Archiwum kategorii: Lexus

Lexus GS 430 2000 – 42500 PLN – Wrocław

Jeżeli lubisz samochody przełomy wieków i wygodę segmentu E, zapewne znasz takie samochody, jak Mercedes generacji w210, BMW E39 czy Audi A6. To niemieccy producenci zawładnęli tym segmentem, lecz to wcale nie znaczy, że jako jedyni oferowali godne uwagi samochody. Lexus GS 430 zdecydowanie może zadziwić. Wykonany jest doskonale, materiały wykończeniowe są świetne, a wisienką na torcie jest wyśmienity silnik V8. Mocny, pracujący praktycznie bez wibracji, cichy i względnie ekonomiczny. Jeżeli nie lubicie przeładowanych elektroniką współczesnych samochodów ani małych, wysilonych jednostek – poczujecie się tu znakomicie. Ten egzemplarz pochodzi ze szwajcarskiego rynku, jest w pięknej konfiguracji kolorystycznej, z niewysokim przebiegiem. To wszystko brzmi jak wystarczające argumenty, by wybrać go zamiast BMW, Mercedesa czy Audi, nieprawdaż?
Czytaj dalej Lexus GS 430 2000 – 42500 PLN – Wrocław

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

Lexus SC 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus SC 400 (wraz z modelem SC 300) debiutował na początku lat 90-tych, będąc ogromnym zaskoczeniem i sensacją na rynku. Nie było wcześniej samochodu, w którego stylistyce nie odnaleźlibyśmy ani jednej prostej, wszędzie królowały obłości i aerodynamika. Ekscytująca stylistyka złączyła się tutaj z równie fascynującą mechaniką. Zarówno ośmio-, jak i sześciocylindrowe jednostki od Lexusa stanowiły wówczas przedmiot podziwu użytkowników na całym świecie, a w luksusowym, dwudrzwiowym opakowaniu z pewnością nie był to samochód, którego spodziewano się po japońskim producencie. Mimo wysokich cen, model został przyjęty niezwykle ciepło zarówno przez prasę motoryzacyjną, jak i nabywców. To nigdy nie był przeciętny pojazd. Cokolwiek pomyślimy o nim dzisiaj, w swoim czasie Lexus SC zapierał dech w piersiach.
Czytaj dalej Lexus SC 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus LS400 1990 – 39000 PLN – Zdzieszowice

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego Lexus LS400 jest do dziś tak cenionym samochodem… odpowiedź nie jest trudna. Nad jego powstaniem pracowało 60 projektantów, 1400 konstruktorów, 2300 techników i 200 pracowników pomocniczych… i byli oni Japończykami. Zbudowali oni 450 prototypów nadwozia, prawie 900 prototypów silników i ponad 400 prototypowych pojazdów. Kierowcy testowi przejechali Lexusami 2,7 miliona kilometrów w skrajnych warunkach, od zimowej Europy aż po pustynie Arizony, Australii czy Arabii Saudyjskiej. To nie był przypadek, jego powstanie zostało okupione masą pracy i pieniędzy na badania i rozwój. Czy było warto tworzyć konkurencję dla Mercedesa, BMW czy Jaguara? My sądzimy, że tak. Dzięki temu dziś możemy się cieszyć tak niezwykłymi okazami, jak ten z ogłoszenia.
Czytaj dalej Lexus LS400 1990 – 39000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus LS 400 jest owocem trwającego 6 lat projektu, przy którym pracowało niemal 4 tysiące osób. 25 lat później możemy śmiało stwierdzić, że był to nie tylko wielki rozmach, ale i ogromny sukces. Jego silnik V8 miał w założeniu oferować osiągi 8-cylindrowej konkurencji przy spalaniu właściwym dla podstawowych w klasie jednostek 6-cylindrowych. Za punkt odniesienia służyły silniki Mercedesa i BMW, a cel został osiągnięty. Niejako przy okazji zapewniono doskonałe wyważenie jednostki, która uruchomiona bez problemu potrafił utrzymać na sobie monetę ustawioną na sztorc. Po zajęciu miejsca we wnętrzu, Lexus okazuje się być prawdziwą limuzyną. Brzmi aksamitnie, mocy ma pod dostatkiem, a zawieszenie dba o właściwy odpoczynek pasażerów i kierowcy. Zakup zadbanego egzemplarza da wiele przyjemności, nawet w 26 lat po dacie jego produkcji.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1993 – 55000 PLN – Niemodlin

Lexus GS 430 2002 – 39900 PLN – Starachowice

Lexus GS 430 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji z silnikiem V8 mocy jest zawsze pod dostatkiem, a zużycie paliwa wręcz przyjemnie może zaskoczyć. Okaz wystawiony na sprzedaż ma obecnie jedynie 97 tysięcy kilometrów przebiegu, a wyposażenie wręcz imponuje. Nagłośnienie Mark Levinson to najlepsze audio, jakie tylko możemy spotkać w samochodach osobowych.

Czytaj dalej Lexus GS 430 2002 – 39900 PLN – Starachowice

Lexus LS 430 President 2006 – 42900 PLN – Toruń

Piękne brzmienie V8, pojemność 4,3 l i niemal 300 koni mechanicznych. Tutaj opakowane zostało w doskonale wyciszoną kabinę, pięknie wyściełaną skórą i drewnem, wyposażoną w doskonały sprzęt audio. Ta wersja przeznaczona została dla tych, którym nawet taki luksus wydawał się zbyt skromny. Lexus LS 430 President dodatkowo oferuje osobno regulowane, indywidualne fotele z masażami dla pasażerów tylnego rzędu, podłokietnik tylny z panelem sterującym oddzielnymi strefami klimatyzacji i systemem audio oraz małą lodóweczkę. W rezultacie powstała absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Poliftowy egzemplarz w pięknej konfiguracji kolorystycznej i właściwie zachowanym stanie, taki jak ten, nawet po kilkunastu latach wciąż imponuje.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2006 – 42900 PLN – Toruń

Lexus IS 300 SportCross 2002 – 35000 PLN – Ząbki

Lexus IS 300, czyli eksportowa wersja Toyoty Altezza Gita, wyposażony w trzylitrowy sześciocylindrowy silnik 2JZ, zadebiutował w Europie w 2001 roku, dołączając do słabszego IS 200. Nowością było ciekawe nadwozie SportCross, reklamowane jako połączeniu stylu sedana z uniwersalnością kombi. Okaz wystawiony na sprzedaż to Lexus IS 300 SportCross z pierwszej serii produkcyjnej. Czerwona perła lakieru przyciąga uwagę, podobnie jak tuningowe dodatki – obniżone zawieszenie, tylny dyfuzor, 19-calowe felgi. Wszystko skomponowane jest ze smakiem i bardzo zadbane. Skórzane fotele i wskaźniki przywołujące designem naręczny zegarek nadają wnętrzu luksusowy klimat, a tylny napęd daje sporo frajdy. Motortrend w teście drogowym z 2001 roku nazwał Lexusa IS 300 SportCross “cholernie dobrym, sportowym kombi”, co jest krótkim i trafnym podsumowaniem modelu. Jeżeli więc szukacie ciekawego i niebanalnego samochodu, ten zadbany okaz stanowi ciekawą alternatywę w gąszczu W202 i E36.
Czytaj dalej Lexus IS 300 SportCross 2002 – 35000 PLN – Ząbki

Lexus LS 400 1997 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 ma wszystko co trzeba, by cieszył w garażu i na drodze. Elegancki, komfortowy i dopracowany od A do Z, nie boi się żadnej konkurencji. Jego silnik V8 to dzieło sztuki, spalające mniej niż 6-cylindrowa konkurencja od Mercedesa, gwarantujące wyższą kulturę pracy i oferujące lepsze osiągi. W ciągu pierwszych czterech lat produkcji pierwszej generacji UFC 10/11 wyprodukowano ich 165 tysięcy. Jak na debiutującą markę i luksusowy segment – wynik imponujący, co nie zmienia faktu, że odnalezienie dziś egzemplarza w idealnym stanie, pachnącego fabryką, to nie lada wyzwanie. Ten ma przebieg jedynie 51000 km i prezentuje się zjawiskowo.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1997 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 UCF20 1998 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 UCF20 to druga generacja reprezentacyjnego modelu. Debiutował w 1994 roku, witając użytkowników przedłużonym rozstawem osi i zmodyfikowanym silnikiem V8. Wzmocniona została sztywność karoserii, poprawiona aerodynamika, zmodyfikowane zawieszenie i hamulce, udoskonalony system audio. W 1997 roku model przeszedł lifting, podczas którego zmodyfikowano przednią partię samochodu (nowe światła, halogeny w zderzaku) i zamontowano 5-biegową skrzynię automatyczną. Perfekcyjnie dopracowana konstrukcja nawet po dwóch dekadach może doskonale sprawdzać się w podróży. To świetna propozycja dla wszystkich, którzy nie znoszą małych, uturbionych silniczków. 4-litrowe V8 to dla prawdziwego motomaniaka zawsze jest prawidłowa odpowiedź.
Czytaj dalej Lexus LS 400 UCF20 1998 – SPRZEDANY