KlasykaGatunku.pl

Mercedes 230 CE C124 1989 – SPRZEDANY

Mercedes W124 debiutował w 1984 roku, a w 1987 weszła do oferty nowa wersja nadwoziowa C124, czyli coupe. To był hit.
Imponował aerodynamiką i piękną linią boczną z bezramkowymi drzwiami i bez słupka B, lecz wciąż cechował się dostojeństwem i charyzmą właściwą dla samochodów z gwiazdą na masce. Pokochano również komfort tych samochodów – dzięki wielowahaczowemu tylnemu zawieszeniu wyższy nawet, niż w ówczesnej klasie S. To są już dziś młode klasyki, które potrafią zawrócić w głowie tak starym, jak i młodym, jeśli tylko są w odpowiednim stanie. Prezentowany Mercedes 230 CE C124 to przedstawiciel pierwszego etapu produkcji, wyróżniający się bocznymi listwami bez chromowanych ozdób. Pochodzi z rynku francuskiego, ma zjawiskowo piękne zestawienie kolorystyczne, przeszedł szereg prac serwisowych, a na swoje 30 urodziny prezentuje się olśniewająco.


Mercedes 230 CE C124
Data produkcji: luty 1989
Pojemność silnika: 2299 ccm
Moc silnika: 132 KM / 97 kW
Przebieg: 231,552 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest 30-letni Mercedes 230 CE w kolorze „172 Anthrazitgrau” z jasno-brązową skórzaną tapicerką „Dattel”. Sprowadzony z Molsheim, Francja od spadkobierców pierwszego właściciela, który używał auto w latach 1988-2017. Posiada wciąż pierwsze tablice rejestracyjne. Zachowany w bardzo dobrym stanie z drobnymi śladami użytkowania. Posiada kompletną dokumentację serwisową, rachunki za naprawy i części z ostatnich lat.

Wyposażony m.in. w klimatyzację, skórzaną tapicerkę, alufelgi, skórzaną kierownicę i gałkę, skrzynię automatyczną, podłokietnik, ABS, radio Becker Grand Prix, el. szyby z przodu i z tyłu, termometr, el. antenę, atermiczne szyby, tylne zagłówki, fabryczny alarm z pilotem „Serpi Star”.

Nadwozie całkowicie wolne od korozji, wszystkie newralgiczne punkty dla w124 w stanie wzorowym. Lakier w stanie bardzo dobrym, prezentuje się nienagannie, posiada jedynie minimalne ślady użytkowania wynikające z wieku. Lakier na nadwoziu jest w większości fabryczny. Przedni zderzak i tylny zderzak posiadają małe otarcia i rysy, istnieje możliwość ich polakierowania na życzenie kupującego, wtedy będą jak nowe. Nakładki plastikowe przedniego i tylnego zderzaka mają bardzo małe, ledwo widoczne otarcia. Spód auta, wnęki kół, komora silnika w stanie wzorowym bez korozji.

Nigdy nie miał naprawianej rdzy oraz nie przechodził żadnych napraw blacharskich. Samochód nie był nigdy w żaden sposób odnawiany, rozbierany czy niefachowo naprawiany. Nie ma uszkodzeń od wilgoci czy słońca.

Felgi „Gulideckel” w stanie idealnym, bez uszkodzeń na rantach, komplet nowych opon Michelin we właściwym rozmiarze.

Wnętrze zachowane w bardzo dobrym stanie, widoczne tylko minimalne ślady użytkowania. Skórzana tapicerka jest matowa i nie posiada śladów zużycia ani żadnych przetarć, uszkodzeń. Fotel kierowcy jest w takim samym stanie jak pasażera. Plastiki matowe, bez pęknięć. Podsufitka nie wisi, jest wciąż oryginalna. Drewniane elementy w stanie idealnym, jak nowe, nie wyblakłe, nie mają również żadnych pęknięć. Fabryczne radio Becker Grand Prix, w pełni sprawne. Komplet oryginalnych dywaników rypsowych w stanie wzorowym.

W bagażniku nieużywane koło zapasowe, komplet oryginalnych narzędzi.

Wykonane prace:
– komplet nowych opon Michelin, nowe wentyle, wyważenie kompletu felg,
– nowy akumulator Banner,
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Motul 10W40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– dodatek do paliwa Liqui Moly,
– regulacja wtrysku mechanicznego w Jetronik Wrocław,
– wymiana przepalonych żarówek i bezpieczników,
– świeży płyn chłodniczy,
– nowe szkło lewej lampy oryginalne Hella,
– lakier zabezpieczony powłoką kwarcową.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.