Mercedes 190E W201 1988 – SPRZEDANY

W czerwonym kolorze krzyczy – „kochaj mnie”! Jego designer – Bruno Sacco – uważa go za największe osiągnięcie w swojej karierze, mimo że za kształt Mercedesów odpowiadał przez ponad 20 lat. Mercedes 190E W201 to samochód doskonale zaprojektowany, który nawet 37 lat od debiutu może robić wrażenie świetną jakością wykonania i doskonałą przydatnością w codziennym użytku. Widok gwiazdy na masce jest bezcenny. Tu możemy go kontemplować siedząc za kierownicą w komforcie, nie używając lewej nogi, którą wyręczy płynnie zmieniająca biegi skrzynia automatyczna. Mimo, że samochód przeszedł kompletne prace serwisowe, jego cena jest rozsądna. To pierwsza wersja produkcyjna, jeszcze z klasycznymi, wąskimi listwami bocznymi. W swojej pierwotnej formie – najzgrabniejszy. Jako pierwszy klasyk w garażu – idealny.

Mercedes-Benz 190E 2.0 W201
Rok produkcji: 1988
Przebieg: 201.600 km
Moc silnika: 118 KM

Wyposażenie:
071A No code designation available
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
400 FOLDING ARMREST IN THE REAR
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
412 *1 _______ 19951002 ELECTRIC SLIDING ROOF
412 *2 _______ 19980716 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
466 No code designation available
506 No code designation available
532 No code designation available
568 No code designation available
570 FOLDING ARMREST, FRONT
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
601 No code designation available
620 AIR POLLUTION CONTROL
630 ECE – WARNING TRIANGLE
812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKER
823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY

Skrzynia biegów: automatyczna.
Samochód sprowadzony ze Szwajcarii. Zakupiony od drugiej właścicielki. Odprawiony jako pojazd kolekcjonerski.

Samochód bez oznak korozji. Podwozie w bardzo ładnym stanie. Wnętrze zachowane w w dobrym stanie. Boczki drzwi w niektórych miejscach maja widoczne uszkodzenia. Wyposażenie elektryczne oraz klimatyzacja sprawne.

Wykonane przez nas prace i wymiana:
– pasek wielorowkowy i pompa wody,
– nowy świece zapłonowe,
– gumy stabilizatora,
– łącznik wału,
– wspornik układu kierowniczego,
– uszczelka pokryw zaworów,
– nowe wygłuszenie maski,
– olej i filtry
– kompletnie wyczyszczony, lakier wypolerowany i zabezpieczony.

Na kilku zdjęciach przedniego zderzaka widoczny był jeszcze oryginalny wosk ale został usunięty ze względów estetycznych.