Lancia Delta HF HPE Turbo 1996 – SPRZEDANA

Lancia Delta HF HPE Turbo to najmocniejsza, trzydrzwiowa wersja modelu Delta drugiej generacji. Pod jej maską odnajdziemy legendarny silnik Lamprediego, w 16-zaworowej wersji doładowanej turbosprężarką. W tej wersji silnikowej powstało ich zaledwie 2450 sztuk. Modeli Evo 500, z charakterystycznym, agresywnym pakietem stylistycznym firmy MS Design, z fabryki wyjechało jedynie 500. Ospojlerowanie to było dostępne także w indywidualnej sprzedaży, i skorzystał z tego jeden z właścicieli tego egzemplarza, upodobniając go do tej najbardziej kultowej wersji modelu. Bogate jest wyposażenie, obejmujące kubełkowe fotele Recaro z Alcantary, elektryczne sterowane szyby, szyberdach i lusterka. Dodatkowo Lancia przeszła kurację wzmacniającą, zamiast seryjnych 186 KM mamy tu do dyspozycji około 240 KM.

Lancia Delta HF HPE Turbo
Rocznik: 1996
Przebieg: 205000 km
Pojemność: 1998 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 240 KM

Wyposażenie:
– fotele kubełkowe Recaro Alcantara,
– poduszka powietrzna,
– wspomaganie kierownicy,
– szyberdach elektryczny,
– elektryczne szyby,
– elektryczne ustawianie i składanie lusterek,
– radio mp3,
– światła przeciwmgielne,
– centralny zamek

Lancia Delta HF Evo 500 HPE Turbo 96, kolor Rosso Monza z palety Ferrari, blacha ocynk.

Wystawiam do sprzedaży wyjątkowe i rzadkie auto, jakim jest ta piękna, czerwona Włoszka na czarnych Speedline Integrale 17″, ze wzmocnionym silnikiem, w pakiecie stylistycznym „Evo 500” z M/S Design.
Auto osobiście sprowadziłem ze Szwecji i przejechałem ponad 3000 km bez zarzutu.

Fabrycznie Lancia posiada 193 KM w silniku 2.0 z turbodoładowaniem oraz dyferencjałem LSD, tzw. szperą.
Ten sam silnik, który występuje w legendarnej Lancii Delta HF Integrale.

Wnetrze zachowane w dobrym stanie, fotele kubelkowe Recaro Alcantara, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, szyberdach elektryczny, elektryczne szyby, elektryczne ustawianie i skladanie lusterek, radio mp3, swiatla przeciwmgielne, centralny zamek, komplet dokumentow oraz paragonow z ostatnich dzialan.

Z dodatków niefabrycznych m.in.:
– większy intercooler
– układ wydechowy + downpipe w całości z nierdzewki,
– kolektor sportowy,
– dolot + filtr sportowy,
– sportowe wzmocnione sprzęgło,
– wskaźnik doładowania.

Moc szacuję na ok. 240 KM. Hamownia powie prawdę, ale to już zostawiam przyszłemu właścicielowi.

Lancia po dużym serwisie, przygotowana do sezonu.
– zalana olejem Mobil1,
– wymieniony olej w skrzyni,
– nowe filtry powietrza, paliwa, oleju, kabinowy,
– wymiana linki hamulca ręcznego,
– zacisk hamulcowy tył prawy,
– nowe tarcze hamulcowe,
– łożysko lewy tył,
– wymiana oleju w skrzyni.

Do stanu idealnego trzeba ją jeszcze trochę dopieścić, przede wszystkim lakierniczo (dach wyblakły od słońca).

Auto używane weekendowo.