Archiwum kategorii: Lexus

Lexus LS 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus LS 400 jest owocem trwającego 6 lat projektu, przy którym pracowało niemal 4 tysiące osób. 25 lat później możemy śmiało stwierdzić, że był to nie tylko wielki rozmach, ale i ogromny sukces. Jego silnik V8 miał w założeniu oferować osiągi 8-cylindrowej konkurencji przy spalaniu właściwym dla podstawowych w klasie jednostek 6-cylindrowych. Za punkt odniesienia służyły silniki Mercedesa i BMW, a cel został osiągnięty. Niejako przy okazji zapewniono doskonałe wyważenie jednostki, która uruchomiona bez problemu potrafił utrzymać na sobie monetę ustawioną na sztorc. Po zajęciu miejsca we wnętrzu, Lexus okazuje się być prawdziwą limuzyną. Brzmi aksamitnie, mocy ma pod dostatkiem, a zawieszenie dba o właściwy odpoczynek pasażerów i kierowcy. Zakup zadbanego egzemplarza da wiele przyjemności, nawet w 26 lat po dacie jego produkcji.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus SC 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus SC 400 (wraz z modelem SC 300) debiutował na początku lat 90-tych, będąc ogromnym zaskoczeniem i sensacją na rynku. Nie było wcześniej samochodu, w którego stylistyce nie odnaleźlibyśmy ani jednej prostej, wszędzie królowały obłości i aerodynamika. Ekscytująca stylistyka złączyła się tutaj z równie fascynującą mechaniką. Zarówno ośmio-, jak i sześciocylindrowe jednostki od Lexusa stanowiły wówczas przedmiot podziwu użytkowników na całym świecie, a w luksusowym, dwudrzwiowym opakowaniu z pewnością nie był to samochód, którego spodziewano się po japońskim producencie. Mimo wysokich cen, model został przyjęty niezwykle ciepło zarówno przez prasę motoryzacyjną, jak i nabywców. To nigdy nie był przeciętny pojazd. Cokolwiek pomyślimy o nim dzisiaj, w swoim czasie Lexus SC zapierał dech w piersiach.
Czytaj dalej Lexus SC 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus LS400 1990 – 39000 PLN – Zdzieszowice

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego Lexus LS400 jest do dziś tak cenionym samochodem… odpowiedź nie jest trudna. Nad jego powstaniem pracowało 60 projektantów, 1400 konstruktorów, 2300 techników i 200 pracowników pomocniczych… i byli oni Japończykami. Zbudowali oni 450 prototypów nadwozia, prawie 900 prototypów silników i ponad 400 prototypowych pojazdów. Kierowcy testowi przejechali Lexusami 2,7 miliona kilometrów w skrajnych warunkach, od zimowej Europy aż po pustynie Arizony, Australii czy Arabii Saudyjskiej. To nie był przypadek, jego powstanie zostało okupione masą pracy i pieniędzy na badania i rozwój. Czy było warto tworzyć konkurencję dla Mercedesa, BMW czy Jaguara? My sądzimy, że tak. Dzięki temu dziś możemy się cieszyć tak niezwykłymi okazami, jak ten z ogłoszenia.
Czytaj dalej Lexus LS400 1990 – 39000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 400 1997 – 79000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 400 ma wszystko co trzeba, by cieszył w garażu i na drodze. Elegancki, komfortowy i dopracowany od A do Z, nie boi się żadnej konkurencji. Jego silnik V8 to dzieło sztuki, spalające mniej niż 6-cylindrowa konkurencja od Mercedesa, gwarantujące wyższą kulturę pracy i oferujące lepsze osiągi. W ciągu pierwszych czterech lat produkcji pierwszej generacji UFC 10/11 wyprodukowano ich 165 tysięcy. Jak na debiutującą markę i luksusowy segment – wynik imponujący, co nie zmienia faktu, że odnalezienie dziś egzemplarza w idealnym stanie, pachnącego fabryką, to nie lada wyzwanie. Ten ma przebieg jedynie 51000 km i prezentuje się zjawiskowo.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1997 – 79000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 400 UCF20 1998 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 UCF20 to druga generacja reprezentacyjnego modelu. Debiutował w 1994 roku, witając użytkowników przedłużonym rozstawem osi i zmodyfikowanym silnikiem V8. Wzmocniona została sztywność karoserii, poprawiona aerodynamika, zmodyfikowane zawieszenie i hamulce, udoskonalony system audio. W 1997 roku model przeszedł lifting, podczas którego zmodyfikowano przednią partię samochodu (nowe światła, halogeny w zderzaku) i zamontowano 5-biegową skrzynię automatyczną. Perfekcyjnie dopracowana konstrukcja nawet po dwóch dekadach może doskonale sprawdzać się w podróży. To świetna propozycja dla wszystkich, którzy nie znoszą małych, uturbionych silniczków. 4-litrowe V8 to dla prawdziwego motomaniaka zawsze jest prawidłowa odpowiedź.
Czytaj dalej Lexus LS 400 UCF20 1998 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 1996 – 27900 PLN – Poznań

Lexus LS 400 jest owocem 6-letniego projektu, przy którym pracowały 4 tysiące osób. Powstawał w japońskim dążeniu do perfekcji, bez oglądania się na koszty, z wiarą w końcowy sukces. Rezultat był olśniewający. Z zewnątrz elegancki, o właściwych proporcjach, nie miał nawet nuty ekstrawagancji. To były inne czasy niż dziś. Teraz najnowsze BMW musi przerażać wielkością swojego grilla, wówczas nie chodziło o to, by imponować komukolwiek, a jedynie dobrze wykonać powierzone zadania. Lexus gwarantował świetną jakość wykonania i doskonały komfort, lecz nie rzucał się w oczy. Był projektowany dla ludzi majętnych, lecz skromnych. Zakochać się można w sposobie, w jaki jeździ. 32-zaworowe V8 należy do najlepiej wyważonych konstrukcji w historii i zadowala się zdecydowanie mniejszą ilością paliwa, niż wskazywałaby pojemność silnika i spalanie konkurencji. Wynik 9 l/100 km przy autostradowych prędkościach zdecydowanie przekraczających te dozwolone w Polsce jest tu absolutnie na porządku dziennym. Nic nie stoi na przeszkodzie, by taki egzemplarz japońskiej limuzyny nabyć i eksploatować choćby dziś.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1996 – 27900 PLN – Poznań

Lexus LS 430 President 2006 – 42900 PLN – Toruń

Piękne brzmienie V8, pojemność 4,3 l i niemal 300 koni mechanicznych. Tutaj opakowane zostało w doskonale wyciszoną kabinę, pięknie wyściełaną skórą i drewnem, wyposażoną w doskonały sprzęt audio. Ta wersja przeznaczona została dla tych, którym nawet taki luksus wydawał się zbyt skromny. Lexus LS 430 President dodatkowo oferuje osobno regulowane, indywidualne fotele z masażami dla pasażerów tylnego rzędu, podłokietnik tylny z panelem sterującym oddzielnymi strefami klimatyzacji i systemem audio oraz małą lodóweczkę. W rezultacie powstała absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Poliftowy egzemplarz w pięknej konfiguracji kolorystycznej i właściwie zachowanym stanie, taki jak ten, nawet po kilkunastu latach wciąż imponuje.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2006 – 42900 PLN – Toruń

Lexus LS 430 President 2003 – 45900 PLN – Poznań

Lexus LS 430 President ma pod maską 8 cylindrów w układzie widlastym, ale to nie znaczy, że huk i warkot rozsadzą nam głowę, jak w amerykańskim muscle car. Ten samochód serca zdobywa w zupełnie inny sposób. To mistrz ogłady i gładkiego brzmienia, na którego silniku zdołasz ustawić monetę na sztorc w trakcie jego spokojnej pracy. Nie zachwycisz się nim patrząc na jego sylwetkę z dowolnej perspektywy. To jest po prostu opakowanie, stworzone w taki sposób, by jego prawdziwą wartość odkryć po zajęciu miejsca w kabinie, uruchomieniu doskonałego sprzętu audio, włączeniu klimatyzacji i wentylacji foteli w gorący dzień, oraz przejechaniu trasy choćby to miało być 1000 kilometrów w ciągu jednego dnia. Ta zdobyć serce może każdego klienta, o ile jest idealnie zachowanym egzemplarzem. Ten sprowadzony z Hiszpanii okaz w świetnie wyposażonej wersji President zdaje się być doskonałym kandydatem do zajęcia miejsca w garażu.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2003 – 45900 PLN – Poznań

Lexus LS 430 President 2005 – SPRZEDANY

Lexus LS 430 według wielu miłośników motoryzacji jest najlepszą limuzyną poprzedniej dekady, według innych – to wciąż doskonały samochód na co dzień, o ile tylko spędzacie w samochodzie dużo czasu. W wersji President odnajdziecie tu wiele udogodnień, by jazda była przyjemna i w pełni komfortowa. Aktywny tempomat, szyberdach, nagłośnienie Mark Levinson, osobno regulowane fotele, lodówka – japoński okręt wręcz rozpieszcza. Ten egzemplarz odkupiony został od pierwszego właściciela w Szwajcarii, który wiedział, jak o niego właściwie zadbać. Zadbany technicznie i wizualnie, sprawny i czysty, czeka na nowego właściciela we wrocławskim salonie KlasykaGatunku.pl.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2005 – SPRZEDANY