Lancia Delta HF Integrale 1988 – 79900 PLN – Poznań

Królowa jest tylko jedna, a w rajdach samochodowych przełomu lat 80-tych i 90-tych jej imię brzmiało Lancia Delta. W sezonach 1985–1992 różne odmiany Delty pozwoliły odnieść 49 zwycięstw w różnych eliminacjach Rajdowych Mistrzostw Świata i jednocześnie sześć razy z rzędu otrzymać mistrzostwo świata w kategorii producentów (1987–1992). Lancia Delta HF Integrale z 8-zaworowym silnikiem na topie była w 1988 roku, kiedy za jej sterami swoje pierwsze Mistrzostwo Świata zdobył Massimo ‘Miki’ Biasion. Piękne w owych czasach było to, że niemal identyczne auto każdy mógł kupi salonie. Poszerzenia nadwozia i solidnie poprzecinana wlotami powietrza maska skrywały napęd na 4 koła i doskonały silnik DOHC Lamprediego wzmocniony turbosprężarką. We wnętrzu fotele Recaro i deska z taką ilością wskaźników, że można dostać zawrotu głowy. Jeżeli założymy, że włoska motoryzacja to sport i emocje, ten model wpisuje się w ten model perfekcyjnie. Zadbany, bezwypadkowy egzemplarz wolny od korozji to dziś nieczęsty widok na rynku, z pewnością warty inwestycji.

Lancia Delta HF Integrale
Rocznik: 1988
Przebieg: 177000 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 184 KM

Cena: 79900 PLN

Samochód sprowadzony z Teneryfy, odkupiony od drugiego właściciela (rok urodzenia 1958), który posiadał go 22 lata. Wyjątkowo zadbany i szanowany egzemplarz – jeden z kilku samochodów klasycznych w garażu poprzedniego właściciela. Samochód cały czas używany weekendowo i zawsze garażowany. Dzięki temu, a także dzięki wyjątkowo suchemu i ciepłemu klimatowi zachowany w doskonałym stanie i bez grama rdzy. Samochód z bardzo bogatą historią serwisową, plikiem faktur, przeglądów itp. W kraju poddany profesjonalnemu detalingowi w firmie DR Tomson

Lakier/blacharka: Na całym samochodzie drugi lakier. Brak śladu napraw powypadkowych. Brak ognisk korozji. Progi i podłoga samochodu zachowane w doskonałym stanie. Na kilku elementach minimalne wgniotki i mankamenty lakiernicze. Na uwagę zasługuje doskonały stan zachowania podwozia i wszystkich elementów konstrukcyjnych – nie ma na nim nawet śladu korozji.

Wnętrze: Bardzo ładnie zachowane w oryginalnym stanie, w pełni kompletne. Jedynie na fotelu kierowcy widać niewielkie przetarcia materiału. Fotele są nie przełamane, sprawne i nie były poddawane renowacji – są w oryginalnym stanie.
Silnik/napęd: Zarówno napędy jak silnik pracują bardzo dobrze. Wszystko na bieżąco serwisowane (pełna historia serwisu). Silnik legitymuje się odpowiednia mocą, a skrzynia jest precyzyjna nawet przy szybszej zmianie biegów.

Zawieszenie: Brak luzów i oznak większego zużycia. Samochód stabilny także przy większych prędkościach.

Koła/opony/hamulce: Oryginalne felgi w bardzo ładnym stanie. Komplet czterech, nowych opon Bridgestone Potenza. Hamulce w pełni sprawne.

Telefon: +48 535 987 638
Miejscowość: Poznań