Lexus

Lexus LS 400 1992 – 26500 PLN – Białystok

Lexus LS 400 to ostateczny dowód triumfu japońskiej inżynierii. Wprowadził nową markę na światowe salony i zapewnił jej trwałe miejsce w sercach wielu klientów. Samochód równie komfortowy jak S-klasa Mercedesa (szczególnie w wersji z opcjonalnym zawieszeniem pneumatycznym), oferował doskonały, nowoczesny silnik V8, który nie tylko pozwalał poruszać się z wielką lekkością, ale i spalać zdecydowanie mniej od niemieckiej konkurencji. Również trwałości Lexusa nie można nic zarzucić – ten prezentowany egzemplarz z przebiegiem 176000 km można uznać za ledwie dotarty. Przekonuje efektowną kolorystyką i pięknie zachowanym wnętrzem.
Czytaj dalej

Lexus LS 430 President 2001 – SPRZEDANY

Lexus LS 430 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowego japońskiego modelu. Dopracowany w każdym szczególe i niezwykle trwały, świetne wrażenie robi nawet w egzemplarzach, które na liczniku mają po pół miliona przebiegu. Ten prezentowany przebył dotąd dystans ponad 10-krotnie mniejszy i można powiedzieć o nim wprost – jest jak nowy. Jeździł niewiele i tylko w ciepłym sezonie. To najwyższa wersja wyposażeniowa zwana „President”. Samochód, który podziw budził zawsze, w momencie wprowadzenia na rynek potrafił wygrać nawet dziennikarski test porównujący go z klasą S Mercedesa. Na drodze również dziś zapewni więcej przyjemności niż większość nowych, wielokrotnie droższych samochodów. Wyposażenie jest kompletne, jakość wykonania i materiały wykończeniowe pierwszorzędne, przyspieszenie wspaniałe, a kultura pracy jednostki V8 – bajeczna.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1996 – 69000 PLN – Pruszków

Mało było w historii motoryzacji samochodów, które okazywały się być o wiele lepsze, niż spodziewali się początkowo użytkownicy i konkurencja. Nie ma tu jednak miejsca na przypadek. Lexus LS 400 jest owocem trwającego 6 lat projektu, przy którym pracowało niemal 4 tysiące osób. Powstawał w japońskim dążeniu do perfekcji, bez oglądania się na koszty, z wiarą w końcowy sukces. W efekcie gwarantował świetną jakość wykonania i doskonały komfort, lecz najbardziej zadziwiające jest jego serce. 32-zaworowe V8 należy do najlepiej wyważonych konstrukcji w historii i zadowala się zdecydowanie mniejszą ilością paliwa, niż wskazywałaby pojemność silnika i spalanie konkurencji. Wynik 9 l/100 km przy autostradowych prędkościach zdecydowanie przekraczających te dozwolone w Polsce jest tu absolutnie na porządku dziennym.
Czytaj dalej

Lexus GS 430 2001 – 42500 PLN – Wrocław

Lexus GS 430 to samochód klasy wyższej, świetnie wyciszony oraz wykonany, gwarantujący pierwszorzędne wrażenia z jazdy. Stanowi kwintesencję japońskiej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Ta prawdziwa oaza spokoju zapewnia komfort podróżowania na najwyższym poziomie, a zadowoleni z niej będą miłośnicy komfortu i luksusowych przestrzeni. Okaz wystawiony na sprzedaż z ciemno-zielonym lakierem w połączeniu z kremową skórzaną tapicerką prezentuje się wspaniale. Z automatyczną skrzynią biegów i 4,3 litrowym silnikiem V8 o mocy 281 KM sprawi, że każdą drogę pokona się sprawnie i z przyjemnością. W świetnym stanie zachowania, bez oznak korozji i z pewną historią, nowego właściciela wozić będzie jeszcze wiele lat.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1998 – 39500 PLN – Wrocław

Lexus LS 400 ma wszystko co trzeba, by przyjąć go w garażu. Elegancki, komfortowy i dopracowany od A do Z, nie boi się żadnej konkurencji. Jego silnik V8 to dzieło sztuki, potrafiące pogodzić ogień z wodą, czyli gładką i równą pracę z niskim spalaniem paliwa i świetnymi osiągami. Model debiutował w 1989 roku, by w 1994 przejść głęboką modernizację. W 1997 roku samochód przeszedł face lifting i taki właśnie model (UFC 20 II) prezentowany jest w ogłoszeniu. Zastosowane zostały nowe reflektory, atrapa chłodnicy, światła przeciwmgłowe, a przednie kierunkowskazy zintegrowane zostały wraz z reflektorami. Legitymuje się mocą 284 KM, co pozwala mu osiągnąć pierwszą setkę w czasie poniżej 7 sekund, choć szczerze mówiąc… gdy widzi się tak pięknie skonfigurowany i utrzymany egzemplarz, to wręcz nie wypada dociskać gazu do dechy.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1999 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 wprowadził wiele zamieszania na rynku. Był pierwszą japońską limuzyną, która nie musiała się bać żadnej konkurencji na świecie. Jego sylwetka była smukła i nowoczesna, jakość wykonania znakomita, a nowo opracowany silnik V8 wręcz zadziwiał klientów i konkurencję, oferując osiągi 5-litrowych silników przy spalaniu właściwym 3-litrowym jednostkom. Debiutował w 1989 roku, a rok 1994 przyniósł jego głęboką modernizację. Ten egzemplarz pochodzi z 1999 roku, przedostatniego w tej generacji. Posiada już wzmocnioną do 286 KM jednostkę, pozwalającą mu osiągnąć pierwszą setkę w mniej niż 7 sekund. W tym egzemplarzu to jednak nie osiągi robią największe wrażenie, a stan utrzymania. Samochód ma przebieg zaledwie 87000 km i prezentuje fabryczną nieomal świeżość. Jest po kompleksowym serwisie u autoryzowanego przedstawiciela marki i z pewnością da wiele satysfakcji nowemu właścicielowi.
Czytaj dalej

Lexus GS 430 2000 – SPRZEDANY

Dla wtajemniczonych i obeznanych z japońską motoryzacją Lexus GS 430 bez dwóch zdań jest samochodem kultowym. Najlepiej wyciszony wóz w swojej klasie, wyposażony w doskonały system audio, jest prawdziwą oazą spokoju, w wyśmienity sposób relaksującą za kierownicą. Dodatkowo mocniejsza z dwóch wersji odmiana z silnikiem V8 brzmi świetnie, zapewnia doskonałe osiągi i spala przy tym mniej paliwa, niż sugerowałyby wrażenia z jazdy. To był fenomen, który niegdyś inżynierowie w Monachium, Stuttgarcie i Ingolstadt rozbierali na czynniki pierwsze, by poznać jego tajemnice. Zachowany w idealnym stanie, błogi uśmiech na ustach każdego motomaniaka będzie budził również dziś.
Czytaj dalej

Lexus SC 430 2002 – SPRZEDANY

Lexus SC 430 był mocnym wejściem na rynek luksusowych coupe-cabrio. Debiutujący w 2001 roku, pokazał, że wciąż można stworzyć auto, które będzie wyglądać olśniewająco nie przypominając niemieckiej konkurencji i będzie rozpieszczać pasażerów na każdy możliwy sposób. Jego sylwetka stworzona została z inspiracji luksusowymi jachtami i nie da się uciec od tego skojarzenia, zasiadając w jego kabinie. Materiały wykończeniowe są świetne, a detale zachwycają. Fenomenalny jest jego silnik V8, a także system audio firmy Mark & Levinson, zmieniający akustykę w zależności od tego, czy jedziemy z dachem, czy bez. Czy ma jakieś wady? Owszem, miniaturowe miejsca dla pasażerów tylnego rzędu i bagażnik, który po złożeniu dachu jest jedynie symboliczny. Ale to nic. Zalety sprawiają, że w mig o nich zapominamy. Ten egzemplarz prezentuje się fenomenalnie, ma niski przebieg i od lat znajduje się w rękach jednego, troskliwego właściciela. Pieprzu spokojnej i wyważonej stylistyce tego Lexusa dodaje brązowa tapicerka skórzana i polerowane drewno. Ogień!
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1995 – SPRZEDANY

Samochody marki Lexus staja się poważnymi graczami na rynku youngtimerów. Lexus LS 400, pierwsze GSy, czy też kultowe już SC 400 stają się poszukiwanymi kąskami wśród miłośników motoryzacji. To naprawdę świetnie wykonane auta, gwarantujące fantastycznie wyciszoną kabinę oraz komfort przewyższający nawet wiele współczesnych konstrukcji. Z powodzeniem mogą służyć jako auta na co dzień, czy też tylko do niedzielnych przejażdżek, jako inwestycja o stabilnej wartości rynkowej. Ten egzemplarz zachęca piękną konfiguracją kolorystyczna, jest zadbany, rok temu przeszedł niezbędne zabiegi serwisowe. Nic tylko wsiadać, jechać i cieszyć się z każdej drogi.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1995 – SPRZEDANY

Rynek samochodów używanych daje nam ogromne możliwości. Możemy wybierać wśród klasyków zachowanych w idealnym stanie, jak i takich, które mają już swoje kilometry za sobą. Grunt w tym, że jeżeli już odpuścimy najlepsze egzemplarze, wciąż pozostać przy tych które były we właściwy sposób eksploatowane. Lexus LS 400 to przedstawiciel klasy aut luksusowych. W tym segmencie nie można oszczędzać na serwisowaniu, gdyż to może nawet po jedynie kliku latach doprowadzić samochód do stanu, w którym wyprowadzenie go na prostą znacznie przekroczy wartość samochodu i będzie po prostu nieopłacalne. Komfort Trans służy swoim doświadczeniem, proponując egzemplarz od pierwszego właściciela, eksploatowany regularnie i tak też serwisowany. Z pewnością może jeszcze długo i wiernie posłużyć.
Czytaj dalej