Jeep Cherokee XJ 1997 – SPRZEDANY

Jeep Cherokee generacji XJ rodził się na deskach kreślarskich AMC i Renault już od 1978 roku. Zadebiutował w 1984 roku i co ciekawe, był pierwszym całkowicie od nowa zaprojektowanym samochodem marki od 1963 roku i modelu SJ Wagoneer. Nowością w klasie aut terenowych było wówczas zastosowanie zintegrowanego nadwozia i ramy, co pozwoliło zaoszczędzić na masie i pozwoliło na bardziej efektywne wykorzystanie przestrzeni wewnątrz pojazdu. Co niezwykle istotne, dzięki temu znacznie poprawiono zachowanie auta na szosie. To był przełomowy model i znak ewolucji, która później przerodziła się w klasę dzisiejszych SUV’ów. Uniwersalny, trwały i doskonały zarówno na szosie, jak i w terenie, pokochany został na całym świecie. Do 2001 roku wyprodukowano ich niemal 3 miliony, a swoich fanów model ma do dziś. Egzemplarz z ogłoszenia to bardzo fajnie zachowany model po liftingu, który miał miejsce w 1997 roku. Pod jego maską pracuje znana i lubiana jednostka R6, która przez skrzynię automatyczną napędza obie osie pojazdu. Jest to wersja wyposażeniowa Limited, wyróżniająca się m.in. listwami lakierowanymi w kolor karoserii, klimatyzacją, skórzaną tapicerką i elektrycznie sterowanymi fotelami.

Jeep Cherokee XJ
Rocznik: 1997
Przebieg: 130234 km
Pojemność: 3960 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 178 KM

Wyposażenie:
ABS
Elektrycznie ustawiane lusterka
Poduszka powietrzna pasażera
Alufelgi
Elektrycznie ustawiane fotele
Podgrzewane lusterka boczne
Światła przeciwmgielne
Wielofunkcyjna kierownica
Centralny zamek
Immobilizer
Radio fabryczne
Elektrochromatyczne lusterka boczne
Klimatyzacja manualna
Przyciemniane szyby
Tapicerka skórzana
Elektryczne szyby przednie
Poduszka powietrzna kierowcy
Wspomaganie kierownicy
Elektryczne szyby tylne
Komputer pokładowy
Relingi dachowe
Tempomat

Jeep Cherokee XJ Limited – 4 litrowa jednostka napędowa – silnik legenda, skrzynia automat AW4 – prosta i niezawodna, reduktor 242, wzmocniony tylny most LSD.
Samochód sprowadziłem osobiście z Niemiec – dokumenty do wglądu.
Stan oceniam na bardzo dobry – samochód ma 21 lat, nie jeździł w terenie, garażowany, nigdy nie “gazowany”, na bieżąco wymieniane płyny i części eksploatacyjne.
Tapicerka w bardzo dobrym stanie, środek bardzo zadbany i czysty.
Tempomat, kompas, komputer.
Wszystkie elementy nadwozia są oryginalne – kangur przód i orurowanie progów, lotka klapy tylnej – to nie jest tuning, tak wyjechał z fabryki.
Trzeci samochód w rodzinie.