Mercedes 170S W136 IV 1950 – 290000 PLN – Poznań

Mercedes 170S W136 IV to rozwojowa wersja przedwojennego W136 i zarazem model, który pomógł niemieckiej marce podnieść się z powojennych zniszczeń. Dla wielu miłośników zabytkowych Mercedesów to najpiękniejszy i najbardziej dostojny model marki. Łączy w sobie świetną jakość wykonania, komfort i nieśmiertelny styl. Dziś zachowanych w oryginale egzemplarzy na rynku już nie ma, jednak dzięki procesowi renowacji możemy się cieszyć takim samochodem tak, jakby dopiero co wyjechał z fabryki. Odbudowę można prowadzić na wiele różnych sposobów, jednak najcenniejszy jest taki, który pozostaje w pełnej zgodzie z oryginalną specyfikacją i nie znosi kompromisów. Mercedes z ogłoszenia to prawdziwe dzieło sztuki, ukończone po ponad 5 latach prac. Odtworzony zgodnie z fabryczną Datenkartą, pokryty został jednym z najrzadziej wówczas stosowanych kolorów Glasse Blau DB 331. Teraz czeka go zupełnie nowe życie. Jakie? Możliwości jest kilka. Możliwe, że będzie zdobić kolekcję nie wyjeżdżając zbyt często z garażu i nabierając wartości, a możliwe, że zgodnie z nową modą zacznie służyć jako hotelowa limuzyna. W końcu taki pojazd może podnieść rangę niejednego ekskluzywnego miejsca, a przynajmniej, zestawiając z nowymi samochodami, nie będzie wymagał zmiany na nowy co trzy lata. Taka moda nie przemija, a koszt zakupu na tą chwilę to jedynie zwrot kosztów kompleksowo i profesjonalnie przeprowadzonej renowacji.

Mercedes-Benz 170S W136 IV
Rocznik: 1950
Przebieg: 39700 km
Pojemność: 1697 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 45 KM

Cena: 290000 PLN

Wyposażenie:
– ogrzewanie,
– radio BECKER oryginalne, lampowe

Rok produkcji 1950, auto od 2. właściciela, wyrejestrowane od roku 1975.
Auto posiada oryginalny PAPPBRIEF z 1950 roku.

Remont przeprowadzony od podstaw, do 1 śrubki, wszystko w 100% oryginalne.
Odnowa trwała 5 lat i 2 miesiące.
W remont zainwestowane 228 tys. zł.

Lakier zgodny z oryginałem, wg. Datenkarty wyciągniętej z fabryki w Sindelfingen.
Wszystko piaskowane, szkiełkowane i odnowione, całkowicie w zgodzie z oryginałem.
U lakiernika auto było 7 miesięcy, lakier sześciowarstwowy.
Silnik, skrzynia, dyfer rozebrane i zregenerowane, amortyzatory oryginalne z 1950 r. zregenerowane.
Instalacja cała nowa według oryginału.
Mam ponad 1600 zdjęć z każdego etapu renowacji.

Całkowity przebieg pojazdu 39700 km, jednak po odnowie zaledwie 100 km.
Auto jest jak nowe.
Nie ma żadnych półśrodków, gdyż wszystko jest w 100% oryginalne lub odtwarzane według oryginału, nawet tapicerka (na którą czekałem 1,5 roku) czy migacze boczne między drzwiami.

Telefon: +48 600 885 911
Miejscowość: Poznań

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.