Archiwum kategorii: Kimbex Dream Cars

Firma KIMBEX specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży i kupnie samochodów używanych. W naszej ofercie znaleźć można zarówno sportowe i ekskluzywne „rodzynki”, będące prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami. Niezależnie od tego kim jesteś, jeżeli kochasz motoryzację – nasza oferta skierowana jest do Ciebie.

Mercedes CL 65 AMG C216 2008 – Krapkowice

Mercedes CL 65 AMG C216 to najmocniejsze i najdroższe coupe w ówczesnej ofercie marki. Był droższy niż S65 AMG i droższy niż SLS. Szczególnie w zestawieniu z obecnymi cenami tego ostatniego – CL 65 AMG dziś to niemal okazja za 20% ceny. Wprowadzony do oferty w 2007 roku, napędzany dwunastocylindrowym silnikiem wzmocnionym dwiema turbosprężarkami, zaoferował moc 612 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 1000 Nm – taki, by nikt nie poczuł się przegranym na autostradzie. Efekt to pierwsza setka na liczniku w czasie 4,4 s i kolejna w czasie 8,9 s. Do tego pakiet aerodynamiczny AMG, 20-calowe, kute felgi, unikalne i charakterystyczne tylko dla tej wersji wnętrze AMG, specjalne zawieszenie i odpowiednio wzmocnione hamulce AMG. Efekt – mimo masy przekraczającej 2300 kg, jego droga hamowania ze 100 km/h to ledwie 35,6 m. Można się poczuć bezpiecznie, a podróż w akompaniamencie idealnie gładko brzmiącej jednostki V12 z pewnością będzie rozkoszą.
Czytaj dalej Mercedes CL 65 AMG C216 2008 – Krapkowice

Porsche 911 Carrera 4S 996 2002 – Krapkowice

Po sukcesie modelu 993 4S, Porsche ponownie postanowiło stworzyć odmianę modelu Carrera, która posiada wspólne mianowniki z droższym Turbo. Poszerzane nadwozie, lepsze hamulce, sportowe zawieszenie M030 oraz bogate wyposażenie, to oczywiście nie wszystkie zalety samochodu, ale jedynie punkty wspólne z modelem Turbo. To co wyróżnia Porsche 911 Carrera 4S 996 to atmosferyczny silnik M96/03, wysuwany automatycznie spojler oraz charakterystyczna właśnie dla tego modelu czerwona blenda („Heckeblende”) biegnąca pomiędzy tylnymi światłami. Dzięki tym zabiegom można śmiało powiedzieć, że 996 4S jest jedną z najładniejszych wersji w tej generacji. Dziś prezentujemy okaz w klasycznym zestawieniu kolorystycznym srebrnego nadwozia z czarnym wnętrzem. Pięknie zachowany okaz z pewnością sprawi wiele radości z jazdy.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 996 2002 – Krapkowice

Aston Martin DB9 Volante 2005 – Krapkowice

DB9 zastępował model DB7 i jeżeli ktokolwiek zastanawia się, dlaczego nie użyto nazwy DB8, odpowiedzią jest chęć podkreślenia rodzaju zastosowanego silnika, a dokładniej uniknięcia posądzenia o użycie plebejskiego V8. Tu orkiestrę gra królewskie, 6-litrowe V12, a nadwozie wykonane zostało z połączenia kompozytów i aluminium. W efekcie uzyskano konstrukcję o masie o 25% niższej niż u poprzednika i zarazem o dwukrotnie wyższej sztywności. Ta ostatnia cecha szczególnie korzystnie wpłynęło na wersję otwartą, która nazwana została Aston Martin DB9 Volante. Auto znajdowało się na rynku w latach 2005-2016, przechodząc tylko minimalne zmiany modernizacyjne. Faktem jest, że Brytyjczycy przy niemieckim wsparciu odrobili tę pracę domową wybitnie skutecznie. Auto jest piękne i zawsze było wzorem luksusowego gran tourera, zdolnego pokonywać duże dystanse w iście ekspresowym tempie. Po dotarciu do celu gwarantuje pełen relaks przy spokojnej, relaksującej przejażdżce.
Czytaj dalej Aston Martin DB9 Volante 2005 – Krapkowice

Mercedes SL 63 AMG R230 2009 – Krapkowice

Mercedes typu SL to już 66 lat historii o wyścigowym rodowodzie. Czasy się zmieniają, zmieniają się też technologie, możliwości i same samochody. Mercedes SL 63 AMG R230 z pewnością jest jednym z tych, do których po latach będzie można tęsknić. Główny powód? Silnik. Samochód napędzany jest ręcznie składaną jednostką M156, skonstruowaną od podstaw przez AMG. V8 o pojemności 6,2 l to przejaw inżynierskiego kunsztu, wielokrotny laureat konkursu International Engine of the Year. Ma dźwięk i charakter, którego nie zastąpią nowoczesne, zmniejszone, zelektryfikowane jednostki. Przyjemność może dostarczać w każdy ciepły weekend, a przebieg tego poliftowego egzemplarza to jedynie 25800 kilometrów. Jest jak nowy.
Czytaj dalej Mercedes SL 63 AMG R230 2009 – Krapkowice

Mercedes SL 65 AMG R230 2007 – Krapkowice

W czasach swojej młodości Mercedes SL 65 AMG R230 był najmocniejszym roadsterem na świecie. Aby sprawić, że w bezpośrednim zestawieniu wzmocnione sprężarką 5,5 l V8 w modelu SL 55 AMG wydawało się po prostu wolne, potrzebne było nie lada serce. 612 KM i moment obrotowy na poziomie 1000 NM w zakresie od 2000 do 4000 obr./min uzyskano wzmacniając dwiema turbosprężarkami 6-litrowe V12. Efekt? Wrażenie prowadzenia pocisku balistycznego. Zawieszenie? Active Body Control nowej generacji, napobiegające nadmiernym przechyłom nadwozia w dynamicznych sytuacjach i zapewniające wysoki komfort. Cena? Gdy był nowy kosztował o ponad połowę więcej niż nie tani przecież SL 55 AMG. Był na samym szczycie, a dziś? Wciąż imponuje i jako kolekcjonerski samochód sprawdzi się wyśmienicie. Jest to piękny, a według wielu – nawet najpiękniejszy SL w historii.
Czytaj dalej Mercedes SL 65 AMG R230 2007 – Krapkowice

BMW 740i E65 2008 – Krapkowice

BMW E65 było w 2001 roku prawdziwą bomba zrzuconą na konserwatywnych miłośników marki. Nowa koncepcja stylistyczna Chrisa Bangle, nowe kilometry światłowodów, iDrive, który kompletnie odmieniał obsługę samochodu. Przeprowadzony w 2005 roku główny lifting próbował ratował sytuację. Obsługę iDrive uproszczono, przód zaokrąglono powiększając nerki, usunięto „torby pod oczami”. Z linii bagażnika zniknął „płaskowyż”, a zintegrowanie pokrywy bagażnika z resztą tyłu za pomocą wspólnych świateł i poziomej listwy chromowanej pozwoliło optycznie poszerzyć tył. Dopracowano również niezawodność tych samochodów, w rezultacie czego auta z końca produkcji uchodzą dziś za najlepszy wybór. BMW 740i E65 z 2008 roku to fantastyczny komfort, świetne osiągi i luksus w doskonałym wydaniu. W egzemplarzu, który przyjechał dotąd jedynie 50 tysięcy kilometrów wszystko to smakuje znakomicie.
Czytaj dalej BMW 740i E65 2008 – Krapkowice

Mercedes C 63 AMG Coupe C204 2012 – Krapkowice

O ponad połowę większa niż u największego rywala pojemność, o połowę wyższy moment obrotowy, i o 37 KM więcej mocy maksymalnej. Tak prezentował się kat na BMW M3, Mercedes C 63 AMG Coupe C204. W najmniejszym nadwoziu zawarto ogromny, wysokoobrotowy, wolnossący silnik. Z czterech rur wydechowych wydobywa się dźwięk, po którym mona było rozpoznać te auta z zamkniętymi oczami. Bez momentu zawahania można go nazwać ostatnim przedstawicielem ginącego rodu. Następca musiał już być zoptymalizowany, bardziej ekonomiczny i udomowiony. Jeżeli mamy szukać przyszłych klasyków wśród niemal współczesnych samochodów, to jest idealny typ. W ogłoszeniu egzemplarz w fantastycznym stanie, z przebiegiem jedynie 57000 kilometrów, sprowadzony z Japonii. W kolorze czerwonym wydaje się być jeszcze szybszy!
Czytaj dalej Mercedes C 63 AMG Coupe C204 2012 – Krapkowice

Mercedes CL 63 AMG C216 2007 – Krapkowice

Mercedes CL 63 AMG C216 to luksusowe coupe Mercedesa, wyposażone w mocarny, wolnossący, ręcznie składany silnik V8. Można tu operować liczbami – 6,2 l pojemności i 525 KM robią wrażenie, choć ważniejsze niż liczby jest odczucie, dźwięk i charakter. To z jednej strony niezwykle komfortowy środek lokomocji, a z drugiej prawdziwa bestia, gdy obudzona, zdolna poruszyć Ziemię. Jednocześnie to znak odchodzącej już ery silników wolnossących, które moc rozwijały liniowo, przewidywalnie, a kres swoich możliwości osiągały na szczycie skali obrotów. Tego nie zastąpi żadne turbo i żadna hybryda, i z pewnością jest to silnik, za którym będzie można tęsknić, o ile nie schowamy takiego samochodu w zawczasu we własnym garażu.
Czytaj dalej Mercedes CL 63 AMG C216 2007 – Krapkowice

Porsche 911 Targa 4 997 2008 – SPRZEDANE

Porsche 911 Targa 4 997 debiutowało jesienią roku 2006 jako rok modelowy 2007. Podobnie jak poprzednicy – modele 993 i 996, wersja 997 Targa otrzymała w pełni odsuwany szklany dach. Można go otworzyć i zamknąć przy dowolnej prędkości, opuszczony wówczas zostaje o 25 mm i schowany pod tylną szybą. W odróżnieniu od poprzednika, 997 zaoferowane zostało wyłącznie z napędem na 4 koła. Do 2009 roku wyprodukowano ich 1525 sztuk, ale tylko jedna z nich została skonfigurowana tak, jak w ogłoszeniu. Czerwony lakier, bordowe wnętrze i drewno na pokładzie. Szybciej spodziewalibyśmy się, że tak zostanie skonfigurowane włoskie, luksusowe auto, ale w sumie czemu nie? Ważne, żeby mieć w życiu fantazję.
Czytaj dalej Porsche 911 Targa 4 997 2008 – SPRZEDANE

BMW Alpina B5 Supercharged E60 2007 – Krapkowice

BMW Alpina B5 Supercharged E60 narodziła się jako alternatywa dla BMW M5. Jej wyróżnikiem jest mechaniczna sprężarka, opatentowana i opracowana specjalnie z myślą o tej generacji silników V8 (N62B44, używane w modelach B5, B6 i B7). W zestawieniu z jednostkami V12 pozwalała uzyskać niższą masę, nie skutkowała taką turbodziurą jak w przypadku turbodoładowania, pozwalała też na lepsze odprowadzanie temperatury i była mniej skomplikowana niż układy z dwiema bądź czterema turbosprężarkami. Była również bardziej wydajana – w normalnym użytku spalanie na poziomie 10 l/100 km (przy prędkościach rzędu 130 km/h) jest tu na porządku dziennym, a należy pamiętać, że jest to samochód zdolny pojechać nawet 314 km/h. Do tego oczywiście charakterystyczna dla marki Alpina stylizacja zarówno z zewnątrz, jak i w kabinie. Specjalnie dobrana skóra i jedyne w swoim rodzaju drewno oraz oczywiście plakietka z sygnowanym numerem egzemplarza, w tym przypadku 339 z 428 wyprodukowanych.
Czytaj dalej BMW Alpina B5 Supercharged E60 2007 – Krapkowice