Mazda 818 Deluxe 1977 – SPRZEDANA

Mazda 818, zwana na niektórych rynkach jako Grand Familia, była produkowana w Japonii od 1971 do 1978 roku. Była jednym pierwszych samochodów japońskiej marki, które można było nabyć w Europie. Napędzana jest nowoczesnym silnikiem z górnym wałkiem rozrządu, którego moc trafia na koła tylne. W jej stylistyce pobrzmiewają jeszcze echa mody amerykańskiej, choć rozmiary są zdecydowanie bardziej kompaktowe. Prezentowany egzemplarz pochodzi z ostatniego etapu produkcji. Urzeka pięknie zaaranżowanym i zachowanym wnętrzem w kolorze tytoniu, z urokliwą tapicerką w pepitkę. Niewysoki przebieg i oryginalny stan, łącznie z pierwszą powłoką lakierniczą, to niewątpliwe zalety tego nieczęsto spotykanego modelu.

Mazda 818 Deluxe
Rocznik: 1977
Przebieg: 78800 km
Pojemność: 1272 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 60 KM

Wyposażenie:
– wycieraczki i spryskiwacze reflektorów

Sprzedam Mazdę 818 Deluxe. Auto w stanie oryginalnym z przebiegiem 78800 km. Miał dwóch właścicieli w Szwecji (jeśli będą Państwo sprawdzali będzie trzech, ale trzeci to importer, który mi auto dostarczył, tak to jest w Szwecji). Ostatni właściciel miał ją ponad 30 lat, z tym, że Mazda była wyrejestrowana od 1998 roku. Jeździła sporadycznie wokół działki rekreacyjnej, a od 2015 roku stała pod przykryciem. Samochód przyjechał do mnie bez powietrza w kołach, bez akumulatora, ale w dobrym stanie blacharskim i z fantastycznie zachowanym wnętrzem. Wymieniłem oleje, filtry, akumulator, przewody i świece i auto ożyło. Żeby ruszyło, trzeba było jeszcze odrestaurować hydrauliczne sprzęgło, co się w pełni udało i teraz Mazda pomyka jak szalona. Technicznie samochód jest już w stanie bardzo dobrym. Jeździ, ma hamulce, ogrzewanie itp. wszystko działa jak należy, nawet radio z epoki. Blacharsko jest w dobrym stanie, myślę, że lepszym niż niejedna sześcioletnia Mazda. 3 wgniotki, kilka zadrapań i 4 maleńkie ogniska rdzy, to tyle. Nie robiłem żadnego lakieru, bo nie mam warunków do tego i nie wiem czy nie lepiej widzieć, że lakier jest oryginalny. Samochód jest kompletny i nie ma żadnych braków, posiada oryginalny lewarek, komplet kluczy do napraw, koło zapasowe. Wszystkie lampy w całości, żadnych pęknięć. Mazda trzyma się świetnie i wygląda obłędnie, elementy chromowane w bardzo dobrym stanie. Nie ma nikogo, kto by przeszedł obok niej obojętnie. Z tego co się orientuję, to jedyna w tej chwili w Europie Mazda 818 wystawiona na sprzedaż. Dla kolekcjonerów czy fanów motoryzacji to biały kruk. Spróbujcie Państwo zadzwonić do Mazdy w Polsce czy słyszeli o takim modelu. Myślę, że nie będzie problemu, żeby zarejestrować auto jako zabytek. Na koniec jeszcze jeden smaczek, auto jest tylnonapędowe.
W przyszłym tygodniu będą jeszcze wymienione opony na nowe. Zapraszam do oglądania. Jazda próbna tyko ze mną za kierownicą. Zapraszam serdecznie.