Archiwum kategorii: Jaguar

Jaguar XJ X350 2003 – 29000 PLN – Warszawa

To samochód luksusowy, bez dwóch zdań. Świetnie gra jego kolorystyka. Lakier “british racing green” i kremowa, skórzana tapicerka to zestawienie dla brytyjskiej limuzyny idealne. Jaguar XJ X350 stanowi perfekcyjną mieszankę brytyjskiej tradycji z nowoczesnością. Po raz pierwszy od czasów XK120 i wyścigowych C-Type’ów i D-Type’ów zastosowano tu aluminiowe poszycie, a także konstrukcję nadwozia, co pozwoliło na obniżenie masy i podwyższenie sztywności nadwozia, co bezpośrednio przekłada się na pewność prowadzenia. Zdecydowanie większa niż u jego poprzedników jest również przestrzeń we wnętrzu i bagażnik. To, auto, które debiutowało w 2003 roku, gdy marka była pod opieką Forda. O ile jednak mniejsze modele S-Type i X-Type nadwyrężały reputację marki, królewski XJ pozostał imponujący i efektowny. Nawet w wersji z najmniejszym, sześciocylindrowym V6 robi świetne wrażenie. Silnik o oznaczeniu AJ126 ma aluminiową konstrukcję, pojemność 3 litrów, cztery wałki z układem zmiennej fazy rozrządu i jest to konstrukcja Jaguara. O komfort dba pneumatyczne zawieszenie i świetnie wykonana przestrzeń pasażerska.Dla kierowcy i pasażerów podróż nim to prawdziwa przyjemność.
Czytaj dalej Jaguar XJ X350 2003 – 29000 PLN – Warszawa

Jaguar XJR X308 2003 – 46900 PLN – Warszawa

Jaguar XJR X308 to luksusowy sedan o sportowym charakterze produkowany w latach 1997-2003. Przyspiesza do setki w 5 sekund i rozpędza się do 250 km/h, a prędkość maksymalna jest tu ograniczona elektronicznie. Za tak nieprzeciętne osiągi odpowiada doładowane kompresorem czterolitrowe V8. XJR wyposażony został również w sportowe zawieszenie i większe hamulce Brembo, co poza wrodzoną elegancją tej limuzyny, nadało jej również odpowiednio wyostrzonego, sportowego charakteru. Nie obyło się bez drobnych zmian stylistycznych. Z zewnątrz kocur wyróżnia się grillem w kolorze lakieru, matowym wykończeniem ramek okiennych, większymi końcówkami układu wydechowego, felgami o większej średnicy i szerszymi oponami. Jaguar wyprodukował łącznie 15203 egzemplarze modelu XJR X308, a znalezienie egzemplarza w perfekcyjnym stanie nie jest już zadaniem łatwym. Ten egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji, zachował wciąż oryginalny lakier i prezentuje się świetnie.
Czytaj dalej Jaguar XJR X308 2003 – 46900 PLN – Warszawa

Jaguar XJS V12 1991 – 79000 PLN – Katowice

Jaguar XJS produkowany był przez ponad 20 lat, będąc stale rozwijany i modernizowany. Ten następca E-type’a to z jednej strony brytyjski arystokrata, a z drugiej sportowy samochód klasy GT idealny do dalekich podróży. Gdy narodził się w 1975 roku, zszokował tradycyjnych nabywców marki. Bezdyskusyjnie porywał gładką pracą topowego silnika V12 i osiągami, a jego oryginalna sylwetka zawsze gwarantowała uwagę większości przechodniów i innych kierowców. Prezentowany okaz to jeden z pierwszych egzemplarzy po lifcie przeprowadzonym w 1991 roku. Wyróżnia się wizualnie tylnym pasem z szerokim rzędem świateł i zmienionym wykończeniem bocznych okien. Produkowany był w takiej formie wyłącznie przez rok od maja 1991 roku, po czym został zastąpiony przez wersję 6-litrową. Kampanię promocyjną tego modelu wzmocnił występ modelu w filmie Zapach kobiety.
Czytaj dalej Jaguar XJS V12 1991 – 79000 PLN – Katowice

Jaguar XKR R-Performance Convertible 2005 – 99000 PLN – Łódź

Jaguar XKR to zdecydowanie dziki kot, a R-Performance kit, w który wyposażony jest prezentowany egzemplarz, dodaje mu jeszcze więcej wigoru. Czym się wyróżnia? Więcej mocy, zmodyfikowane aktywne zawieszenie CATS, grubsze stabilizatory, 20-calowe, skręcane felgi BBS Perseus, hamulce z zaciskami Brembo i kilka wizualnych wyróżników – duże logo R na kierownicy i lewarku zmiany biegów czy aluminiowe pedały. W rezultacie to prawdziwy szatan na drodze, gotowy zarówno burzyć krew, jak i spokojnie przewieźć w ciepły wieczór z otwartym dachem. Pięknie utrzymany egzemplarz to doskonały wybór. Piękne nadwozie wciąż odwraca głowy na ulicy, wnętrze zachwyca luksusem, a blisko 400 koni z doładowanej V8-mki zapewnia osiągi jak w odrzutowcu, choć szaleć nim nie trzeba – Jaguar XKR R-Performance Convertible to wybór człowieka z klasą, nie miejskiego ściganta.
Czytaj dalej Jaguar XKR R-Performance Convertible 2005 – 99000 PLN – Łódź

Jaguar XKR Convertible 2000 – 85000 PLN – Krapkowice

Misją tego samochodu, podobnie jak wszystkich Jaguarów, jest sprawienie, abyś poczuł się elegancko. Skóra Conolly i prawdziwe drewno na desce do standard w tym świecie, ale nie będziesz się tu lenił jak na kanapie w salonie… progi są szerokie, fotele wąskie, a rozdzielający je tunel wysoki. To pokłosie pokrewieństwa z modelem XJS, z którego wywodzi się Jaguar XKR Convertible. To kabriolet inny niż wszystkie. W założeniu luksusowy, lecz z prawdziwie dzikim charakterem. W wersji wyposażonej w kompresor ma nie tylko gigantyczny moment obrotowy gwarantujący niesłabnący ciąg przyspieszenia, ale i świetnie pracującą skrzynię pożyczoną od Mercedesa. Do tego miękka linia nadwozia, długa maska, piękne owale karoserii. Ma również zgrabne dodatki, jak mały spojler na tylnej klapie, piękny grill z siatki i charakterne wloty powietrza na masce. I otwarty dach nad głową. XKR jest perfekcyjny na weekendowy wypad, kiedy wszystko czego chcesz, to prowadzić świetny samochód i dobrze to poczuć.
Czytaj dalej Jaguar XKR Convertible 2000 – 85000 PLN – Krapkowice

Jaguar XJ X308 1998 – SPRZEDANY

Jaguar XJ8 X308 to stylowy Brytyjczyk – mocny, luksusowy, niepowtarzalny w swojej formie i kształcie, nawiązującym do klasycznej serii XJ. To przedstawicieli najbardziej luksusowej linii modelowej marki. X308 była trzecią i ostatnią ewolucją platformy XJ40, rozwijanej od 1986 roku i oferowanej w latach 1997-2003. Zachowała swój charakterystyczny kształt z zaokrągloną maską z czterema reflektorami, niską linią dachu i opadającą ku tyłowi linią nadwozia. To samochód nie królujący przestrzenią wewnątrz, lecz bogato wyposażony, z nowoczesnym silnikiem V8, automatyczną skrzynią biegów i gustownym wnętrzem. To zawsze interesująca propozycja dla tych, którzy lubią brytyjskie, arystokratyczne podejście do motoryzacji. Dalekie od niemieckiej sztampy, kochane przez indywidualistów i miłośników dobrego stylu. Tu – w smakowitym zestawieniu kolorystycznym, w pięknym stanie, z udokumentowaną historią.
Czytaj dalej Jaguar XJ X308 1998 – SPRZEDANY

Jaguar XK8 1997 – 73000 PLN – Tomaszów Mazowiecki

Miękkie linie z kocimi oczami, długa maska z pięknym wybrzuszeniem, muskularne biodra i zgrabnie zakończony tył. Zupełnie jak w kultowym E-Type’ie za lat 60-tych. Jaguar XK8 nie był stylizowany na styl retro, ale umiejętnie zinterpretował na nowo dawne kształty. Kiedy wchodził na rynek, był konkurentem dla Porsche 911. Choć od niemieckiego konkurenta jest nieco bardziej ugładzony, odwzajemnia się bardziej przewidywalnym prowadzeniem w zakrętach, jest bardziej przyjazny w długiej trasie. Okupia to większą masą, która bardziej ciąży na zakrętach, lecz na pewno nie można mu odmówić sportowego charakteru i zadziorności. To gran tourer z prawdziwego zdarzenia. Pod maską gra tu silnik V8 – nowoczesny, aluminiowy, gładko brzmiący – to pierwsza tego typu konstrukcja w historii marki, którą z pewnością polubisz bardziej, niż 300-konne jednostki we współczesnych hot hatchach, braki w brzmieniu i ilości cylindrów nadrabiające sztuczkami z układów wydechowych.
Czytaj dalej Jaguar XK8 1997 – 73000 PLN – Tomaszów Mazowiecki

Jaguar XJ8 L X350 2005 – 69500 PLN – Krapkowice

Są tacy, którzy powiedzą, że rozmiar nie ma znaczenia, że dłuższe i większe niekoniecznie oznacza lepsze. Nie wierz im, jeżeli zależy Ci na komforcie na tylnej kanapie. Jaguar XJ8 L X350 wszedł na rynek w 2005 roku, czyli dwa lata później niż krótka wersja. Zaoferował 5 cali więcej między osiami i co ciekawe, dodatkowo podniesiono jego linię dachu w tylnej części. Był najdłuższym Jaguarem, jaki kiedykolwiek zaoferowała brytyjska marka w wielkoseryjnej produkcji. Mierzy 5 metrów i 21 centymetrów, co znaczy tyle, że zanim zdecydujecie się na zakup, najpierw powinniście zmierzyć swój garaż 😉 Jeżeli zdecydujecie się na zakup, na pewno oczaruje Was komfortem jazdy – dzięki adaptacyjnemu, samopoziomującemu zawieszeniu pneumatycznemu jedzie tak gładko, jak to tylko możliwe. To wdzięk, styl i wygoda – wspaniałe zestawienie, pełne brytyjskiej klasy.
Czytaj dalej Jaguar XJ8 L X350 2005 – 69500 PLN – Krapkowice

Daimler Double Six 1991 – 44900 PLN – Konin

Jaguar XJ12 z tak zwanej serii trzeciej zachwycał rozmachem 12-cylindrów od 1979 roku aż do końca 1992. Jego linie nadwozia dopracowała włoska firma stylistyczna Pininfarina, podkreślając najpiękniejsze cechy brytyjskiej stylistyki i w absolutnie ponadczasowy sposób łącząc świat sportu i luksusu. Poczuć się tu możemy jak w brytyjskim gabinecie, a za odpowiednie wrażenia odpowiada świetna jakościowa skóra, dużo drewna i grube wykładziny. Najbardziej bogato wyposażona wersja tego samochodu otrzymała ważną dla historii brytyjskiej marki nazwę Daimler Double Six, którą wcześniej nosiły auta i silniki z przełomu lat 20-tych i 30-tych XX wieku, i taki właśnie samochód prezentowany jest w tym ogłoszeniu. Jego cechy charakterystyczne, jak każdego Daimlera, to karbowany szczyt atrapy chłodnicy, jak i tylnej listwy na klapie bagażnika. W pięknym połączeniu koloru “Solent Blue Metallic” i jasnej, skórzanej tapicerki, sumiennie serwisowany, z ciekawą historią (samochód należał do konsula honorowego Republiki Paragwaju w Wiesbaden), z pewnością może stać się ozdobą każdej kolekcji youngtimerów.
Czytaj dalej Daimler Double Six 1991 – 44900 PLN – Konin

Jaguar XJ 2.7D X350 2007 – 57900 PLN – Radom

To był jeden z bardziej pamiętnych pojedynków w historii legendarnego Top Gear. Jeremy Clarkson i Jaguar XJ 2.7D X350 vs. Hammond i Volkswagen Polo BlueMotion vs. James May i Subaru Legacy Diesel. Zwycięzcą miał być ten, kto pierwszy dotrze ze Bazylei do Blackpool. Odległość wynosiła 750 mil, a zasada była prosta – zakaz tankowania, wszystko na jednym baku. Podwójnie doładowany Jag zdawał się być bez szans – wszak nawet jego zasięg podawany przez producenta był niższy od dystansu wyścigu. Kiedy Hammond i May kombinowali, jak pojechać ekonomicznie, Jeremy ruszył w pełnym pędzie autostradami, licząc na to, że opróżni zbiornik paliwa we Francji, później koło swojego domu, a finalnie – wygrał. To był wielki triumf brytyjskiej motoryzacji i bodaj największy hołd, jaki otrzymała w telewizji ta wspaniała, jak również ekonomiczna, brytyjska limuzyna.
Czytaj dalej Jaguar XJ 2.7D X350 2007 – 57900 PLN – Radom