klasycznySALON.com

klasycznySALON.com | dealer aut klasycznych – to projekt, który powstał z pasji do klasyków, a nie chęci szybkiego zysku. Twórcy jednego z największych blogów o motoryzacji klasycznej – klasyczny.com postanowili swoją wiedzę i doświadczenie zainwestować w sprzedaż dobrych klasyków. To wszytko pozwala na dostarczenie klientom najlepszych samochodów, których ceny nie są astronomiczne. Dzięki temu samochody tutaj dostępne to dobre inwestycje na lata, które dodatkowo dają masę frajdy i zadowolenia – to nasza misja.

BMW E34 525i 1991 – 13900 PLN – Wrocław

BMW E34 zaprezentowane zostało po raz pierwszy w 1987 roku, jednak gdy popatrzymy na jego linię, stwierdzimy iż nie straciła ona na aktualności mimo upływu lat. BMW E34 525i jest samochodem dosyć popularnym, ale znalezienie egzemplarza w oryginalnym stanie, bez rdzy i z niezniszczonym wnętrzem może sprawiać trudności. Okaz taki jak ten z ogłoszenia we właściwych rękach czeka świetlana przyszłość i wiele kilometrów wspaniałych podróży.
Czytaj dalej

Mercedes 280 SE W126 1985 – 22900 PLN – Wrocław

Mercedes 280 SE W126 w połowie lat 80-tych łączył najbardziej luksusowe nadwozie z optymalnym silnikiem. To był ulubiony wybór zachodnioeuropejskich przedsiębiorców, pozwalający wygodnie pokonywać autostradowe odległości przy zachowaniu rozsądnego spalania. Komfort gwarantował niezrównany, a bogate możliwości konfiguracji pozwalały każdemu skonfigurować auto dla siebie. Ten otrzymał piękny, jasnoniebieski lakier i gustowne, welurowe wnętrze, a na wyposażeniu jest m.in. automatyczna skrzynia, ABS i klimatyzacja. Egzemplarz zachowany jest w bardzo dobrym stanie, z niskim przebiegiem, świeżo po wymianie oleju, filtrów i świec.
Czytaj dalej

Mercedes 260E W124 1992 – 16900 PLN – Wrocław

Mercedes 260E W124 to propozycja dla tych, którzy chcieliby wozić się wygodnym samochodem z mocnym benzynowym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów. W ogłoszeniu elegancko się prezentujący egzemplarz z drugiej serii produkcyjnej, czyli tak zwana „szeroka listwa”. W124 to dla wielu to synonim niezawodności, trwałości, dobrego stylu, a także wygody. Ten zwraca uwagę pięknym kolorem i kultowym wnętrzem „w kratę”, a także przystępną ceną. Zadbanych egzemplarzy jest coraz mniej na rynku i te z pewnością tanieć nie będą.
Czytaj dalej

Lancia Delta HF Integrale 1988 – 89900 PLN – Wrocław

Narodziła się jako popularny kompakt w 1979 roku, lecz historia i włoskie zamiłowanie do motorsportu uczyniły z niej jedną z największych motoryzacyjnych legend przełomu lat 80-tych i 90-tych. Lancia Delta HF Integrale debiutowała w 1987 roku, gdy zwykłą Deltę wyposażono w turbosprężarkę i stały napęd na cztery koła, maska otrzymała charakterystyczny garb, a błotniki poszerzenia. Efekt? Sześć tytułów mistrza świata producentów w rajdach samochodowych zdobytych z rzędu. Okaz z ogłoszenia to fantastycznie zachowany egzemplarz sprowadzony ze słonecznej Teneryfy. To 8-zaworowa wersja z pierwszego etapu produkcji, która ostatnie 22 lata spędziła pod opieką jednego, troskliwego właściciela.
Czytaj dalej

BMW 630 CS E24 1978 – SPRZEDANE

Nie będziesz chciał z niego wysiadać, ale też nie pojeździsz nim po mieście niezauważony. Sylwetka przykuwa uwagę, ale i jechać jest tu czym. BMW 630 CS E24 to przyczajony drapieżca – rekin, którego 185 KM tylko czeka, by zagrać dla Ciebie piękną muzykę. Ten egzemplarz to wersja gaźnikowa, w pięknej wersji kolorystycznej z jasnym wnętrzem. Choć ma na karku niemal 4 dekady, przy odpowiedniej trosce z pewnością jeszcze długo posłuży. To zdrowy blacharsko okaz, który w detalach wymaga jeszcze dopracowania.
Czytaj dalej

BMW 528i E28 1983 – 26900 PLN – Wrocław

Zanim w ofercie pojawiły się wersje z 3,5-litrowym silnikiem, BMW 528i było topową wersją odmianą w karoserii E28, ostatniej stylizowanej nosem „rekina”. Gdy pierwszy właściciel konfigurował ten egzemplarz, zdecydowanie nie oszczędzał. Oprócz najmocniejszej jednostki, wybrał również klimatyzację i jasne wnętrze. Dzięki temu, że samochód ten całe lata spędził w łagodnym klimacie Teneryfy, samochód nie ucierpiał tak, jak większość egzemplarzy służących w naszej szerokości geograficznej i wciąż szczycić się może zdrową blacharką. W połączeniu z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów wciaż zachęca do szybkiej i energicznej jazdy, choć z drugiej strony z racji słusznego już wieku prosi o raczej rozsądne przejażdżki. O tym, jaka będzie jego przyszłość zadecyduje nabywca. Patrząc na rozsądną cenę, nie powinno długo na niego czekać.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1998 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 drugiej generacji to doskonały przykład na to, że można udoskonalić produkt, który już wyjściowo bliski był perfekcji. Druga seria ma lepsze przyspieszenie i oferuje nieco większą wygodę w podróży. Pozostaje przy tym tak samo ekonomiczna, spalając zimą w cyklu mieszanym średnio około 12 litrów paliwa. Zaskakuje mnogość funkcji komputera pokładowego, duża nawigacja czy dotykowy ekran. Sprawia to, że japońska konstrukcja staje się jeszcze bardziej konkurencyjna wobec popularnych E38 czy W140. Prezentowany egzemplarz wyjechał z fabryki w unikalnym bordowo-śliwkowym kolorze. Wnętrze jest wykończone czarną skórą. Samochód ma podgrzewane fotele oraz pneumatyczne zawieszenie. Za pomocą czułego dotykowego ekranu możemy sterować nawiewami, radiem CD oraz wieloma innymi funkcjami. Zmieniarka CD w tym modelu znajduje się w miejscu schowka w poprzedniej generacji. Bardzo pojemny schowek został zaś ulokowany pod zmieniarką. Wyposażenie obejmuje również telefon w podłokietniku oraz panoramiczny szyberdach, który można zasłonić czarną podsufitką. Druga seria LS 400 odznacza się też większym zakresem sterowania wysokości pasów oraz lusterek.
Czytaj dalej

Mercedes 300 CE C124 1987 – SPRZEDANY

Doskonałe proporcje i styl, świetne właściwości jezdne, a także duża niezawodność samochodu sprawiają, że popularność tego modelu stale rośnie. Coraz ciężej znaleźć zadbany egzemplarz, a ceny takich samochodów rosną z dnia na dzień. Mercedes 300 CE C124 to świetny samochód na pierwszego klasyka. Prezentowany egzemplarz pochodzi z pierwszej serii modelu W124 Coupe, która cechowała się między innymi brakiem chromowanych dodatków na zderzakach i listwach – ta seria jest ceniona przez fanów modelu i marki. Samochód mimo tego, że pochodzi z 1987 roku jest bardzo dobrze wyposażony – na pokładzie znajdziemy klimatyzację, podgrzewane fotele, cztery elektryczne szyby, elektryczny szyberdach, a także automatyczną skrzynię biegów. Warto też wspomnieć, że w roku kiedy został wyprodukowany ten egzemplarz, był to najmocniejszy silnik dostępny w tym nadwoziu.
Czytaj dalej

Audi A8 D2 1996 – SPRZEDANE

Audi A8 D2 było dla koncernu VAG przełomem w klasie limuzyn. Nowy model, który pojawił się w 1994 roku, pozwolił nawiązać walkę w segmencie aut luksusowych. W tym samym roku powstało BMW E38, które było bezpośrednim konkurentem modelu A8. O ile nowa siódemka z miejsca stała się bestsellerem, Audi musiało swoją pozycję zbudować od zera. Walczyło doskonałą jakością, innowacyjną technologią i niską masą (stosując aluminium w zdecydowanie większym zakresie niż konkurencja), a także napędem 4×4, którego wówczas nie oferowali rywale. Dodatkowo design Audi był dość rewolucyjny, wprowadził nową jakość, co pozwoliło na przejęcie znacznej części rynku, na którym królowały od lat BMW i Mercedes.
Czytaj dalej

Audi S3 2000 – SPRZEDANE

Audi S3 to jeszcze nie w pełni klasyk, ale świetny pretendent do tego miana. Produkowane od 1999 roku, jest pierwsze z rodziny usportowionych hatchbacków Audi. Przyprawiony ostrym chilli hot hatch zawstydzić może niejedno współczesne auto. 210 koni mechanicznych, napęd quattro, a także masa około 1300 kg zapewnia ponadprzeciętne osiągi. Wytrzymały silnik 1.8T koncernu VAG i sprawdzony napęd 4×4 dają niezawodność na wysokim poziomie, pozwalając na podniesienie mocy bez obawy o awarię – co jest ogromną zaletą w porównaniu do Subaru Imprezy czy Mitsubishi Lancer Evo. Cena tego modelu bez wątpienia w najbliższym czasie będzie rosła – to pierwszy model kultowej serii, który na karku ma już blisko 20 lat.
Czytaj dalej