Archiwum kategorii: Jaguar

Jaguar XK8 1997 – SPRZEDANY

300-konna V8-mka, płyta podłogowa współdzielona ze szlachetnym Astonem Martinem DB7 i sylwetka nawiązująca do historycznych Jaguarów pozwoliły stworzyć rasowe gran turismo, czyli pojazd do pokonywania dużych dystansów w sportowym tempie. Jaguar XK8 potrafi działać jak magnes. Szczególnie, gdy po 17 latach pojawia się na polskim rynku egzemplarz z przebiegiem zaledwie 37000 km i ceną, która zdecydowanie może być w zasięgu.
Czytaj dalej Jaguar XK8 1997 – SPRZEDANY

Jaguar S-Type 3.8 1966 – SPRZEDANY

Jaguar S-Type najczęściej kojarzy się ze stylizowaną na retro limuzyną z lat ostatnich, jednak nazwa ta została już użyta w roku 1963, dla oznaczenia modelu będącego rozwinięciem Jaguara Mark 2. Największym jego unowocześnieniem było niezależne zawieszenie tylnej osi, efektem – świetna trakcja, która w połączeniu z doskonałym sześciocylindrowym silnikiem XK zapewniała tej limuzynie sportowe, niezwykłe jak na tamte czasy osiągi i prowadzenie.
Czytaj dalej Jaguar S-Type 3.8 1966 – SPRZEDANY

Lister Jaguar Le Mans 1989 – SPRZEDANY

W gorących latach 80-tych nie było łatwo zabłysnąć. Zbudowany na podstawie modelu XJ-S Lister Jaguar Le Mans z pewnością pozwalał dokonać tej sztuki. Agresywny body-kit był doskonałym magnesem, a rozwiercona do 7 litrów jednostka V12 imponowała mocą 604 KM. Wersja Le Mans powstała w zaledwie 20 sztukach, co było pokłosiem astronomicznej ceny 160 tys. funtów. Dziś wystarczyła 1/3 tej kwoty.
Czytaj dalej Lister Jaguar Le Mans 1989 – SPRZEDANY

Jaguar E-Type S1 Lightweight 1961 – UK

Jaguar E-Type S1 Lightweight – tak wyglądał brytyjski torowy rywal Ferrari 250 GTO. Oryginalnie w fabryce powstało zaledwie 12 sztuk, lecz do dziś mamy to szczęście, że powstają również repliki. Wyposażone w obniżone zawieszenie, panele nadwozie z aluminium i przede wszystkim zmodyfikowaną jednostkę napędową dobitnie może przypomnieć, jak niegdyś wyglądał niegdyś motorsport. Ten świeżo zbudowany egzemplarz z aukcji wyposażony jest w nowoczesne, homologowane wyposażenie wyścigowe i silnik, który generuje 365 KM. Przewidywana cena: 1,1-1,3 mln złotych.
Czytaj dalej Jaguar E-Type S1 Lightweight 1961 – UK

Jaguar XK8 4.0 V8 1997 – SPRZEDANY

Gdy debiutował w 1996 roku, Jaguar XK8 nie przypominał żadnego innego kota w historii. Nowa 8-cylindrowa jednostka, płyta podłogowa współdzielona ze szlachetnym Astonem DB7, a przede wszystkim smukła i elegancka sylwetka zapewniły mu trwałe miejsce w historii. Możemy być pewni, że zakup odpowiednio zadbanego egzemplarza zapewni nam przyjemność w brytyjskim stylu przez długie lata.
Czytaj dalej Jaguar XK8 4.0 V8 1997 – SPRZEDANY

Jaguar XJ Sovereign XJ40 1992 – SPRZEDANY

Jaguar XJ z silnikiem 4.0 pod maską uchodzi za najbardziej bezproblemowy i dopracowany model serii XJ40. To doskonała możliwość, by w łatwy i bezbolesny sposób przekonać się, jak smakuje dyskretny urok tradycyjnej brytyjskiej motoryzacji. Wersja Sovereign oferuje dodatkowe wyposażenie w postaci m.in. samopoziomującego tylnego zawieszenia i wysokiej jakości systemu nagłośnienia, dzięki czemu podróż w wyściełanym skórą i drewnem wnętrzu może być jeszcze przyjemniejsza.
Czytaj dalej Jaguar XJ Sovereign XJ40 1992 – SPRZEDANY

Jaguar XJS 6.0 1992 – SPRZEDANY

Jaguar XJS w produkcji utrzymywał się przez ponad 20 lat, będąc konstrukcją stale rozwijaną. W jego końcowym wydaniu mogliśmy odnaleźć po raz ostatni w Jagu 12-cylindrów – w tym wydaniu z pojemności 6 l osiągał ponad 300 KM, a co najważniejsze – w końcu uporano się z usterkowością, która wcześniej była główną bolączką tych silników. Na wyposażeniu znalazła się pancerna skrzynia biegów GM 4L80-E, zdolna przenosić 600 NM i montowana również m.in. w Bentleyach Turbo i Astonie Martinie DB7. Z powodu najlepszych własności użytkowych, ostatnie XJSy V12 są najbardziej polecane, jak również najrzadsze – stanowiły zaledwie 2% całej produkcji (powstało ich ok. 2500).
Czytaj dalej Jaguar XJS 6.0 1992 – SPRZEDANY

Jaguar XJ-S V12 Convertible 1988 – SPRZEDANY

Czasami nawet na renomowanych aukcjach można złapać świetną okazję. Nie inaczej trzeba nazwać zakup tego Jaguara XJ-S V12 Convertible z 1988 roku za 9200 euro (ok. 38 tys. PLN). Mając na uwadze, że to egzemplarz w bardzo dobrym stanie z pełną dokumentacją serwisową, kupującemu z pewnością możemy pozazdrościć. Ten kocur ma wszystko to, co powinno mieć coupe z charakterem… i choć w serwisowaniu zawsze będzie wymagał wiele ciepła, to swoją majestatycznością i pięknym szmerem silnika z pewnością to wynagrodzi.
Czytaj dalej Jaguar XJ-S V12 Convertible 1988 – SPRZEDANY

Jaguar XJ-Coupe 1976 – ok. 28000 PLN – Holandia

Jaguar XJ-Coupe to jedno z najbardziej stylowych GT lat 70-tych. Pozbawiona słupka B piękna boczna linia sprawiła, że dziś jest bardziej poszukiwany, niż rówieśnik – XJ-S. To co najbardziej w nim przykuwające uwagę, zrodziło też największe problemy – większość z ok. 10 tys. wyprodukowanych egzemplarzy z powodu pękającej farby nie zachowało oryginalnego winylowego dachu. W samochodzie z ogłoszenia zachował się on świetnie, lakier na pierwszy rzut oka też sprawia dobre wrażenie, jednak rzut okiem do wnętrza i pod maskę nie pozostawia złudzeń – bez gruntownego remontu się nie obejdzie.
Czytaj dalej Jaguar XJ-Coupe 1976 – ok. 28000 PLN – Holandia

Jaguar XJ6 (XJ40) 1989 – SPRZEDANY

Zachowawcza stylistyka Jaguara XJ40 doskonale wpisała się w tradycję marki, zachowując jej wszystkie cechy. To dziś pełnoprawny youngtimer za cenę najniższą w historii. Świetna okazja, by skosztować, jak smakuje jazda z kotem na masce. Szczególnie, gdy mamy do czynienia z autem pieczołowicie zadbanym i serwisowanym, tak jak w naszej Ofercie Specjalnej.
Czytaj dalej Jaguar XJ6 (XJ40) 1989 – SPRZEDANY