Mercedes 190E W201 1992 – 15900 PLN – Warszawa

Baby-Benz w latach 80-tych przebojem wdarł się na rynek, oferując doskonałą jakość wykonania i mechaniki z aerodynamiczną sylwetką, która łączyła nowoczesność z tradycją i liniami charakterystycznymi dla marki od dziesięcioleci. Mercedes 190E W201 w roku 1992 czuł już oddech nadchodzącej C-klasy, lecz kolejny model przez wielu został uznany za rozczarowanie. Sam Baby-Benz nie zestarzał się do dziś, a w białym kolorze prezentuje się doskonale. Zakup zadbanego egzemplarza to świetny wybór. Właściciel tego Mercedesa włożył dużo pracy i pieniędzy, by samochód dzielnie służył i odwracał wzrok na ulicy. Z pewnością lepiej wybrać taki egzemplarz, niż o 2/3 tańszy, lecz straszący korozją, zniszczonym wnętrzem, wyciekami oleju i listą potrzebnych napraw, która nie ma końca… ostatecznie tani Mercedes, to zawsze drogi Mercedes i lepiej kupić takiego, w którym wszystko jest na swoim miejscu.

Mercedes-Benz 190E W201
Rocznik: 1992
Przebieg: 329000 km
Pojemność: 1996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 122 KM

Cena: 15900 PLN

Wyposażenie:
– ABS
– Immobilizer
– Radio CD
– Centralny zamek
– Wspomaganie kierownicy
– Światła przeciwmgielne
– Elektrycznie ustawiane lusterka
– Elektryczny Szyberdach
– Alufelgi

Do sprzedania jest Mercedes 190 2,0 E wyprodukowany 26 października 1992 roku. Silnik to najmocniejszy benzynowy 2,0 o mocy 122 KM, połączony z klasyczną czterobiegową skrzynią manualną. Nr VIN to: WDB2010241A709454 – specyfikacja zgodna ze stanem faktycznym.

Auto jest po kompleksowej renowacji mechaniczno-lakierniczej. Położona jest nowa powłoka lakiernicza razem z pełnym zabezpieczeniem antykorozyjnym, a silnik jest po remoncie generalnym. Auto mam ponad 5 lat i zawsze robione było dla siebie – jako hobby, użytkowane jako trzecie auto. Jedynym powodem sprzedaży jest powiększenie rodziny i kupno domu. Od tego roku możliwa rejestracja tego egzemplarza jako zabytek, na żółte blachy.

Najważniejsze prace:
Sierpień 2012: Wymiana olejów i filtrów
Październik 2012: Regulacja mechanicznego wtrysku
Styczeń 2013: Wymiana termostatu, wymiana pompy wody, wymiana przewodów wysokiego napięcia, wymiana napinacza i paska wielorowkowego
Marzec 2013: Lakierowanie pokrywy głowicy + wymiana uszczelki, sprawdzenie luzu zaworowego, wymiana odmy, wymiana pokrywy filtra powietrza. Usunięcie instalacji LPG.
Maj 2013: Regeneracja alternatora
Październik 2014: Kompleksowa naprawa karoserii – rozebranie auta. Lakierowanie karoserii, listew, Wymiana progów, pasowanie i prostowanie elementów nadwozia.
Październik 2014: Wymiana kompletu tarcz hamulcowych przednich (nawiercane oryginalne Mercedes sport) i klocków przednich i tylnych. Wymiana filtrów, wymiana oleju w silniku, skrzyni biegów i dyferencjale, wymiana płynu hamulcowego.
Październik 2014: Wymiana przedniej szyby.
Listopad 2014: Kompleksowe wygłuszenie drzwi, nowa instalacja radiowa, nowe wysokiej klasy głośniki przód. Montaż sterowania pilotem zamka centralnego.
Listopad 2014: Ochrona antykorozyjna podwozia, ochrona profili zamkniętych, zabezpieczenie pasa przedniego, pasa tylnego i komory bagażnika.
Grudzień 2014: Wymiana uszczelniaczy silnika.
Styczeń 2015: Regulacja mechanicznego wtrysku.
Lipiec 2015: Wymiana mocowania prawej przedniej sprężyny.
Lipiec 2016: Kompleksowy remont silnika: wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie głowicy, obróbka mechaniczna (szlif) wału, nowe panewki, uszczelnienia, obróbka gniazd zaworowych, nowe uszczelniacze zaworowe, nowy łańcuch rozrządu (oryginalny z ASO), nowe płyny i oleje.

Przebieg nadwozia – 329000 km, ale silnik jest na nowych częściach.
Auto jest na dotarciu – pokonało bez najmniejszych problemów pierwsze 250 kilometrów, zgodnie z zaleceniami docierania.
Po kolejnych 750 trzeba będzie wymienić olej na docelowy.
Pozostałe docieranie pozostawiam kolejnemu właścicielowi – to sama przyjemność docierać silnik w 25-letnim aucie.

Wysokiej klasy głośniki i okablowanie założone w miejsca fabryczne, bez zmian wnętrza.
Auto jest całe zabezpieczone antykorozyjnie (podkłady, podwozie, profile zamknięte, zabezpieczenie pasa przedniego, tylnego, progów i komory bagażnika).
Samochód jest w oryginalnych barwach MB (147 Arktik Weiss), a na to położona warstwa białego xyralicu (niesamowity efekt w słońcu), dzięki czemu auto wygląda klasycznie i atrakcyjnie jednocześnie.

Samochód jest bardzo doinwestowany – sporo rachunków za części z ASO. Prezentuje się świetnie – przechodnie odwracają wzrok.

Telefon: +48 607 110 218
Miejscowość: Warszawa