Archiwum kategorii: Lexus

Lexus ES 300 1992 – 22000 PLN – Wrocław

Lexus ES 300 generacji XV10 to model, który może na naszych ulicach budzić zaskoczenie. Nie był nigdy oferowany w Europie, a w Japonii można było go spotkać pod nazwą Toyota Windom. Konstrukcyjnie wiele wspólnego ma z Toyotą Camry V30, a różnice sprowadzały się do przeprojektowanego zawieszenia, dodatkowych wygłuszeń w kabinie, bogatszego wyposażenia i całkowicie odmienionej stylistyki, która przywoływać miała flagowy model LS. Ten egzemplarz pochodzi oryginalnie z tynku amerykańskiego, choć od 1993 roku użytkowany był w Szwajcarii. Pod jego maską odnajdziemy silnik 3VZ-FE, czyli trzylitrowe, 24-zaworowe V6, gwarantujące długą i bezproblemową eksploatację.
Czytaj dalej Lexus ES 300 1992 – 22000 PLN – Wrocław

Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 to uczta dla zmysłów. Pięknie wyściełana skórą i drewnem kapsuła, która zdaje się płynąć ponad szosą. To absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Zadbany egzemplarz to zakup na długie lata. Komfort Trans wyspecjalizował się w ich sprowadzaniu. Ta sztuka to już 66-ty Lexus przez nich zaoferowany.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 President 2005 – 59000 PLN – Wrocław

Piękne brzmienie V8, pojemność 4,3 l i niemal 300 koni mechanicznych. Tutaj opakowane zostało w doskonale wyciszoną kabinę, pięknie wyściełaną skórą i drewnem, wyposażoną w doskonały sprzęt audio. Lexus LS 430 President oferuje jeszcze więcej, by zaspokoić najbardziej wybrednych. Odnajdziemy tu osobno regulowane, indywidualne fotele z masażami dla pasażerów tylnego rzędu, podłokietnik tylny z panelem sterującym oddzielnymi strefami klimatyzacji i systemem audio oraz małą lodóweczkę. W rezultacie powstała absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Poliftowy egzemplarz utrzymany w niezłym stanie z pewnością może zaimponować.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2005 – 59000 PLN – Wrocław

Lexus LS 430 President 2005 – 57000 PLN – Starachowice

Piękne brzmienie V8, pojemność 4,3 l i niemal 300 koni mechanicznych. Tutaj opakowane zostało w doskonale wyciszoną kabinę, pięknie wyściełaną skórą i drewnem, wyposażoną w doskonały sprzęt audio. Lexus LS 430 President oferuje jeszcze więcej, by zaspokoić najbardziej wybrednych. Odnajdziemy tu osobno regulowane, indywidualne fotele z masażami dla pasażerów tylnego rzędu, podłokietnik tylny z panelem sterującym oddzielnymi strefami klimatyzacji i systemem audio oraz małą lodóweczkę. W rezultacie powstała absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Poliftowy egzemplarz z przebiegiem zaledwie około 160 tysięcy kilometrów, w pięknie zachowanym stanie, po prostu imponuje.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2005 – 57000 PLN – Starachowice

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec

Lexus SC 400 1995 – SPRZEDANY

Lexus SC 400 na rynku obecny był w latach 1994-2001, jak na japoński cykl produkcyjny niezwykle długo, zwłaszcza, że auto nie przechodziło zmian liftingowych. Dobrych rzeczy wszak zmieniać nie warto, a ten projekt sprawdził się znakomicie. To dzieło kalifornijskiego oddziału projektowego Toyoty, Calty Design Research, działającego od lat 70-tych i odpowiedzialnego za wiele świeżych i odmiennych dla marki projektów, jak choćby model Celica drugiej generacji czy późniejszy minivan Previa. Głównym zadaniem studia projektowego było zaspokojenie oczekiwań amerykańskiego odbiorcy. W przypadku nowo powstającej, luksusowej marki Lexus, modelowym odbiorcą miał być 43-letni, biały mężczyzna, zarabiający 100000 USD rocznie. Zerwano całkowicie z jeszcze przed chwilą modnymi kantami, dość powiedzieć, że szukając kształtu samochodu jego wstępną formę tworzono ugniatając wypełniony elastycznym gipsem balon. Sportowe kształty modelu spowodowały rozłam w kierownictwie marki. Ostatecznie czterodrzwiowy LS dostał rozwinięty w bardziej konserwatywnym kierunku schlebiającym gustom japońskich menadżerów, a coupe wyglądało tak, jak oczekiwano tego w Kalifornii. Od strony mechanicznej to oczywiście wyśmienity samochód, dopracowany w fenomenalnym stopniu. Dość powiedzieć, że w ówczesnym teście magazyn “Car & Driver” napisał, że jest sfrustrowany, nie mogąc znaleźć rzeczy, którą w coupe Lexusa można by zrobić lepiej.
Czytaj dalej Lexus SC 400 1995 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 1996 – SPRZEDANY

Lexus LS 400, który zadebiutował w 1990 roku, to prawdziwie luksusowy sedan koncernu Toyoty. Prace nad gamą LS zaczęły się już w 1983 roku, kiedy to Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć projekt o kryptonimie F1. Z tego właśnie tajnego projektu później wyłonił się Lexus LS 400. Ten fantastyczny egzemplarz wyróżnia się minimalnym przebiegiem 91 tysięcy kilometrów, piękną konfiguracją kolorystyczną i doskonałym stanem zachowania.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1996 – SPRZEDANY

Lexus LS 430 2001 – 39900 PLN – Poznań

Lexus LS 430 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowego japońskiego modelu, oferowany w latach 2000-2006. Dopracowany w każdym szczególe i niezwykle trwały, świetne wrażenie robi nawet po dwóch dekadach. Co niezwykle ważne, jego eksploatacja to statystycznie niższy koszt niż jakiegokolwiek innego auta tej klasy z tego okresu. Japończycy wykonali doskonałą robotę, auto praktycznie nie ma słabych punktów. Wyposażenie jest kompletne, jakość wykonania i materiały wykończeniowe pierwszorzędne, przyspieszenie wspaniałe, a kultura pracy jednostki V8 DOHC – wprost bajeczna. Do tego komfort, który dzięki zastosowaniu pneumatycznego zawieszenia stoi na najwyższym poziomie. Ten egzemplarz ma świetne zestawienie kolorystyczne i niewysoki przebieg. Kto kupi – może z miejsca poczuć się prezesem.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 39900 PLN – Poznań

Lexus LS 400 UFC20 1996 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 UFC20 ma wszystko co trzeba, by przyjąć go w garażu. Elegancki, komfortowy i dopracowany od A do Z, nie boi się żadnej konkurencji. Jego silnik V8 to dzieło sztuki, potrafiące pogodzić ogień z wodą, czyli gładką i równą pracę z niskim spalaniem paliwa i świetnymi osiągami. Model debiutował w 1989 roku, na zawsze zmieniając obraz rynku marek klasy premium. Taki egzemplarz ze szwajcarskim rodowodem, od pierwszego właściciela, z pełną dokumentacją, z niewysokim przebiegiem, w pięknej konfiguracji kolorystycznej granatowego lakieru z beżową, skórzaną tapicerką, z pewnością stanowi ogromną pokusę.
Czytaj dalej Lexus LS 400 UFC20 1996 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 2004 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji GS 300 pod jego maską pracuje legendarny silnik 2JZ, czyli “silnik Supry”. Uznawany za jednostkę z największym potencjałem do tuningu w historii, w seryjnej wersji czaruje aksamitnym sposobem pracy i wysoką trwałością. To na pewno lepszy i bardziej dalekowzroczny wybór niż turbo o pojemności o połowę mniejszej, jakimi raczą nas dziś sprzedawcy w salonach. No i kosztuje nie więcej, niż kilka rat w leasingu nowego samochodu…
Czytaj dalej Lexus GS 300 2004 – SPRZEDANY