Klasyka Gatunku

Chcielibyśmy aby zakup klasycznego samochodu był dla Ciebie podróżą w czasie do lat młodości lub realizacją długo odkładanych motoryzacyjnych marzeń. Nasze auta prezentują świeżość taką jak przed laty. Są naszą wizytówką gdziekolwiek się pojawią. Wyróżniają się stanem zachowania na tle innych. Każdy z importowanych pojazdów jest w czołówce najlepszych egzemplarzy danego modelu dostępnych na rynku. Nie znajdziesz u nas wątpliwej jakości pojazdów. Gwarantujemy prawdziwość przebiegu, samochody są rzetelnie i drobiazgowo sprawdzone pod kątem braku manipulacji wskazań licznika. Posiadają kompletną historię serwisową. Często pochodzą bezpośrednio z rak pierwszych właścicieli. Przed sprzedażą stan mechaniczny i wizualny jest weryfikowany aby spełnił nasze wymogi. Staramy się, abyś odebrał od nas pojazd gotowy do jazdy, wolny od możliwych usterek, czysty jak w salonie. Szczegółowy zakres wykonanych prac znajdziesz czytając treść ogłoszenia. W jednym miejscu we Wrocławiu posiadamy kilkadziesiąt samochodów, dostępnych do oglądania po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Nie wszystkie nasze auta zobaczysz w ogłoszeniach, niektóre dopiero podczas wizyty u nas. 1000 m2 powierzchni garażowej, dwa kilometry od zjazdu z autostrady A4. Na życzenie sprzedawane samochody mogą zostać przed zakupem udostępnione do sprawdzenia w dowolnym miejscu czy dowiezione pod dom. Istnieje możliwość znalezienia pojazdu według Twoich wytycznych. Każdy samochód posiada wykonane kompletne opłaty związane z importem. W cenie z ogłoszenia każdy pojazd jest wydawany zatankowany do pełna. Zapraszamy do kontaktu ! Michał (+48) 791 515 905 / Aleksander (+48) 698 848 416 / info@klasykagatunku.pl We speak English / Wir sprechen Deutsch / Parliamo Italiano Zobacz co się u nas dzieje a potem udostępnij: www.facebook.com/klasykagatunkupl

Mercedes C 200 Kompressor W203 2000 – 42500 PLN – Wrocław

Ten Mercedes C 200 Kompressor W203 to 17-letni samochód, który wygląda jak nowy. Nie posiada śladów zużycia, korozji, zatajonych wad. Posiada przebieg zaledwie 10 tysięcy kilometrów, pełną dokumentację wraz z kompletem 3 kluczyków. Nie wymaga żadnego wkładu, jest gotowy do jazdy. Druga generacja C-klasy produkowana była w latach 2000-06, w pierwszej fazie produkcji model C 200 Kompressor wyposażony był w dwulitrowy silnik M111 o mocy 163 KM, który był zdolny rozpędzić go do 230 km/h i osiągnąć pierwszą setkę w 9,3 s. Choć nie jest to klasyk, dla tak zachowanych samochodów zawsze znajdzie się miejsce na tej stronie.
Czytaj dalej

BMW 535i E39 1997 – 33000 PLN – Wrocław

BMW 535i E39 to samochód w którym czuć klasę i moc. Silnik 3.5 l V8 pozwala już na zgodną z duchem marki, całkiem dynamiczną jazdę, choć patrząc na stan zachowania samochodu odnosi się wrażenie, że pierwszy i jedyny szwajcarski właściciel zbyt często z niej nie korzystał. Ten samochód ma 7,7 s do setki i w sezonie zimowym każdy zakręt może brać bokiem… ale ten egzemplarz zimy spędzał po prostu w garażu. Imponująca powściągliwość, dzięki której możemy dziś podziwiać youngtimera zachowanego w pełni oryginalnym stanie.
Czytaj dalej

BMW 735i E65 2004 – 78000 PLN – Wrocław

BMW 735i E65 to pierwsze dziecko epoki Chrisa Bangle’a w BMW. Samochód futurystyczny, wizjonerski, łamiący dotychczasowe schematy, w niczym nie przypominający swojego poprzednika, modelu E38. To tu debiutował system iDrive, umożliwiający sterowanie wieloma funkcjami samochodu z pomocą menu i drążka umieszczonego w miejscu tradycyjnie zarezerwowanym na dźwignię zmiany biegów. Na pewno nie da się odmówić tej „Siódemce” niezrównanego komfortu i doskonałego wyciszenia. W wersji 735i pod maską odnajdziemy silnik V8 o pojemności 3,6 l, łączący dobre osiągi z rozsądnym spalaniem (średnio ok. 10-11 l/100 km). To wciąż jest doskonałe narzędzie do pokonywania długich tras, które stylistycznie się nie starzeje. Z przebiegiem zaledwie 31 tys. km nadal wygląda jak nowe.
Czytaj dalej

BMW 740i M-Sport E38 1997 – 60000 PLN – Wrocław

Pakiet wyposażenia M-Sport dla BMW 740i E38 składał się zaledwie z kilku elementów. 18-calowe felgi M-parallel, elektrycznie regulowane siedzenia sportowe z pamięcią, kierownica M i wykończenia nadwozia Shadowline. Niby niewiele, lecz gwarantuje mu absolutnie fenomenalny i sportowy sznyt. Bez prężenia muskułów i krzykliwego tuningu. Bez zmiany zderzaków, dodatkowych progów i spojlerów. Prostota i najwyższy kunszt zawarte w jednym projekcie, do elegancji którego nie udało się już zbliżyć nigdy później. Taki wóz zachowany w perfekcyjnym stanie to nie tylko ozdoba garażu i fantastyczne wrażenia z jazdy, ale też gwarancja przyszłego wzrostu wartości.
Czytaj dalej

Fiat 131 Mirafiori 1979 – 25000 PLN – Wrocław

Fiat 131 Mirafiori… w czasach PRL’u już sama nazwa jego nazwa wzbudzała podziw. Wzięła się od nazwy jednej z dzielnic Turynu, w której te samochody były produkowane. W Polsce kojarzyła się z niedostępnością, luksusem, egzotyką. Nie bez powodu pseudonim „Mirafiori” nosiła luksusowa prostytutka z kultowego serialu „07 zgłoś się”. Dziś z znaleźć idealny egzemplarz Fiata 131 jest jeszcze trudniej, niż 35 lat temu. Jeżeli się uda, szczęśliwie czeka nas wydatek mniejszy, niż w owym czasie, kiedy za kilkuletnie Mirafiori należało wydać ok. 40-50 średnich miesięcznych pensji. To z ogłoszenia prezentuje się fantastycznie. Choć wersja wyposażeniowa jest skromna, a silnik najmniejszy, w całości rekompensuje to przepiękna kolorystyka i doskonały stan zachowania samochodu.
Czytaj dalej

Subaru SVX 1994 – 20000 PLN – Wrocław

Uogólniając, epoka lat 90-tych była w motoryzacji okresem stylistycznej nijakości. Sylwetki samochodów rzeźbiła aerodynamika i w owym czasie w większości traciły one indywidualne cechy i zaczęły się do siebie upodobniać. Z głównego nurtu z pewnością w sposób wybitny wybija się po latach ta sylwetka. Subaru SVX to dzieło geniuszu Giorgetto Giugiaro. Nie brak tu stylistycznych nawiązań do awiacji, np. w charakterystycznym sposobie otwierania szyb. Wówczas niezwykle futurystyczne, nigdy nie osiągnęło wielkiej popularności. Po części wina to małej popularności marki – przed epoką Imprezy Subaru kojarzono głównie z niewielkimi autami miejskimi i dostawczymi. Luksusowe coupe nie było tym, czego spodziewano się pod znakiem plejad. Ci którzy się zdecydowali, mieli wiele radości z doskonałego silnika typu bokser i stałego napędu na cztery koła.
Czytaj dalej

Renault Clio V6 Phase 1 2000 – 174500 PLN – Wrocław

Renault Clio V6 zbudowane zostało dla największych miłośników marki. Nawiązując do kultowej wersji R5 Turbo, podobnie jak poprzednik otrzymało silnik umieszczony centralnie i diametralnie przebudowane nadwozie. Jego wyjątkowość można poczuć już po otwarciu potężnych drzwi i przekroczeniu pokaźnych rozmiarów progu. Dźwięk silnika pochodzący tuż zza pleców dopełni wrażenia egzotyki, dostępnego zazwyczaj tylko w supersportowych samochodach. W pierwszej fazie produkcji zbudowano jednynie 1513 sztuk, a ta oferowana przez klasykagatunku.pl z pewnością należy do najlepiej zachowanych na rynku. Cena tego samochodu póki co zrównała się z tą, którą niemal 20 lat temu wóz miał w salonach. Zważając na rynkowe tendencje i stopień pożądania tego modelu wśród kolekcjonerów, wartość tego wyjątkowego auta powinna stale rosnąć.
Czytaj dalej

Mercedes 420 SEL W126 1989 – 61000 PLN – Wrocław

Mercedes 420 SEL W126 może zaoferować wiele. Ponadczasowa sylwetka projektu Bruno Sacco, cichy szmer ośmiu cylindrów, fantastyczny komfort miękkich welurowych foteli i bogate wyposażenie, obejmujące klimatyzację i podgrzewanie wszystkich siedzeń. Co szczególnie ujmujące, ta przedłużona wersja niemieckiej limuzyny ma ciągle pierwszy lakier i symboliczny przebieg. Zestawiając cenę z etykietami, które możemy spotkać na podobnych egzemplarzach na rynku niemieckim, wniosek jest tylko jeden – warto, jeżeli celujemy tylko w najlepsze egzemplarze.
Czytaj dalej

Mazda 929 HC 1989 – 22000 PLN – Wrocław

Mazda 929 HC pochodzi z generacji, którą wielu kierowców wspomina doskonale. Po kilkudziesięciu latach pogoni za Europą i USA, samochody japońskie na przełomie lat 80-tych i 90-tych należały do światowej czołówki pod względem trwałości mechanicznych rozwiązań. Choć marka słynęła z awangardowych rozwiązań (jak stosowanie silników Wankla), tu mamy układ nad wyraz konserwatywny – duża 4-cylindrowa jednostka i napęd na tylne koła. Samochód ma symboliczny przebieg i nie posiada korozji. Ciekawostką jest, że pod tą samą nazwą oferowano równolegle na różnych rynkach dwa nadwozia – w ogłoszeniu to mniejsze, mierzące 469 cm, czyli 24 cm mniej niż dłuższa i szersza wersja hardtop (z drzwiami bez ramek).
Czytaj dalej

Audi 80 2.6 B4 1994 – 25000 PLN – Wrocław

Audi 80 2.6 B4 od poprzedniej generacji nie różniło się spektakularnie. Inna, scalona z grillem maska silnika, zderzaki, błotniki, nieco zwiększony rozstaw osi, zmienione wnętrze. To co było nowością, to zainstalowane w tym nadwoziu po raz pierwszy silniki V6. Więcej mocy i charakteru, ale też wciąż doskonale zabezpieczona przed korozją karoseria i trwała mechanika. Zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem nawet po ponad 20 latach może sprawić wiele radości.
Czytaj dalej