj dalej Jaguar XJ8 X308 1998 – 23800 PLN – Łęczyce

Jaguar XK8 Convertible 2003 – 75000 PLN – Warszawa

Jaguar XK8 Convertible to luksusowy kabriolet, w którym czuć ducha legendarnego E-Type, przeniesionego w bardziej współczesnej formie w nieco bliższe nam czasy. Ze sławnym przodkiem łączy go sylwetka, obłe kształty i niezwykle długa maska, a także pojemność silnika – 4,2 l. W tym wydaniu jednak nie była to rzędowa szósta, lecz nowoczesne V8, generujące 296 KM i zestawione z 6-biegową automatyczną skrzynią ZF. Jaguar w sposób wzorowy łączy nowoczesność i styl retro, gdzie wyposażone w najlepszej jakości skórę wnętrze doskonale współgra z otwartym dachem i gładkim brzmieniem silnika. Te egzemplarz pochodzi ze szwajcarskiego rynku, ma niewysoki przebieg i zachowany jest we wzorowym stanie.
Czytaj dalej Jaguar XK8 Convertible 2003 – 75000 PLN – Warszawa

Jaguar XJ-S V12 Convertible 1990 – 85000 PLN – Warszawa

Jaguar XJ-S V12 Convertible to następca legendarnego E-Type’a. Po sławnym przodku odziedziczył niską sylwetkę z długą maską, niezależne zawieszenie tylnej osi oraz silnik V12, ale kształty otrzymał zgodne z nową modą, a komfort zapewniał o wiele wyższy, przez co lepiej sprawdzał się w dalekiej podróży. Przez 20 lat produkcji nie zestarzał się ani odrobinę, a dziś przyciąga uwagę swoją klasyczną formą. Ten sprowadzony z Japonii egzemplarz ma jedynie 57,5 tysiąca kilometrów przebiegu, jest zachowany w bardzo dobrym stanie i stale serwisowany. Nie da się w nim przejechać niezauważonym, a piękne brzmienie silnika pozwala zapomnieć o całym świecie i delektować się jazdą.
Czytaj dalej Jaguar XJ-S V12 Convertible 1990 – 85000 PLN – Warszawa

Jaguar XJ Sovereign LWB X308 2000 – 48900 PLN – Kraków

Jaguar XJ8 Sovereign LWB X308 to wyposażony w przedłużone nadwozie model, który w perfekcyjny sposób łączy tradycyjne i charakterystyczne dla marki kształty z nowoczesną techniką. Pod jego maską pracuje pierwsza w historii Jaguara, aluminiowa V8-mka, a nadwozie pięknie się wpisuje w tradycyjne dla brytyjskiej marki kształty modelu XJ. Oto jeden z 11566 wyprodukowanych egzemplarzy, choć takiego drugiego znaleźć będzie niełatwo. To pięknie wykończona limuzyna, która właściwie zadbana wciąż robi ogromne wrażenie. Ten egzemplarz pochodzi z Japonii, ma przebieg jedynie 81 tysięcy kilometrów i bogato udokumentowaną historię serwisową. W pięknym zestawieniu kolorystycznym prezentuje się fenomenalnie.
Czytaj dalej Jaguar XJ Sovereign LWB X308 2000 – 48900 PLN – Kraków

Jaguar XJ-S V12 1989 – 78000 PLN – Poznań

Jaguar XJ-S V12 debiutował w latach 70-tych, zastępując legendarnego E-Type’a. To przedstawiciel klasy GT, stworzony do pokonywania dalekich tras w wysokim komforcie, z zachowaniem sportowego stylu i wysokich prędkości. Jego sylwetka wciąż przykuwa uwagę, a wnętrze zachwyca tradycyjnym, brytyjskim stylem. Silnik V12 Jaguara to konstrukcja wywodząca się z wyścigowego modelu XJ13 z połowy lat 60-tych, seryjnie stosowana od 1971 roku. Tu w unowocześnionej wersji HE (high-efficiency), charakteryzującej się podwyższoną sprawnością i obniżonym spalaniem paliwa. Właściciel włożył mnóstwo pracy w ten egzemplarz, by wyglądał i jeździł jak nowy.
Czytaj dalej Jaguar XJ-S V12 1989 – 78000 PLN – Poznań