Archiwum kategorii: Kimbex

Firma KIMBEX specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży i kupnie samochodów używanych. W naszej ofercie znaleźć można zarówno sportowe i ekskluzywne „rodzynki”, będące prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami. Niezależnie od tego kim jesteś, jeżeli kochasz motoryzację – nasza oferta skierowana jest do Ciebie.

Aston Martin DB9 Volante 2005 – 197000 PLN – Krapkowice

DB9 zastępował model DB7 i jeżeli ktokolwiek zastanawia się, dlaczego nie użyto nazwy DB8, odpowiedzią jest chęć podkreślenia rodzaju zastosowanego silnika, a dokładniej uniknięcia posądzenia o użycie plebejskiego V8. Tu orkiestrę gra królewskie, 6-litrowe V12, a nadwozie wykonane zostało z połączenia kompozytów i aluminium. W efekcie uzyskano konstrukcję o masie o 25% niższej niż u poprzednika i zarazem o dwukrotnie wyższej sztywności. Ta ostatnia cecha szczególnie korzystnie wpłynęło na wersję otwartą, która nazwana została Aston Martin DB9 Volante. Auto znajdowało się na rynku w latach 2005-2016, przechodząc tylko minimalne zmiany modernizacyjne. Faktem jest, że Brytyjczycy przy niemieckim wsparciu odrobili tę pracę domową wybitnie skutecznie. Auto jest piękne i zawsze było wzorem luksusowego gran tourera, zdolnego pokonywać duże dystanse w iście ekspresowym tempie. Po dotarciu do celu gwarantuje pełen relaks przy spokojnej, relaksującej przejażdżce.
Czytaj dalej Aston Martin DB9 Volante 2005 – 197000 PLN – Krapkowice

Renault Clio V6 2003 – 188000 PLN – Krapkowice

Renault Clio V6 jest absolutnie wyjątkowe i nigdy nie doczekało się następcy. Zbudowane zostało według koncepcji swojego słynnego poprzednika – Renault 5 Turbo – i podobnie jak ono – ze swoim pierwowzorem dzieli jedynie część nazwy i ogólny zarys sylwetki. W małej karoserii miejskiego samochodu centralnie umieszczono jednostkę V6, tworząc zeń maszynę o dużym potencjale wyścigowym. Za wyjątkiem B-Grupowego MG Metro, Clio V6 jest jedynym samochodem tej klasy z centralnie umieszczonym silnikiem V6 w tylnej części pojazdu. W fabrycznej kondycji i prezencji, z przebiegiem jedynie 11 tys. km, samochód jest pożądanym obiektem kolekcjonerskim. Na ulicy uwagę przykuje bardziej, niż niejedno Ferrari.
Czytaj dalej Renault Clio V6 2003 – 188000 PLN – Krapkowice

Mercedes CLS 63 AMG C219 2007 – 119000 PLN – Krapkowice

Choć słowa „czterodrzwiowe” i „coupe” zdają się wykluczać z definicji, istnienie tego segmentu jest dziś już faktem. Pionierem był Mercedes CLS generacji C219, do dziś uznawany za stylistyczny majstersztyk. Jest duży i komfortowy, wykończony świetnymi materiałami, ale absolutnie nie sprawia wrażenia opasłej limuzyny. Amatorzy najmocniejszych wrażeń z pewnością powinni wziąć pod uwagę wersje sygnowane trzema magicznymi literami – A, M, i G. Mercedes CLS 63 AMG C219 generuje z wolnossącej jednostki o widlastym układzie 8 cylindrów i pojemności 6,2 l aż 514 koni mechanicznych, co gwarantuje rewelacyjne wrażenia z jazdy. Ten egzemplarz może być również ucztą dla oczu – jedynie 40 tysięcy kilometrów przebiegu sprawiło, że samochód zachował niemal fabryczną prezencję. To, czy używać go na co dzień czy traktować jedynie kolekcjonersko, pozostanie wyborem nowego właściciela.
Czytaj dalej Mercedes CLS 63 AMG C219 2007 – 119000 PLN – Krapkowice

Mercedes CLS 63 AMG C219 2008 – 109500 PLN – Krapkowice

Mercedes CLS 63 AMG C219 to prawdziwa ikona brutalnej mocy. Tak, może w wygodnych fotelach pomieścić wygodnie cztery dorosłe osoby, ma świetnie uszyte wnętrze i sprawia wrażenie luksusowego. Ubrany w szaty sportowej limuzyny, nie jest w stanie skryć swojej dzikiej natury. Prędkość maksymalna na poziomie 300 km/h i 4,2 s do setki przy dzikim akompaniamencie 514-konnej, wolnossącej jednostki. Jeszcze dekadę wcześniej to były osiągi zarezerwowane wyłącznie dla supersamochodów. Model w tej wersji produkowany byłą wyłącznie przez cztery lata (2006-2010). Szokował gdy był nowy, zadziwia do dziś.
Czytaj dalej Mercedes CLS 63 AMG C219 2008 – 109500 PLN – Krapkowice

Chevrolet Corvette ZR1 C6 2010 – 295000 PLN – Krapkowice

Chevrolet Corvette ZR1 to szczególna, najmocniejsza, najbardziej ukierunkowana na osiągi wersja sportowego modelu szóstej generacji. Była jeszcze Z06, ale zdecydowanie stała w jej cieniu. ZR1 to była w swoich czasach zresztą nie tylko najmocniejsza Vette wśród wszystkich dostępnych, ale i najmocniejsza w całej historii modelu. O ile sama nazwa ZR-1 pojawiała się już wcześniej w C3 z lat 1970-1972 i C4 w rocznikach 1990-1995, to w latach 2008-13 w C6 granicę przesunięto o wiele dalej. 6,2 l i 647 KM to ponad 100 KM z każdego litra pojemności, rzecz nieczęsto spotykana w amerykańskiej motoryzacji i uzyskana tu dzięki zastosowaniu kompresora. Obiecywana prędkość maksymalna tej rakiety to 330 km/h, ale zachwycić mogą tu nie tylko osiągi, ale i wyczynowe piękno tej konstrukcji. Włókno węglowe odnajdziemy tu na dachu, masce, błotnikach, przednim spliterze i progach, przy czym maskę i błotniki normalnie polakierowano, ale na dachu i splitterze odnajdziemy oryginalną strukturę carbonu, przykrytą jedynie bezbarwnym lakierem. Na środku maski umieszczono poliwęglanowe okno, pozwalające podziwiać intercooler w pełnej okazałości. Rozmiary opon pobiły kolejny rekord szerokości w modelu, a do zatrzymywania samochodu użyto węglowo-ceramicznych hamulców. Jedynym elementem zbliżającym auto do cywilizacji jest elektroniczne sterowanie systemem ESP i twardością zawieszenia (Performance Traction Management), pozwalające myśleć nie tylko o torowym użytku, ale i o normalnej eksploatacji albo choćby i paleniu gumy, gdy przyjdzie nam do głowy usunięcie wszelkich kagańców. To bardzo niegrzeczne ze swojej natury auto, lecz ten egzemplarz wygląda tak, jakby nikt nigdy nim przepisów nie łamał. Choć przejechał 74 tysiące kilometrów, wciąż wygląda jakby dopiero co opuścił bramy salonu.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette ZR1 C6 2010 – 295000 PLN – Krapkowice

Mercedes CL 65 AMG C216 2008 – 225000 PLN – Krapkowice

Mercedes CL 65 AMG C216 to najmocniejsze i najdroższe coupe w ówczesnej ofercie marki. Był droższy niż S65 AMG i droższy niż SLS. Szczególnie w zestawieniu z obecnymi cenami tego ostatniego – CL 65 AMG dziś to niemal okazja za 20% ceny. Wprowadzony do oferty w 2007 roku, napędzany dwunastocylindrowym silnikiem wzmocnionym dwiema turbosprężarkami, zaoferował moc 612 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 1000 Nm – taki, by nikt nie poczuł się przegranym na autostradzie. Efekt to pierwsza setka na liczniku w czasie 4,4 s i kolejna w czasie 8,9 s. Do tego pakiet aerodynamiczny AMG, 20-calowe, kute felgi, unikalne i charakterystyczne tylko dla tej wersji wnętrze AMG, specjalne zawieszenie i odpowiednio wzmocnione hamulce AMG. Efekt – mimo masy przekraczającej 2300 kg, jego droga hamowania ze 100 km/h to ledwie 35,6 m. Można się poczuć bezpiecznie, a podróż w akompaniamencie idealnie gładko brzmiącej jednostki V12 z pewnością będzie rozkoszą.
Czytaj dalej Mercedes CL 65 AMG C216 2008 – 225000 PLN – Krapkowice

BMW 525i E60 2005 – 52500 PLN – Krapkowice

Pakiet M w tej generacji poczynił ogromną różnicę. Bez niego auto wydaje się być nieco ociężałe, przerośnięte, umieszczone na zbyt małych kółkach. Proporcje niewyważone, jakbyśmy stali przed nie przymierzając Dacią Logan. Wystarczyło jednak zaznaczyć kilka odpowiednich opcji w katalogu wyposażenia dodatkowego, by uzyskać zupełnie inny samochód. To BMW 525i E60 pokazuje, jak to zrobić dobrze. Pakiet stylistyczny M wraz ze spojlerem na tylnej klapie, Shadowline, 18-calowe felgi Styling 135, lakier Carbonschwarz Metallic, we wnętrzu sportowe fotele, piękne połączenie materiałowej tapicerki w pepitkę ze skórą, szlachetne drewno, czarna podsufitka. Wszystko skomponowane ze smakiem, w ciemnej tonacji, dokładnie tak, aby miało odpowiednio mroczny charakter. To BMW 525i E60 nie zostało zamówione by wygrywać wyścigi spod świateł, ale silnik 2,5 l M54 doskonale może się sprawdzić w codziennej jeździe, a przebieg jedynie 41900 kilometrów sprawia, że mamy wrażenie obcowania z niemal nowym autem.
Czytaj dalej BMW 525i E60 2005 – 52500 PLN – Krapkowice

Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 225000 PLN – Krapkowice

Nazwa Arnage to spuścizna wyścigowej historii marki, nawiązująca do nazwy zakrętu na torze Le Mans, na którym Bentleye w latach 20-tych i 30-tych ubiegłego wieku odnosiły seryjne triumfy. Litera T z kolei charakteryzowała najmocniejszą odmianę modelu, zasilaną silnikiem V8 o tradycyjnej architekturze i ogromnej pojemności 6,75 l, który dodatkowo wzmocniono dwiema turbosprężarkami. Był to najmocniejszy Bentley w historii, któremu pojęcie turbo dziury było absolutnie obce. Jego wnętrze to imponujące połączenie wysokogatunkowej skóry Connolly, chromu, egzotycznego drewna i wełny. Ten przepięknie zachowany egzemplarz przeszedł proces indywidualizacji pod auspicjami legendarnej marki Mulliner, co 14 lat temu wywindowało jego cenę w absolutną stratosferę. Nowością na rok 2005 była nową twarz z poczwórnymi reflektorami, nawiązującymi do wyglądu nowo wprowadzonego Continentala. Arnage T Mulliner to ostatni Bentley projektowany przez Rolls-Royce’a i jednocześnie jedno z najbardziej imponujących zestawień luksusu, mocy i tradycyjnej inżynierii, jakie powstało w historii motoryzacji.
Czytaj dalej Bentley Arnage T Mulliner 2005 – 225000 PLN – Krapkowice

Mercedes S 500 L W140 1996 – 97000 PLN – Krapkowice

Miał być większy, doskonalszy, bardziej dopracowany i luksusowy od wszystkiego, co proponowała konkurencja… i taki właśnie był. Mercedes S 500 L W140 to prawdziwy król lat 90-tych. Wyposażony w nadwozie o przedłużonym rozstawie osi, służył do wyznaczania statusu na całym świecie. Można nim było imponować zarówno w Polsce, jak i w bogatej Japonii, gdzie pomimo ruchu lewostronnego zamawiana samochody w europejskiej specyfikacji. To pozwalało podkreślić ich egzotykę oraz pozycję społeczną właściciela. Taki samochód imponować może do dziś. Szczególnie, gdy zachowany jest w stanie przypominającym wciąż nowy samochód. Ten egzemplarz przejechał dotąd jedynie 12 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W140 1996 – 97000 PLN – Krapkowice

Mercedes 600 SEL 1992 – 77000 PLN – Krapkowice

Miał być większy, doskonalszy, bardziej dopracowany i luksusowy od wszystkiego, co proponowała konkurencja… i taki właśnie był. Mercedes 600 SEL W140 to prawdziwy król lat 90-tych, wyposażony w nadwozie o przedłużonym rozstawie osi i królewski silnik V12, który tylko na początku produkcji osiągał moc przekraczającą 400 koni mechanicznych. Do tego niepowtarzalne rozwiązania w postaci wysuwanych antenek z tyłu samochodu, ułatwiających ocenę gabarytów samochodu podczas cofania czy komplet trzech regulowanych elektrycznie lusterek, łącznie z środkowym. Ten egzemplarz w kolorze morskich głebin (929U nautical blue metallic) został zestawiony tu z przepięknym, niebieskim, skórzanym wnętrzem. Całość zachowana jest wciąż w świetnym stanie, z przebiegiem jedynie 45 tysięcy kilometrów.

Czytaj dalej Mercedes 600 SEL 1992 – 77000 PLN – Krapkowice