Mazda MX-5 NA 1991 – SPRZEDANA

Mazda MX-5 NA zawsze wzbudzała tylko najcieplejsze uczucia. Japońscy konstruktorzy znaleźli przepis, dzięki któremu powtórzyli wszystkie zalety roadsterów brytyjskich i włoskich, nie kopiując ich wad. Dzięki temu niemal każdy mógł poczuć, jak jeździ się czystej krwi samochodem sportowym. Tak kompaktowa, jak to tylko możliwe, z idealnym rozkładem masy, tylnym napędem i w pełni niezależnym zawieszeniem na podwójnych wahaczach i poziomych stabilizatorach, dawała czystą radość z jazdy z wiatrem we włosach przy poziomie niezawodności, który był nieosiągalny dla pierwowzorów z lat 60-tych. W 1989 roku ukazał się samochód, który w genialny sposób kumulował najlepsze cechy gatunku. Prezentowany egzemplarz ma fantastyczne zestawienie lakieru „british racing green” i kremowego, skórzanego wnętrza. To edycja specjalna, wydana w 1991 roku. Egzemplarz jest wolny od typowych dla modelu problemów z korozją, co absolutnie warte jest zapłaty ceny wyższej, niż średnia z ogłoszeń. W perspektywie kilku najbliższych lat, na tak zadbanym egzemplarzu nie da się stracić.

Mazda MX-5
Rocznik: 1991
Przebieg: 137200 km
Pojemność: 1598 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 116 KM

Wyposażenie:
– skórzana tapicerka
– wspomaganie kierownicy
– elektrycznie sterowane szyby
– ABS

Mazda MX-5 NA ’91 w specjalnej edycji – zielony lakier British Racing Green połączony z karmelowym kolorem wnętrza.

Samochód sprowadzony z Niemiec od drugiego właściciela, który użytkował auto ostatnie 14 lat i przejechał nim 32.000 km. Pierwotnie auto pochodziło z rynku szwajcarskiego. Zostało sprowadzone do Niemiec 24.06.1993 roku.

Udokumentowana historia serwisowa oraz przebieg. Poprzedni właściciel przekazał wydruki z przeglądów technicznych, sporo rachunków (również z ASO Mazdy), a także pierwszy oryginalny niemiecki dowód rejestracyjny z 1993 roku.
Mazda jest zachowana w oryginalnym stanie, bez żadnych modyfikacji (pomijając wymianę radia na bardziej współczesne). Do samochodu dołączony jest akcesoryjny persening w kolorze wnętrza.

Samochód wolny od korozji w typowych dla MX-5 miejscach. W przeszłości naprawiane były jedynie końcówki progów. Podwozie oraz elementy zawieszenia są zachowane w bardzo dobrym stanie. Ten egzemplarz w większości posiada oryginalny lakier. Poprzedni właściciel poinformował o drobnej szkodzie parkingowej 10 lat temu. Powłoka lakiernicza posiada drobne uszkodzenia – niewielkie odpryski, zarysowania.

Wnętrze kompletne, nosi minimalne ślady użytkowania. Tapicerka skórzana bez zniszczeń. Na przestrzeni lat w samochodzie został wymieniony dach na materiałowy.

Auto jest po serwisie olejowym, wymieniono także filtr powietrza oraz uszczelniacz czujnika kąta obrotu wału korbowego tzw. CAS. Na oryginalnych ‘słoneczkach’ założone są świeże opony całoroczne Goodyear.
Silnik 1.6 ma już poprawioną konstrukcję wału korbowego – tzw. ‚big nose’.