Mercedes 190E W201 1991 – 17900 PLN – Gorlice

Baby-Benz i BBS RS – dla wielu jest to kombinacja oczywista i optymalna, połączenie wizualnie najlepsze i niedoścignione. W tym przypadku nic przeciwko nie miał również konserwator, obdarzając auto kartą ewidencyjną ruchomego zabytku techniki. Dzięki temu złote rotory ładnie mogą sobie kontrastować z żółtymi tablicami rejestracyjnymi, a zwolennicy 100-procentowej zgodności z oryginałem mogą sobie w tym przypadku tylko pozgrzytać zębami. Obiektywnie – Mercedes 190E W201 prezentuje się świetnie. Jego stylistyka jest ponadczasowa, a ciemny lakier i tapicerka w kratkę doskonale podkreślają styl. Szeroki zakres wykonanych prac serwisowych i renowacyjnych z pewnością dadzą kupującemu spokój ducha i poczucie dobrze wydanych pieniędzy.

Mercedes 190E W201
Rocznik: 1991
Przebieg: 236000 km
Pojemność: 1998 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 122 KM

Cena: 17900 PLN

VIN: WDB2010241F908212
Silnik: Typ: M102.962 nr: 10296210301800
Skrzynia biegów manualna 5 biegowa nr: 71741201970669
Lakier: 199 Schwarz Blau
Tapicerka: 371a Stoff Karo Schwarz

Wyposażenie:
412 Dach odsuwany i uchylany elektrycznie
466 Centralny zamek
537 Manualna antena radia, głośniki przednie
591 Szyby atermiczne, tylna ogrzewana, szkło hartowane
620 System kontroli spalin

Samochód wyprodukowany w październiku 1991 r. w zakładach Mercedes-Benz SA w Stuttgarcie. Zamówiony przez dilera Mercedes w mieście Reutlingen, użytkowany w Niemczech do 2004 r., kiedy to trafił do Polski. W kraju samochód posiadał trzech właścicieli. W moje ręce trafił w 2016 r.

Wyposażenie zgodne z numerem nadwozia.
Posiada oryginalną książkę serwisową wraz z instrukcjami.
Dodatkowo został wyposażony w radioodbiornik Becker Europa 2000 z 1991 r, obniżone zawieszenie i nowe felgi Calibre Vintage 17 cali. To nie jest 3-częściowy BBS, ale naprawdę dobrze wykonane zamienniki.

W samochodzie został przeprowadzony gruntowny przegląd.

Zawieszenie: wymiana sworzni wahaczy, poduszek amortyzatorów, amortyzatorów, sprężyn, tulei wahaczy przód i tył, poduszek belki tylnej, tulei i łączników stabilizatora, łożysk kół przód i tył.

Hamulce: wymiana wszystkich przewodów sztywnych, elastycznych, tarcz i klocków, okładzin hamulca ręcznego, linek hamulcowy, regeneracja zacisków hamulcowych.

Posłużyłem się częściami bardzo dobrej jakości firm: Lemforder, Ina, Ate.
Wszystkie stalowe elementy zawieszenia zostały poddane piaskowaniu oraz zostały zabezpieczone powłoką malowaną proszkowo. Wykonano również zabezpieczenie antykorozyjne.

Samochód w bardzo dobrym stanie, wolny od rdzy.
Auto zarejestrowane jako zabytkowe. Posiada białą kartę, został wpisany przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków Ruchomych.

Telefon: +48 506 103 608
Miejscowość: Gorlice