Archiwum kategorii: Lexus

Lexus SC 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus SC 400 (wraz z modelem SC 300) debiutował na początku lat 90-tych, będąc ogromnym zaskoczeniem i sensacją na rynku. Nie było wcześniej samochodu, w którego stylistyce nie odnaleźlibyśmy ani jednej prostej, wszędzie królowały obłości i aerodynamika. Ekscytująca stylistyka złączyła się tutaj z równie fascynującą mechaniką. Zarówno ośmio-, jak i sześciocylindrowe jednostki od Lexusa stanowiły wówczas przedmiot podziwu użytkowników na całym świecie, a w luksusowym, dwudrzwiowym opakowaniu z pewnością nie był to samochód, którego spodziewano się po japońskim producencie. Mimo wysokich cen, model został przyjęty niezwykle ciepło zarówno przez prasę motoryzacyjną, jak i nabywców. To nigdy nie był przeciętny pojazd. Cokolwiek pomyślimy o nim dzisiaj, w swoim czasie Lexus SC zapierał dech w piersiach.
Czytaj dalej Lexus SC 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus LS400 1990 – 35000 PLN – Zdzieszowice

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego Lexus LS400 jest do dziś tak cenionym samochodem… odpowiedź nie jest trudna. Nad jego powstaniem pracowało 60 projektantów, 1400 konstruktorów, 2300 techników i 200 pracowników pomocniczych… i byli oni Japończykami. Zbudowali oni 450 prototypów nadwozia, prawie 900 prototypów silników i ponad 400 prototypowych pojazdów. Kierowcy testowi przejechali Lexusami 2,7 miliona kilometrów w skrajnych warunkach, od zimowej Europy aż po pustynie Arizony, Australii czy Arabii Saudyjskiej. To nie był przypadek, jego powstanie zostało okupione masą pracy i pieniędzy na badania i rozwój. Czy było warto tworzyć konkurencję dla Mercedesa, BMW czy Jaguara? My sądzimy, że tak. Dzięki temu dziś możemy się cieszyć tak niezwykłymi okazami, jak ten z ogłoszenia.
Czytaj dalej Lexus LS400 1990 – 35000 PLN – Zdzieszowice

Lexus IS 200 2000 – 16500 PLN – Warszawa

Macie dość C-klas i opatrzonych trójek? Marzy wam się manualna, 6-biegowa skrzynia oraz napęd na tylną oś? Może spróbować zatem czegoś innego i wyróżnić się z tłumu? Proponujemy Lexusa IS 200. Ponadczasowa sylwetka, klasyczna czerń i design tylnych świateł, który stał się inspiracją dla producentów akcesoriów na rynku wtórnym. Tak, tak to właśnie “Lexus lights”, klasyka gatunku. We wnętrzu warto zwrócić uwagę nie tylko na zegary, których design przypomina zegarek naręczny. IS pierwszej generacji ma ciekawe chromowane elementy: metalowa kulka przekładni, nakładki na podstopnik i pedały, a także wykończenie progu. Silnik: R6 2.0 155 KM VVTi, czyli rzędowa szóstka ze zmiennymi fazami rozrządu, może dać wiele frajdy, a do tego wygoda i wyciszone wnętrze sprawią, że nawet żona na to pójdzie. Oryginalny stan zachowania, sprawność techniczna i płynność pracy podzespołów egzemplarza z ogłoszenia zachęcają do rozważenia tej propozycji.
Czytaj dalej Lexus IS 200 2000 – 16500 PLN – Warszawa

Lexus LS 400 1997 – 79000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 400 ma wszystko co trzeba, by cieszył w garażu i na drodze. Elegancki, komfortowy i dopracowany od A do Z, nie boi się żadnej konkurencji. Jego silnik V8 to dzieło sztuki, spalające mniej niż 6-cylindrowa konkurencja od Mercedesa, gwarantujące wyższą kulturę pracy i oferujące lepsze osiągi. W ciągu pierwszych czterech lat produkcji pierwszej generacji UFC 10/11 wyprodukowano ich 165 tysięcy. Jak na debiutującą markę i luksusowy segment – wynik imponujący, co nie zmienia faktu, że odnalezienie dziś egzemplarza w idealnym stanie, pachnącego fabryką, to nie lada wyzwanie. Ten ma przebieg jedynie 51000 km i prezentuje się zjawiskowo.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1997 – 79000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 430 President 2006 – 42900 PLN – Toruń

Piękne brzmienie V8, pojemność 4,3 l i niemal 300 koni mechanicznych. Tutaj opakowane zostało w doskonale wyciszoną kabinę, pięknie wyściełaną skórą i drewnem, wyposażoną w doskonały sprzęt audio. Ta wersja przeznaczona została dla tych, którym nawet taki luksus wydawał się zbyt skromny. Lexus LS 430 President dodatkowo oferuje osobno regulowane, indywidualne fotele z masażami dla pasażerów tylnego rzędu, podłokietnik tylny z panelem sterującym oddzielnymi strefami klimatyzacji i systemem audio oraz małą lodóweczkę. W rezultacie powstała absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Poliftowy egzemplarz w pięknej konfiguracji kolorystycznej i właściwie zachowanym stanie, taki jak ten, nawet po kilkunastu latach wciąż imponuje.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2006 – 42900 PLN – Toruń

Lexus LS 400 1993 – 57500 PLN – Niemodlin

Lexus LS 400 jest owocem trwającego 6 lat projektu, przy którym pracowało niemal 4 tysiące osób. 25 lat później możemy śmiało stwierdzić, że był to nie tylko wielki rozmach, ale i ogromny sukces. Jego silnik V8 miał w założeniu oferować osiągi 8-cylindrowej konkurencji przy spalaniu właściwym dla podstawowych w klasie jednostek 6-cylindrowych. Za punkt odniesienia służyły silniki Mercedesa i BMW, a cel został osiągnięty. Niejako przy okazji zapewniono doskonałe wyważenie jednostki, która uruchomiona bez problemu potrafił utrzymać na sobie monetę ustawioną na sztorc. Po zajęciu miejsca we wnętrzu, Lexus okazuje się być prawdziwą limuzyną. Brzmi aksamitnie, mocy ma pod dostatkiem, a zawieszenie dba o właściwy odpoczynek pasażerów i kierowcy. Zakup zadbanego egzemplarza da wiele przyjemności, nawet w 25 lat po dacie jego produkcji.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1993 – 57500 PLN – Niemodlin

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

Lexus GS 430 2001 – 29900 PLN – Wrocław

Lexus GS 430 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji z silnikiem V8 mocy jest zawsze pod dostatkiem, a zużycie paliwa wręcz przyjemnie może zaskoczyć. Okaz wystawiony na sprzedaż ma obecnie jedynie 147 tysięcy kilometrów przebiegu i prezentuje się wyśmienicie.
Czytaj dalej Lexus GS 430 2001 – 29900 PLN – Wrocław

Lexus GS 430 2002 – 51000 PLN – Poznań

Lexus GS 430 to samochód klasy wyższej, świetnie wyciszony oraz wykonany, gwarantujący pierwszorzędne wrażenia z jazdy. Stanowi kwintesencję japońskiej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Ta prawdziwa oaza spokoju zapewnia komfort podróżowania na najwyższym poziomie, a zadowoleni z niej będą miłośnicy komfortu i luksusowych przestrzeni. Okaz wystawiony na sprzedaż ma obecnie jedynie 85 tysięcy kilometrów przebiegu. Używany był “przysłowiowego”, szwajcarskiego dziadka, który pomimo swoich 96 wiosen na karku zdołał zachować samochód w nienaruszonym stanie. Z automatyczną skrzynią biegów i 4,3 litrowym silnikiem V8 generującym 286 KM przyjemność może sprawić obecnie każdemu, niezależnie od wieku.
Czytaj dalej Lexus GS 430 2002 – 51000 PLN – Poznań

Lexus ES 300 1996 – 39900 PLN – Ożarów Mazowiecki

Lexus ES 300 drugiej generacji był ekskluzywną wersją Toyoty Camry (XV10), dzieląc z nią przedni napęd i jednostki V6. Różnice skupiały się na aerodynamicznie ukształtowanym nadwoziu, upodobniającym go do flagowego modelu LS, zwiększonym rozstawie osi, zmodyfikowanym zawieszeniu oraz lepiej wyposażonym wnętrzu. Choć ES 300 nie był oferowany na europejskim rynku, był wówczas najlepiej sprzedającym się modelem marki. To nie jest częsty widok na polskich drogach, lecz bez wątpienia można go nazwać bardzo ciekawym przedstawicielem klasy premium z czasów, gdy Japonia stała się ważnym graczem na światowym rynku motoryzacyjnym. Ten w ogłoszeniu to przedstawiciel serii Coach Edition, owoc współpracy z firmą wytwarzającą wyroby skórzane, wyposażony w specjalną tapicerkę. Samochód miał na wyposażeniu również specjalnie zaprojektowane podłokietniki, szklany szyberdach i zmieniarkę CD. Każdy z nich wyposażony był w dwie skórzane torby do bagażnika i skórzane etui na dokumenty.
Czytaj dalej Lexus ES 300 1996 – 39900 PLN – Ożarów Mazowiecki