Klasyka Gatunku

Chcielibyśmy aby zakup klasycznego samochodu był dla Ciebie podróżą w czasie do lat młodości lub realizacją długo odkładanych motoryzacyjnych marzeń. Nasze auta prezentują świeżość taką jak przed laty. Są naszą wizytówką gdziekolwiek się pojawią. Wyróżniają się stanem zachowania na tle innych. Każdy z importowanych pojazdów jest w czołówce najlepszych egzemplarzy danego modelu dostępnych na rynku. Nie znajdziesz u nas wątpliwej jakości pojazdów. Gwarantujemy prawdziwość przebiegu, samochody są rzetelnie i drobiazgowo sprawdzone pod kątem braku manipulacji wskazań licznika. Posiadają kompletną historię serwisową. Często pochodzą bezpośrednio z rak pierwszych właścicieli. Przed sprzedażą stan mechaniczny i wizualny jest weryfikowany aby spełnił nasze wymogi. Staramy się, abyś odebrał od nas pojazd gotowy do jazdy, wolny od możliwych usterek, czysty jak w salonie. Szczegółowy zakres wykonanych prac znajdziesz czytając treść ogłoszenia. W jednym miejscu we Wrocławiu posiadamy kilkadziesiąt samochodów, dostępnych do oglądania po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Nie wszystkie nasze auta zobaczysz w ogłoszeniach, niektóre dopiero podczas wizyty u nas. 1000 m2 powierzchni garażowej, dwa kilometry od zjazdu z autostrady A4. Na życzenie sprzedawane samochody mogą zostać przed zakupem udostępnione do sprawdzenia w dowolnym miejscu czy dowiezione pod dom. Istnieje możliwość znalezienia pojazdu według Twoich wytycznych. Każdy samochód posiada wykonane kompletne opłaty związane z importem. W cenie z ogłoszenia każdy pojazd jest wydawany zatankowany do pełna. Zapraszamy do kontaktu ! Michał (+48) 791 515 905 / Aleksander (+48) 698 848 416 / info@klasykagatunku.pl We speak English / Wir sprechen Deutsch / Parliamo Italiano Zobacz co się u nas dzieje a potem udostępnij: www.facebook.com/klasykagatunkupl

Audi 80 2.6 B4 1994 – 18500 PLN – Wrocław

Audi 80 2.6 B4 od poprzedniej generacji nie różniło się spektakularnie. Inna, scalona z grillem maska silnika, zderzaki, błotniki, nieco zwiększony rozstaw osi, zmienione wnętrze. To co było nowością, to zainstalowane w tym nadwoziu po raz pierwszy silniki V6. Więcej mocy i charakteru, ale też wciąż doskonale zabezpieczona przed korozją karoseria i trwała mechanika. Zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem nawet po ponad 20 latach może sprawić wiele radości. Ten nawet posiada wciąż oryginalną powłokę lakierniczą.
Czytaj dalej

BMW 840Ci E31 1994 – 150000 PLN – Wrocław

BMW 840Ci E31 to chyba najciekawsza wersja smukłego bawarskiego coupe. Cały projekt serii 8 był dużym przedsięwzięciem dla marki i pochłonął 1,5 miliarda marek niemieckich. Jego nadwozie zaprojektowane zostało przez Klaus’a Kapitza, który współpracował także z Fordem przy projektach Capri III, Escort’a i Sierry. Wyposażony w technikę zaczerpniętą z BMW serii 7 (E32) i silnik V8 lżejszy od topowej V12, prowadził się zauważalnie lepiej od droższego brata. Na sprzedaż trafił właśnie okaz w specjalnej wersji Calypsorot Colorline, wyprodukowany w zaledwie 97 sztukach. W kolorze Calypsorot Metallic z czerwono-czarnym skórzanym wnętrzem prezentuje się oszałamiająco, a świetny stan zachowania i niewielki przebieg kuszą, aby to idealne połączenie sportowego i luksusowego samochodu dołączyć do własnej kolekcji.
Czytaj dalej

Ferrari 348 TS 1992 – 199000 PLN – Wrocław

Ferrari 348 TS (targa) z centralnie umieszczonym V8 o pojemności 3,4 litra i mocy 300 KM? Proszę bardzo. Na nowego właściciela czeka wyposażony w poprzecznie umieszczoną skrzynię biegów, ABS, komputer pokładowy i kontrolę trakcji. Włoski, czarny koń. W jego nadwoziu zaprojektowanym przez studio Pininfarina, w przepięknym żółtym odcieniu Giallo Fly, można doszukać się podobieństw do Testarossy. Ten dwudziestopięcioletni egzemplarz z symbolicznym przebiegiem 65 tysięcy kilometrów zachował się w bardzo dobrym stanie. Jego czerwona, skórzana tapicerka wymaga jedynie czyszczenia, aby zabłysnąć w całej okazałości. Warto go dopieścić, a zarówno wrażenia na ulicy, jak i w czasie jazdy będą wyśmienite. W końcu nie każdy może poprowadzić jeden z zaledwie 4230 wyprodukowanych egzemplarzy.
Czytaj dalej

Mercedes 230E W123 1984 – 60000 PLN – Wrocław

Pochodzi z samego końca produkcji, lecz tak naprawdę najbardziej imponujący jest jego stan. Przysłowiowa szwajcarska precyzja i troska objawia się tu na każdym kroku – garaż, pokrowiec na aucie, pokrowce na siedzeniach. Tak, aby nawet przy okazjonalnym użytku nie naruszyć jego idealnej prezencji. Ten Mercedes 230E W123 to najprawdopodobniej najlepiej zachowana beczka, jaka pojawiła się na rynku w ostatnim czasie. W pełni fabryczny lakier, specyfikacja w pełnej zgodzie z fabryką, zachowane oryginalne radio i dywaniki. Idealna do sentymentalnych podróży.
Czytaj dalej

Mercedes 500 SE W140 1991 – 55000 PLN – Wrocław

Projektowana bez oszczędności, budowana z najlepszych materiałów. Mercedes 500 SE W140 to limuzyna, która nawet po ćwierćwieczu robi wrażenie swoim rozmachem i jakością wykonania. Wnętrze tego samochodu po przejechaniu 91 tys. km wygląda lepiej, niż w nowym Mercedesie. Świetna skóra, drewno orzecha włoskiego, doskonałe spasowanie elementów. To samochód, z którego wprost nie chce się wysiadać. A w czasie jazdy… jest równie dobrze. Silnik V8 dba o odpowiednie brzmienie i osiągi, a podwójne szyby doskonale izolują od zewnętrznego świata.
Czytaj dalej

Fiat 132 1979 – 41000 PLN – Wrocław

Zawsze kojarzony był z klasą, komfortem i sportową duszą. Fiat 132 dzięki doskonałej jednostce DOHC, komfortowemu zawieszeniu i przytulnej, welurowej tapicerce łączył cechy pozornie sprzeczne w sposób, jaki zarezerwowany był wówczas właściwie tylko dla wyrobów włoskiej motoryzacji. Dziś odnalezienie takiego samochodu zachowanego w niemal fabrycznym stanie, z pięknie zachowanym pierwszym lakierem i przebiegiem zaledwie 37 tysięcy kilometrów jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Miło zobaczyć taki wóz w oferice polskiego sprzedawcy. Przyjemność po zakupie gwarantowana.
Czytaj dalej

Mercedes 500 SL R129 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SL R129 za czasów swojej młodości był na polskich drogach ewenementem. Luksusowy roadster z potężnym V8 pod maską w latach 90-tych był wyznacznikiem statusu. Dziś nie kojarzy się już z bogactwem, nie budzi zawiści, lecz sympatię i podniesione kciuki na drodze. To coś, czego nikt nie uświadczy za kierownicą nowego auta. Znalezienie SL’a czwartej generacji nie stanowi większego problemu, schody zaczynają się wtedy, gdy chcielibyśmy, żeby wyglądał i funkcjonował jak nowy. Samochody z otwartym dachem są zdecydowanie bardziej narażone na ślady eksploatacyjnego zużycia, m.in. dlatego, że ich wnętrza są otwarte na działanie słońca i wiatru. Po ćwierćwieczu egzemplarz taki jak ten zdarza się jeden na kilkaset sztuk i z pewnością warto zapłacić za niego więcej niż średnią rynkową. W przyszłości, jeżeli nie będziemy go intensywnie używać, jego wartość i tak będzie rosła odpowiednio szybciej, niż jego bardziej zużytych braci.
Czytaj dalej

BMW 740i E38 1997 – 60000 PLN – Wrocław

18-calowe felgi M-parallel, elektrycznie regulowane siedzenia sportowe z pamięcią, kierownica M i wykończenia nadwozia Shadowline. Niby niewiele, lecz gwarantuje temu BMW 740i E38 absolutnie fenomenalny i sportowy sznyt. Bez prężenia muskułów i krzykliwego tuningu. Bez zmiany zderzaków, dodatkowych progów i spojlerów. Prostota i najwyższy kunszt zawarte w jednym projekcie, do elegancji którego nie udało się już zbliżyć nigdy później. Taki wóz zachowany w perfekcyjnym stanie to nie tylko ozdoba garażu i fantastyczne wrażenia z jazdy, ale też gwarancja przyszłego wzrostu wartości.
Czytaj dalej

Mercedes 600 SEL W140 1992 – 99000 PLN – Wrocław

Mercedes 600 SEL W140 w latach 90′ podniósł wysoko poprzeczkę. W pięknej konfiguracji kolorystycznej, ciemnym lakierze i jasnym wnętrzu, z mocnym silnikiem i z tak niewielkim przebiegiem, w dalszym ciągu wzbudza zachwyt u wielu ludzi, nie tylko miłośników marki. Ten pięknie zachowany egzemplarz nie tylko ucieszy oko, ale także da nowemu właścicielowi wiele przyjemności z jazdy.
Czytaj dalej

Toyota Corolla E90 1991 – 15000 PLN – Wrocław

Toyota Corolla E90, czyli szóstej generacji, dla wielu pozostała do dziś wzorem japońskiej niezawodności. Produkowana od 1987 do 1992 roku, zgodnie z modą wyróżniała się bardziej aerodynamiczną sylwetką od swojej poprzedniczki. Większość z nich napędzana była na przednią oś. Już w wersji z najmniejszym silnikiem, oznaczonym kodem 2E, mimo niewielkiej pojemności 1,3 l, legitymowała się mocą 75 KM i niezłymi osiągami. Było to zasługą zastosowania techniki trzech zaworów na cylinder oraz niskiej masy własnej samochodu. Oferowany egzemplarz zachowany jest w doskonałym stanie, z niskim przebiegiem, wciąż oryginalnym lakierem i pełną dokumentacją.
Czytaj dalej