Archiwum kategorii: Lancia

Lancia Delta S4 Stradale 1985 – SPRZEDANA

Nieczęsto decydujemy się na pokazanie samochodów, o których już wiemy, że zostały sprzedane, ale skoro już przy Lancii jesteśmy, nie mogliśmy sobie podarować. Lancia Delta S4 zastąpiła model 037, by skutecznie konkurować w grupie B. Została wyposażona w to, czego najbardziej brakowało poprzedniczce, czyli napęd na wszystkie koła. To konstrukcja ściśle wyczynowa, która z seryjną Deltą nie miała praktycznie nic wspólnego, lecz dzięki ówczesnym przepisom FISA, mamy to szczęście, że firma została zmuszona do wypuszczenia krótkiej serii homologacyjnej. Stąd wersja Stradale, która powstała w zaledwie 200 sztukach i porównując do konkurencji… zaskakiwała elegancją wnętrza. Włosi nie potrafią bez niej żyć.
Czytaj dalej Lancia Delta S4 Stradale 1985 – SPRZEDANA

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Verde York 1992 – SPRZEDANA

Bardzo lubimy wersje specjalne już specjalnych aut, a taką właśnie jest Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Verde York. To rajdowa legenda w przepięknym zestawieniu kolorystycznym – York Green 344 i szampańska skóra w środku. Wyprodukowano ją w serii liczącej zaledwie 200 sztuk dla uczczenia zdobycia tytułu rajdowego mistrza świata konstruktorów (szóstego z rzędu). Technicznie jest zgodna z wersją Evoluzione I, osiągając 210 KM z 2-litrowej 16-zaworowej jednostki. I jak tu się nie zakochać?
Czytaj dalej Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Verde York 1992 – SPRZEDANA

Lancia Delta HF Integrale Evo 2 – 1995 – SPRZEDANA

Lancia Delta HF Integrale, która wyjątkowo cieszy oczy. Evo 2 to ostatnia, najbardziej rozwojowa wersja rajdowej legendy. Pierwsza Evo była podstawą do budowy homologowanej rajdówki, kolejna została wyposażona przez wymogi rynku w katalizator, ale bez obawy – zmieniony układ zasilania i większa turbosprężarka pozwoliły po raz kolejny poprawić osiągi. Doskonały napęd na cztery koła dzięki niskiej masie i mocy 215 KM katapultował Lancię do setki w 5,5 s. Ceny zaniedbanych egzemplarzy Evo zaczynają się od 10000 euro, te w pełni oryginalne są już dwa razy droższe, ale przedstawimy Wam perełkę – auto w doskonałym stanie, sfotografowane przez brytyjski komis w studio fotograficznym. Zachwyca stanem lakieru i charakterystycznymi dla Evo poszerzeniami. BTW. kierunek brytyjski jest warty zbadania przy poszukiwaniach Integralki – podobnie jak E30 M3 wszystkie miały kierownicę z lewej strony.
Czytaj dalej Lancia Delta HF Integrale Evo 2 – 1995 – SPRZEDANA