Archiwum kategorii: Kimbex

Firma KIMBEX specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży i kupnie samochodów używanych. W naszej ofercie znaleźć można zarówno sportowe i ekskluzywne „rodzynki”, będące prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami. Niezależnie od tego kim jesteś, jeżeli kochasz motoryzację – nasza oferta skierowana jest do Ciebie.

BMW 760Li E66 2005 – 96000 PLN – Krapkowice

BMW 760Li E65 to najwyższa wersja silnikowa czwartej generacji BMW serii 7. Poza futurystycznym kształtem karoserii oferuje niezwykle komfortowe warunki podroży, szczególnie w wersji z przedłużonym rozstawem osi, z dwoma indywidualnymi fotelami dla pasażerów drugiego rzędu. Imponują również osiągi, o które nie podejrzewalibyśmy limuzyny, która waży 2225 kg. Za zaginanie czasoprzestrzeni odpowiedzialny jest silnik N73B60, tradycyjnie wolnossący, o widlastym układzie 12 cylindrów i pojemności 6 litrów. 445 koni mechanicznych umożliwia osiągnięcie pierwszej setki w 5,6 sekundy, a lista wyposażenia dodatkowego jest tak długa, że można by ją czytać dzieciom na dobranoc. Taki samochód jako nowy kosztował ponad 600 tysięcy złotych, a dziś bardzo ładny egzemplarz z minimalnym przebiegiem 36900 kilometrów można kupić za zaledwie kilkanaście procent tej kwoty.
Czytaj dalej BMW 760Li E66 2005 – 96000 PLN – Krapkowice

Mercedes S 500 L W220 Brabus 2003 – 65000 PLN – Krapkowice

Mercedes S 500 L W220 to przedłużona wersja limuzyny po liftingu, jaki model przeszedł w 2002 roku. Samochód wyposażony w 5-litrowy silnik V8, luksusowe wnętrze, napęd na wszystkie koła 4MATIC i siedmiobiegową automatyczną skrzynię, to idealny kompan podróży. W białym kolorze wydaje się być jeszcze większy, a kiedy dodamy do tego pakiet stylistyczny Brabus, który wyróżni go spośród innych, prezentowany tutaj Mercedes S 500 L W220 Brabus wypada doprawdy wyjątkowo. Jeżeli więc szukasz dla siebie samochodu, który dostarczy ci luksusu, mocy i prestiżu, warto rozważyć ten okaz.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W220 Brabus 2003 – 65000 PLN – Krapkowice

Porsche 911 Carrera 996 2002 – 120000 PLN – Krapkowice

Porsche 911 Carrera 996, czyli C2, posiada napęd na jedną oś, tą właściwą. Dla jednych to zaleta, dla innych wada, jednak nie da się zaprzeczyć, że Carrera jest dzięki temu lżejsza od swojego brata z napędem na cztery łapy. Z praktycznego punktu widzenia C2 ma większy bagażnik, mniej pali i szybciej jeździ. Z punktu widzenia przyjemności C2 także wygrywa, bo Carrera 4 nie da Ci takiej swobody i wybroni Cię od uślizgu, nawet gdy go pragniesz… 996 z początku miało taki sam przód jak Boxster, jednak po skargach klientów, którzy nie chcieli by ich samochód wyglądał jak ten o niższej cenie, Porsche przeprojektowało reflektory Carrery w 2002 roku, upodobniając je do tych z modelu Turbo. Taki właśnie poliftowy egzemplarz sprowadzony z Japonii proponuje Kimbex. Jeżeli więc jesteś dobrym kierowcą, lubisz doskonałą jakość, perfekcyjne wykonanie i pragniesz przyjemności z jazdy, ta 911 Carrera 996 jest samochodem dla Ciebie.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 2002 – 120000 PLN – Krapkowice

Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 232000 PLN – Krapkowice

Nazwa Arnage to spuścizna wyścigowej historii marki, nawiązująca do nazwy zakrętu na torze Le Mans, na którym Bentleye w latach 20-tych i 30-tych ubiegłego wieku odnosiły seryjne triumfy. Litera T z kolei charakteryzowała najmocniejszą odmianę modelu, zasilaną silnikiem V8 o tradycyjnej architekturze i ogromnej pojemności 6,75 l, który dodatkowo wzmocniono dwiema turbosprężarkami. Był to najmocniejszy Bentley w historii, któremu pojęcie turbo dziury było absolutnie obce. Jego wnętrze to imponujące połączenie wysokogatunkowej skóry Connolly, chromu, egzotycznego drewna i wełny. Ten przepięknie zachowany egzemplarz przeszedł proces indywidualizacji pod auspicjami legendarnej marki Mulliner, co 14 lat temu wywindowało jego cenę w absolutną stratosferę. Nowością na rok 2005 była nową twarz z poczwórnymi reflektorami, nawiązującymi do wyglądu nowo wprowadzonego Continentala. Arnage T Mulliner to ostatni Bentley projektowany przez Rolls-Royce’a i jednocześnie jedno z najbardziej imponujących zestawień luksusu, mocy i tradycyjnej inżynierii, jakie powstało w historii motoryzacji.
Czytaj dalej Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 232000 PLN – Krapkowice

Mercedes 600 SEL 1992 – 92000 PLN – Krapkowice

Miał być większy, doskonalszy, bardziej dopracowany i luksusowy od wszystkiego, co proponowała konkurencja… i taki właśnie był. Mercedes 600 SEL W140 to prawdziwy król lat 90-tych, wyposażony w nadwozie o przedłużonym rozstawie osi i królewski silnik V12, który tylko na początku produkcji osiągał moc przekraczającą 400 koni mechanicznych. Do tego niepowtarzalne rozwiązania w postaci wysuwanych antenek z tyłu samochodu, ułatwiających ocenę gabarytów samochodu podczas cofania czy komplet trzech regulowanych elektrycznie lusterek, łącznie z środkowym. Ten egzemplarz w kolorze morskich głebin (929U nautical blue metallic) został zestawiony tu z przepięknym, niebieskim, skórzanym wnętrzem. Całość zachowana jest wciąż w świetnym stanie, z przebiegiem jedynie 45 tysięcy kilometrów.

Czytaj dalej Mercedes 600 SEL 1992 – 92000 PLN – Krapkowice

Rolls Royce Silver Seraph 2003 – 269000 PLN – Krapkowice

“Całkowicie nowy samochód na następne tysiąclecie” głosił folder reklamowy, wydany w 1998 roku. Rolls Royce to marka, w której nowości pojawiały się niezwykle rzadko, stąd zastosowanie po raz pierwszy silnika V12 było prawdziwą rewolucją. Wygląd pod maską dwóch rzędów cylindrów jest zawsze pięknym widokiem, a w połączeniu z niezwykle gładko pracującą skrzynią biegów powstał samochód, który powozi tak, jak RR zawsze powinien – aksamitnie, w idealnym spokoju, z odpowiednią ilością mocy. Rolls Royce Silver Seraph produkowany był jedynie przez 4 lata (1998-2002) i powstał w ilości 1570 sztuk. Jego technika pochodziła z BMW 750i, choć w salonie należało za niego zapłacić przeszło dwukrotnie więcej. Jego fornir z orzecha wymagał 150 godzin ręcznej pracy, a 11 skór bydlęcych Connolly zostało mistrzowsko zszyte podwójnymi nićmi. Wspaniałe materiały i drobiazgowa dbałość o szczegóły sprawiły, że do dziś jest to jedno z najprzyjemniejszych wnętrz, jakie wydał świat motoryzacji. Co ciekawe, nie sprawdza się tu powiedzenie, że właściciel Royce’a powinien siedzieć z tyłu. Owszem, na wyposażeniu z tyłu niczego nie brakuje, ale najlepsze miejsca są z przodu. To zdecydowanie samochód dla kierowcy. Wspaniałe fotele i widok na figurkę “Spirit of Ecstasy” to początek, bo wrażenia są o wiele szersze. Precyzyjna reakcja na ruchy kierownicą i taki sposób wybierania nierówności, który wydaje się być wręcz niewyobrażalny. Bez uderzeń, bez hałasu, co najwyżej z delikatnym kołysaniem, i zawsze odpowiednim zapasem mocy pod nogą. Cóż, to przyjemność, która dodatkowo może by zdecydowanie lepszą inwestycją, niż ta w kryptowaluty…
Czytaj dalej Rolls Royce Silver Seraph 2003 – 269000 PLN – Krapkowice

Alpina B6 2.8 Touring E36 1998 – 88888 PLN – Krapkowice

Alpina B6 2.8 Touring E36 to limitowana, specjalna wersja, przygotowana wyłącznie na rynek japoński. Była odpowiedzią na decyzję BMW o nie importowaniu modelu 328i Touring do Japonii. Jej wyróżniki to plakietka “BMW/ALPINA B6 2.8 TOURING LTD. EDT.” we wnętrzu, oznaczenia B6 2.8 na karoserii, własny numer nadwozia, pakiet stylistyczny, charakterystyczne dla Alpiny felgi o rozmiarze 17 cali i jeden z trzech kolorów do wyboru (srebrny, zielony i czerwony). Silnik? Zmodyfikowany przez Alpinę M52B28, który serwuje tu 240 KM, czyli dokładnie tyle, co M3 z amerykańskiego rynku. To podobieństwo zresztą nie ogranicza się jedynie do danych technicznych, zastosowana tu jednostka Alpina E4/2 wykorzystuje również głowicę i wałki rozrządu z amerykańskiej eMki. Do tego zmodyfikowany układ wydechowy, inne zawieszenie… i już. Auto było tańszą alternatywą od modelu B3 3.2 Touring i co ciekawe, nie posiadało skrzyni Switchtronic, lecz tradycyjny automat albo skrzynię manualną. Między 1996 a 1998 rokiem powstało ich jedynie 136 egzemplarzy. Ta oferowana przez Kimbex to druga wyprodukowana sztuka. Sprowadzona oczywiście z Japonii, jest tuż przed przekroczeniem magicznej granicy 100 tysięcy kilometrów, a zaprezentowana karta aukcyjna pokazuje, że auto zachowane jest w bardzo dobrym stanie, zarówno jeżeli chodzi o karoserię, jak i wnętrze.
Czytaj dalej Alpina B6 2.8 Touring E36 1998 – 88888 PLN – Krapkowice

Porsche 911 Turbo 993 1995 – ok. 553000 PLN – Krapkowice

Napęd na cztery koła, podwójne turbodoładowanie, manualna skrzynia biegów, a do tego ostatni silnik w gamie chłodzony powietrzem. Porsche 911 Turbo 993 określane przez niektórych jako ostatnie prawdziwe Porsche, to prawdziwa gratka nie tylko dla kolekcjonerów, ale również fanów niezapomnianych doznań za kierownicą. Jeżeli do 911 Turbo 993 dołożymy pakiet GT2, kolor Arena Red i niesamowite, pasujące kolorem wnętrze, otrzymamy prawdziwą mieszankę wybuchową. Wspaniale zachowany okaz, zakupiony od pierwszego właściciela, w swoim życiu przejechał dotąd 150 tys. km, nie zaliczając żadnego wypadku. Systematycznie i solidnie serwisowany, pozostaje w świetnej kondycji, czekając w gotowości do jazdy.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 993 1995 – ok. 553000 PLN – Krapkowice

Ferrari 512 TR 1997 – ok. 466000 PLN – Krapkowice

Ferrari 512 TR to wzmocniona wersja kultowej Testarossy, która za zadanie miała utrzymać status superauta i obronić przed rosnącą konkurencją, taką jak Lamborghini Diablo. Dodatkowe 38 KM mocy to nie wszystkie udoskonalenia 512 TR. Inżynierowie skupili się na poprawie właściwości jezdnych, szybszej reakcji na ruchy kierownicą, bardziej płynnej zmianie biegów, lepszym hamowaniu. Model otrzymał zmienione wnętrze, w tym bardziej komfortowe fotele oraz udoskonaloną kierownicę. Dzięki tym zmianom Ferrari zyskało dodatkowe 3 lata kariery przed kolejnymi modyfikacjami i debiutem modelu 512M. Zbudowano ich jedynie 2280 sztuk, co przekłada się na dużą wartość kolekcjonerską modelu. Ten egzemplarz sprowadzony został z Japonii i z pewnością przykuwa uwagę najbardziej klasycznym dla Ferrari połączeniem czerwonego lakieru z czarnym, skórzanym wnętrzem.
Czytaj dalej Ferrari 512 TR 1997 – ok. 466000 PLN – Krapkowice