Mazda RX-7 Spirit R FD3S 2002 – SPRZEDANA

RX-7 generacji FD to pełnokrwisty i bezkompromisowy sportowiec, i bez wątpienia jedno z piękniejszych aut wyprodukowanych w Kraju Kwitnącej Wiśni. Mazda RX-7 Spirit R FD3S to finalna odsłona trzeciej, ostatniej generacji kultowego sportowca Mazdy, wyposażonego w silnik rotacyjny. Od 1996 roku RX-7 nie był już dostępny w Europie, lecz jego ewolucja trwała o kilka lat dłużej i miała bardzo ciekawą historię. Limitowana do 1500 sztuk i dostępna wyłącznie na rynku japońskim edycja Spirit R powstała na zakończenie produkcji modelu i oferowała wszystko, co producent z Hiroszimy miał najlepszego. Z najistotniejszych spraw znacząco poprawiony został system chłodzenia, przeprojektowano przedni zderzak auta i dzięki temu możliwe było zastosowanie większych chłodnic. Wersja Spirit R charakteryzuje się wieloma drobnymi smaczkami, które składają się na bardzo spójną i przepiękną całość. Jest to prawdziwy kąsek, niezwykle trudny do zdobycia w oryginalnym stanie, o dużej i wciąż rosnącej wartości kolekcjonerskiej.

Mazda RX-7 Spirit R FD3S
Rocznik: 2002
Przebieg: 98000 km
Pojemność: 1308 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 255 KM

RX-7 FD3S Spirit R Type C to finalna odsłona kultowego sportowca Mazdy, wyposażonego w silnik rotacyjny. Limitowana i dostępna wyłącznie na rynku japońskim edycja 1500 egzemplarzy na zakończenie produkcji modelu oferowała wszystko co producent z Hiroszimy miał najlepszego. Z najistotniejszych spraw znacząco poprawiony został system chłodzenia, przeprojektowano przedni zderzak auta i dzięki temu możliwe było zastosowanie większych chłodnic. Wersja Spirit R charakteryzuje się wieloma drobnymi smaczkami, które składają się na bardzo spójną i przepiękną całość.

Samochód sprowadzony bezpośrednio z Japonii. Auto wyposażone jest w czerwoną skórzaną tapicerkę, 17” felgi BBS, regulowany tylni spoiler z włókna węglowego. Samochód oprócz aftermarketowego wydechu i dołożonych zegarów (ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura cieczy chłodzącej i oleju silnika) jest seryjne i nie przechodziło żadnych modyfikacji zwiększających moc lub „poprawiających wygląd” co dziś jest już prawdziwą rzadkością.

Auto jest w bardzo dobrej kondycji zarówno mechanicznej, blacharskiej jak i wizualnej, po pełnym serwisie filtrowo-olejowym, z nowym zawieszeniem.

RX-7 to pełnokrwisty i bezkompromisowy sportowiec i bez wątpienia jedno z piękniejszych aut wyprodukowanych w Kraju Kwitnącej Wiśni.