Archiwum kategorii: Klasyka Gatunku

Klasyka Gatunku to obszerna oferta samochodów, w wyjątkowym na tle innych stanie zachowania. Od 2007 roku przez nasze ręce przeszło ponad 1000 pojazdów importowanych z krajów Europy, Azji, Bliskiego Wschodu oraz USA. Przed sprzedażą stan mechaniczny i wizualny jest weryfikowany według najlepszej wiedzy do momentu, aż spełni nasze wymogi. Mając do czynienia z wiekowymi autami dokładamy starań, abyś odebrał od nas pojazd gotowy do jazdy, wolny od możliwych usterek, czysty jak w salonie. Szczegółowy zakres wykonanych prac znajdziesz czytając treść ogłoszenia. Gwarantujemy oryginalność przebiegu, sprzedajemy samochody z możliwie najbardziej kompletną historią serwisową, jednoznacznie potwierdzającą jego prawdziwość. W większości zakupione bezpośrednio z rąk pierwszych lub wieloletnich właścicieli. Na życzenie każdy z nich, przed zakupem może zostać udostępniony do sprawdzenia w dowolnym miejscu, a po zakupie dowieziony pod dom. W stałej ofercie posiadamy setkę pojazdów, dostępnych do oglądania w jednym miejscu. Wyszukujemy, a następnie importujemy pojazdy na zamówienie. Chętnie udzielimy porad w wyborze odpowiedniego egzemplarza a także pomocy językowej, w procedurach celnych i transporcie. Każdy samochód z oferty posiada wykonane kompletne opłaty związane ze sprowadzeniem na teren RP. Ponadto w cenie z ogłoszenia jest wydawany zatankowany do pełna. Zapraszamy do oglądania samochodów w podwrocławskiej miejscowości Milejowice, 1,5 km od zjazdu z autostrady A4 w kierunku na Wrocław Wschód / Strzelin. Samochody pokazujemy tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty. Prosimy o kontakt telefoniczny przed przyjazdem. Michał (+48) 791 515 905 / Aleksander (+48) 698 848 416 / Daniel (+48) 661 737 676 / info@klasykagatunku.pl Zobacz co się u nas dzieje a potem udostępnij: www.facebook.com/klasykagatunkupl

Mercedes 300CE C124 1988 – SPRZEDANY

Mercedes 300CE C124 to samochód absolutnie ponadczasowy. Pasuje do każdego kierowcy niezależnie od wieku, jeżeli tylko zdołał on dojrzeć do jazdy spokojnej i kulturalnej. W jego czerwonym, tapicerowanym miękkim welurem wnętrzu można poczuć się jak w salonie babci… do której zresztą ten Mercedes przez całe swoje życie należał. Swoją drogą, czy ukończenie 83 lat to wystarczający powód, by zrezygnować już z jazdy, nawet takim samochodem?
Czytaj dalej Mercedes 300CE C124 1988 – SPRZEDANY

Mercedes 190E W201 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 190E W201 w roku 1992 czuł już oddech nadchodzącej C-klasy. Nikt wtedy jeszcze nie spodziewał się, że zmiana modelu po latach zostanie uznana za krok wstecz. Baby-Benz w latach 80-tych przebojem wdarł się na rynek, łącząc doskonałą jakość wykonania i mechaniki z aerodynamiczną sylwetką, którą nie sposób było pomylić z inną marką. Dziś zakup zadbanego egzemplarza z niewysokim przebiegiem to zakup bez ryzyka. Zarówno koszty zakupu, jak i eksploatacji będą niewysokie, a na co dzień sprawdzi się znakomicie.
Czytaj dalej Mercedes 190E W201 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 300 D Turbo W124 1989 – SPRZEDANY

Najlepsze auto z najlepszym silnikiem. Ci, którzy nie gonią za setkami koni mechanicznych i ekstremalnymi doznaniami z jazdy znajdują w tym modelu nirwanę. Mercedes 300 D Turbo W124 to samochód, który może z powodzeniem stanąć do porównania z dowolnym aktualnie produkowanym samochodem. Dzięki turbosprężarce jest wystarczająco szybki, pali rozsądnie, jest niezwykle wygodny i fantastycznie trwały. Według mnie to jedyny samochód z lat 80-tych, który nadal sprzedawałby się świetnie, gdyby wciąż był w produkcji. Egzemplarz w pierwszym lakierze i z przebiegiem ledwie 140 tysięcy kilometrów na rynku pojawia się nieczęsto.
Czytaj dalej Mercedes 300 D Turbo W124 1989 – SPRZEDANY

Mercedes E280 W124 1995 – SPRZEDANY

Mercedes E280 W124 w dobrych rękach nawet po 20 latach może zachwycać swoim nieskazitelnym stanem. To samochód, w którym nie sposób ocenić przebieg patrząc na zużycie elementów wyposażenia wnętrza… jeżeli przy 240 tysiącach potwierdzonego przebiegu wygląda niemal tak, jakby przebiegu nie miał żadnego. W wersji z silnikiem M104 to propozycja dla tych, którzy lubią gdy auto żwawo reaguje na pedał przyspieszenia, zadowalając się przy tym przyzwoitą ilością spalanej benzyny.
Czytaj dalej Mercedes E280 W124 1995 – SPRZEDANY

Mazda 323 LX 1985 – SPRZEDANA

Taki wóz jako żywo przywołuje wspomnienia, gdy takiego Japończyka mogliśmy sprawić sobie w Peweksie. Fabryczny stan i zaledwie 19 km na liczniku w klasycznym już hatchbacku robi piorunujące wrażenie. Ta Mazda 323 LX jest perfekcyjna zarówno pod kątem wizualnym, jak i mechanicznym. To kolejna oferta na Giełdzie klasyków zdobyta w szwajcarskim salonie i oferowana we Wrocławiu.
Czytaj dalej Mazda 323 LX 1985 – SPRZEDANA

Fiat 500 1966 – SPRZEDANY

Fiat 500 to wóz, który budzi uśmiech wszędzie, gdzie się pojawi. To samochód skrajnie prosty w budowie, genialny projekt, z którego obsługą poradzi sobie każdy, niezależnie od wcześniejszych motoryzacyjnych doświadczeń. Rok ’66 to środkowy okres produkcji, w którym samochód otrzymał już drzwi otwierane w tradycyjny sposób i mocniejszy silnik, pozwalający na bezstresową jazdę we współczesnym ruchu. Dziś to jeden z najtańszych w odbudowie pełnoprawnych klasyków, choć przy tym z ogłoszenia przydałoby się jeszcze zadbać o zgodność detali z rocznikiem.
Czytaj dalej Fiat 500 1966 – SPRZEDANY

Mazda 626 GLX 1986 – SPRZEDANA

Heinz Macchi z pewnością był ekscentrykiem… ukrycie przed światem około 90 fabrycznie nowych samochodów nie należy do popularnych pomysłów. Potencjalni klienci przez lata byli odprawiani z kwitkiem, a samochody utrzymywane w stanie gotowym do ruchu. Po 30 latach życie pisze dalszą część historii – syndyk rozsprzedał kolekcję, Mazdy rozjechały się po świecie, trafiając między innymi do Wrocławia. Tu i teraz propozycja wydaje się być nad wyraz interesująca. Mazda 626 GLX w końcu ładniejsza jest od dajmy na to nowej Dacii Logan, prawda?
Czytaj dalej Mazda 626 GLX 1986 – SPRZEDANA

Mercedes 190E W201 1991 – SPRZEDANY

Początek lat 90-tych to ostatni moment w motoryzacji, kiedy mogliśmy sobie pozwolić na pełną swobodę przy zamawianiu kolorystyki naszego wymarzonego Mercedesa. Dziś we wnętrzach królują szare tworzywa, wówczas do tapicerki dobierany był odpowiedni kolorystycznie zestaw tworzyw na boczki drzwi, słupki, a nawet uszczelki. Jesteś miłośnikiem czerwieni? Proszę bardzo. Oto absolutnie szalony Mercedes 190E W201 w kolorze miłości – 512 Almandinrot z wnętrzem Mittelrot.
Czytaj dalej Mercedes 190E W201 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 200 W123 1978 – SPRZEDANY

Beczka kompletnie oczarowała zachodnioniemiecką klasę średnią, stając się najlepiej sprzedającym się samochodem na rynku. O tym jak wysoka była kondycja ówczesnego społeczeństwa świadczy fakt, że nie jest to przecież samochód małolitrażowy ani mały hatchback, lecz wygodna i komfortowa limuzyna. Wyprodukowano ich w sumie aż 2696915, a oferowana w ogłoszeniu skromna gaźnikowa 200-tka powstała w pierwszej serii (’76-’80) w ilości 158772 sztuk. Mimo tak ogromnego nakładu, większość z tych wytrzymałych wozów została kompletnie wyeksploatowana w krajach wschodniej Europy, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Taki okaz – to dziś już rzadkość.
Czytaj dalej Mercedes 200 W123 1978 – SPRZEDANY

BMW 316 E21 1980 – SPRZEDANE

Posiadanie klasyka w stanie “jak nowy” należy do najwspanialszych doświadczeń motoryzacyjnych, niezależnie od tego, jak skromnym jest modelem. BMW 316 E21 posiada co prawda tylko cztery cylindry, lecz i tak gwarantuje osiągi, o których właściciele polskich pojazdów z epoki PRLu mogli tylko pomarzyć. Cena? Cóż, u niemieckiego dealera za podobny egzemplarz można zostawić zawsze podobną kwotę, ale w euro.
Czytaj dalej BMW 316 E21 1980 – SPRZEDANE