Klasyka Gatunku

Chcielibyśmy aby zakup klasycznego samochodu był dla Ciebie podróżą w czasie do lat młodości lub realizacją długo odkładanych motoryzacyjnych marzeń. Nasze auta prezentują świeżość taką jak przed laty. Są naszą wizytówką gdziekolwiek się pojawią. Wyróżniają się stanem zachowania na tle innych. Każdy z importowanych pojazdów jest w czołówce najlepszych egzemplarzy danego modelu dostępnych na rynku. Nie znajdziesz u nas wątpliwej jakości pojazdów. Gwarantujemy prawdziwość przebiegu, samochody są rzetelnie i drobiazgowo sprawdzone pod kątem braku manipulacji wskazań licznika. Posiadają kompletną historię serwisową. Często pochodzą bezpośrednio z rak pierwszych właścicieli. Przed sprzedażą stan mechaniczny i wizualny jest weryfikowany aby spełnił nasze wymogi. Staramy się, abyś odebrał od nas pojazd gotowy do jazdy, wolny od możliwych usterek, czysty jak w salonie. Szczegółowy zakres wykonanych prac znajdziesz czytając treść ogłoszenia. W jednym miejscu we Wrocławiu posiadamy kilkadziesiąt samochodów, dostępnych do oglądania po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Nie wszystkie nasze auta zobaczysz w ogłoszeniach, niektóre dopiero podczas wizyty u nas. 1000 m2 powierzchni garażowej, dwa kilometry od zjazdu z autostrady A4. Na życzenie sprzedawane samochody mogą zostać przed zakupem udostępnione do sprawdzenia w dowolnym miejscu czy dowiezione pod dom. Istnieje możliwość znalezienia pojazdu według Twoich wytycznych. Każdy samochód posiada wykonane kompletne opłaty związane z importem. W cenie z ogłoszenia każdy pojazd jest wydawany zatankowany do pełna. Zapraszamy do kontaktu ! Michał (+48) 791 515 905 / Aleksander (+48) 698 848 416 / info@klasykagatunku.pl We speak English / Wir sprechen Deutsch / Parliamo Italiano Zobacz co się u nas dzieje a potem udostępnij: www.facebook.com/klasykagatunkupl

Audi A8 D2 1996 – 21500 PLN – Wrocław

Lata 90-te były dla Audi czasem wytężonego technologicznego pościgu i rzetelnej realizacji hasła reklamowego „Vorsprung durch Technik” – postęp dzięki technice. W przypadku zaprezentowanego w 1994 roku flagowego modelu Audi A8 D2 prawdziwym majstersztykiem było zaawansowane zastosowanie stopów aluminium w konstrukcji i poszyciu nadwozia. W efekcie udało się uzyskać masę o kilkaset kilogramów mniejszą od konkurencji, co poskutkowało niższym spalaniem, lepszymi osiągami i niemal sportową zwinnością. Nawet w zestawieniu z najmniejszym silnikiem 2.8 l w 30-zaworowej konfiguracji ze skrzynią manualną to Audi chce jechać. Kiedy podróżujemy spokojnie, spalanie tej limuzyny zamknąć się może w wartościach rzędu 6-7 l/100 km (w mieście ok. 12 l/100 km), co pozwala myśleć nawet o codziennym użytku, szczególnie jeżeli zaopiekujemy się tak troskliwie eksploatowanym egzemplarzem, jak ten z ogłoszenia.
Czytaj dalej

BMW 535i E39 1997 – 33000 PLN – Wrocław

BMW 535i E39 to samochód w którym czuć klasę i moc. Silnik 3.5 l V8 pozwala już na zgodną z duchem marki, całkiem dynamiczną jazdę, choć patrząc na stan zachowania samochodu odnosi się wrażenie, że pierwszy i jedyny szwajcarski właściciel zbyt często z niej nie korzystał. Ten samochód ma 7,7 s do setki i w sezonie zimowym każdy zakręt może brać bokiem… ale ten egzemplarz zimy spędzał po prostu w garażu. Imponująca powściągliwość, dzięki której możemy dziś podziwiać youngtimera zachowanego w pełni oryginalnym stanie.
Czytaj dalej

Mazda 929 HC 1989 – 22000 PLN – Wrocław

Mazda 929 HC pochodzi z generacji, którą wielu kierowców wspomina doskonale. Po kilkudziesięciu latach pogoni za Europą i USA, samochody japońskie na przełomie lat 80-tych i 90-tych należały do światowej czołówki pod względem trwałości mechanicznych rozwiązań. Choć marka słynęła z awangardowych rozwiązań (jak stosowanie silników Wankla), tu mamy układ nad wyraz konserwatywny – duża 4-cylindrowa jednostka i napęd na tylne koła. Samochód ma symboliczny przebieg i nie posiada korozji. Ciekawostką jest, że pod tą samą nazwą oferowano równolegle na różnych rynkach dwa nadwozia – w ogłoszeniu to mniejsze, mierzące 469 cm, czyli 24 cm mniej niż dłuższa i szersza wersja hardtop (z drzwiami bez ramek).
Czytaj dalej

Mercedes 560 SEL Carat by Duchatelet Diamond 1989 – 195000 PLN – Wrocław

Belgijska firma Carat by Duchatelet wyspecjalizowała się w modyfikacjach samochodów Rolls Royce i Mercedes. W szalonych latach 80-tych wyróżniało ją to, że całą swoją uwagę wkładała w możliwie luksusowe wyposażenie wnętrza, zewnętrzny wygląd zostawiając niemal nietknięty. Mercedes 560 SEL Carat by Duchatelet Diamond na pierwszy rzut oka wyróżnia się jedynie przedłużonym rozstawem osi, zmienionymi felgami i niesamowitym lakierem, nakładanym niegdyś w 48 warstwach. Niewyobrażalne bogactwo skrywa się w jego wnętrzu. Odnajdziemy tu najwyższej jakości skóry, egzotyczne drewno, najnowocześniejszy ówcześnie sprzęt elektroniczny i takie smaczki, jak złoty zegarek Cartier’a. Według sprzedającego sprzedawany egzemplarz jest jednym z zaledwie 17-tu zbudowanych. Sprowadzony został z Japonii, gdzie służył Yakuzie. Warto zapoznać się z pełnym opisem – w ciągu dwóch lat posiadania właściciel nie próżnował, badając historię samochodu.
Czytaj dalej

Volkswagen Corrado VR6 1994 – 45000 PLN – Wrocław

Jego agresywna sylwetka była strzałem w dziesiątkę, a wysuwany spojler przypominał rozwiązanie znane z Ferrari, a zachwycona publiczność domagała się jedynie wyższej mocy. Prośby zostały wysłuchane w 1991 roku. Volkswagen Corrado VR6 otrzymał dwa dodatkowe cylindry i 190 KM, co pozwoliło mu w pełni zasłużyć na obiegowe miano „volks-porsche”. Z powodu ograniczonej produkcji oraz zamiłowania do tuningu oraz szybkiej i niebezpiecznej jazdy wielu użytkowników, uszanowany i zachowany w oryginale egzemplarz to dziś prawdziwa rzadkość. Ten poliftowy egzemplarz wygląda przepięknie, ma niski przebieg i znajdował się pod stałą opieką serwisową. Wyposażony jest w skrzynię automatyczną, co w przypadku tego modelu wcale nie oznacza marnych osiągów (7,7 s do 100 km/h).
Czytaj dalej

Renault Clio V6 Phase 1 2002 – 174500 PLN – Wrocław

Renault Clio V6 zbudowane zostało dla największych miłośników marki. Nawiązując do kultowej wersji R5 Turbo, podobnie jak poprzednik otrzymało silnik umieszczony centralnie i diametralnie przebudowane nadwozie. Jego wyjątkowość można poczuć już po otwarciu potężnych drzwi i przekroczeniu pokaźnych rozmiarów progu. Dźwięk silnika pochodzący tuż zza pleców dopełni wrażenia egzotyki, dostępnego zazwyczaj tylko w supersportowych samochodach. W pierwszej fazie produkcji zbudowano jednynie 1513 sztuk, a ta oferowana przez klasykagatunku.pl z pewnością należy do najlepiej zachowanych na rynku. Cena tego samochodu póki co zrównała się z tą, którą niemal 20 lat temu wóz miał w salonach. Zważając na rynkowe tendencje i stopień pożądania tego modelu wśród kolekcjonerów, wartość tego wyjątkowego auta powinna stale rosnąć.
Czytaj dalej

Renault 19 1994 – SPRZEDANE

Renault 19 było następcą modelu 11 i zarazem ostatnim modelem marki oznaczonym numerem. Opracowane przez włoskiego stylistę Giorgetto Giugiaro, było aerodynamiczne, modne i nowoczesne. Na rynku odniosło ogromny sukces, w ciągu jedenastu lat produkcji sprzedano ich niemal 6 milionów. Nabywcy chwalili komfort samochodu, praktyczność nadwozia, niezawodność oraz po latach – odporność na korozję. Ten egzemplarz pochodzi z drugiej fazy produkcyjnej i zwraca uwagę doskonałym stanem zachowania. Samochód ma przebieg zaledwie 12 tysięcy kilometrów, oryginalną powłokę lakierniczą oraz idealnie zachowane wnętrze. Może być ciekawą propozycją dla użytkowników, którzy nie akceptują przeładowanych elektroniką nowoczesnych samochodów.
Czytaj dalej

Mercedes 190E W201 1989 – 29500 PLN – Wrocław

W swoich proporcjach jest wyważony, w kształtach ponadczasowy i nie sposób go pomylić z jakąkolwiek inną marką. Baby Benz, czyli Mercedes 190E W201, popularność na rynku zdobył ogromną. Na co dzień wciąż sprawdzić się może znakomicie, lecz egzemplarz taki jak ten zdarza się jeden na kilka tysięcy. Jedynie 67 tysięcy kilometrów przebiegu, wciąż pierwszy lakier bez najmniejszych obcierek czy śladów korozji, wręcz fabryczna prezencja. Mimo upływu 27 lat wciąż wygląda jak nowy, a utrzymanie go dalej w takim stanie to zadanie godne niemal muzealnego kustosza.
Czytaj dalej

BMW 540i Touring E34 1995 – 50000 PLN – Wrocław

Miłośnicy szybkiej jazdy i jak najlepszego czucia samochodu wiele by dali za widok tego kija w podłodze tak mocnego auta. Taki wybor jednak nie jest oczywisty dziś i nie był oczywisty 20 lat temu. BMW 540i Touring z manualną skrzynią biegów powstało w ilości zaledwie 499 sztuk w specyfikacji LHD. Gdy ograniczymy wybór do egzemplarzy w gustownym kolorze Orientblau z wnętrzem Leder Ultramarin, będziemy mówić jedynie o 5 sztukach. Ta jest pierwszą z dwóch zamówionych na rynku szwajcarskim. Po 21 latach i 277 tysiącach kilometrów przebiegu wciąż prezentuje się wyśmienicie. Moc 286 KM i spory bagażnik wciąż zachęcają do dalekich wycieczek.
Czytaj dalej

Audi 80 2.6 B4 1994 – SPRZEDANE

Audi 80 2.6 B4 od poprzedniej generacji nie różniło się spektakularnie. Inna, scalona z grillem maska silnika, zderzaki, błotniki, nieco zwiększony rozstaw osi, zmienione wnętrze. To co było nowością, to zainstalowane w tym nadwoziu po raz pierwszy silniki V6. Więcej mocy i charakteru, ale też wciąż doskonale zabezpieczona przed korozją karoseria i trwała mechanika. Zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem nawet po ponad 20 latach może sprawić wiele radości.
Czytaj dalej